niet handig dat je in roffa woont danquote:Op maandag 30 maart 2015 23:41 schreef DjeDje het volgende: [..] Alleen de onschuldige LEUGENS geloof ik soms en dan alsnog weet ik het niet zeker. Niet dat ik alles geloof :s
over twee jaar te bezichtigen achter de ramenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
niet handig dat je in roffa woont dan
Jezus zo erg is het ook weer niet. :squote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
niet handig dat je in roffa woont dan
nee ik gun deze keerquote:
ben gewoon nette boi hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben ook echt goedgelovig, geloof ook dat deadprez junkie uit maasje is
Mad?quote:
polo'tje dit datquote:
vroeg of laat met zes negers in een kelderboxquote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
over twee jaar te bezichtigen achter de ramen
maar dan wel een chille junkiequote:Op maandag 30 maart 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben ook echt goedgelovig, geloof ook dat deadprez junkie uit maasje is
godverdommequote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vroeg of laat met zes negers in een kelderbox
"jaa, is goed voor me huid."
junkies zijn meestal best chillquote:
quote:
Sorry ik vind je wel lief hoorquote:
truequote:Op maandag 30 maart 2015 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet dat er wat mis is met een polo trouwens
wolvenshirtquote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter polo dan denim shirt toch
ban tot 2017quote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Susteren, waar is die fashion-nicht eigenlijk?
met zijn zure aidskopquote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Susteren, waar is die fashion-nicht eigenlijk?
hij komt uit susteren, zon plaatsje in limburgquote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef deadprez het volgende:
zag hem keer in eindje lopen volgens mij
weet ikquote:Op maandag 30 maart 2015 23:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij komt uit susteren, zon plaatsje in limburg
Had m aangesproken dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:46 schreef deadprez het volgende:
zag hem keer in eindje lopen volgens mij
zelfs als je de leeftijd van frank of etto hebt ziet die kledingstijl er niet uitquote:Op maandag 30 maart 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kon je z'n casual look niet hendelen?
durf ik toch niet man ;squote:
omdat ze slechtziend zijn? is dit een steek onder water naar deze nobele heren?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfs als je de leeftijd van frank of etto hebt ziet die kledingstijl er niet uit
jaquote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ze slechtziend zijn? is dit een steek onder water naar deze nobele heren?
Heb jij al nieuwe look?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfs als je de leeftijd van frank of etto hebt ziet die kledingstijl er niet uit
rock gewoon m'n oude dickiesbroekenquote:
Dat hangt van het gebruik van de betreffende junk ook af, en het verschilt per persoon.quote:
Omdat eenzaam.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
onderaan staan ook gewoon twitter & facebook ja... waarom zou je dat in godsnaam willen delen?
psychische toestand gaat voorquote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan moest je ook niet alles aan drugs uitgeven, domme junk
gister begon die over heroine, weenie, maar het wordt toch linkquote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van het gebruik van de betreffende junk ook af, en het verschilt per persoon.
Van jou weet ik alleen dat je biertjes wegtikt met een dikke jonko, dat maakt je toch niet echt een junk?
De meesten, ik heb ook een walking dead scenario meegemaakt met een junkie.quote:
Ligt eraan wat je onder "junk" verstaat. Volgens de richtlijnen ben ik een flinke alci, maar ik functioneer prima. Nou ja, goed genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat hangt van het gebruik van de betreffende junk ook af, en het verschilt per persoon.
Van jou weet ik alleen dat je biertjes wegtikt met een dikke jonko, dat maakt je toch niet echt een junk?
nooit meer werkenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
NWS / Nederland gaat experimenteren met het basisinkomen. #2
De goeie leef in aantocht.
Gaat echt nooit gebeuren in Nederland veel te conservatief voorquote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie weet, tijden veranderen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Gaat echt nooit gebeuren in Nederland veel te conservatief voor
dan krijgt dit land een arbeidsethos van -1,9%quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoezo meer?quote:
Niet alles zo serieus nemen mortie.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hoezo meer?
Heb je wel een kutleven trouwens. Basisinkomen kan je net van leven
Onder het categorie junk versta ik mensen die zwaarder spul gebruiken en niet fatsoenlijk kunnen meedraaien in de maatschappij.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder "junk" verstaat. Volgens de richtlijnen ben ik een flinke alci, maar ik functioneer prima. Nou ja, goed genoeg.
Net als mensen die regelmatig andere drugs pakken.
hoeveel denk jij dat basisinkomen zal zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen mortie.
100.000 per jaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoeveel denk jij dat basisinkomen zal zijn
mensen gaan niet stoppen met werkenquote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Genoeg mensen die blijven werken omdat ze niet weten wat ze moeten doen, dus dat is ook geen punt.
Een vliegtuigspotter kijkt niet naar vogels.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mensen gaan niet stoppen met werken
Voorbeeld
In huidige situatie ontvangt iemand die fulltime werkt 1600 netto per maand.
Nieuwe situatie. Basisinkomen van 800 per maand. Denk je echt dat die persoon zij baan gaat opzeggen en voor de helft van zijn oude inkomen gaat leven?
Werken wordt juist gestimuleerd
Nja, ook mensen die "zwaarder spul" gebruiken en wellicht niet goed meedraaien in de maatschappij kunnen prachtmensen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Onder het categorie junk versta ik mensen die zwaarder spul gebruiken en niet fatsoenlijk kunnen meedraaien in de maatschappij.
Een van m'n beste vrienden heeft ook een levensstijl er op nagehouden op veel bier drinken en wiet roken,.... en dan nog is hij een druktemaker.... een ADHDer 11 op schaal van 10
maar een prachtgozer. Verder doet hij z'n werk ook goed.
nou is niet wijdquote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een vliegtuigspotter kijkt niet naar vogels.
Niet voor de mensen die eerst ook al een uitkering hadden of <= 800 verdienden.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Genoeg om een cheape sociale huurwoning te betalen en om te kunnen eten.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoeveel denk jij dat basisinkomen zal zijn
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
Meest lieve en zorgzame mensen heb ik ontmoet in een kraakpand waar 24/7 pep gebruikt werd.
Ik ben serieus.quote:
Bedankt, mooi toch?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mensen gaan niet stoppen met werken
Voorbeeld
In huidige situatie ontvangt iemand die fulltime werkt 1600 netto per maand.
Nieuwe situatie. Basisinkomen van 800 per maand. Denk je echt dat die persoon zij baan gaat opzeggen en voor de helft van zijn oude inkomen gaat leven?
Tsja.quote:
trustequote:
Hij is zaaier op het land ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Onder het categorie junk versta ik mensen die zwaarder spul gebruiken en niet fatsoenlijk kunnen meedraaien in de maatschappij.
Een van m'n beste vrienden heeft ook een levensstijl er op nagehouden op veel bier drinken en wiet roken,.... en dan nog is hij een druktemaker.... een ADHDer 11 op schaal van 10
maar een prachtgozer. Verder doet hij z'n werk ook goed.
okayquote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genoeg om een cheape sociale huurwoning te betalen en om te kunnen eten.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, maar ik wil dit best geloven.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, ook mensen die "zwaarder spul" gebruiken en wellicht niet goed meedraaien in de maatschappij kunnen prachtmensen zijn.
Meest lieve en zorgzame mensen heb ik ontmoet in een kraakpand waar 24/7 pep gebruikt werd.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, maar ik wil dit best geloven.
Elke gek heeft zijn gebrek, maar ook zijn hartje
De fuckquote:
quote:
Het zwakzinnige broertje van yayo een beetje.quote:
omdat hij dood is voor hij 30 is op deze manierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
waarom heb je zo'n medelijden met hem
Godver, moest lachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
ONZ / Broer wil vrouw worden...
Topper.
yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |