SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door gianni61 op 31-03-2015 12:19:37 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
onjuist wel, want nijn is de kabouterquote:
/tr00quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef politiekman het volgende:
sc is echt bevorderend voor m'n werk
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Al een stuk of 20 keer live gezien :3
Icon - ToA was een van de beste feestjes ooit!
In dat leuke ijskoude pakhuis in amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ookAls het niet meer is.
Icon was ik ook!
Kou had ik op de 1 of andere manier geen last van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In dat leuke ijskoude pakhuis in amsterdam?
prspct xl 21quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kou had ik op de 1 of andere manier geen last van.
Paradigm in Groningen is pas koud, daar heb ik de hele nacht met mn jas aan rondgelopen.
Wat is je eerstvolgende feestje?
Toch alleen Eye-D en Dj Hidden? En Semiomime?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
prspct xl 21ToA en Eye-d en dj-Hidden setje :3
oh je hebt gelijkt, is dj producerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Toch alleen Eye-D en Dj Hidden? En Semiomime?
Is ook niks mis mee! Wacht op een mooi vervolg van zijn setje op Bangface, heldig was datquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
oh je hebt gelijkt, is dj producer
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.quote:
Is Maassilo toch? Dan weet ik bijna zeker van wel qua lichten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.
Maassilo is altijd goed te doen, zeker in de rvlt kelder omdat al dat mainstream volk dat niet aan kanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.
Ja, maar in de RVLT area worden altijd van die lelijke stroboscopen neergezetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Is Maassilo toch? Dan weet ik bijna zeker van wel qua lichten.
Altijd helemaal gedesoriënteerd door die kut stroboscopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je moet er toch langs om naar boven te kunnen, of om naar de plees te gaan? (Wel van bovenaf)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maassilo is altijd goed te doen, zeker in de rvlt kelder omdat al dat mainstream volk dat niet aan kan
valt de laatste paar keren wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar in de RVLT area worden altijd van die lelijke stroboscopen neergezetkan ik niet tegen
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Altijd helemaal gedesoriënteerd door die kut stroboscopen.
Laatste keer toen ik er was, was er in dat kleine kutzaaltje vet veel warmte en stroboscopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
valt de laatste paar keren wel mee.
Kan me geen strobes herinneren op geen 1 stage heel eerlijk
Deze meneer gaat ook PRSPCT tochquote:
Nee, je hebt een gang op een tussen verdieping, die gaat of naar boven naar de grote zalen of naar beneden naar de kelder. In de kelder is verder niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je moet er toch langs om naar boven te kunnen, of om naar de plees te gaan? (Wel van bovenaf)
Oooh daar!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, je hebt een gang op een tussen verdieping, die gaat of naar boven naar de grote zalen of naar beneden naar de kelder. In de kelder is verder niks
hmm, misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niemand. Zet er een leuk plaatje/liedje in ipv spoiler.
Wpquote:
Yesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik er was, was er in dat kleine kutzaaltje vet veel warmte en stroboscopen.
[..]
Deze meneer gaat ook PRSPCT toch
was te verwachtenquote:
Flipjen jij kliekt met mij toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind die spoiler zo incrowd achtig.En er zijn hier al genoeg onderlinge kliekjes.
sinds de zomertijd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Overigens heb ik een vraag.
Al een paar dagen op rij geeft mijn laptop foutieve datum en tijd aan na het opstarten. Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak is en hoe verhelp ik het
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.quote:
eigenlijk heb ik geen idee. kan hier ook niet naar de instellingen kijken aangezien ik geen admin rechten hebquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.
ik heb hem nu gesynchroniseerd of zo iets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik geen idee. kan hier ook niet naar de instellingen kijken aangezien ik geen admin rechten heb
Gebruikt hij de tijd van het netwerk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.
Instellingen van de klok en goed kijken of ie op Amsterdam staat regio en desnoods zelf tijd goed zetten dan herstarten en dan nog eens kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Overigens heb ik een vraag.
Al een paar dagen op rij geeft mijn laptop foutieve datum en tijd aan na het opstarten. Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak is en hoe verhelp ik het
kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Dire Straits - Telegraph Road
Bowie - Moonage Daydream
The Doors - Light my Fire
Pink Floyd - One of these Days
Wel echt een heerlijke set om een stuk te gaan hardlopen.
Euhm volgens instellingen staat ie op synchroniseren met time.Windows.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gebruikt hij de tijd van het netwerk?
De regio klopt. En ik zet iedere keer tijd en datum goed. Net heb ik de optie synchroniseren gedaan en dat lijkt te hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Instellingen van de klok en goed kijken of ie op Amsterdam staat regio en desnoods zelf tijd goed zetten dan herstarten en dan nog eens kijken.
dat je op die muziek kunt rennen.quote:
Ik wilde vandaag rennen maar die wind jonguhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je op die muziek kunt rennen.
maar goed, ik ren ook niet graag
Als dat niet werkt kan misschien de BIOS batterij niet goed zijn. Als je daar niet makkelijk bij kan met openschroeven dan kun je het blijven goed zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm volgens instellingen staat ie op synchroniseren met time.Windows.
[..]
De regio klopt. En ik zet iedere keer tijd en datum goed. Net heb ik de optie synchroniseren gedaan en dat lijkt te hebben gewerkt.
Hopelijk geldt dit ook voor als ie langer uitstaat
Waarop moet je dan rennen? Als Knopfler die solo inzet, spontaan tandje bijschakelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je op die muziek kunt rennen.
maar goed, ik ren ook niet graag
gisteravond al genoeg gerendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag rennen maar die wind jonguh
hardstylequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarop moet je dan rennen? Als Knopfler die solo inzet, spontaan tandje bijschakelen.
Moest toch eigenlijk al mijn ventilator schoon laten maken. Dan laat ik dat ook wel gelijk fixenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kan misschien de BIOS batterij niet goed zijn. Als je daar niet makkelijk bij kan met openschroeven dan kun je het blijven goed zetten
ik gisteren mijn rug getraindquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onjuist wel, want nijn is de kabouter
Ik!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:38 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik was even afgeleid :S
Wie gaan er nu allemaal prspct?
dat ook, hadden eerst krachttraining, daarna nog conditiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest toch eigenlijk al mijn ventilator schoon laten maken. Dan laat ik dat ook wel gelijk fixen
[..]
ik gisteren mijn rug getraind
ik fiets altijd met metalcorequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik loop eigenlijk altijd met house op de achtergrond.
Bazenlied.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bij passende titel bij bijpassend liedjeng
Nee man hij is rastafariquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
heeft gangstertje nog wat coke radioslet?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Wil me best wassen voor jou hoor.
Ben op het werk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
fl check dat nummer eens vind je ook wel leuk denk ik
drum n bass
heb ik je dan toch nog goed opgevoed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
fl check dat nummer eens vind je ook wel leuk denk ik
drum n bass
hjb kitkatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb ik je dan toch nog goed opgevoed?
Uit jouw profiel leid ik af dat je een nerdje bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb ik je dan toch nog goed opgevoed?
ff dimmen he pikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Uit jouw profiel leid ik af dat je een nerdje bent.
Ik zou oppassen.
ga je hem stalken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zou oppassen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zou oppassen.
niet zo stoer doen pls. Moet ik jullie straks weer huisarrest geven of zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff dimmen he pik
dat is mijn nerdje en hij doet mijn huiswerk al
Zo doe je niet tegen een vrouw, ga even heel gauw in de hoek zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ff dimmen he pik
dat is mijn nerdje en hij doet mijn huiswerk al
jij bent een vrouw???quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zo doe je niet tegen een vrouw, ga even heel gauw in de hoek zitten.
Ik heb geen nerdjes nodig voor mijn huiswerk. Wel voor andere doeleinden.
HAHAHAHAHHAHAH GOEIE FA2 FLIPSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet zo stoer doen pls. Moet ik jullie straks weer huisarrest geven of zo.
Er is genoeg kitkat voor iedereen, rustig maar flipsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet zo stoer doen pls. Moet ik jullie straks weer huisarrest geven of zo.
Het blijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent een vrouw???
[..]
HAHAHAHAHHAHAH GOEIE FA2 FLIPS
waarom doe je het dan alsnog?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pauze en hoef geen verantwoording aan je af te leggen.
rebels hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pauze en hoef geen verantwoording aan je af te leggen.
ik heb gisteren nog een kitkat opgegeten. Geen chunky.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er is genoeg kitkat voor iedereen, rustig maar flips
godslaster!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog een kitkat opgegeten. Geen chunky.
op fok?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zal er vast wel wat te vinden zijn.
dat kost moeitequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zal er vast wel wat te vinden zijn.
Heyyyy RSquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ach gosjie.Dan kan ik daar helaas niks aan doen.
Ja, zoals ik al zei, als je goed zoekt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pics van je mossel in dm om te bewijzen dat je gleufdier bent bitte
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pics van je mossel in dm om te bewijzen dat je gleufdier bent bitte
ik doe niet aan zoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, als je goed zoekt.
Ja, ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nice!Nu ook zin in douchen.
Hou je van katten?
Ik heb inmiddels gegeten. Alleen nog geen nerdje helaas.quote:
Wat een liefieeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef politiekman het volgende:
Cute! Maar katten van mensen op fok zijn leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Ik wil wel, alleen helaas geen nerdje, misschien een beetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb inmiddels gegeten. Alleen nog geen nerdje helaas.
Je weet al hoe mijn beste mattie kat er uit zietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Cute! Maar katten van mensen op fok zijn leuker.
Ik heb helaas echt trek in een nerdje, geen artistiekeling.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil wel, alleen helaas geen nerdje, misschien een beetje
Ja met die bange kopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef politiekman het volgende:
[..]
Je weet al hoe mijn beste mattie kat er uit ziet
Hou je ook van katten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Crip het volgende:
Waarom maken jullie me altijd jaloers met jullie katten.
je mag witje hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Crip het volgende:
Waarom maken jullie me altijd jaloers met jullie katten.
ik word een beetje bangquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb helaas echt trek in een nerdje, geen artistiekeling.Morgen weer eens kans
Shitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb helaas echt trek in een nerdje, geen artistiekeling.Morgen weer eens kans
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik ga je geen pijn doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef politiekman het volgende:
KadDie onderste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met z'n dikke kont.
Kaleidoscopiklimax
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef politiekman het volgende:
Kadlekker op die telefoon zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Is ie lekker z'n aars aan het uitlikken en dan maak je er een foto van! Geen wonder dat ie zo kijkt.quote:
jij neemt het er wel weer van hé!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Gangstertje.
[ afbeelding ]
Eindbaas RIP
[ afbeelding ]
Miepie.![]()
Gangstertje koos de tuigleef niet, de tuigleef koos hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Gangstertje.
[ afbeelding ]
Eindbaas RIP
[ afbeelding ]
Miepie.![]()
En dat zijn er maar een paar! Ik bespaar jullie de restquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
jij neemt het er wel weer van hé!
Jamaar hij is nu rastafari dus dat scheeltquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gangstertje koos de tuigleef niet, de tuigleef koos hem
Ik heb al een mooie collectie van je mogen ontvangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef RadioSlut het volgende:
En dat zijn er maar een paar! Ik bespaar jullie de rest
Klopt. Maar hoe meer katten hoe beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie collectie van je mogen ontvangen
Koning Gurkenstein was een baasje hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef politiekman het volgende:
Koning Gurkenstein![]()
Ik zeg, doe wat je niet laten kunt!
Hahahaha, over dequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Koning Gurkenstein was een baasje hoor!
Start je Facebook op en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Gvd, hoe toepasselijk.
Het is wel ernstig easy om je Facebook te vinden nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Koning Gurkenstein was een baasje hoor!
Start je Facebook op en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Gvd, hoe toepasselijk.
Achja boeiend. Nu kun je nog afzeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is wel ernstig easy om je Facebook te vinden nu.
Ja maar heb er geen, mams houd er niet van.quote:
Heb je kat volgensmij wel eens gezien op tc, supahcute.quote:
Low self-esteem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Achja boeiend. Nu kun je nog afzeggen.
Ik weeg minder dan jij (50kg). Je kunt nog afzeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, eerder een vorm van zelfspot.
Ruilen? Ohnee dat kan niet want ik weeg bijna net zoveel als jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weeg minder dan jij (50kg). Je kunt nog afzeggen.
Meer vreten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik zeg altijd dat ik wel een paar kilo's extra perfectie kan gebruiken.
Nee ik weeg bijna net zoveel als jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ruilen? Ohnee dat kan niet want ik weeg bijna net zoveel als jij.
Nee maar ik bevestig juist wat jij zegtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee ik weeg bijna net zoveel als jij.
Ach gelukkig ben ik echt een midget met m'n bijna 1.80.
Oke ik ben geen midget.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee maar ik bevestig juist wat jij zegt
Midgets zijn liev
Wat zat er in?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Altijd leuk, pakketje binnen wanneer je net wakker ben
60 markers. Plaats straks wel even foto *doe ik toch voor andere topic*quote:
Wat ga je tekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
60 markers. Plaats straks wel even foto *doe ik toch voor andere topic*
Als jij weet hoe veel ik weeg dan weet je mijn lengte ook, toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oke ik ben geen midget.maar ook niet echt groot. Hoe groot ben jij?
Stiften op alcohol basis. Ik ga er kleurplaten mee in kleuren..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:47 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat ga je tekenen, en wat voor markers?
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als jij weet hoe veel ik weeg dan weet je mijn lengte ook, toch?
Nou nou.. gisteren las ik hier nog dat je vriendelijker bent de laatste tijdquote:
is illusiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou.. gisteren las ik hier nog dat je vriendelijker bent de laatste tijd
Dat heb je zelf gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan hoeveel ik weeg?
Ik ben overduidelijk niet zo helder meer.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk niet zo helder meer.kan me er niks van herinneren
Naja ik ben iets groter dan jou, als je het zo graag wilde weten.
nu wilt hij met je seksen xdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben overduidelijk niet zo helder meer.kan me er niks van herinneren
Naja ik ben iets groter dan jou, als je het zo graag wilde weten.
Ooh kleurplatenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiften op alcohol basis. Ik ga er kleurplaten mee in kleuren..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:56 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ooh kleurplaten![]()
Maar goed, iedereen zijn ding!
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Ik had alleen gehoopt op een artistiek wonder.
ik kan heel goed piemels tekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Met detaills? Haartjes? Vouwtjes? dan +1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan heel goed piemels tekenen
Let's get it!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat dat betreft zouden wij een perfect stel zijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan heel goed piemels tekenen
De enige goede vorm van hardcore is hardcore punk gr.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef RadioSlut het volgende:
Door Bangface is de behoefte om weer eens een hardcorefeestje te bezoeken veels te groot geworden.
Als er nou in de zomer goeie betaalbare festivals warenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef RadioSlut het volgende:
Door Bangface is de behoefte om weer eens een hardcorefeestje te bezoeken veels te groot geworden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
De enige goede vorm van hardcore is hardcore punk gr.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rap en house ftw.Kaleidoscopiklimax
Hardshock niet goed genoeg? Met TOA op de mainstage?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als er nou in de zomer goeie betaalbare festivals waren
18 april noem ik geen zomerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hardshock niet goed genoeg? Met TOA op de mainstage?
Wel goed genoeg om buiten te zijn. Vorig jaar en 2 jaar geleden was het goed vertoevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
18 april noem ik geen zomer![]()
Daarnaast kan ik die dag niet
eindhoven, nee dankjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oude rap en electro
Wie gaat naar deze fissa?
http://partyflock.nl/party/288169:Zodiak-Commune
Dan moet je die dagen niet in Brabant zijn, zo simpel is het. Afgezien van carnakots is Brabant tovvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef politiekman het volgende:
Ze vieren daar niet voor niets carnaval
Neen, ze zeggen houdoe. Dat is al een klacht op zichzelf. Klinkt infantiel en dom.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan moet je die dagen niet in Brabant zijn, zo simpel is het. Afgezien van carnakots is Brabant tovv
Dat ben ik niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Het is op een maandag avond ook nog eens, de neukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man.
Lang niet gehoord
Spannendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, ik treed buiten m'n comfortzone.
Wat dacht je dan van hajje wà? Dat dus gezegd wordt in zuidoost-brabant en noord-limburgquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:07 schreef politiekman het volgende:
[..]
Neen, ze zeggen houdoe. Dat is al een klacht op zichzelf. Klinkt infantiel en dom.
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef politiekman het volgende:
[..]![]()
Waar heeft u besteld en wat hebt u betaald?
Daarom, alles onder de rivier is kutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van hajje wà? Dat dus gezegd wordt in zuidoost-brabant en noord-limburg
Das ist inderdaad goedkoop, je hebt ook een leuk kleuren palletje zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Erg spannend. Mijn vingers trillen ook een beetje.
Sind geen saaie kleurtjes hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er ook al 60 he, de meeste groen/blauw/rood enz had ik al. Vandaar dat dit wat saaiere kleurtjes zijn
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]KLB en onz verschillen niet meer zo erg van elkaar dus neem aan dat je vingers gauw weer rustig worden.
http://www.ebay.com/usr/us_seller_joseph?_trksid=p2047675.l2559 Bij deze verkoopster bestel ik ze altijd. Moet je haar na betalen even berichtje sturen met welke kleuren je wilt hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb je een linkje?Moet ook markers hebben voor school maar die krengen zijn idd duur
ja dat wel maar kwaliteit verschilt klb en onz niet zo van elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?
Nicequote:
Nice, thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/usr/us_seller_joseph?_trksid=p2047675.l2559 Bij deze verkoopster bestel ik ze altijd. Moet je haar na betalen even berichtje sturen met welke kleuren je wilt hebben.
Dan dan weer wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?
Hai surgieeeequote:
Ik vind mijn andere bak met markers er een stuk vrolijker uit zien hihiquote:
Ik vind kleurpotloden niet zo fijn kleurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice
Nu wil ik kleurpotloden kopen.Kwam tijdens kleuren al achter hoe irritant het is om een kleur niet te hebben
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice
Nu wil ik kleurpotloden kopen.Kwam tijdens kleuren al achter hoe irritant het is om een kleur niet te hebben
gewoon niet naar de prijs kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en nu de prijs.. 1700 euro ofzo dacht ik
Kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind kleurpotloden niet zo fijn kleuren
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mijn andere bak met markers er een stuk vrolijker uit zien hihiZal straks wel even foto maken van alles, moet alleen nog even de stickertjes eraf halen en ze op de kleurenkaart invullen.
Moeten we eerst een rijke man trouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gewoon niet naar de prijs kijken
kitkat ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeten we eerst een rijke man trouwen.
1200 toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en nu de prijs.. 1700 euro ofzo dacht ik
Weer in Zeeland is droog, zon schijnt, en weinig windquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo het gevaarlijke weer trotseren.
Ik ook 2e keerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Kan niet ff joinen, treinen rijden nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weer in Zeeland is droog, zon schijnt, en weinig wind
Watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan niet ff joinen, treinen rijden niet
Mijn hond had vet veel moeite met de wind. Continu door wind weggeduwd worden. Vet zielig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |