Nah die is outdated. Moet effe wat moois ervan maken.quote:
Ja, dat is hetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah die is outdated. Moet effe wat moois ervan maken.
Jij wil gewoon je mod-skillz showenUitslover.
Yessssssss!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:12 schreef miss_sly het volgende:
9 april, dat is volgende week donderdag
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is het.
Of ik wil behulpzaam zijn, toverdoos.
Heb je nou nog iets aan die beamer gehad of niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Je weet niet half hoe goed mijn doos kan toveren.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je nou nog iets aan die beamer gehad of niet?
Schoot me opeens te binnenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef innepin het volgende:
[..]ik heb bij Puala geschilderd!
Way to change the subject btw
Anders fotobehang laten drukken met een vergelijkbare print?quote:
Oei, een rol is korter en smaller dan een standaard rol behang...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef Moppert het volgende:
http://www.lefliving.be/n(...)ti-colour-83m-x.html ?
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ben je al naar ander behang aan het zoeken?
[ afbeelding ]
Omdat het een patroon is van heel realistische plaatjes. Ik hou niet van patronen schilderen en zó goed ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben een leek hoor, maar waarom niet gewoon wit behang en zelf beschilderen? Dat is toch je core business?.
Obsessive much?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Omdat het een patroon is van heel realistische plaatjes. Ik hou niet van patronen schilderen en zó goed ben ik nou ook weer niet.
Ik. Wil. Gewoon. Dit. Behang. DUS.
Yesquote:Op woensdag 1 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
[..]
OMG YOU DID NOT JUST POST A FROZEN PICTURE ARE YOU A FIVE YEAR OLD GIRL!?
Stom. En in Duitsland ofzo hebben ze het niet?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:07 schreef innepin het volgende:
Thx voor het meedenken trouwens, maar zowel LefLiving als Fusion woondecoratie heeft het behang niet op voorraad, maar bestelt het bij Kek. Die het dus niet kan leveren.
Fusion heeft het niet op voorraad maar bestelt het bij Kek.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
http://www.fusionwoondeco(...)hang-wallpaper-wp087
Is dit de juiste? Ik kan er 2 in mijn winkelwagen doen?
quote:deze is uit de collectie en
kan niet meer geleverd worden. Hebben ook niets op voorraad en onze
verkooppunten hebben ook niets op voorraad. Behang wordt altijd op
bestelling gemaakt en nooit op voorraad gehouden.
Tsja, ik heb ook bij de wonenmetlef shop gewoon betaald voor het behang.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Wel raar dat ik nu wel een betaalscherm krijg?
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Fusion heeft het niet op voorraad maar bestelt het bij Kek.
Heb net definitief antwoord van Kek gekregen:
[..]
Meh plaatjes zijn te klein om het echt na te maken. En om nou in photoshop zelf snoepjes naast elkaar te gaan plakken...quote:Op woensdag 1 april 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Vast al aan gedacht, maar behang kan je blijkbaar ook laten drukken? Plaatje jatten ergens?.
Ok, just trying to helpquote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef innepin het volgende:
[..]
Meh plaatjes zijn te klein om het echt na te maken. En om nou in photoshop zelf snoepjes naast elkaar te gaan plakken...![]()
Claudia: HELP MIJ!
Thx! Ik ga er es over nadenken.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind wel wel veel tof behang dat rustgevend is (bruintinten, zachtroze bijv.), maar niet zoveel vrolijks dat draaglijk blijft. Maar ik zal nog even kijken!
Ik vind dit idee wel leuk, dus zelf figuren maken van behang:
[ afbeelding ]
Je kunt iets patroonachtigs ook met stickers doen, bijv. stickers van snoep.Ik zie vooral veel hartjes, stippen en vlinders. Hartjes zijn wel leuk!
Of niet een hele muur behangen maar een deel, bijv. zo:
[ afbeelding ]
Dit is een heel bekend behangetje (vindt je dochter vast geweldig):
[ afbeelding ]
Zoiets is wel leuk maar zo druk:
[ afbeelding ]
Och, België kan prima hoor, daar ken ik genoeg mensen. Maar ik vind 'm wel minder leuk dan MIJN SNOEPJESBEHANG.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:08 schreef Puala het volgende:
Oh ze versturen wel naar België maar niet naar Nederland. Het idee was leuk
Hij is er ook met een roze achtergrond?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Och, België kan prima hoor, daar ken ik genoeg mensen. Maar ik vind 'm wel minder leuk dan MIJN SNOEPJESBEHANG.
/letitgoooo
Nah.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is er ook met een roze achtergrond?
I know i know i know...quote:Op woensdag 1 april 2015 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah. Ik denk dat stampvoetten en volhouden dat je echt JOUW SNOEPBEHANG wilt geen zin heeft
Maar je overweegt niet om gewoon zelf een snoeptoren te schilderen met dingen die ze graag eet?quote:
Meh. Niet echt. Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar je overweegt niet om gewoon zelf een snoeptoren te schilderen met dingen die ze graag eet?
Ik zou inderdaad meteen even de meterstanden fotograferen en telefonisch doorgeven aan de leverancier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:46 schreef innepin het volgende:
Okay, pfieuwEr stond in ehhh brieven enzo dat je 2 weken van tevoren moest aanmelden
tralalala. 2 dagen ook goed?
hiihihi
Komt goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad meteen even de meterstanden fotograferen en telefonisch doorgeven aan de leverancier.
Ze krijgt het bed dat grote zus nu heeft, dat witte spijlenbedje van Ikea. En d'r witte kast die nu al op haar kamer staat (maar ik wil daar nog andere knopjes voor regelen, want nu rood met witte stippen). En ehhh verder nog niks?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor meubels komen er in de kamer te staan? Welk bed en kast?
Dat dekbedovertrek is van By Nord. Zie bijvoorbeeld hier. Wel aan de prijs.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
Thx!
Ik wil zo'n dekbed met zwart/witdier erop. Where to buy?
Mooi! Maar ik zou er mijn meiden er geen plezier mee doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind de dekbedovertrekken van Covers & Co (de Wehkamp verkoopt ze) ook heel aardig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:36 schreef innepin het volgende:
En de H&M collectie heeft nu idd erg weinig leuke dierendingetjes, ze hadden leukere laatst (maar toen heb ik het niet geokcht)
Niet zo hè, wijsneus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn we niet allemaal dieren in kleding?
Ja, I know. Ik ben alleen niet zo goed met accessoires en ook niet met geduldquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef innepin het volgende:
En het lampje dat ze nu heeft is een paddestoel/kabouterhuisje en dat past er niet bij.
Haha, ja, leuk voor de foto, maar als je 't in het echt zo zou hebben, zou je bijna de kinderbescherming willen bellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die onderste foto eruit zien als een kamer van een kleuter die aan anti-kraak doet.
Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak gevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, ik zou wat basale dingen voor de kamer uitwerken en de rest in de loop van de tijd aankleden. Er komt vast wel weer een leuke collectie aan.
http://www.mikkili.com/woonaccessoires/catalog/dekbedovertrekken/quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef innepin het volgende:
Thx!
Ik wil zo'n dekbed met zwart/witdier erop. Where to buy?
Och, wat klinkt dat melancholisch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak geven
S is volgens mij niet helemaal happy met haar kamer, maar weet niet zo goed wat ze dan wel wil en hoe en zo. Logisch op deze leeftijd. Ik denk dat we na de zomer langzaam maar zeker een make-over gaan bedenken, samen.
Gisteren zei ze nog dat ze het oude huis miste, haar kamer daar, en dat ze haar kamer nu precies hetzelfde wil. Ook het oude bed en Jip en Janneke![]()
Ik zat vorige week op funda te kijken maar koud strak en leeg is wel de trendquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Haha, ja, leuk voor de foto, maar als je 't in het echt zo zou hebben, zou je bijna de kinderbescherming willen bellen.
Ze is wel van het melancholische, geloof ik. Ze vraagt met enige regelmaat waar ik liever woon, hier of in het oude huis. We gaan er dus wel iets op bedenken, maar wel pas na de vakantie. We wonen hier nog net geen jaar, dus vind het een tikje snelquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, wat klinkt dat melancholisch.![]()
Zou fijn zijn als je er samen iets op kunt bedenken. (Geef maar een gil als je hulp nodig hebt met het een of ander; ik mis jullie!)
Ik word ook altijd tijdens de overgang van de winter naar de lente wat melancholisch en dat slaat om als de zomer eenmaal aanbreekt. Er wordt hier alweer veel buiten gespeeld tot 's avonds laat, sinds de zomertijd is ingegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze is wel van het melancholische, geloof ik. Ze vraagt met enige regelmaat waar ik liever woon, hier of in het oude huis. We gaan er dus wel iets op bedenken, maar wel pas na de vakantie. We wonen hier nog net geen jaar, dus vind het een tikje snel
Nee.quote:
Kom langs dan! Het is hartstikke dichtbij! Ga je nog sporten?
Dat vroeg ik dus vanmorgen nog. Wat doe ik met de rest van de muren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vrees wel dat je met de stickers het risico loopt dat het geheel er alsnog erg kaal uitziet. Wil je nog iets verven of houd je de rest wit?
awww meiskequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen. En dan de bewoner van de kamer maar inspraak geven
S is volgens mij niet helemaal happy met haar kamer, maar weet niet zo goed wat ze dan wel wil en hoe en zo. Logisch op deze leeftijd. Ik denk dat we na de zomer langzaam maar zeker een make-over gaan bedenken, samen.
Gisteren zei ze nog dat ze het oude huis miste, haar kamer daar, en dat ze haar kamer nu precies hetzelfde wil. Ook het oude bed en Jip en Janneke![]()
Ja HALLOquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.mikkili.com/woonaccessoires/catalog/dekbedovertrekken/
Oeh leuk! En ik woon straks in een stad waar ook gewoon een Dille & Kamille zit, yayquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en nog een tip, innepin: Dille & Kamille heeft vaak leuke, betaalbare accessoires!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja buitenspelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word ook altijd tijdens de overgang van de winter naar de lente wat melancholisch en dat slaat om als de zomer eenmaal aanbreekt. Er wordt hier alweer veel buiten gespeeld tot 's avonds laat, sinds de zomertijd is ingegaan.Ik vind dat nog steeds een van de grootste voordelen van hier wonen.
[..]
Nee.Jij wel? Ik ben wel kampioen chocola eten inmiddels. Te druk met het werk, eigenlijk. Ik zou er verstandig aan doen als ik nu m'n stapel tentamens na ging kijken, hmf.
Ik denk als S haar zin krijgt, dat je misschien wel ieder jaar iets mag komen schilderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:56 schreef innepin het volgende:
[..]
awww meiskeIk wil best Jip en Janneke komen schilderen hoor
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk als S haar zin krijgt, dat je misschien wel ieder jaar iets mag komen schilderen
Kunnen wij eerst de muren weer wit zien te krijgen, mag jij weer aan de slag....etc
Hahaha, ik zie de offerte wel tegemoetquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef innepin het volgende:
[..]Goeie deal
Zullen we een abonnement afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |