abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151446924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de dekbedovertrekken van Covers & Co (de Wehkamp verkoopt ze) ook heel aardig:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi! Maar ik zou er mijn meiden er geen plezier mee doen.
O edit, ik zag alleen de eerste.
Die onderste zou mijn kleuter wel weten te waarderen denk ik.

De HM dekbedovertrekken vind ik erg prettig. Heb er zelf ook een paar van.
Met een meidenkwartet
pi_151447214
Ik hou niet van dieren in kleren :{ maar die bovenste vind ik wel leuk O+ En de H&M collectie heeft nu idd erg weinig leuke dierendingetjes, ze hadden leukere laatst (maar toen heb ik het niet geokcht :') )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_151447284
Zijn we niet allemaal dieren in kleding?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_151447312
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:36 schreef innepin het volgende:
En de H&M collectie heeft nu idd erg weinig leuke dierendingetjes, ze hadden leukere laatst (maar toen heb ik het niet geokcht :') )
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.
pi_151447318
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn we niet allemaal dieren in kleding?
Niet zo hè, wijsneus!
pi_151447325
Ik vind die onderste foto eruit zien als een kamer van een kleuter die aan anti-kraak doet.
pi_151447347
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.
Ja, I know. Ik ben alleen niet zo goed met accessoires en ook niet met geduld :Y)

Ik moet trouwens wel zsm een nachtlampje hebben dat erbij past. Madame is niet goed met donker. En het lampje dat ze nu heeft is een paddestoel/kabouterhuisje en dat past er niet bij.
pi_151447371
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef innepin het volgende:

En het lampje dat ze nu heeft is een paddestoel/kabouterhuisje en dat past er niet bij.
_O-

Klinkt heel herkenbaar.
pi_151447374
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die onderste foto eruit zien als een kamer van een kleuter die aan anti-kraak doet.
Haha, ja, leuk voor de foto, maar als je 't in het echt zo zou hebben, zou je bijna de kinderbescherming willen bellen.
pi_151447391
Ik vrees wel dat je met de stickers het risico loopt dat het geheel er alsnog erg kaal uitziet. Wil je nog iets verven of houd je de rest wit?
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 13:42:37 #86
5428 crew  miss_sly
pi_151447392
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak geven :D

S is volgens mij niet helemaal happy met haar kamer, maar weet niet zo goed wat ze dan wel wil en hoe en zo. Logisch op deze leeftijd. Ik denk dat we na de zomer langzaam maar zeker een make-over gaan bedenken, samen.

Gisteren zei ze nog dat ze het oude huis miste, haar kamer daar, en dat ze haar kamer nu precies hetzelfde wil. Ook het oude bed en Jip en Janneke :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_151447415
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
Thx!
Ik wil zo'n dekbed met zwart/witdier erop. Where to buy?
http://www.mikkili.com/woonaccessoires/catalog/dekbedovertrekken/ :X
pi_151447441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

S is volgens mij niet helemaal happy met haar kamer, maar weet niet zo goed wat ze dan wel wil en hoe en zo. Logisch op deze leeftijd. Ik denk dat we na de zomer langzaam maar zeker een make-over gaan bedenken, samen.

Gisteren zei ze nog dat ze het oude huis miste, haar kamer daar, en dat ze haar kamer nu precies hetzelfde wil. Ook het oude bed en Jip en Janneke :D
Och, wat klinkt dat melancholisch. O+ ;( Zou fijn zijn als je er samen iets op kunt bedenken. (Geef maar een gil als je hulp nodig hebt met het een of ander; ik mis jullie!)
pi_151447442
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:41 schreef innepin het volgende:

[..]

Haha, ja, leuk voor de foto, maar als je 't in het echt zo zou hebben, zou je bijna de kinderbescherming willen bellen.
Ik zat vorige week op funda te kijken maar koud strak en leeg is wel de trend :o
Zal mijn kinderkamers maar niet op de foto zetten. Daar wordt gespeeld. En ik ruim daar niet op.
Met een meidenkwartet
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 13:45:35 #90
5428 crew  miss_sly
pi_151447485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Och, wat klinkt dat melancholisch. O+ ;( Zou fijn zijn als je er samen iets op kunt bedenken. (Geef maar een gil als je hulp nodig hebt met het een of ander; ik mis jullie!)
Ze is wel van het melancholische, geloof ik. Ze vraagt met enige regelmaat waar ik liever woon, hier of in het oude huis. We gaan er dus wel iets op bedenken, maar wel pas na de vakantie. We wonen hier nog net geen jaar, dus vind het een tikje snel ;)

Kom langs dan! Het is hartstikke dichtbij! Ga je nog sporten?
pi_151447520
Oh en nog een tip, innepin: Dille & Kamille heeft vaak leuke, betaalbare accessoires!

pi_151447637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze is wel van het melancholische, geloof ik. Ze vraagt met enige regelmaat waar ik liever woon, hier of in het oude huis. We gaan er dus wel iets op bedenken, maar wel pas na de vakantie. We wonen hier nog net geen jaar, dus vind het een tikje snel ;)
Ik word ook altijd tijdens de overgang van de winter naar de lente wat melancholisch en dat slaat om als de zomer eenmaal aanbreekt. Er wordt hier alweer veel buiten gespeeld tot 's avonds laat, sinds de zomertijd is ingegaan. O+ Ik vind dat nog steeds een van de grootste voordelen van hier wonen.

quote:

Kom langs dan! Het is hartstikke dichtbij! Ga je nog sporten?

Nee. ;( Jij wel? Ik ben wel kampioen chocola eten inmiddels. Te druk met het werk, eigenlijk. Ik zou er verstandig aan doen als ik nu m'n stapel tentamens na ging kijken, hmf.
pi_151447817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees wel dat je met de stickers het risico loopt dat het geheel er alsnog erg kaal uitziet. Wil je nog iets verven of houd je de rest wit?
Dat vroeg ik dus vanmorgen nog. Wat doe ik met de rest van de muren? :D
pi_151447824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

awww meiske O+ Ik wil best Jip en Janneke komen schilderen hoor ;)
pi_151447834
quote:
Ja HALLO :D Ik vind mijn dochter heel lief hoor, maar niet zó lief :D
pi_151447846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en nog een tip, innepin: Dille & Kamille heeft vaak leuke, betaalbare accessoires!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oeh leuk! En ik woon straks in een stad waar ook gewoon een Dille & Kamille zit, yay :P
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 13:59:22 #97
5428 crew  miss_sly
pi_151447882
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik word ook altijd tijdens de overgang van de winter naar de lente wat melancholisch en dat slaat om als de zomer eenmaal aanbreekt. Er wordt hier alweer veel buiten gespeeld tot 's avonds laat, sinds de zomertijd is ingegaan. O+ Ik vind dat nog steeds een van de grootste voordelen van hier wonen.

[..]

Nee. ;( Jij wel? Ik ben wel kampioen chocola eten inmiddels. Te druk met het werk, eigenlijk. Ik zou er verstandig aan doen als ik nu m'n stapel tentamens na ging kijken, hmf.
Ja buitenspelen O+ Ik leg haar ook altijd uit dat dat een van de voordelen is van hier wonen. Dat snapt ze ook wel, maar toch...misschien is het wel de overgang van winter naar lente, wie weet.
Maar goed, misschien kunnen we ook eens naar een (half)hoogslaper kijken volgend jaar, of zo. En kunnen we beter bespreken wat ze precies wil, zodat we niet een jaar later weeeeer opnieuw kunnen beginnen :')

Hoewel, voor innepin wel goede business, als S weer een andere muurschildering wil :')

Ik pak morgen het hardlopen weer op, maar wil toch ook weer minstens een keer per week naar de sportschool. Eten en snoepen valt best mee, maar gewoon, voor de beweging en het strakke :P
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 14:00:13 #98
5428 crew  miss_sly
pi_151447902
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef innepin het volgende:

[..]

awww meiske O+ Ik wil best Jip en Janneke komen schilderen hoor ;)
Ik denk als S haar zin krijgt, dat je misschien wel ieder jaar iets mag komen schilderen :')
Kunnen wij eerst de muren weer wit zien te krijgen, mag jij weer aan de slag....etc :')
pi_151447903
Hey, get a room, ladies ;)
pi_151447910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk als S haar zin krijgt, dat je misschien wel ieder jaar iets mag komen schilderen :')
Kunnen wij eerst de muren weer wit zien te krijgen, mag jij weer aan de slag....etc :')
*O* Goeie deal :P Zullen we een abonnement afspreken? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')