Dan moet je die dagen niet in Brabant zijn, zo simpel is het. Afgezien van carnakots is Brabant tovvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef politiekman het volgende:
Ze vieren daar niet voor niets carnaval
Neen, ze zeggen houdoe. Dat is al een klacht op zichzelf. Klinkt infantiel en dom.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan moet je die dagen niet in Brabant zijn, zo simpel is het. Afgezien van carnakots is Brabant tovv
Dat ben ik niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef politiekman het volgende:
Ik had alleen gehoopt op een artistiek wonder.
Het is op een maandag avond ook nog eens, de neukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man.
Lang niet gehoord
Spannendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, ik treed buiten m'n comfortzone.
Wat dacht je dan van hajje wà? Dat dus gezegd wordt in zuidoost-brabant en noord-limburgquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:07 schreef politiekman het volgende:
[..]
Neen, ze zeggen houdoe. Dat is al een klacht op zichzelf. Klinkt infantiel en dom.
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef politiekman het volgende:
[..]![]()
Waar heeft u besteld en wat hebt u betaald?
Daarom, alles onder de rivier is kutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van hajje wà? Dat dus gezegd wordt in zuidoost-brabant en noord-limburg
Das ist inderdaad goedkoop, je hebt ook een leuk kleuren palletje zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
eBay, 53 euro volgens mij. Best goedkoop, in NL betaal je voor bijvoorbeeld promarkers 2 euro per stuk.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Erg spannend. Mijn vingers trillen ook een beetje.
Sind geen saaie kleurtjes hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er ook al 60 he, de meeste groen/blauw/rood enz had ik al. Vandaar dat dit wat saaiere kleurtjes zijn
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]KLB en onz verschillen niet meer zo erg van elkaar dus neem aan dat je vingers gauw weer rustig worden.
http://www.ebay.com/usr/us_seller_joseph?_trksid=p2047675.l2559 Bij deze verkoopster bestel ik ze altijd. Moet je haar na betalen even berichtje sturen met welke kleuren je wilt hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb je een linkje?Moet ook markers hebben voor school maar die krengen zijn idd duur
ja dat wel maar kwaliteit verschilt klb en onz niet zo van elkaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?
Nicequote:
Nice, thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/usr/us_seller_joseph?_trksid=p2047675.l2559 Bij deze verkoopster bestel ik ze altijd. Moet je haar na betalen even berichtje sturen met welke kleuren je wilt hebben.
Dan dan weer wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar dit is toch een compleet andere groep mensen?
Hai surgieeeequote:
Ik vind mijn andere bak met markers er een stuk vrolijker uit zien hihiquote:
Ik vind kleurpotloden niet zo fijn kleurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice
Nu wil ik kleurpotloden kopen.Kwam tijdens kleuren al achter hoe irritant het is om een kleur niet te hebben
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice
Nu wil ik kleurpotloden kopen.Kwam tijdens kleuren al achter hoe irritant het is om een kleur niet te hebben
gewoon niet naar de prijs kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en nu de prijs.. 1700 euro ofzo dacht ik
Kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind kleurpotloden niet zo fijn kleuren
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind mijn andere bak met markers er een stuk vrolijker uit zien hihiZal straks wel even foto maken van alles, moet alleen nog even de stickertjes eraf halen en ze op de kleurenkaart invullen.
Moeten we eerst een rijke man trouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
gewoon niet naar de prijs kijken
kitkat ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeten we eerst een rijke man trouwen.
1200 toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en nu de prijs.. 1700 euro ofzo dacht ik
Weer in Zeeland is droog, zon schijnt, en weinig windquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo het gevaarlijke weer trotseren.
Ik ook 2e keerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo het gevaarlijke weer trotseren.
Kan niet ff joinen, treinen rijden nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weer in Zeeland is droog, zon schijnt, en weinig wind
Watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan niet ff joinen, treinen rijden niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |