niet handig dat je in roffa woont danquote:Op maandag 30 maart 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende: [..] Alleen de onschuldige LEUGENS geloof ik soms en dan alsnog weet ik het niet zeker. Niet dat ik alles geloof :s
over twee jaar te bezichtigen achter de ramenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
niet handig dat je in roffa woont dan
Jezus zo erg is het ook weer niet. :squote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
niet handig dat je in roffa woont dan
nee ik gun deze keerquote:
ben gewoon nette boi hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben ook echt goedgelovig, geloof ook dat deadprez junkie uit maasje is
Mad?quote:
polo'tje dit datquote:
vroeg of laat met zes negers in een kelderboxquote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
over twee jaar te bezichtigen achter de ramen
maar dan wel een chille junkiequote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben ook echt goedgelovig, geloof ook dat deadprez junkie uit maasje is
godverdommequote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vroeg of laat met zes negers in een kelderbox
"jaa, is goed voor me huid."
junkies zijn meestal best chillquote:
quote:
Sorry ik vind je wel lief hoorquote:
truequote:Op maandag 30 maart 2015 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet dat er wat mis is met een polo trouwens
wolvenshirtquote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter polo dan denim shirt toch
ban tot 2017quote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Susteren, waar is die fashion-nicht eigenlijk?
met zijn zure aidskopquote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Susteren, waar is die fashion-nicht eigenlijk?
hij komt uit susteren, zon plaatsje in limburgquote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef deadprez het volgende:
zag hem keer in eindje lopen volgens mij
weet ikquote:Op maandag 30 maart 2015 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij komt uit susteren, zon plaatsje in limburg
Had m aangesproken dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef deadprez het volgende:
zag hem keer in eindje lopen volgens mij
zelfs als je de leeftijd van frank of etto hebt ziet die kledingstijl er niet uitquote:Op maandag 30 maart 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kon je z'n casual look niet hendelen?
durf ik toch niet man ;squote:
omdat ze slechtziend zijn? is dit een steek onder water naar deze nobele heren?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfs als je de leeftijd van frank of etto hebt ziet die kledingstijl er niet uit
jaquote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ze slechtziend zijn? is dit een steek onder water naar deze nobele heren?
Heb jij al nieuwe look?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfs als je de leeftijd van frank of etto hebt ziet die kledingstijl er niet uit
rock gewoon m'n oude dickiesbroekenquote:
Dat hangt van het gebruik van de betreffende junk ook af, en het verschilt per persoon.quote:
Omdat eenzaam.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
onderaan staan ook gewoon twitter & facebook ja... waarom zou je dat in godsnaam willen delen?
psychische toestand gaat voorquote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan moest je ook niet alles aan drugs uitgeven, domme junk
gister begon die over heroine, weenie, maar het wordt toch linkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van het gebruik van de betreffende junk ook af, en het verschilt per persoon.
Van jou weet ik alleen dat je biertjes wegtikt met een dikke jonko, dat maakt je toch niet echt een junk?
De meesten, ik heb ook een walking dead scenario meegemaakt met een junkie.quote:
Ligt eraan wat je onder "junk" verstaat. Volgens de richtlijnen ben ik een flinke alci, maar ik functioneer prima. Nou ja, goed genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van het gebruik van de betreffende junk ook af, en het verschilt per persoon.
Van jou weet ik alleen dat je biertjes wegtikt met een dikke jonko, dat maakt je toch niet echt een junk?
nooit meer werkenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
NWS / Nederland gaat experimenteren met het basisinkomen. #2
De goeie leef in aantocht.
Gaat echt nooit gebeuren in Nederland veel te conservatief voorquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie weet, tijden veranderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Gaat echt nooit gebeuren in Nederland veel te conservatief voor
dan krijgt dit land een arbeidsethos van -1,9%quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoezo meer?quote:
Niet alles zo serieus nemen mortie.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hoezo meer?
Heb je wel een kutleven trouwens. Basisinkomen kan je net van leven
Onder het categorie junk versta ik mensen die zwaarder spul gebruiken en niet fatsoenlijk kunnen meedraaien in de maatschappij.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder "junk" verstaat. Volgens de richtlijnen ben ik een flinke alci, maar ik functioneer prima. Nou ja, goed genoeg.
Net als mensen die regelmatig andere drugs pakken.
hoeveel denk jij dat basisinkomen zal zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen mortie.
100.000 per jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoeveel denk jij dat basisinkomen zal zijn
mensen gaan niet stoppen met werkenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Genoeg mensen die blijven werken omdat ze niet weten wat ze moeten doen, dus dat is ook geen punt.
Een vliegtuigspotter kijkt niet naar vogels.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mensen gaan niet stoppen met werken
Voorbeeld
In huidige situatie ontvangt iemand die fulltime werkt 1600 netto per maand.
Nieuwe situatie. Basisinkomen van 800 per maand. Denk je echt dat die persoon zij baan gaat opzeggen en voor de helft van zijn oude inkomen gaat leven?
Werken wordt juist gestimuleerd
Nja, ook mensen die "zwaarder spul" gebruiken en wellicht niet goed meedraaien in de maatschappij kunnen prachtmensen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Onder het categorie junk versta ik mensen die zwaarder spul gebruiken en niet fatsoenlijk kunnen meedraaien in de maatschappij.
Een van m'n beste vrienden heeft ook een levensstijl er op nagehouden op veel bier drinken en wiet roken,.... en dan nog is hij een druktemaker.... een ADHDer 11 op schaal van 10
maar een prachtgozer. Verder doet hij z'n werk ook goed.
nou is niet wijdquote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een vliegtuigspotter kijkt niet naar vogels.
Niet voor de mensen die eerst ook al een uitkering hadden of <= 800 verdienden.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Genoeg om een cheape sociale huurwoning te betalen en om te kunnen eten.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoeveel denk jij dat basisinkomen zal zijn
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
Meest lieve en zorgzame mensen heb ik ontmoet in een kraakpand waar 24/7 pep gebruikt werd.
Ik ben serieus.quote:
Bedankt, mooi toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mensen gaan niet stoppen met werken
Voorbeeld
In huidige situatie ontvangt iemand die fulltime werkt 1600 netto per maand.
Nieuwe situatie. Basisinkomen van 800 per maand. Denk je echt dat die persoon zij baan gaat opzeggen en voor de helft van zijn oude inkomen gaat leven?
Tsja.quote:
trustequote:
Hij is zaaier op het land ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Onder het categorie junk versta ik mensen die zwaarder spul gebruiken en niet fatsoenlijk kunnen meedraaien in de maatschappij.
Een van m'n beste vrienden heeft ook een levensstijl er op nagehouden op veel bier drinken en wiet roken,.... en dan nog is hij een druktemaker.... een ADHDer 11 op schaal van 10
maar een prachtgozer. Verder doet hij z'n werk ook goed.
okayquote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genoeg om een cheape sociale huurwoning te betalen en om te kunnen eten.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, maar ik wil dit best geloven.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, ook mensen die "zwaarder spul" gebruiken en wellicht niet goed meedraaien in de maatschappij kunnen prachtmensen zijn.
Meest lieve en zorgzame mensen heb ik ontmoet in een kraakpand waar 24/7 pep gebruikt werd.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, maar ik wil dit best geloven.
Elke gek heeft zijn gebrek, maar ook zijn hartje
De fuckquote:
quote:
Het zwakzinnige broertje van yayo een beetje.quote:
omdat hij dood is voor hij 30 is op deze manierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heb je zo'n medelijden met hem
Godver, moest lachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
ONZ / Broer wil vrouw worden...
Topper.
yesquote:
Weet niet precies wat hij voor drugs neemt maar dat klinkt wel ernstig ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat hij dood is voor hij 30 is op deze manier
Het zou me totaal koud latenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij voor drugs neemt maar dat klinkt wel ernstig ja.
Maar dan nog die gekken heb je nou eenmaal![]()
Ja als er ineens rip badtripbob ergens op het forum staat ga ik me wel een beetje klote voelen
Het zijn niet alleen de drugs bij hem, genoeg mensen die een aantal stappen te ver gaan. Hij heeft gewoon psychiatrische hulp nodig, maar weigert dat in te zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij voor drugs neemt maar dat klinkt wel ernstig ja.
Maar dan nog die gekken heb je nou eenmaal![]()
Ja als er ineens rip badtripbob ergens op het forum staat ga ik me wel een beetje klote voelen
Ik ken hem ook niet persoonlijk of zo, maar hij is redelijk open over alles.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat ik hem ken maar door jullie leer ik m kennen
Ja en ontsnapt en zit nu in Spanje. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zieke beatbox wel. Die vent is toch opgenomen?
Je klinkt als zijn begeleider, of voel je dat ook zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de drugs bij hem, genoeg mensen die een aantal stappen te ver gaan. Hij heeft gewoon psychiatrische hulp nodig, maar weigert dat in te zien.
Ik moet vaak lachen om zijn wazige shit, maar hij helpt zichzelf compleet de vernieling in.
plsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je klinkt als zijn begeleider, of voel je dat ook zo.
Vaag, lijkt me een prima gast. Wel jammer zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en ontsnapt en zit nu in Spanje. Ofzo.
Wat ehm.. Koud van je Xdquote:
die gozer snuivt 50 gram per dag geen grapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vaag, lijkt me een prima gast. Wel jammer zo.
wow, gastje tript non stop. Goed te zien op zijn kanaal, van een paar dagen terug nog. Hoe komt hij aan dat geld vraag ik me af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die gozer snuivt 50 gram per dag geen grap
psychose, gratis highquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow, gastje tript non stop. Goed te zien op zijn kanaal, van een paar dagen terug nog. Hoe komt hij aan dat geld vraag ik me af.
quote:
Das heetquote:
gvdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou kunnen fappen maar dat is al even geleden en je weet wat dat betekent
Waarom zie ik jou steevast na één uur s nachtsquote:
haha weetniequote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou steevast na één uur s nachts
Waar is dit te zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef BlauweTijger het volgende:
wow zo te zien ging die Niels wel los vannacht ;s
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 02:56 schreef niels0 het volgende:
Muziek ja. f wat opzetten.
Iedereen out ja
Niet te stoppen die man.quote:
wow ;squote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet te stoppen die man.
wow ;squote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef niels0 het volgende:
[..]Ben niet zo nuchter, dat niet.
Wel al brood en bier gehaald. Zo maar even een soepje.
niels gaat hardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef niels0 het volgende:
Tot dat 'ie crasht ja.quote:
Zo niet het belangrijkste.quote:
Jij snapt die leef.quote:
wajoo aardbevingen orkanen het houdt niet opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Echt niet normaal die wind hieralles klappert gvd
Het noorden is hard en onvergeeflijk. Denk 2 keer na voor je hier komt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wajoo aardbevingen orkanen het houdt niet op
Ik kom naar het bierfestival over anderhalve weekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het noorden is hard en onvergeeflijk. Denk 2 keer na voor je hier komt...
Dat is in duitsland, in oktober.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik kom naar het bierfestival over anderhalve week
Nee is in martinikerkquote:
Ohhhhh bierproef dagen... lekker zware bieren drinken overdag en dan wegzwalken de grote markt op en alle kroegen bezoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee is in martinikerk
Zullen wij daarna naar de blauwe engel gaan? SideEffect gaat ook
Dat is een jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhh bierproef dagen... lekker zware bieren drinken overdag en dan wegzwalken de grote markt op en alle kroegen bezoeken
laffe borrelaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oktoberfest in Bayern![]()
1 keer meegemaakt. Nog nooit zo dronken geweest.
Als je speciaal naar Duitsland moet om nog nooit zo dronken te zijn geweestquote:
Doe niet aan blind dates.quote:
Nicequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oktoberfest in Bayern![]()
1 keer meegemaakt. Nog nooit zo dronken geweest.
Ik tik op dinsdagavond twee flessen zubrowka weg en bereik het zelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je speciaal naar Duitsland moet om nog nooit zo dronken te zijn geweest.
Had vorige week nog een echte fles uit Polen gekregen van een collegaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik tik op dinsdagavond twee flessen zubrowka weg en bereik het zelfde
Je verzint het nietquote:
Ik was er toevallig. Ober Allgäu. Ik kom daar elk jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dacht altijd dat je nicht wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je verzint het niet![]()
Oh. En hoi neef!
Zo'n bierlokaal (met van die lange tafels, ontworpen om bier te zuipen) in een dorpje in Denemarken. Da's ook erg. Ze bouwen eerst het bierlokaal, dan de dorpskerk en dan pas het dorpje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zuid Amerika met literflessenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
hey niels0 jij bent ook wel eens in tjechie enzo geweest zeker? halve liter flessen bier (ook echt goed bier) voor 12 cent per stuk ofzo
Nee, wel samen geweest een tijdje met een tjechische. Plzn bedoel je toch? Van die halve liters.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
hey niels0 jij bent ook wel eens in tjechie enzo geweest zeker? halve liter flessen bier (ook echt goed bier) voor 12 cent per stuk ofzo
Is alweer ff geleden maar het staat mij wel bij dat het een simpele naam was, idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, wel samen geweest een tijdje met een tjechische. Plzn bedoel je toch? Van die halve liters.
Nooit geweestquote:
Volgens mij, weet het niet zeker, is Plzn het plaatsje waar pils is bedacht en waar ook Adolf Hitler was getogen of geboren, maar dat zou ook het oostenrijkse Pilz kunnen zijn. In duits betekent pilz trouwens paddestoel dus het strookt niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is alweer ff geleden maar het staat mij wel bij dat het een simpele naam was, idd.
[..]
Nooit geweestwel lekker bier?
Wow wat een kennisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij, weet het niet zeker, is Plzn het plaatsje waar pils is bedacht en waar ook Adolf Hitler was getogen of geboren, maar dat zou ook het oostenrijkse Pilz kunnen zijn. In duits betekent pilz trouwens paddestoel dus het strookt niet helemaal.
Er staat me iets van bij.
Plzeň heet die stadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij, weet het niet zeker, is Plzn het plaatsje waar pils is bedacht en waar ook Adolf Hitler was getogen of geboren, maar dat zou ook het oostenrijkse Pilz kunnen zijn. In duits betekent pilz trouwens paddestoel dus het strookt niet helemaal.
Er staat me iets van bij.
En nu al weer wakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef niels0 het volgende:
geen idee. ik ben hier alleen tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Saai hier. Nog rellen gemist gisteravond ofzo?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Jij schijnt gespot te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bevalt_van_kind.html
2NutZ gespot.
Ben je solidair met Israël?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, alleen jij krijgt mensen mad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |