Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.quote:
eigenlijk heb ik geen idee. kan hier ook niet naar de instellingen kijken aangezien ik geen admin rechten hebquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.
ik heb hem nu gesynchroniseerd of zo iets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik geen idee. kan hier ook niet naar de instellingen kijken aangezien ik geen admin rechten heb
Gebruikt hij de tijd van het netwerk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jep zo ongeveer. Het is niet dat ie maar een uur achter loopt oid maar echt uurtje of 10 en soms een dag.
Instellingen van de klok en goed kijken of ie op Amsterdam staat regio en desnoods zelf tijd goed zetten dan herstarten en dan nog eens kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Overigens heb ik een vraag.
Al een paar dagen op rij geeft mijn laptop foutieve datum en tijd aan na het opstarten. Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak is en hoe verhelp ik het
kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Dire Straits - Telegraph Road
Bowie - Moonage Daydream
The Doors - Light my Fire
Pink Floyd - One of these Days
Wel echt een heerlijke set om een stuk te gaan hardlopen.
Euhm volgens instellingen staat ie op synchroniseren met time.Windows.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gebruikt hij de tijd van het netwerk?
De regio klopt. En ik zet iedere keer tijd en datum goed. Net heb ik de optie synchroniseren gedaan en dat lijkt te hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Instellingen van de klok en goed kijken of ie op Amsterdam staat regio en desnoods zelf tijd goed zetten dan herstarten en dan nog eens kijken.
dat je op die muziek kunt rennen.quote:
Ik wilde vandaag rennen maar die wind jonguhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je op die muziek kunt rennen.
maar goed, ik ren ook niet graag
Als dat niet werkt kan misschien de BIOS batterij niet goed zijn. Als je daar niet makkelijk bij kan met openschroeven dan kun je het blijven goed zettenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm volgens instellingen staat ie op synchroniseren met time.Windows.
[..]
De regio klopt. En ik zet iedere keer tijd en datum goed. Net heb ik de optie synchroniseren gedaan en dat lijkt te hebben gewerkt.
Hopelijk geldt dit ook voor als ie langer uitstaat
Waarop moet je dan rennen? Als Knopfler die solo inzet, spontaan tandje bijschakelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je op die muziek kunt rennen.
maar goed, ik ren ook niet graag
gisteravond al genoeg gerendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag rennen maar die wind jonguh
hardstylequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarop moet je dan rennen? Als Knopfler die solo inzet, spontaan tandje bijschakelen.
Moest toch eigenlijk al mijn ventilator schoon laten maken. Dan laat ik dat ook wel gelijk fixenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kan misschien de BIOS batterij niet goed zijn. Als je daar niet makkelijk bij kan met openschroeven dan kun je het blijven goed zetten
ik gisteren mijn rug getraindquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onjuist wel, want nijn is de kabouter
Ik!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:38 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik was even afgeleid :S
Wie gaan er nu allemaal prspct?
dat ook, hadden eerst krachttraining, daarna nog conditiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest toch eigenlijk al mijn ventilator schoon laten maken. Dan laat ik dat ook wel gelijk fixen
[..]
ik gisteren mijn rug getraind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |