wow ;squote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef niels0 het volgende:
[..]Ben niet zo nuchter, dat niet.
Wel al brood en bier gehaald. Zo maar even een soepje.
niels gaat hardquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef niels0 het volgende:
Tot dat 'ie crasht ja.quote:
Zo niet het belangrijkste.quote:
Jij snapt die leef.quote:
wajoo aardbevingen orkanen het houdt niet opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
Echt niet normaal die wind hieralles klappert gvd
Het noorden is hard en onvergeeflijk. Denk 2 keer na voor je hier komt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
wajoo aardbevingen orkanen het houdt niet op
Ik kom naar het bierfestival over anderhalve weekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het noorden is hard en onvergeeflijk. Denk 2 keer na voor je hier komt...
Dat is in duitsland, in oktober.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik kom naar het bierfestival over anderhalve week
Nee is in martinikerkquote:
Ohhhhh bierproef dagen... lekker zware bieren drinken overdag en dan wegzwalken de grote markt op en alle kroegen bezoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee is in martinikerk
Zullen wij daarna naar de blauwe engel gaan? SideEffect gaat ook
Dat is een jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhh bierproef dagen... lekker zware bieren drinken overdag en dan wegzwalken de grote markt op en alle kroegen bezoeken
laffe borrelaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oktoberfest in Bayern![]()
1 keer meegemaakt. Nog nooit zo dronken geweest.
Als je speciaal naar Duitsland moet om nog nooit zo dronken te zijn geweestquote:
Doe niet aan blind dates.quote:
Nicequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oktoberfest in Bayern![]()
1 keer meegemaakt. Nog nooit zo dronken geweest.
Ik tik op dinsdagavond twee flessen zubrowka weg en bereik het zelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je speciaal naar Duitsland moet om nog nooit zo dronken te zijn geweest.
Had vorige week nog een echte fles uit Polen gekregen van een collegaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik tik op dinsdagavond twee flessen zubrowka weg en bereik het zelfde
Je verzint het nietquote:
Ik was er toevallig. Ober Allgäu. Ik kom daar elk jaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dacht altijd dat je nicht wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je verzint het niet![]()
Oh. En hoi neef!
Zo'n bierlokaal (met van die lange tafels, ontworpen om bier te zuipen) in een dorpje in Denemarken. Da's ook erg. Ze bouwen eerst het bierlokaal, dan de dorpskerk en dan pas het dorpje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zuid Amerika met literflessenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
hey niels0 jij bent ook wel eens in tjechie enzo geweest zeker? halve liter flessen bier (ook echt goed bier) voor 12 cent per stuk ofzo
Nee, wel samen geweest een tijdje met een tjechische. Plzn bedoel je toch? Van die halve liters.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
hey niels0 jij bent ook wel eens in tjechie enzo geweest zeker? halve liter flessen bier (ook echt goed bier) voor 12 cent per stuk ofzo
Is alweer ff geleden maar het staat mij wel bij dat het een simpele naam was, idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, wel samen geweest een tijdje met een tjechische. Plzn bedoel je toch? Van die halve liters.
Nooit geweestquote:
Volgens mij, weet het niet zeker, is Plzn het plaatsje waar pils is bedacht en waar ook Adolf Hitler was getogen of geboren, maar dat zou ook het oostenrijkse Pilz kunnen zijn. In duits betekent pilz trouwens paddestoel dus het strookt niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is alweer ff geleden maar het staat mij wel bij dat het een simpele naam was, idd.
[..]
Nooit geweestwel lekker bier?
Wow wat een kennisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij, weet het niet zeker, is Plzn het plaatsje waar pils is bedacht en waar ook Adolf Hitler was getogen of geboren, maar dat zou ook het oostenrijkse Pilz kunnen zijn. In duits betekent pilz trouwens paddestoel dus het strookt niet helemaal.
Er staat me iets van bij.
Plzeň heet die stadquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij, weet het niet zeker, is Plzn het plaatsje waar pils is bedacht en waar ook Adolf Hitler was getogen of geboren, maar dat zou ook het oostenrijkse Pilz kunnen zijn. In duits betekent pilz trouwens paddestoel dus het strookt niet helemaal.
Er staat me iets van bij.
En nu al weer wakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef niels0 het volgende:
geen idee. ik ben hier alleen tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Saai hier. Nog rellen gemist gisteravond ofzo?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Jij schijnt gespot te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bevalt_van_kind.html
2NutZ gespot.
Ben je solidair met Israël?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, alleen jij krijgt mensen mad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |