wow gewoonquote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Madelief een pic in haar DM verstuurd huhuhuhuhuhu
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o oke, nou dan laat ik je maar met rust
Brofistquote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
Veel plezier. Chai vindt je een aanwinst voor de scquote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.'s-maandags lekker rustig daar. HoReCa-mensen-avond. Altijd chill.
![]()
Niet allemaal van die dronken randdebielen zoals in het weekeind.
Stap 0 is trouwens netjes gekleed en niet dronken, maar ik hoef niet te scoren. Ik ben al geregeld. 'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
Probeer nog eens een new game met mij andersquote:
Doe haar de groetenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Veel plezier. Chai vindt je een aanwinst voor de sc
Hoe lang heeft ze banquote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Thnx en thnx. Ltr.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Trouwens die kenden we nog niet dankje.quote:
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer nog eens een new game met mij anders
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trouwens die kenden we nog niet dankje.
Hoezo niet :squote:
Ja tochquote:
Gefeliquote:
quote:
Geen zin, kan een keer gebeuren.quote:
:Squote:
o god nee dan zou de wereld echt vergaanquote:Op maandag 30 maart 2015 18:54 schreef DjeDje het volgende:
Dadelijk verklaart hij jou nog de liefde.
Tja dat gaat vanzelf gebeuren. Vraag is alleen of we dan nog bestaanquote:
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
haha zou wat zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja dat gaat vanzelf gebeuren. Vraag is alleen of we dan nog bestaan
Geheimpjequote:Op maandag 30 maart 2015 18:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wow bitch
op mijn jubileum nog wel, vind ik echt niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geheimpje
Is je maandelijkse periode weer begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geheimpje
i careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is je maandelijkse periode weer begonnen?
Zeur dan niet dat ik onaardig ben.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niemand vraagt je om altijd aardig te zijn he
niemand kan housesoftheholy vervangenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
truequote:Op maandag 30 maart 2015 19:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
niemand kan housesoftheholy vervangen
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.'s-maandags lekker rustig daar. HoReCa-mensen-avond. Altijd chill.
![]()
Niet allemaal van die dronken randdebielen zoals in het weekeind.
Stap 0 is trouwens netjes gekleed en niet dronken, maar ik hoef niet te scoren. Ik ben al geregeld. 'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
duhquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe eens lief allemaal. We zijn hier voor ons plezier.
Toch?
Doe normaalquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.
nou nou nouquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vind het altijdsoms wel leuk om oude dingen terug te lezenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha zou wat zijn
ik zou deze berichten dan niet terug willen zien
Wees reëel. Jij reageerde technisch gezien op mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je kan proberen niet te reageren he als het je niet aanstaat
ik begon jullie te missenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gelukkig is Madeliefff weer onder ons
hij heeft wel een tof leven thoquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoezo? Niels is een stoere bink waar menig poesje vochtig van zal raken.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof ik haar echt na wil doenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
no offense maar je mist wat iq's
volgens zijn stappenplan heb je nu interesse he door te reageren...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jemig, is er weer een cake mislukt ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alsof ik haar echt na wil doen
Wil niet zó laag zakken.
definieer "laag"?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil niet zó laag zakken.
houses is ver boven jouw niveauquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil niet zó laag zakken.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wees reëel. Jij reageerde technisch gezien op mij.
heel wat iq'squote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg cake..koekjes.,,,taart. wat doe je me aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jemig, is er weer een cake mislukt ofzo?
hahah heyquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd nog, Freggle
ik heb ook heel veel koekjes en snoepjesquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg cake..koekjes.,,,taart. wat doe je me aan
Ow sorry, wist niet dat dit een gevoelige snaar wasquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg cake..koekjes.,,,taart. wat doe je me aan
Ik vond het al vrij laag om je hond zo te pletten, verder moet je toch echt niet willen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil niet zó laag zakken.
ik las pas emails op mn hotmail van toen ik 10 wasquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind het altijdsoms wel leuk om oude dingen terug te lezen
zoetigheidquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ook heel veel koekjes en snoepjes![]()
![]()
hoezoquote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee ik heb een ziekelijke hekel aan die vent
Dat is anderhalf jaar geleden ;')quote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik las pas emails op mn hotmail van toen ik 10 was![]()
waarom?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ook, boksquote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is anderhalf jaar geleden ;')
aangepastquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hij probeert wel heel erg te doen alsof hij een tof leven heeft tho
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een dag oude emails zijn toch niet zo hilarisch?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik las pas emails op mn hotmail van toen ik 10 was![]()
De haat/liefde relatie begint al aardig vorm te nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon mad dat jij zo'n uitkeringstrekker hebtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
6 maar wat jij wilt hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 19:05 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is anderhalf jaar geleden ;')
je probeert het te hardquote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een dag oude emails zijn toch niet zo hilarisch?
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vond het al vrij laag om je hond zo te pletten, verder moet je toch echt niet willen.
ik ben vrijquote:Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Gewoon mad dat jij zo'n uitkeringstrekker hebt
Snor bijpunten?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:07 schreef madeliefff het volgende:
haha over kapers op de kust gesproken ik ga morgen naar de kapPer
ga je hetzelfde als mij nemen?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:07 schreef madeliefff het volgende:
pics van before and after?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:07 schreef madeliefff het volgende:
Zegt degene die haar fokjubileum viert.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het is maar waar je trots op wilt zijn
nee stuur jij maar picsquote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pics van before and after?
Was die al eens tegengekomen maar voedselverwerking heeft niet m'n interesse. Evengoed hartelijk bedankt.quote:
Hou eens opquote:Op maandag 30 maart 2015 19:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zegt degene die haar fokjubileum viert.
kom spelletje doen ipv dat gezeverquote:Op maandag 30 maart 2015 19:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alles beter dan voor de webcam een schoen op je hoofd zettenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
de nadaquote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was die al eens tegengekomen maar voedselverwerking heeft niet m'n interesse. Evengoed hartelijk bedankt.
Nee, dit is echt veel leuker.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom spelletje doen ipv dat gezever
iedereen weet dat het een grap is, of je moet echt zo dom zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 19:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
tr's trekken altijd vreemde mods aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken jou niet, jij post toch nooit in klb?
kloptquote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stuurde je net al een pic... dus....
heeft ze dat gedaan?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles beter dan voor de webcam een schoen op je hoofd zetten.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles beter dan marokkaans zijn.
Zeldenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ken jou niet, jij post toch nooit in klb?
Hey madeliefquote:
Neejoh, waaruit concludeer je dat joh!?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je hebt echt veel issues in het leven zeker?
Als jij ook soa's hebt, kunnen jullie misschien wel ruilenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga je hetzelfde als ik heb nemen?
Praat je weer tegen mequote:Op maandag 30 maart 2015 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij ook soa's hebt, kunnen jullie misschien wel ruilen
ga je mij nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga je hetzelfde als ik heb nemen?
Jij bent nog zuurder dan dertien Chloro's bij elkaar man.quote:
veel plezier in je fantasie wereldjequote:Op maandag 30 maart 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh, waaruit concludeer je dat joh!?
Misschienquote:
mahl heeft een vriendin of ben je van plan weer een relatie te slopen?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik post geen foto hier op fok. app me maar
je onderschat jezelfquote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nog zuurder dan dertien Chloro's bij elkaar man.
nounou wat praat je jezelf omlaagquote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of je moet geen smaak hebben
Proef je niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mahl heeft een vriendin of ben je van plan weer een relatie te slopen?
Heerlijk zo'n fantasiewereld, moet je ook proberen, wordt je harder van.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
veel plezier in je fantasie wereldje
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mahl heeft een vriendin of ben je van plan weer een relatie te slopen?
Doe haar de groetjes en zeg maar dat ze zich niets van die stomme Trudy moet aantrekken hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]mooiste dag van mijn leven, wacht, ik ga mijn moeder bellen
wordt jequote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n fantasiewereld, moet je ook proberen, wordt je harder van.
M'n ex ging vreemd :squote:
Ze heeft waarschijnlijk een nummermelder, ze neemt niet opquote:Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes en zeg maar dat ze zich niets van die stomme Trudy moet aantrekken hoor
Ja, in een camroom met een stuk of 10 mannelijke FOK!kersquote:
TR gemaakt.quote:
Wow pewpewquote:
Waarom was ik daar niet bijquote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, in een camroom met een stuk of 10 mannelijke FOK!kers.
[..]
TR gemaakt.
Flikkertjequote:Op maandag 30 maart 2015 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afgeronde hbo of wo opleiding nodig. Helaas vb
Wil je met mijn mobiel bellen? :squote:Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk een nummermelder, ze neemt niet op
Dit is een val he?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je met mijn mobiel bellen? :s
Kan je een gifje maken van het moment supremequote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen als je interesse hebt.
Delen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen als je interesse hebt.
Van de schoen op het hoofd?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Kan je een gifje maken van het moment supreme
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt vast in haar fantasie wereldje
ojeequote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh god... er gaan bans vallen
Hij is indo.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alleen met Mortaxx omdat 'ie ook mocro is.
Bij mij neemt ze altijd op. Ze stuurt zelfs altijd een berichtje voor het slapengaan. Echt een lieve moeder heb jij.quote:
Ssssssttttttttttttttttquote:Op maandag 30 maart 2015 19:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh god... er gaan bans vallen
Net zoals die sperma zeker. Jajaquote:
een 5,6 halenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
wat doen jullie als je voor een tentamen wil leren, maar je niet kunt concentreren en gaat lopen appen en fokken?
potato potatoquote:
zou ik ook zeggen nadat ik een schoen op m'n hoofd gedaan hadquote:
Volgende keer gewoon een sombrero opzettenquote:
Appen en fokkenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
wat doen jullie als je voor een tentamen wil leren, maar je niet kunt concentreren en gaat lopen appen en fokken?
keiharde masturbatiequote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
geen idee dat gebeurde nooitquote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef -supergirl- het volgende:
Babe, je weet dat heel die tinychat niet serieus was. Xxquote:Op maandag 30 maart 2015 19:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
potato potato
[..]
zou ik ook zeggen nadat ik een schoen op m'n hoofd gedaan had
Gvd.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij is een lompe boer uit schubbekutteveen
ojeee! wat nu!quote:Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vorige x had ik zonder te leren een 4,3........... dit is al een herkansing
Haha leuk wel. Of undercover gaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een sombrero opzetten
FOK bestond toen nog niet eens :squote:Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gebeurde want ik studeer niet meerniet dat ik toen fok of whatsapp had
hehe bejaarde gespotquote:Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gebeurde want ik studeer niet meerniet dat ik toen fok of whatsapp had
wat heb jij de rest van je leven gedaan dan? ;s ;squote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
FOK bestond toen nog niet eens :s
dat wel ,WA volgens mij nietquote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
FOK bestond toen nog niet eens :s
Vingerenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat heb jij de rest van je leven gedaan dan? ;s ;s
Ze vind mijn vrouw ook leuker dan mij.... serieusquote:Op maandag 30 maart 2015 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij mij neemt ze altijd op. Ze stuurt zelfs altijd een berichtje voor het slapengaan. Echt een lieve moeder heb jij.
haha nog een bejaarde gespotquote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef MAHL het volgende:
Pffft dit gaat toch veel te snel op mobiel ik kan het niet meer bijhouden.
Ik vond het anders erg serieus.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Babe, je weet dat heel die tinychat niet serieus was. Xx
dan ik. Ze vindt.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze vind mijn vrouw ook leuker dan mij.... serieus
dan mij gespotquote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vindtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze er al afgetrapt want ik zieee ze nergensquote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hangen je tieten al op de grond of ben je nog niet zo oud?
wat er anders wle niet van jou geworden wasquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook zo gelukkig dat ik al van school was toen internet echt doorbrak
spannend zegquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze er al afgetrapt want ik zieee ze nergens
Goedkeurtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha docent die dan mij goed keurt
Maar jij bent een serieus typetje, ik snap dus dat je het zo opvatte.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond het anders erg serieus.
Soms voel ik me wel zo. Als ik zie hoe pubers van nu echt blindelings alles snel op hun mobiel kunnenquote:
haha te laat en nooitquote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goedkeurt
En dan mij is in die zin goed hoor
Jazeker wel. Verschil in betekenis.quote:
Jij bent zelf niet veel ouders dan een jaar of 19 hoop ik?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Soms voel ik me wel zo. Als ik zie hoe pubers van nu echt blindelings alles snel op hun mobiel kunnen
Shitquote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoe on head niet serieus nemen.
nonsens, terug naar school jijquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jazeker wel. Verschil in betekenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |