dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik ga je geen pijn doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef politiekman het volgende:
KadDie onderste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met z'n dikke kont.
Kaleidoscopiklimax
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef politiekman het volgende:
Kadlekker op die telefoon zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Is ie lekker z'n aars aan het uitlikken en dan maak je er een foto van! Geen wonder dat ie zo kijkt.quote:
jij neemt het er wel weer van hé!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Gangstertje.
[ afbeelding ]
Eindbaas RIP
[ afbeelding ]
Miepie.![]()
Gangstertje koos de tuigleef niet, de tuigleef koos hemquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Gangstertje.
[ afbeelding ]
Eindbaas RIP
[ afbeelding ]
Miepie.![]()
En dat zijn er maar een paar! Ik bespaar jullie de restquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
jij neemt het er wel weer van hé!
Jamaar hij is nu rastafari dus dat scheeltquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gangstertje koos de tuigleef niet, de tuigleef koos hem
Ik heb al een mooie collectie van je mogen ontvangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef RadioSlut het volgende:
En dat zijn er maar een paar! Ik bespaar jullie de rest
Klopt. Maar hoe meer katten hoe beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie collectie van je mogen ontvangen
Koning Gurkenstein was een baasje hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef politiekman het volgende:
Koning Gurkenstein![]()
Ik zeg, doe wat je niet laten kunt!
Hahahaha, over dequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Koning Gurkenstein was een baasje hoor!
Start je Facebook op en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Gvd, hoe toepasselijk.
Het is wel ernstig easy om je Facebook te vinden nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Koning Gurkenstein was een baasje hoor!
Start je Facebook op en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Gvd, hoe toepasselijk.
Achja boeiend. Nu kun je nog afzeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is wel ernstig easy om je Facebook te vinden nu.
Ja maar heb er geen, mams houd er niet van.quote:
Heb je kat volgensmij wel eens gezien op tc, supahcute.quote:
Low self-esteem?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Achja boeiend. Nu kun je nog afzeggen.
Ik weeg minder dan jij (50kg). Je kunt nog afzeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, eerder een vorm van zelfspot.
Ruilen? Ohnee dat kan niet want ik weeg bijna net zoveel als jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weeg minder dan jij (50kg). Je kunt nog afzeggen.
Meer vreten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik zeg altijd dat ik wel een paar kilo's extra perfectie kan gebruiken.
Nee ik weeg bijna net zoveel als jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ruilen? Ohnee dat kan niet want ik weeg bijna net zoveel als jij.
Nee maar ik bevestig juist wat jij zegtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee ik weeg bijna net zoveel als jij.
Ach gelukkig ben ik echt een midget met m'n bijna 1.80.
Oke ik ben geen midget.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee maar ik bevestig juist wat jij zegt
Midgets zijn liev
Wat zat er in?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Altijd leuk, pakketje binnen wanneer je net wakker ben
60 markers. Plaats straks wel even foto *doe ik toch voor andere topic*quote:
Wat ga je tekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
60 markers. Plaats straks wel even foto *doe ik toch voor andere topic*
Als jij weet hoe veel ik weeg dan weet je mijn lengte ook, toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oke ik ben geen midget.maar ook niet echt groot. Hoe groot ben jij?
Stiften op alcohol basis. Ik ga er kleurplaten mee in kleuren..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:47 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat ga je tekenen, en wat voor markers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |