Nah die is outdated. Moet effe wat moois ervan maken.quote:
Ja, dat is hetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah die is outdated. Moet effe wat moois ervan maken.
Jij wil gewoon je mod-skillz showenUitslover.
Yessssssss!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef miss_sly het volgende:
9 april, dat is volgende week donderdag
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is het.
Of ik wil behulpzaam zijn, toverdoos.
Heb je nou nog iets aan die beamer gehad of niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Je weet niet half hoe goed mijn doos kan toveren.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je nou nog iets aan die beamer gehad of niet?
Schoot me opeens te binnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef innepin het volgende:
[..]ik heb bij Puala geschilderd!
Way to change the subject btw
Anders fotobehang laten drukken met een vergelijkbare print?quote:
Oei, een rol is korter en smaller dan een standaard rol behang...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef Moppert het volgende:
http://www.lefliving.be/n(...)ti-colour-83m-x.html ?
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ben je al naar ander behang aan het zoeken?
[ afbeelding ]
Omdat het een patroon is van heel realistische plaatjes. Ik hou niet van patronen schilderen en zó goed ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben een leek hoor, maar waarom niet gewoon wit behang en zelf beschilderen? Dat is toch je core business?.
Obsessive much?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Omdat het een patroon is van heel realistische plaatjes. Ik hou niet van patronen schilderen en zó goed ben ik nou ook weer niet.
Ik. Wil. Gewoon. Dit. Behang. DUS.
Yesquote:Op woensdag 1 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
[..]
OMG YOU DID NOT JUST POST A FROZEN PICTURE ARE YOU A FIVE YEAR OLD GIRL!?
Stom. En in Duitsland ofzo hebben ze het niet?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:07 schreef innepin het volgende:
Thx voor het meedenken trouwens, maar zowel LefLiving als Fusion woondecoratie heeft het behang niet op voorraad, maar bestelt het bij Kek. Die het dus niet kan leveren.
Fusion heeft het niet op voorraad maar bestelt het bij Kek.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
http://www.fusionwoondeco(...)hang-wallpaper-wp087
Is dit de juiste? Ik kan er 2 in mijn winkelwagen doen?
quote:deze is uit de collectie en
kan niet meer geleverd worden. Hebben ook niets op voorraad en onze
verkooppunten hebben ook niets op voorraad. Behang wordt altijd op
bestelling gemaakt en nooit op voorraad gehouden.
Tsja, ik heb ook bij de wonenmetlef shop gewoon betaald voor het behang.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Wel raar dat ik nu wel een betaalscherm krijg?
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Fusion heeft het niet op voorraad maar bestelt het bij Kek.
Heb net definitief antwoord van Kek gekregen:
[..]
Meh plaatjes zijn te klein om het echt na te maken. En om nou in photoshop zelf snoepjes naast elkaar te gaan plakken...quote:Op woensdag 1 april 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Vast al aan gedacht, maar behang kan je blijkbaar ook laten drukken? Plaatje jatten ergens?.
Ok, just trying to helpquote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Meh plaatjes zijn te klein om het echt na te maken. En om nou in photoshop zelf snoepjes naast elkaar te gaan plakken...![]()
Claudia: HELP MIJ!
Thx! Ik ga er es over nadenken.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind wel wel veel tof behang dat rustgevend is (bruintinten, zachtroze bijv.), maar niet zoveel vrolijks dat draaglijk blijft. Maar ik zal nog even kijken!
Ik vind dit idee wel leuk, dus zelf figuren maken van behang:
[ afbeelding ]
Je kunt iets patroonachtigs ook met stickers doen, bijv. stickers van snoep.Ik zie vooral veel hartjes, stippen en vlinders. Hartjes zijn wel leuk!
Of niet een hele muur behangen maar een deel, bijv. zo:
[ afbeelding ]
Dit is een heel bekend behangetje (vindt je dochter vast geweldig):
[ afbeelding ]
Zoiets is wel leuk maar zo druk:
[ afbeelding ]
Och, België kan prima hoor, daar ken ik genoeg mensen. Maar ik vind 'm wel minder leuk dan MIJN SNOEPJESBEHANG.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
Oh ze versturen wel naar België maar niet naar Nederland. Het idee was leuk
Hij is er ook met een roze achtergrond?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Och, België kan prima hoor, daar ken ik genoeg mensen. Maar ik vind 'm wel minder leuk dan MIJN SNOEPJESBEHANG.
/letitgoooo
Nah.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is er ook met een roze achtergrond?
I know i know i know...quote:Op woensdag 1 april 2015 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah. Ik denk dat stampvoetten en volhouden dat je echt JOUW SNOEPBEHANG wilt geen zin heeft
Maar je overweegt niet om gewoon zelf een snoeptoren te schilderen met dingen die ze graag eet?quote:
Meh. Niet echt. Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar je overweegt niet om gewoon zelf een snoeptoren te schilderen met dingen die ze graag eet?
Ik zou inderdaad meteen even de meterstanden fotograferen en telefonisch doorgeven aan de leverancier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef innepin het volgende:
Okay, pfieuwEr stond in ehhh brieven enzo dat je 2 weken van tevoren moest aanmelden
tralalala. 2 dagen ook goed?
hiihihi
Komt goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad meteen even de meterstanden fotograferen en telefonisch doorgeven aan de leverancier.
Ze krijgt het bed dat grote zus nu heeft, dat witte spijlenbedje van Ikea. En d'r witte kast die nu al op haar kamer staat (maar ik wil daar nog andere knopjes voor regelen, want nu rood met witte stippen). En ehhh verder nog niks?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor meubels komen er in de kamer te staan? Welk bed en kast?
Dat dekbedovertrek is van By Nord. Zie bijvoorbeeld hier. Wel aan de prijs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
Thx!
Ik wil zo'n dekbed met zwart/witdier erop. Where to buy?
Mooi! Maar ik zou er mijn meiden er geen plezier mee doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de dekbedovertrekken van Covers & Co (de Wehkamp verkoopt ze) ook heel aardig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:36 schreef innepin het volgende:
En de H&M collectie heeft nu idd erg weinig leuke dierendingetjes, ze hadden leukere laatst (maar toen heb ik het niet geokcht)
Niet zo hè, wijsneus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn we niet allemaal dieren in kleding?
Ja, I know. Ik ben alleen niet zo goed met accessoires en ook niet met geduldquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef innepin het volgende:
En het lampje dat ze nu heeft is een paddestoel/kabouterhuisje en dat past er niet bij.
Haha, ja, leuk voor de foto, maar als je 't in het echt zo zou hebben, zou je bijna de kinderbescherming willen bellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die onderste foto eruit zien als een kamer van een kleuter die aan anti-kraak doet.
Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak gevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.
http://www.mikkili.com/woonaccessoires/catalog/dekbedovertrekken/quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
Thx!
Ik wil zo'n dekbed met zwart/witdier erop. Where to buy?
Och, wat klinkt dat melancholisch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak geven
S is volgens mij niet helemaal happy met haar kamer, maar weet niet zo goed wat ze dan wel wil en hoe en zo. Logisch op deze leeftijd. Ik denk dat we na de zomer langzaam maar zeker een make-over gaan bedenken, samen.
Gisteren zei ze nog dat ze het oude huis miste, haar kamer daar, en dat ze haar kamer nu precies hetzelfde wil. Ook het oude bed en Jip en Janneke![]()
Ik zat vorige week op funda te kijken maar koud strak en leeg is wel de trendquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Haha, ja, leuk voor de foto, maar als je 't in het echt zo zou hebben, zou je bijna de kinderbescherming willen bellen.
Ze is wel van het melancholische, geloof ik. Ze vraagt met enige regelmaat waar ik liever woon, hier of in het oude huis. We gaan er dus wel iets op bedenken, maar wel pas na de vakantie. We wonen hier nog net geen jaar, dus vind het een tikje snelquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, wat klinkt dat melancholisch.![]()
Zou fijn zijn als je er samen iets op kunt bedenken. (Geef maar een gil als je hulp nodig hebt met het een of ander; ik mis jullie!)
Ik word ook altijd tijdens de overgang van de winter naar de lente wat melancholisch en dat slaat om als de zomer eenmaal aanbreekt. Er wordt hier alweer veel buiten gespeeld tot 's avonds laat, sinds de zomertijd is ingegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze is wel van het melancholische, geloof ik. Ze vraagt met enige regelmaat waar ik liever woon, hier of in het oude huis. We gaan er dus wel iets op bedenken, maar wel pas na de vakantie. We wonen hier nog net geen jaar, dus vind het een tikje snel
Nee.quote:
Kom langs dan! Het is hartstikke dichtbij! Ga je nog sporten?
Dat vroeg ik dus vanmorgen nog. Wat doe ik met de rest van de muren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees wel dat je met de stickers het risico loopt dat het geheel er alsnog erg kaal uitziet. Wil je nog iets verven of houd je de rest wit?
awww meiskequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak geven
S is volgens mij niet helemaal happy met haar kamer, maar weet niet zo goed wat ze dan wel wil en hoe en zo. Logisch op deze leeftijd. Ik denk dat we na de zomer langzaam maar zeker een make-over gaan bedenken, samen.
Gisteren zei ze nog dat ze het oude huis miste, haar kamer daar, en dat ze haar kamer nu precies hetzelfde wil. Ook het oude bed en Jip en Janneke![]()
Ja HALLOquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.mikkili.com/woonaccessoires/catalog/dekbedovertrekken/
Oeh leuk! En ik woon straks in een stad waar ook gewoon een Dille & Kamille zit, yayquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en nog een tip, innepin: Dille & Kamille heeft vaak leuke, betaalbare accessoires!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja buitenspelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word ook altijd tijdens de overgang van de winter naar de lente wat melancholisch en dat slaat om als de zomer eenmaal aanbreekt. Er wordt hier alweer veel buiten gespeeld tot 's avonds laat, sinds de zomertijd is ingegaan.Ik vind dat nog steeds een van de grootste voordelen van hier wonen.
[..]
Nee.Jij wel? Ik ben wel kampioen chocola eten inmiddels. Te druk met het werk, eigenlijk. Ik zou er verstandig aan doen als ik nu m'n stapel tentamens na ging kijken, hmf.
Ik denk als S haar zin krijgt, dat je misschien wel ieder jaar iets mag komen schilderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef innepin het volgende:
[..]
awww meiskeIk wil best Jip en Janneke komen schilderen hoor
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk als S haar zin krijgt, dat je misschien wel ieder jaar iets mag komen schilderen
Kunnen wij eerst de muren weer wit zien te krijgen, mag jij weer aan de slag....etc
Hahaha, ik zie de offerte wel tegemoetquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef innepin het volgende:
[..]Goeie deal
Zullen we een abonnement afspreken?
Uhhuh en hoeveel heb je de vorige keer ook alweer betaald?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie de offerte wel tegemoet
Is wel ook goed voor je portfolio
Mac en een avondje Kleine Komedie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Uhhuh en hoeveel heb je de vorige keer ook alweer betaald?
Ik vond de ruil voor a) kinderentertainment tijdens het schilderen en b) entertainment voor ons op een andere dag best een goede deal hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:28 schreef miss_sly het volgende:
Geintje
Maar dat was eenmalig, je komt vast niet een dag per jaar gratisch schilderen
Ik ben redelijk relaxt!quote:
Welnee! Dat is leuk, een uitdaging en heeeel geweldig als het goed gelukt is!quote:
Als ik dat eerder had geweten had jij 't voor me mogen doenquote:Op maandag 13 april 2015 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee! Dat is leuk, een uitdaging en heeeel geweldig als het goed gelukt is!
Ik kan alles!quote:Op maandag 13 april 2015 10:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Als ik dat eerder had geweten had jij 't voor me mogen doen
Ja, wij hadden een meneer vd inspectie mee. Gelukkig wel, want ik moest op 2 meisjes letten en mijn moeder telefonisch de goede kant op dirigeren want ze was de weg nogal kwijtquote:Op maandag 13 april 2015 10:32 schreef Klaphark het volgende:
Hadden jullie inspectie mee via Eigenhuis? Beviel het? En hebben jullie twee weken geleden ook een soort pre-inspectie gehad?
Ons huis wordt volgende maand opgeleverd, moeten nog even bedenken wat wij gaan regelen.
Er zijn niet zo veel foto's en verhalen. Er waren kale muren. Ze waren wittig, of behangklaar. Nu zijn ze wit behangen.quote:
Niet?quote:Op maandag 13 april 2015 10:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel foto's en verhalen. Er waren kale muren. Ze waren wittig, of behangklaar. Nu zijn ze wit behangen.Is ook weinig fotogeniek, haha.
Een variant op de vorige.quote:En omg wat heb jij nou voor ava?![]()
Als het goed is zijn ze op dit moment de verwarming aan het fixen. Ik zit op werk. En we hebben de verwarming nodig omdat we moeten beginnen met het opstookprotocol, dat 2 weken duurt, en dat klaar moet zijn vóórdat de vloer erin kanquote:Op maandag 13 april 2015 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet?En hoe is het met de lekker verwarming? Niet dat je verwarming nodig hebt met dit weer maar ok.
[..]
Een variant op de vorige.
Ik hoop dat het ze lukt om dat te fixen en dat ze het netjes afwerken. Vertraging om zoiets is nooit leuk. Maar de planning was ook wel ietwat strak toch?quote:Op maandag 13 april 2015 10:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze op dit moment de verwarming aan het fixen. Ik zit op werk. En we hebben de verwarming nodig omdat we moeten beginnen met het opstookprotocol, dat 2 weken duurt, en dat klaar moet zijn vóórdat de vloer erin kanen dat loopt nu vertraging op.
De vorige ava weet ik ff niet meer
Nee hoor, onze planning is best relaxed. En 2 weken na opstookprotocol is het toch koningsdag en dan weekend dus die vertraging zat er sowieso wel in.quote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ze lukt om dat te fixen en dat ze het netjes afwerken. Vertraging om zoiets is nooit leuk. Maar de planning was ook wel ietwat strak toch?
Oh, dan komt het allemaal wel goed. Snap je ongeduldquote:Op maandag 13 april 2015 11:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee hoor, onze planning is best relaxed. En 2 weken na opstookprotocol is het toch koningsdag en dan weekend dus die vertraging zat er sowieso wel in.
Ik heb gewoon zo'n enorme zin in m'n mooie vloerdat ik geen zin heb om langer te wachten
Ja, gaan wij ook maar doen via Eigenhuis. Wel zo relaxed.quote:Op maandag 13 april 2015 10:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, wij hadden een meneer vd inspectie mee. Gelukkig wel, want ik moest op 2 meisjes letten en mijn moeder telefonisch de goede kant op dirigeren want ze was de weg nogal kwijten ik had helemaal geen zin om elke vierkante centimeter te inspecteren, en bovendien heb ik er geen verstand van. Nu hoefde ik alleen maar blij te zijn en rond te kijken en lette hij op of alles wel goed was. Voelde heel fijn en relaxed.
Geen ideequote:Op maandag 13 april 2015 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Opstook protocol heb ik ook nog niks over gehoord. Zou dat ook bij tegels moeten?
Ik denk van niet, hoor, volgens mij heeft dat te maken met het feit dat een houten vloer gevoelig is voor werking door vocht en temperatuurverschillen.quote:Op maandag 13 april 2015 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zullen het vanzelf wel horen hoop ik
Houten vloerenquote:Op maandag 13 april 2015 11:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk van niet, hoor, volgens mij heeft dat te maken met het feit dat een houten vloer gevoelig is voor werking door vocht en temperatuurverschillen.
Ja, ik denk/hoop dat we zondag daar wel aan toe zijnquote:
Ik welquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, ik denk/hoop dat we zondag daar wel aan toe zijn![]()
We zijn nu al een heel eind met behangen en verven, en D & ik zijn er vrijdag allebei de hele dag, dus dat moet wel opschieten, denk ik.![]()
En ik kan wel wat hulp gebruiken bij laminaat leggen denk ik, want dat heb ik nog nooit gedaan
Wat zijn dat voor een stel beunhazen?quote:Op zondag 19 april 2015 17:02 schreef innepin het volgende:
Alles doet pijn!
Maar we schieten wel op![]()
We hebben nog wel ruzie met de vloerverwarmingboer, want de vloerverwarming staat nog altijd niet aan. Iets met stadsverwarmingbuizen in een afwijkende maat. Daar hadden ze speciale koppelingen voor nodig die ze niet hadden, bestellen kostte tijd, en nou hebben ze wel de koppelingen maar nog geen tang om ze vast te maken. Seriously.
Ja, ik weet het ook allemaal niet hoor, maar ik ben wel aan het einde van mijn geduld. Ze zeggen dat ze niet van tevoren hadden kunnen zien dat het een rare afwijkende maat was. Ofzo. Maar totdat ik die uitleg kreeg en direct suggereerde dat ze dan maar es contact op moesten nemen met de stadsverwarmingboer - want die heeft ongetwijfeld de juiste materialen wel - hadden ze dat niet eens zelf bedacht. SERIOUSLY.quote:Op zondag 19 april 2015 19:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een stel beunhazen?
D'r is niks om goed te maken dear. Ziek kind = prioriteit. Arme meiske.quote:Op zondag 19 april 2015 17:10 schreef miss_sly het volgende:
Het is echt een gaaf huishet groen op W.'s kamer en het goud op M.'s kamer vind ik geweldig! En jullie slaapkamer met die ramen...wauw!
Jammer dat ik niet meer heb kunnen helpen, maar ze was dus echt niet lekker. Na het overgeven voelde ze zich wat minder rot, maar veel energie zat er niet in.
Ik kom het nog wel een keer goedmaken, eventueel zonder S
Dat ja...quote:Op zondag 19 april 2015 18:12 schreef laziness het volgende:
Ben benieuwd naar foto's Indra![]()
Wat balen van die vloerverwarming. Je kan niet verder tot het opstook protocol gevolgd is neem ik aan?
De allerallerallergoedkoopste van de Leenbakkerquote:Op maandag 20 april 2015 11:45 schreef Chicolade het volgende:
Mooie vloer! Welke is dat? Wij moeten nog uitzoeken
quote:Op maandag 20 april 2015 11:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook allemaal niet hoor, maar ik ben wel aan het einde van mijn geduld. Ze zeggen dat ze niet van tevoren hadden kunnen zien dat het een rare afwijkende maat was. Ofzo. Maar totdat ik die uitleg kreeg en direct suggereerde dat ze dan maar es contact op moesten nemen met de stadsverwarmingboer - want die heeft ongetwijfeld de juiste materialen wel - hadden ze dat niet eens zelf bedacht. SERIOUSLY.
Je hebt hopelijk wel een vochtscherm onder die groene platen gelegd..quote:Op maandag 20 april 2015 11:52 schreef innepin het volgende:
Status van de speelkamer nu:
[ afbeelding ]
Zolderruimte nu:
[ afbeelding ]
Je kunt hier ook goed zien dat het plafond inmiddels gewit isMaakt echt enorm veel verschil ten opzichte van het bruine dat het eerst was.
ik vroeg mij al af wat de reden is dat jullie voor deze groene platen hebben gekozen ipv. zo'n rol folie?quote:Op maandag 20 april 2015 17:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk wel een vochtscherm onder die groene platen gelegd..
Maar alleen op de laatste dag? Of is het alle vijf de dagen dat je er helemaal niet op mag lopen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:22 schreef miss_sly het volgende:
De geoliede vloer? Ja, dat moet toch echt wel 24 uur drogen, volgens mij.
Enorm balen zegquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:20 schreef innepin het volgende:
Okay, de koopster van ons huis heeft een goed punt: in de koopakte staat 'oplevering: een maand na oplevering van [ons nieuwe huis]'. Er staat ook 'uiterlijk 1 juli', en dat hadden we heel erg in ons hoofd, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Dus ehm.
Nou moeten we op 15 mei opleveren.
Als alles goed gaat (als de vloer droog genoeg is enzo) wordt van 11 tot 15 mei de vloer gelegd. Die week kunnen we dus niet op de begane grond lopen (Miss Sly, weet jij of dat echt 24 uurs drogen is, of dat je er 's avonds wel op mag lopen? Ik heb de vloerenboer gemaild maar nog geen antwoord gekregen)
Dus nu is het - bijzonder krakkemikkige - plan om te zorgen dat we die week al *alles* verhuizen, er al slapen, of ergens logeren ofzo, en alle begane grondmeubels tijdelijk boven brengen terwijl de vloer wordt gelegd, zodat het oude huis vast leeg kan.
What could possibly go wrong?
Mja, het is meivakantie, kan wel bij m'n mams terecht denk ik. Het wordt alleen wat drukquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, dat is mooi balen zeg. Ze heeft inderdaad wel een punt, maar aangezien ze zoveel ruimte had gegeven, had je hier natuurlijk geen rekening mee gehouden. 15 mei is over 3 weken, red je dat? Kun je ergens logeren?
Nah, zo groot is de schuur niet, en onze huidige schuurspullen moeten ook ergens staan hèquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:23 schreef Puala het volgende:
Kan je je meubels niet in je schuur gestapeld krijgen? Als je wat creatief bent en er genoeg dekens/karton tussen doet moet dat kunnen toch? Dat scheelt de trap op en af, want dat is heel erg vervelend maar ook heel erg lastig zonder beschadigingen.
Als boven alles al klaar is dan valt het zeker mee, dan heb je dus de ruimte om al je meubels en dozen op te slaan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja, het is meivakantie, kan wel bij m'n mams terecht denk ik. Het wordt alleen wat druk![]()
En dit is geen aanval op haar hoor. Ze stelde ook voor om te proberen haar huur te verlengen, maar ze zit in een huis dat gesloopt gaat worden, dus dat is lastig, en dan moet ze weer extra huur én extra huur voor haar opslagruimte betalen, en ze wil - terecht - niet het slachtoffer worden van onze vertraagde vloerverwarming. Dus dat plan gaat alleen door als wij haar extra huur betalenDan maar haasten.
We gaan zondag al heel veel spullen overbrengen naar Utrecht. Boven is alles klaar, behalve de vloer van onze slaapkamer. Dus daar kan al heel veel staan.![]()
We moeten alleen nog:
- behangen beneden
- verven beneden
- keuken.
Dat valt op zich wel mee, toch?
Naar je moeder?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah, zo groot is de schuur niet, en onze huidige schuurspullen moeten ook ergens staan hè![]()
Het gaat maar om een bank, een tafel (die uit elkaar te halen is) met stoelen, een kastje en een dressoir.
Het grootste probleem is de pianoOm obvious reasons kan die niet bepaald naar boven. Dus we zitten nu te kijken hoe we dat gaan oplossen: 'm zo lang mogelijk in Cuul laten staan, en dan een busje regelen en 'm een etmaal in het busje laten staan? Of tijdelijk ergens opslaan? Ik heb geen flauw idee
Ja precies, het komt allemaal best goed hoorquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Enorm balen zegmaar dat komt heus goed.
Als t niet gaat zoals t moet, dan moet t maar zoals het gaatniet teveel over nadenken en je er gewoon even flink voor inzetten. Als je flink doorwerkt en goed vervoer hebt dan moet het te doen zijn om in 2 dagen al je spul in ej andere huis te hebben.
Ik zou eerlijk gezegd zoveel mogelijk nu al verplaatsen voordat die vloer in de olie gaat zodat dat alvast boven staat.
goeie fles wijn en kaarsjes erbij enzoquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja precies, het komt allemaal best goed hoorIk ben nog niet aan het stressen, maar het is natuurlijk wel een wat lachwekkend plan.
En daar heb je wel een punt idd, om vóór de vloer alvast zooi naar het huis te brengen.
Dat wordt een week of anderhalf minimalistisch kamperen. In twee huizen.
Ik zou de meeste schuurspullen best een weekje buiten durven laten staan. Of wacht, jullie hebben nog geen tuin he? Dan is het lastig opslaan. Maar kan de piano daar dan niet? Onder zeil tegen het vocht?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah, zo groot is de schuur niet, en onze huidige schuurspullen moeten ook ergens staan hè![]()
Het gaat maar om een bank, een tafel (die uit elkaar te halen is) met stoelen, een kastje en een dressoir.
Het grootste probleem is de pianoOm obvious reasons kan die niet bepaald naar boven. Dus we zitten nu te kijken hoe we dat gaan oplossen: 'm zo lang mogelijk in Cuul laten staan, en dan een busje regelen en 'm een etmaal in het busje laten staan? Of tijdelijk ergens opslaan? Ik heb geen flauw idee
Romantiek!quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
goeie fles wijn en kaarsjes erbij enzoals je dan toch voor het kampeer-gevoel gaat
Ach ja, de logistiek van de spullen komt nog wel goed. Maar de piano in de schuur: absoluut niet. Daar is ie veel te fragiel voor, hij is 110 jaar oud! Die moet vertroeteld wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou de meeste schuurspullen best een weekje buiten durven laten staan. Of wacht, jullie hebben nog geen tuin he? Dan is het lastig opslaan. Maar kan de piano daar dan niet? Onder zeil tegen het vocht?
Ik ben van de week trouwens langs jullie huis gereden geloof ik![]()
![]()
Maar gelukkig dat het dan niet zo veel is. Maar een bank naar boven is nog best shit kan ik je vertellen
huh, 5 dagen? nee, volgens mij niet, hoor. Ik weet het niet meer, even in mijn topic kijken misschien. Momentje.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Maar alleen op de laatste dag? Of is het alle vijf de dagen dat je er helemaal niet op mag lopen?
En zoiets? 1 euro, zelfs als je maar 1 maand huurt xD dan staan je spullen niet in de weg, wel droog en veilig en weet ik het.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach ja, de logistiek van de spullen komt nog wel goed. Maar de piano in de schuur: absoluut niet. Daar is ie veel te fragiel voor, hij is 110 jaar oud! Die moet vertroeteld wordenWe vinden wel wat.
Mijn ouders hebben genoeg ruimte, alleen geen vervoersmiddel waar ie in past. Maar we verzinnen wel iets![]()
Oh, wat deed je daar?Het is idd te zien vanaf de doorlopende weg, dus kan best kloppen.
En ach, die bank is toch shit, voor mijn part staat die een paar dagen in de tuinDan moeten we wel een nieuwe kopen
Lastig probleem. Maar ik snap inderdaad wel dat de verkoopster op haar strepen gaat staan. Met de piano komt het ook vast goed. Kan je anders geen buren vragen of hij daar mag overnachten voor 2 nachtjes? Niet iedereen zal zo snel verhuizen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach ja, de logistiek van de spullen komt nog wel goed. Maar de piano in de schuur: absoluut niet. Daar is ie veel te fragiel voor, hij is 110 jaar oud! Die moet vertroeteld wordenWe vinden wel wat.
Mijn ouders hebben genoeg ruimte, alleen geen vervoersmiddel waar ie in past. Maar we verzinnen wel iets![]()
Oh, wat deed je daar?Het is idd te zien vanaf de doorlopende weg, dus kan best kloppen.
En ach, die bank is toch shit, voor mijn part staat die een paar dagen in de tuinDan moeten we wel een nieuwe kopen
Tot er geolied werd, konden we gewoon op de vloer. Nadat er geolied was moesten we er 24 uur wegblijven. Niets 5 dagen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Maar alleen op de laatste dag? Of is het alle vijf de dagen dat je er helemaal niet op mag lopen?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:47 schreef innepin het volgende:
Mijn man maakte gister een beginnetje met het laminaat in onze slaapkamer. Hij appte mij dat het niet zo lukte, raar laminaat, wilde niet goed passen ofzo, dus heeft ie het maar even zo gelaten en ging naar zijn werk.
Mijn schoonvader stond ernaast, mopperde iets over dat het gewoon ligt aan een goed begin...
..en is vervolgens stiekem 's avonds naar Utrecht gereden en heeft de hele slaapkamer van laminaat voorzien
Dat betekent: alle klussen op de 1e en 2e verdieping zijn gedaan!
Oh! En de vloerverwarming staat eindelijk aan, sinds gister.
Zou er eventueel met de koopster te onderhandelen zijn over het verhuizen van de piano op 16 mei? Ik weet niet wat ze de eerste dag van plan is, maar wie weet wil ze tegen een kleine vergoeding daarin jullie wel een klein beetje tegemoet komen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:32 schreef innepin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:47 schreef innepin het volgende:
Mijn man maakte gister een beginnetje met het laminaat in onze slaapkamer. Hij appte mij dat het niet zo lukte, raar laminaat, wilde niet goed passen ofzo, dus heeft ie het maar even zo gelaten en ging naar zijn werk.
Mijn schoonvader stond ernaast, mopperde iets over dat het gewoon ligt aan een goed begin...
..en is vervolgens stiekem 's avonds naar Utrecht gereden en heeft de hele slaapkamer van laminaat voorzien
Dat betekent: alle klussen op de 1e en 2e verdieping zijn gedaan!
Oh! En de vloerverwarming staat eindelijk aan, sinds gister.
Dat is best tricky, op het moment dat de overdracht heeft plaatsgevonden is het huis (met alles wat er in staat) van de nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:53 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Zou er eventueel met de koopster te onderhandelen zijn over het verhuizen van de piano op 16 mei? Ik weet niet wat ze de eerste dag van plan is, maar wie weet wil ze tegen een kleine vergoeding daarin jullie wel een klein beetje tegemoet komen?
Oh god jullie gaan het ook zelf doen?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:25 schreef Lamb29 het volgende:
WowwwDe tering....
Benieuwd hoe het wordt!
Wij zijn flink aan t puinruimen, spullen stallen bij (schoon)fam ed. Best hard nodig als er hier ook tussen de 50 en 88 dozen gaan komen![]()
Nu alweer gesloopt?quote:Op donderdag 30 april 2015 10:57 schreef innepin het volgende:
Ik wil nu een muurschildering maken maar ik krijg de beamer niet aan de praat.hij krijgt geen signaal vd laptop. En k weet niet of dat aan de kabel ligt of aan de laptop muhhhhh.
Ja hij zegt dat ie geen verbinding heeft met de computer. Dus t ligt denk ik aan de kabel of aan de laptop aansluiting. De usb deed laatst ook al raar. Baal welquote:Op donderdag 30 april 2015 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu alweer gesloopt?
Geeft ie wel licht? Altijd eerst alles aansluiten, dan pas aanzetten.
Kabels zijn goedkoop hoor, liggen wel bij de kringloop oidquote:Op donderdag 30 april 2015 15:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat ie geen verbinding heeft met de computer. Dus t ligt denk ik aan de kabel of aan de laptop aansluiting. De usb deed laatst ook al raar. Baal wel
Nou ja. Nu heb ik de lattenbodems in elkaar gezet en 5 keukenkasten. En nu heb ik spierpijn maar ik vind mezelf wel heel stoer. :p
Ff door de inputs wisselen.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:57 schreef innepin het volgende:
Ik wil nu een muurschildering maken maar ik krijg de beamer niet aan de praat.hij krijgt geen signaal vd laptop. En k weet niet of dat aan de kabel ligt of aan de laptop muhhhhh.
Ja. Maar laptops zijn minder goedkoop en ik denk dat het daaraan ligtquote:Op donderdag 30 april 2015 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kabels zijn goedkoop hoor, liggen wel bij de kringloop oid.
Als de beamer denkt dat hij via een ander kabeltje imput had moeten krijgen dan kan hij dat signaal ook geven.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef innepin het volgende:
Hmmm ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar ik had het goede gaatjeEn hij gaf me een blauw scherm met de mededeling dat ie geen input had van de computer, wat me doet denken dat ie in elk geval op de computer-input stond, yes?
staat ie wel aan ?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:13 schreef innepin het volgende:
OK OK mensen, voor iedereen die denkt dat ik gewoon te dom ben om een beamer aan een computer aan te sluiten:
Ik heb de beamer een paar weken geleden gebruikt. Succesvol. Geen enkel probleem.
NU gaat het niet goed.
Conclusie: het ligt niet aan mij.
Ik zei toch dat hij net zo grappig was als die van jouquote:
Zie je mij lachen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij net zo grappig was als die van jou
Ik wil wel een keer langs rijden en kijken of ik het kan oplossen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:13 schreef innepin het volgende:
OK OK mensen, voor iedereen die denkt dat ik gewoon te dom ben om een beamer aan een computer aan te sluiten:
Ik heb de beamer een paar weken geleden gebruikt. Succesvol. Geen enkel probleem.
NU gaat het niet goed.
Ook intelligente mensen drukken soms per ongeluk op verkeerde knopjes. Ik denk dat je de suggesties die hier zijn gedaan vooral als praktische tips moet opvatten, die je gerust kunt uitproberen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:13 schreef innepin het volgende:
NU gaat het niet goed.
Das heel lief, thx!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer langs rijden en kijken of ik het kan oplossen?
I know, I know, lange tenen enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:22 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ook intelligente mensen drukken soms per ongeluk op verkeerde knopjes. Ik denk dat je de suggesties die hier zijn gedaan vooral als praktische tips moet opvatten, die je gerust kunt uitproberen.
Als je dat zo zeker weet ben je niet dom, maar gewoon arrogant.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:43 schreef innepin het volgende:
[..]
I know, I know, lange tenen enzo![]()
Maar ik weet redelijk zeker dat ik niet op verkeerde knopjes heb gedrukt... en ik heb natuurlijk ook al van alles geprobeerd voordat ik hier kwam zeuren.![]()
Nu dus eerst een andere laptop ergens lenen om dat te proberen. En dan kijken we wel weer verder.
Muurschildering heeft ook niet heel veel haast, gelukkig.
Kan ik ook regelen voor jequote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Das heel lief, thx!
Ik wil eerst ergens een andere laptop vandaan plukken om te kijken of het daaraan ligt. Als dat niet helpt geef ik een gil
Will do, thxquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan ik ook regelen voor jeMaar snap dat je het zelf wilt proberen. Laat het maar weten
Dankjewel voor je uitleg!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:01 schreef younesel het volgende:
Kan zijn dat de beamer verwacht dat het signaal van een andere poort komt. Het kan ook zijn dat de poort toch al goed staat ingesteld, maar dat de laptop geen signaal uitstuurt. Een keertje de laptop opnieuw opstarten zonder dat de kabel aangesloten is kan helpen. Zeker weten dat de juiste poort staat ingesteld op de beamer is ook belangrijk. Als je een windows (versie 7 of hoger) hebt, dan kan je de toetscombinatie (Windows + P) indrukken. Je krijgt dan een keuzemenu te zien. Als je extern scherm (oid) klikt, dan stuurt de laptop het signaal naar de beamer.
Succes.
Fixedquote:Op woensdag 6 mei 2015 09:15 schreef innepin het volgende:
OK Ikea keukens in elkaar zetten is best wel pokkewerk
quote:Op woensdag 6 mei 2015 11:08 schreef innepin het volgende:
In ander nieuws:
De heren (man en schoonvader) waren al 2 dagen aan het klooien met keukenkastjes en ophangrails enzo, voordat het er zo uit kwam te zien. Maar er ontbrak een kastje, zeiden ze.
Hee, de vaatwasser past niet in het kastje, bedachten ze gister.
Ik keek ook even mee en moest ze informeren dat de vaatwassers van de Ikea alleen een frontje hebben, en niet ín een kast komen te staan.![]()
Oh.
Daar is dat ontbrekende kastje.![]()
Moraal van het verhaal: OMG HOU OP met die eigenwijze mannen die weigeren de fucking boekjes te lezen!
Oh heel herkenbaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:08 schreef innepin het volgende:
In ander nieuws:
De heren (man en schoonvader) waren al 2 dagen aan het klooien met keukenkastjes en ophangrails enzo, voordat het er zo uit kwam te zien. Maar er ontbrak een kastje, zeiden ze.
Hee, de vaatwasser past niet in het kastje, bedachten ze gister.
Ik keek ook even mee en moest ze informeren dat de vaatwassers van de Ikea alleen een frontje hebben, en niet ín een kast komen te staan.![]()
Oh.
Daar is dat ontbrekende kastje.![]()
Moraal van het verhaal: OMG HOU OP met die eigenwijze mannen die weigeren de fucking boekjes te lezen!
Er komen grepen op. Alleen ben ik niet te vertrouwen als het gaat om netjes meten, dus heb ik dat ook maar niet geprobeerdquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:38 schreef Chicolade het volgende:
[..]. Hij ziet er wel, nu al, mooi uit. Lekker strak. Komen er nog greepjes op of is het greeploos?
Ikeamedewerker?quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh heel herkenbaar
Vaak genoeg klanten meegemaakt die met dit "probleem" belden of naar de winkel kwamen
Daar moet je ook absoluut zo'n mal van Ikea voor gebruiken, dat is nagenoeg foolproof.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Er komen grepen op. Alleen ben ik niet te vertrouwen als het gaat om netjes meten, dus heb ik dat ook maar niet geprobeerd
Een mal?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet je ook absoluut zo'n mal van Ikea voor gebruiken, dat is nagenoeg foolproof.
Kun je die frontjes niet via internet bestellen?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:28 schreef innepin het volgende:
Enfin. Gisteren alle lades en frontjes afgemaakt (ikke!). Er ontbreken nog 2 ladefrontjes van binnenlades want die zijn uitverkocht en komen pas over VIER WEKEN weer es in de winkel, wat ik echt retebelachelijk vind, maar mijn irritaties gaan daar weinig aan veranderen, dus ehm, suck it up enzo.
Volgende stap: vaatwasser aansluiten. Oven aansluiten. Aanrechtblad op maat zagen. Wasbak regelen, kraan aansluiten etc, kookplaat aansluiten. Maar dat zijn allemaal niet dingen die ik kan doen.
Wel gister 1e laag latex over 1 muur beneden gedaan. Ik had expres RAL 9001 gekocht want ik dacht dat een beetje crème wel leuker zou zijn dan knalwit... maar ik twijfel nuMeh. Es kijken hoe het opdroogt.
Oh en de vloerenboer komt een dezer minuten checken of de betonvloer droog genoeg is om te beginnen met vloer leggen... Cross your fingers...!
Ik wist niet dat ze bestonden, maar ik vind ze geweldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je die frontjes niet via internet bestellen?
Zo'n boormal (waar Leandra en Puala het al over hadden) is handig:
(enige nadeel zijn de langere handgrepen...)[ link | afbeelding ]
99ct.
Je kan nooit te veel bij de Ikea komen toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze bestonden, maar ik vind ze geweldig.Jammer dat ik gister nog bij de ikea was.
crap.
Dat zelf aanbrengen moet je niet willen in deze situatie. Dat kan je nog wel eens een hoop touwtrekkerij opleveren als het op garantie aankomt. In dit geval zou ik het bedrijf die de vloer heeft gelegd het laten oplossen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:30 schreef Puala het volgende:
Och jeetje wat ongelofelijk balen. Kan je dat bindmiddel zelf niet aanbrengen? Waarschijnlijk is het niet meer dan het uitrollen/dweilen van de woonkamer..
En magnetroneten is saai. Maar een kommetje soep met een broodje, satetje met een broodje, tosti of iets is wel te doen toch? En anders mag je de foodsteamer wel op komen halen als het niet lukt. Daar kan je gewoon groente/vlees/rijst enzo in klaar maken
Ja, dat dacht ik dus ook... :-/ Maar toen heeft die flapdrol niks gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, balen.
En dat hadden ze niet kunnen zien toen ze kwamen meten hoe het met de vochtigheid zat?
Nah, laat de experts dat maar doen. Als ze weer es komen, want ze zijn er nu ook nog niet en ik weet niet waaromquote:Op maandag 18 mei 2015 10:30 schreef Puala het volgende:
Och jeetje wat ongelofelijk balen. Kan je dat bindmiddel zelf niet aanbrengen? Waarschijnlijk is het niet meer dan het uitrollen/dweilen van de woonkamer..
En magnetroneten is saai. Maar een kommetje soep met een broodje, satetje met een broodje, tosti of iets is wel te doen toch? En anders mag je de foodsteamer wel op komen halen als het niet lukt. Daar kan je gewoon groente/vlees/rijst enzo in klaar maken
Even bellen dan maar?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah, laat de experts dat maar doen. Als ze weer es komen, want ze zijn er nu ook nog niet en ik weet niet waarom
Verstandig welquote:Op maandag 18 mei 2015 11:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, ik zit op werk, dat mag de meneer ff regelen
Nieuwe bed ligt heel andersquote:Op maandag 18 mei 2015 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Verstandig wel![]()
Maar verder. Hoe was de eerste nacht in het nieuwe huis? Hoe vinden je meiden het?
VINEX en leuk in één zin, dat zou een automatische ban op FOK! moeten opleveren.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
We zijn gister maar op de fiets gesprongen om de vinex te verkennen, dat was wel leuk![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
VINEX en leuk in één zin, dat zou een automatische ban op FOK! moeten opleveren.
Lijkt me duidelijk, een foto van de zooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:00 schreef innepin het volgende:
Wat moet ik op de foto zetten? Alles ligt vol met zooi
Mooie lichte vloer. 👍🏻 plinten monteren is maar even werk, helemaal als je een plintenschaar hebt. Peace of koekje.quote:
1 tegelijkquote:Op zondag 24 mei 2015 13:58 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
HAhahah, had ik kunnen weten natuurlijk
Veel plezier met prio 1 - 784, dit mooie weekend
Ja, vloer was een mazzeltje, en is het goedkoopste van het goedkoopste, maar ziet er wel fijn uit vind ik.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:16 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Mooie lichte vloer. 👍🏻 plinten monteren is maar even werk, helemaal als je een plintenschaar hebt. Peace of koekje.
Ik maak geen geintje, zo'n schaar bestaat echt. http://www.promofolder.nl(...)lintenschaar-1135765quote:Op zondag 24 mei 2015 21:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, vloer was een mazzeltje, en is het goedkoopste van het goedkoopste, maar ziet er wel fijn uit vind ik.
Plintenschaar? Bestaat dat echt of is dat net zoiets als een plintenladder?![]()
Ik heb de beamer aan de praat gekregenVraag niet hoe, maar gewoon koppig een paar keer opnieuw proberen blijkt te helpen. Dus ik heb de potloodlijnen en een paar strepen verf op de muur kunnen zetten vandaag.
De meisjes genieten. Er wonen nog niet veel mensen maar er zijn al vriendinnetjes gemaakt, en ik ben de dames het grootste deel van de dag kwijt omdat ze bij de rest van de straat buurten en spelen.![]()
(Alleen de kleuter is 's avonds heel lastig en wil niet slapen en komt haar bed uit en gaat dan spelen en mijn make-up opdoen en parfum spuiten en arhghhhhhh)
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:24 schreef laziness het volgende:
Eindelijk
Hebben jullie eigenlijk een uitbouw of niet?
Dit is de ondervloer hoor, daar zie je over een paar dagen niks meer vanquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:33 schreef Duufje het volgende:
Die vloer. Ik rijd met de bus wel eens langs jullie wijk. Het begint ook steeds meer te 'leven'. Leuk om te zien!
.
quote:Op zondag 24 mei 2015 23:10 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik maak geen geintje, zo'n schaar bestaat echt. http://www.promofolder.nl(...)lintenschaar-1135765
Dat ligt eraan hoe het gelegd is, ik checkte net de foto's van onze parketvloer en die lag de ene dagquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Gieliovd het volgende:
Gaaf die vloer!
Ambitieus hoor, zaterdag de bies en zondag de olie. De hele vloer moet nog geschuurd en ingepoetst worden met schuurstof en lijm lijkt mij... Dit soort vloeren hebben na het leggen toch al die spijkergaatjes en kieren als een malle?
Ben benieuwd naar het resultaat straks!!
Leuk he, cookies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]ik krijg een Dela "bereken uw premie" pop-up bij die link
![]()
Fraaie vloer wordt het innepin
*ontlurkt* Wow, wat prachtig!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:35 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint zowaar op een *huis* te lijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |