I know i know i know...quote:Op woensdag 1 april 2015 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah. Ik denk dat stampvoetten en volhouden dat je echt JOUW SNOEPBEHANG wilt geen zin heeft
Maar je overweegt niet om gewoon zelf een snoeptoren te schilderen met dingen die ze graag eet?quote:
Meh. Niet echt. Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar je overweegt niet om gewoon zelf een snoeptoren te schilderen met dingen die ze graag eet?
Ik zou inderdaad meteen even de meterstanden fotograferen en telefonisch doorgeven aan de leverancier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef innepin het volgende:
Okay, pfieuwEr stond in ehhh brieven enzo dat je 2 weken van tevoren moest aanmelden
tralalala. 2 dagen ook goed?
hiihihi
Komt goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad meteen even de meterstanden fotograferen en telefonisch doorgeven aan de leverancier.
Ze krijgt het bed dat grote zus nu heeft, dat witte spijlenbedje van Ikea. En d'r witte kast die nu al op haar kamer staat (maar ik wil daar nog andere knopjes voor regelen, want nu rood met witte stippen). En ehhh verder nog niks?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor meubels komen er in de kamer te staan? Welk bed en kast?
Dat dekbedovertrek is van By Nord. Zie bijvoorbeeld hier. Wel aan de prijs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
Thx!
Ik wil zo'n dekbed met zwart/witdier erop. Where to buy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |