quote:Op maandag 30 maart 2015 00:47 schreef SideEffect het volgende:
Kutmobiel, ik kan niet uit het vorige topic quoten
Dat is pas ellende, ga je leuk wat drinken en dan nog met de trein naar huis oidquote:Op maandag 30 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen, hoe gaar ik ook was, ik wist altijd wel thuis te komen
Ahahaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:47 schreef SideEffect het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapen zoals normale mensenquote:
kun je nu niet reageren op mijn slapen in zwolle verhaaltje?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:47 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ahahawat voor mobiel heb jij guus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een nadeel als je in een andere stad uit gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is pas ellende, ga je leuk wat drinken en dan nog met de trein naar huis oid
Ik ga ook slapen hoorquote:
iPhone 6+quote:Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor mobiel heb jij guus?
Ik kan sowieso niet rijden in het donkerquote:Op maandag 30 maart 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is ook een nadeel als je in een andere stad uit gaat.
Of je moet de laatste trein pakken, of je gaat met de auto en de hele avond aan de cola zitten
Ja en ook niet op willoowquote:Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nu niet reageren op mijn slapen in zwolle verhaaltje?
Gewoon slaapplaats regelenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is ook een nadeel als je in een andere stad uit gaat.
Of je moet de laatste trein pakken, of je gaat met de auto en de hele avond aan de cola zitten
Veel erger als je dat in het vliegtuig hebt, word je opeens wakker in Kuala Lumpur terwijl je naar brussel wouquote:Op maandag 30 maart 2015 00:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja en ook niet op willoow
Maar dat doe ik gewoon hier:
Oh dat is echt kut ja, zou wat zijn als je in Utrecht wakker wordt.
Wel vaak uit geweest in brabant, daar kon ik nog bij m'n nichtje terecht.quote:
Dat is onmogelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Veel erger als je dat in het vliegtuig hebt, word je opeens wakker in Kuala Lumpur terwijl je naar brussel wou
dat doe je knap danquote:Op maandag 30 maart 2015 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Veel erger als je dat in het vliegtuig hebt, word je opeens wakker in Kuala Lumpur terwijl je naar brussel wou
Ja en dat alles voor slechts ¤900, dat is echt dubbel fantastisch.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is toch heel groot en buigzaam?
Ja, echt héquote:Op maandag 30 maart 2015 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fuck zomertijd, ben nog klaarwakker nu
je hebt dus een andere mobiel?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja en dat alles voor slechts ¤900, dat is echt dubbel fantastisch.
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt dus een andere mobiel?
rip.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
Pas echt lullig als je met het vliegtuig naar dusseldorf wil en nooit meer wakker wordt
Ja, ¤40-45 per maand.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, neem aan dat je abonnement hebt ipv los toestel dan?
Ken er niet zoveelquote:Op maandag 30 maart 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we kinderliedjes zingen?
Weet niet wat erger is thoquote:Op maandag 30 maart 2015 00:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
Pas echt lullig als je met het vliegtuig naar dusseldorf wil en nooit meer wakker wordt
Oortjes liggen nog op bureau en ga niet opstaan.quote:
oh.. nou dan niet johquote:Op maandag 30 maart 2015 00:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ken er niet zoveel![]()
Heel mij jeugd gegamed en op internet gezeten
Wil wel voor je zingen hoor.quote:
wat cutequote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil wel voor je zingen hoor.
I must be crazy now
Maybe I dream too much
But when I think of you
I long to feel your touch
Hehequote:Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ook de enige van mijn leeftijd die dat heeft volgens mij
Wij besparen gewoon veel geld zo.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow match made in heaven, meant to be
wat voor telefoon heb je dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:04 schreef Willoow het volgende:
Als ik wegga en heb geen wifi koop ik gewoon wat internet mb's.
Welke provider heb je?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:04 schreef Willoow het volgende:
Als ik wegga en heb geen wifi koop ik gewoon wat internet mb's.
Slaat toch ook nergens op om dat jong de schuld te gevenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
Hehe kijk in om gutter topic waarom ze fylax de schuld geven van het mislukken van de grap, zie k dat mijn post waar k het een 1 april grap is gecensureerd is
iedereen laat zijn slechte werkweek een beetje botvieren op dat jung tegenwoordigquote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaat toch ook nergens op om dat jong de schuld te geven
FOK! is beter zonder hem.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slechte 1 aprilgrap trouwens ook, hoeveel mensen caren nou echt om die bsquote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
ik vind die eerst zin wat raarquote:Op maandag 30 maart 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Slechte 1 aprilgrap trouwens ook, hoeveel mensen caren nou echt om die bs
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
speel je ook drawsomething?
Ik leef serieus zuinigquote:Op maandag 30 maart 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, en van dat geld kan ik weer tosti's kopen
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor telefoon heb je dan?
Samsung, tele2.quote:
ohja dat doe ik ook, kom spelenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
Wel trivia crack (is een soort quiz)
Ik dm je mijn gbquote:Op maandag 30 maart 2015 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja dat doe ik ook, kom spelen
Ja, klopt.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Slechte 1 aprilgrap trouwens ook, hoeveel mensen caren nou echt om die bs
Ik ook. Maar nou heeft ie ook niks raars gedaan verder, dan denk ik ook komopquote:Op maandag 30 maart 2015 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen laat zijn slechte werkweek een beetje botvieren op dat jung tegenwoordig
wel sneu op zich, ik was als puber echt 100 keer zo vervelend als hem
Echt triest inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2015 01:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 05:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Een half uur moeten douchen om nog een beetje mens te zijn rond dit tijdstiptyfuszomertijd
och och och wat hebben we het zwaarquote:Op maandag 30 maart 2015 05:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Een half uur moeten douchen om nog een beetje mens te zijn rond dit tijdstiptyfuszomertijd
Beetje arrogant om te denken dat ik jouw #1 fan ben...quote:
Mijn?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje arrogant om te denken dat ik jouw #1 fan ben...
Hey hallo vriend.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vrolijke vrienden uit de KLB SC.
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vrolijke vrienden uit de KLB SC.
Jij bent toch Enzo undercover?quote:
Ja lekker. Beetje moe nog wel. En daar?quote:
Vertel eens, Niels? Spannende dingen in het verschiet?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:13 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Benieuwd wat deze week gaat beloven.
Oh ja, dat is ook zo! Gekkie ben ik toch door dat te vergeten xDquote:
Ach wel prima hoor, het was een beetje vroeg en ik moet zo poepen denk ik, maar verder helemaal te gek.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja lekker. Beetje moe nog wel. En daar?
xd ;pp oh enzo tochquote:Op maandag 30 maart 2015 09:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo! Gekkie ben ik toch door dat te vergeten xD
haahahahaahaaaahhhhh ja Xd ;p ;p ;Dquote:
Hahaha ach kan toch net zo na het weekend ;pquote:Op maandag 30 maart 2015 09:15 schreef Matip het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo! Gekkie ben ik toch door dat te vergeten xD
Niet gewoon schijten wanneer je wiltquote:Op maandag 30 maart 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zijn poepschema is ook in de war nu door zomertijd?
hahaah ja kan tog ;pquote:Op maandag 30 maart 2015 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ach kan toch net zo na het weekend ;p
ja net in me broek gepoept ;squote:Op maandag 30 maart 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zijn poepschema is ook in de war nu door zomertijd?
Ai vervelend wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:23 schreef Matip het volgende:
[..]
hahaah ja kan tog ;p
[..]
ja net in me broek gepoept ;s
Wil de hele dag wel, lekker zitten... rustig.. maar goed hoef maar 1x normaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet gewoon schijten wanneer je wilt
Ik moet vaak dagen niet en dan ineens dagen achter elkaar 3/4 keer per dag.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
Wil de hele dag wel, lekker zitten... rustig.. maar goed hoef maar 1x normaal.
Slechte eetpatronen en verbranding.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moet vaak dagen niet en dan ineens dagen achter elkaar 3/4 keer per dag.
haha dokter nootmansquote:
broer van dokter oetker.quote:
Oh oooh... moe tje het laten checken en dan moet de dokter met zijn vinger in je anus en moet je poep in een potje inleveren.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik eet erg goed. Maar ik heb al maanden darmklachten dus ik weet ook niet hoe het zit.
Zakelijk wat puntjes op de i zetten hopelijk deze week. Het lijkt allemaal door te gaan dat ik voor langere tijd word ingehuurd als electrical watchkeeping engineer in de Emiraten. Eindelijk een belastingvrij salarisquote:Op maandag 30 maart 2015 09:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel eens, Niels? Spannende dingen in het verschiet?
haha dokter oetlul xDquote:Op maandag 30 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
broer van dokter oetker.
[..]
Oh oooh... moe tje het laten checken en dan moet de dokter met zijn vinger in je anus en moet je poep in een potje inleveren.
haaaaahahahahahaha shittt ;D ;pquote:
Sleuteltje ingeslikt????quote:Op maandag 30 maart 2015 09:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zakelijk wat puntjes op de i zetten hopelijk deze week. Het lijkt allemaal door te gaan dat ik voor langere tijd word ingehuurd als electrical watchkeeping engineer in de Emiraten. Eindelijk een belastingvrij salaris![]()
Het zit namelijk zo:
Ik woon niet in Nederland, maar heb altijd voor nederlandse bedrijven gewerkt en was derhalve altijd belastingplichtig in Nederland en betaalde ook premie voor werknemersverzekeringen.
Ik zou dus recht moeten hebben op WW wanneer ik zonder project zit.
Hebben die eikels de wet veranderd dat ik niks krijg omdat ik in het buitenland woon en van België krijg ik sowieso niets, terecht ook, maar ik mag wel 40 ruggen per jaar aan Nederland tikken wanneer ik wel werk.
Dus ik heb het nu zo geregeld: Ok jongens, geen WW dus? Dan krijgen jullie ook die 40 ruggen p/j niet meer.Ze doen zichzelf de das om.
Ik hoef alleen maar een weekje per jaar in Nederland te werken (op een loonlijst te staan) voor AOW-opbouw en dat is makkelijk te regelen.
Vandaag verder niet zo bijzonder. Ik moet het slot van m'n brievenbus openboren en een nieuw slot plaatsen want ik ben het sleuteltje kwijtgeraakt.
En een beginnetje maken met een nogal irritante brief aan m'n ex-werkgever.
Al sla je me dood, maar die brievenbus begint wat vol te raken en ik moet toch echt wel weten wat voor post er in zit.quote:
C4.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Al sla je me dood, maar die brievenbus begint wat vol te raken en ik moet toch echt wel weten wat voor post er in zit.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
Oh oooh... moe tje het laten checken en dan moet de dokter met zijn vinger in je anus en moet je poep in een potje inleveren.
Zeker wel, ik ga nu ook uitgebreid antwoorden.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou TARDIS. vraagt ook nooit meer wat er deze week in het verschiet ligt ...
Oei dat is me allemaal wat.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zakelijk wat puntjes op de i zetten hopelijk deze week. Het lijkt allemaal door te gaan dat ik voor langere tijd word ingehuurd als electrical watchkeeping engineer in de Emiraten. Eindelijk een belastingvrij salaris![]()
Het zit namelijk zo:
Ik woon niet in Nederland, maar heb altijd voor nederlandse bedrijven gewerkt en was derhalve altijd belastingplichtig in Nederland en betaalde ook premie voor werknemersverzekeringen.
Ik zou dus recht moeten hebben op WW wanneer ik zonder project zit.
Hebben die eikels de wet veranderd dat ik niks krijg omdat ik in het buitenland woon en van België krijg ik sowieso niets, terecht ook, maar ik mag wel 40 ruggen per jaar aan Nederland tikken wanneer ik wel werk.
Dus ik heb het nu zo geregeld: Ok jongens, geen WW dus? Dan krijgen jullie ook die 40 ruggen p/j niet meer.Ze doen zichzelf de das om.
Ik hoef alleen maar een weekje per jaar in Nederland te werken (op een loonlijst te staan) voor AOW-opbouw en dat is makkelijk te regelen.
Vandaag verder niet zo bijzonder. Ik moet het slot van m'n brievenbus openboren en een nieuw slot plaatsen want ik ben het sleuteltje kwijtgeraakt.
En een beginnetje maken met een nogal irritante brief aan m'n ex-werkgever.
uiteraardquote:Op maandag 30 maart 2015 09:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
Heb denim shirt gekocht. Zal ik hier jeans onder dragen
quote:Op maandag 30 maart 2015 09:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
Heb denim shirt gekocht. Zal ik hier jeans onder dragen
Maar moet wel.kleurverschil zijn lijkt mequote:
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar moet wel.kleurverschil zijn lijkt me
of een onesiequote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar moet wel.kleurverschil zijn lijkt me
Heb hier alleen donkere jeans die echt kleurverschil heeft maar mijn gevoel zegt dat ik er beter vale bij kan dragenquote:
Ga je wat boeiends doen vandaag?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb hier alleen donkere jeans die echt kleurverschil heeft maar mijn gevoel zegt dat ik er beter vale bij kan dragen
just wowquote:
neequote:Op maandag 30 maart 2015 10:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga je wat boeiends doen vandaag?
denim op denim is aan dit jaar manquote:Op maandag 30 maart 2015 09:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Heb hier alleen donkere jeans die echt kleurverschil heeft maar mijn gevoel zegt dat ik er beter vale bij kan dragen
f5 bleef hange xD ;D ;squote:
welke kleur is je shirt danquote:Op maandag 30 maart 2015 10:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
Of Ik laat shirt open en doe er fel t-shirt onder. Of juist grijs\zwart?
Denim shirtje, Grijs vest, zwarte broek. Sneakers. --> neuken.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
Of Ik laat shirt open en doe er fel t-shirt onder. Of juist grijs\zwart?
vest over denim?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denim shirtje, Grijs vest, zwarte broek. Sneakers. --> neuken.
spijkerstofquote:Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met denim?
Oh.quote:
gewoon wit shirtje onderquote:
neequote:Op maandag 30 maart 2015 10:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar je gaat niks doen vandaag ?;s
Het was meer een schreeuw om aandacht denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je nog vertellen wat er is of moeten we het uit je slaan
Moet je wel mannen kleding dragen en geen denim shirtjes met felle t'squote:
pew pewquote:Op maandag 30 maart 2015 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je wel mannen kleding dragen en geen denim shirtjes met felle t's
Wat bedoel je?quote:
Denim on denim is kkhipquote:Op maandag 30 maart 2015 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je wel mannen kleding dragen en geen denim shirtjes met felle t's
quote:
Op dit moment Cavello broek en drakenshirt.quote:
Je moet gewoon glazen zonder sterkte hebben. Die heb ik wel liggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zal ik mijn bril zonder glazen op doen
Ik vind dit als bril drager beledigend, ik kom je ogen uitsteken.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zal ik mijn bril zonder glazen op doen
Walgelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 10:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe ook aan die trend mee.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Walgelijk
Ik draag mijn denim shirts alleen op zwarte broeken
Er zit veel werk in mijn outfitkeuze, ik heb een excelbestand met alle combi's die ik kan maken met de kleding in mijn kast en daar wijk ik niet vanaf.quote:
Ik heb juist altijd favoriete kleding. Dan draag iets ontzettend veel en later vind ik het niets meer aanquote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zit veel werk in mijn outfitkeuze, ik heb een excelbestand met alle combi's die ik kan maken met de kleding in mijn kast en daar wijk ik niet vanaf.
Oh dat ken ik wel. Ik heb al lang niets gekocht trouwens. Ga denk ik binnenkort maar eens geld uitgeven.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd favoriete kleding. Dan draag iets ontzettend veel en later vind ik het niets meer aan
Herknbaarquote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd favoriete kleding. Dan draag iets ontzettend veel en later vind ik het niets meer aan
Niet een wolvenshirt dragen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op dit moment Cavello broek en drakenshirt.
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon de trein naar een willekeurige stad pak. Schoenen en een broek kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Ik heb al lang niets gekocht trouwens. Ga denk ik binnenkort maar eens geld uitgeven.
Draken > Wolvenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet een wolvenshirt dragen.
Utrechtquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon de trein naar een willekeurige stad pak. Schoenen en een broek kopen
WC Woensel tochquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon de trein naar een willekeurige stad pak. Schoenen en een broek kopen
of Amsterdam of Rotterdamquote:
ok Johan #logischquote:Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
of Amsterdam of Rotterdam
Welke trein het eerst gaat
Wss amsterdamquote:Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
of Amsterdam of Rotterdam
Welke trein het eerst gaat
hogere landbouwschool heeft hijquote:Op maandag 30 maart 2015 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Afgeronde hbo of wo opleiding nodig. Helaas vb
In welk perspectief moet ik dat zetten in verhouding tot hbo of woquote:Op maandag 30 maart 2015 11:00 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hogere landbouwschool heeft hij
has is het. Staat in die vacature genoemdquote:Op maandag 30 maart 2015 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In welk perspectief moet ik dat zetten in verhouding tot hbo of wo
Nooit van gehoord. Maar okee solliciteren maar vbquote:Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
has is het. Staat in die vacature genoemd
tja, waarom is een banaan krom?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom ben jij er nog maar zo weinig.
omdat ze eerst horizontaal groeien en vervolgens naar boven richting het zonlicht buigenquote:
Bananen groeien aan een bananenplant. De bananenplant heeft geen stam maar een soort cilinder van bladeren. Aan die cilinder groeit na een tijdje een bloemknop. Deze knop bevat wel 100 bloemen, en elke bloem wordt een banaan. Daarvoor heeft de bananenplant wel veel zon nodig.quote:
bedankt voor de infoquote:Op maandag 30 maart 2015 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bananen groeien aan een bananenplant. De bananenplant heeft geen stam maar een soort cilinder van bladeren. Aan die cilinder groeit na een tijdje een bloemknop. Deze knop bevat wel 100 bloemen, en elke bloem wordt een banaan. Daarvoor heeft de bananenplant wel veel zon nodig.
Als de bananen beginnen te groeien, wordt de bloemtros steeds zwaarder. Door de zwaartekracht gaat de tros naar beneden hangen. Maar de bananen willen naar boven blijven groeien, tegen de zwaartekracht in. Zo groeit de banaan krom! Dit effect heet met een moeilijk woord negatieve geotropie.
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ahaha hoe kan je dit nou typen bananen hebben toch geen vingers alleen maar pyjama's ;p
jij kwam toch met pyjama's?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte bananen. Ze zijn niet eens krom. Ze staan enkel een beetje scheef.
hahaahahah ja het is wel lkkr weerquote:
Of een spons die in een ananas woont.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
welke fuck bedenkt er nou iets mafs als bananen in pyjama's die avonturen beleven, dat is toch niet normaal!
het begon met iemand die een liedje maakte over bananen die achter teddyberen aanzaten. Denk dat je beter kan vragen wat die persoon dan gerookt hadquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
welke fuck bedenkt er nou iets mafs als bananen in pyjama's die avonturen beleven, dat is toch niet normaal!
Wie woont in een ananas 🍍 diep in de zeequote:Op maandag 30 maart 2015 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of een spons die in een ananas woont.
SPONGEBOB SCHWAMMKOPFquote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wie woont in een ananas 🍍 diep in de zee
twitter:NoodhlpDenBosch twitterde op zondag 29-03-2015 om 14:07:04Vanmorgen melding vermiste Nederlandse bezoeker van hardcorefeest MOH. Bleek verkeerde bus te hebben gepakt en werd wakker in Spanje. #kater reageer retweet
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:
twitter:NoodhlpDenBosch twitterde op zondag 29-03-2015 om 14:07:04Vanmorgen melding vermiste Nederlandse bezoeker van hardcorefeest MOH. Bleek verkeerde bus te hebben gepakt en werd wakker in Spanje. #kater reageer retweet
Eerst was het nog een Fransoosquote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:
haha slaan? MMG beschermd me toch welquote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga je nog vertellen wat er is of moeten we het uit je slaan
Zijn een beetje down.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte bananen. Ze zijn niet eens krom. Ze staan enkel een beetje scheef.
Inderdaadquote:
Alsof ik m'n boi zou slaanquote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha slaan? MMG beschermd me toch wel
BANANEN IN PYJAMA'S ZE KOMEN ER WEER AANquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
ik las een duitser die in frankrijk wakker werdquote:
die middelste is nog wel te doenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
Die kinderen van hem zijn wel lelyk
Wat gaat hij doen? Je omver blazen met z'n gangstah bullshit?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha slaan? MMG beschermd me toch wel
pedoquote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die middelste is nog wel te doen
Pedopas al aangevraagd?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die middelste is nog wel te doen
Haha inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las een duitser die in frankrijk wakker werd
hoe dan ook, dan voel je je knap kut als je wakker wordt
UIquote:
quote:
;Squote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:55 schreef Toto69 het volgende:
hee das julianna guillquote:
dat origamikunstwerk?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:04 schreef hoink581 het volgende:
Bob beweert dat hij z'n faplap heeft bewaard.
quote:
heerlijke maandagmiddag muziek tochquote:
quote:
wejooo is die 12?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel minderjarig
Ze is ook pas 18 gewordenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
heerlijke maandagmiddag muziek toch
wow sexyquote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat ze net meerderjarig is nu.. Wel mooie damequote:Op maandag 30 maart 2015 12:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze film zag ik in bus in Zuid Amerikaquote:
meisjes van net 18 zijn mijn guilty pleasurequote:
Ze is 14 op die fotoquote:Op maandag 30 maart 2015 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat ze net meerderjarig is nu.. Wel mooie dame
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
meisjes van net 18 zijn mijn guilty pleasure
wat is er met MMG?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben we al gelachen om MMG? HAhahahahaha
waarvoor?quote:Op maandag 30 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben we al gelachen om MMG? HAhahahahaha
Dan heeft ze al gebloed en mag het gewoonquote:
xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |