Coolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
JA! Heb vandaag hard gewerkt zodat ik morgen minder hoef te doen![]()
Nee, was niet op de comic con. Wel de nasleep gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohh in eerste instantie dacht ik acteurs die niemand wilde zien of zo
Ik weet niet wat ik lees....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wilde hem niet in je kontje, nou niet mij de schuld geven ja
Nasleep ook met een Spidermanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, was niet op de comic con. Wel de nasleep gezien
*hik*quote:
*drinkt de drank op*quote:
En een gast met een flanele rode blouse die wel drie keer heeft gezegd dat hij van me hieldquote:
Seeeeeeeeexyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En een gast met een flanele rode blouse die wel drie keer heeft gezegd dat hij van me hield
In mijn verbeelding kwam je teleurgestelde acteurs met hangende schouders op straat tegenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, was niet op de comic con. Wel de nasleep gezien
Wat? Eerlijkheid duurt het langst toch?quote:
En zodat ik morgen beetje kan uitslapen. Nu hopen dat er morgen niet onverwachts patiënten materiaal binnen komtquote:
Zou duizend keer leuker geweest zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In mijn verbeelding kwam je teleurgestelde acteurs met hangende schouders op straat tegen
Nee, alleen op de alcohol. No offence fax. Ik heb hier straks een lege fles whiskyquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij wilde hem niet in je kontje, nou niet mij de schuld geven ja
Allesquote:
Hij is in ieder geval wel duidelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En een gast met een flanele rode blouse die wel drie keer heeft gezegd dat hij van me hield
Die mag ik niet posten op FOK!.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
AllesJe laatste op je telefoon bijvoorbeeld
Nu is de vraag, klopt het wat hosti zegt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |