SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door gianni61 op 31-03-2015 12:19:37 ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
onjuist wel, want nijn is de kabouterquote:
/tr00quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:54 schreef politiekman het volgende:
sc is echt bevorderend voor m'n werk
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Al een stuk of 20 keer live gezien :3
Icon - ToA was een van de beste feestjes ooit!
In dat leuke ijskoude pakhuis in amsterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:00 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ookAls het niet meer is.
Icon was ik ook!
Kou had ik op de 1 of andere manier geen last van.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In dat leuke ijskoude pakhuis in amsterdam?
prspct xl 21quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kou had ik op de 1 of andere manier geen last van.
Paradigm in Groningen is pas koud, daar heb ik de hele nacht met mn jas aan rondgelopen.
Wat is je eerstvolgende feestje?
Toch alleen Eye-D en Dj Hidden? En Semiomime?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
prspct xl 21ToA en Eye-d en dj-Hidden setje :3
oh je hebt gelijkt, is dj producerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Toch alleen Eye-D en Dj Hidden? En Semiomime?
Is ook niks mis mee! Wacht op een mooi vervolg van zijn setje op Bangface, heldig was datquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
oh je hebt gelijkt, is dj producer
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.quote:
Is Maassilo toch? Dan weet ik bijna zeker van wel qua lichten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.
Maassilo is altijd goed te doen, zeker in de rvlt kelder omdat al dat mainstream volk dat niet aan kanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een beetje te nassen is qua temperatuur. En geen irriterende stroboscopen en andere lichten.
Ja, maar in de RVLT area worden altijd van die lelijke stroboscopen neergezetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Is Maassilo toch? Dan weet ik bijna zeker van wel qua lichten.
Altijd helemaal gedesoriënteerd door die kut stroboscopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je moet er toch langs om naar boven te kunnen, of om naar de plees te gaan? (Wel van bovenaf)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maassilo is altijd goed te doen, zeker in de rvlt kelder omdat al dat mainstream volk dat niet aan kan
valt de laatste paar keren wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar in de RVLT area worden altijd van die lelijke stroboscopen neergezetkan ik niet tegen
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef politiekman het volgende:
[..]
Altijd helemaal gedesoriënteerd door die kut stroboscopen.
Laatste keer toen ik er was, was er in dat kleine kutzaaltje vet veel warmte en stroboscopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
valt de laatste paar keren wel mee.
Kan me geen strobes herinneren op geen 1 stage heel eerlijk
Deze meneer gaat ook PRSPCT tochquote:
Nee, je hebt een gang op een tussen verdieping, die gaat of naar boven naar de grote zalen of naar beneden naar de kelder. In de kelder is verder niksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je moet er toch langs om naar boven te kunnen, of om naar de plees te gaan? (Wel van bovenaf)
Oooh daar!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, je hebt een gang op een tussen verdieping, die gaat of naar boven naar de grote zalen of naar beneden naar de kelder. In de kelder is verder niks
hmm, misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niemand. Zet er een leuk plaatje/liedje in ipv spoiler.
Wpquote:
Yesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik er was, was er in dat kleine kutzaaltje vet veel warmte en stroboscopen.
[..]
Deze meneer gaat ook PRSPCT toch
was te verwachtenquote:
Flipjen jij kliekt met mij toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind die spoiler zo incrowd achtig.En er zijn hier al genoeg onderlinge kliekjes.
sinds de zomertijd?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Overigens heb ik een vraag.
Al een paar dagen op rij geeft mijn laptop foutieve datum en tijd aan na het opstarten. Hoe kan ik er achter komen wat de oorzaak is en hoe verhelp ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |