Weet niet precies wat hij voor drugs neemt maar dat klinkt wel ernstig ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat hij dood is voor hij 30 is op deze manier
Het zou me totaal koud latenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij voor drugs neemt maar dat klinkt wel ernstig ja.
Maar dan nog die gekken heb je nou eenmaal![]()
Ja als er ineens rip badtripbob ergens op het forum staat ga ik me wel een beetje klote voelen
Het zijn niet alleen de drugs bij hem, genoeg mensen die een aantal stappen te ver gaan. Hij heeft gewoon psychiatrische hulp nodig, maar weigert dat in te zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet precies wat hij voor drugs neemt maar dat klinkt wel ernstig ja.
Maar dan nog die gekken heb je nou eenmaal![]()
Ja als er ineens rip badtripbob ergens op het forum staat ga ik me wel een beetje klote voelen
Ik ken hem ook niet persoonlijk of zo, maar hij is redelijk open over alles.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat ik hem ken maar door jullie leer ik m kennen
Ja en ontsnapt en zit nu in Spanje. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zieke beatbox wel. Die vent is toch opgenomen?
Je klinkt als zijn begeleider, of voel je dat ook zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de drugs bij hem, genoeg mensen die een aantal stappen te ver gaan. Hij heeft gewoon psychiatrische hulp nodig, maar weigert dat in te zien.
Ik moet vaak lachen om zijn wazige shit, maar hij helpt zichzelf compleet de vernieling in.
plsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je klinkt als zijn begeleider, of voel je dat ook zo.
Vaag, lijkt me een prima gast. Wel jammer zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en ontsnapt en zit nu in Spanje. Ofzo.
Wat ehm.. Koud van je Xdquote:
die gozer snuivt 50 gram per dag geen grapquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vaag, lijkt me een prima gast. Wel jammer zo.
wow, gastje tript non stop. Goed te zien op zijn kanaal, van een paar dagen terug nog. Hoe komt hij aan dat geld vraag ik me af.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die gozer snuivt 50 gram per dag geen grap
psychose, gratis highquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow, gastje tript non stop. Goed te zien op zijn kanaal, van een paar dagen terug nog. Hoe komt hij aan dat geld vraag ik me af.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |