Op dit moment Cavello broek en drakenshirt.quote:
Je moet gewoon glazen zonder sterkte hebben. Die heb ik wel liggen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zal ik mijn bril zonder glazen op doen
Ik vind dit als bril drager beledigend, ik kom je ogen uitsteken.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
Zal ik mijn bril zonder glazen op doen
Walgelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 10:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe ook aan die trend mee.
quote:Op maandag 30 maart 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
Walgelijk
Ik draag mijn denim shirts alleen op zwarte broeken
Er zit veel werk in mijn outfitkeuze, ik heb een excelbestand met alle combi's die ik kan maken met de kleding in mijn kast en daar wijk ik niet vanaf.quote:
Ik heb juist altijd favoriete kleding. Dan draag iets ontzettend veel en later vind ik het niets meer aanquote:Op maandag 30 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zit veel werk in mijn outfitkeuze, ik heb een excelbestand met alle combi's die ik kan maken met de kleding in mijn kast en daar wijk ik niet vanaf.
Oh dat ken ik wel. Ik heb al lang niets gekocht trouwens. Ga denk ik binnenkort maar eens geld uitgeven.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd favoriete kleding. Dan draag iets ontzettend veel en later vind ik het niets meer aan
Herknbaarquote:Op maandag 30 maart 2015 10:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd favoriete kleding. Dan draag iets ontzettend veel en later vind ik het niets meer aan
Niet een wolvenshirt dragen.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op dit moment Cavello broek en drakenshirt.
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon de trein naar een willekeurige stad pak. Schoenen en een broek kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Ik heb al lang niets gekocht trouwens. Ga denk ik binnenkort maar eens geld uitgeven.
Draken > Wolvenquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet een wolvenshirt dragen.
Utrechtquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon de trein naar een willekeurige stad pak. Schoenen en een broek kopen
WC Woensel tochquote:Op maandag 30 maart 2015 10:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanmiddag gewoon de trein naar een willekeurige stad pak. Schoenen en een broek kopen
of Amsterdam of Rotterdamquote:
ok Johan #logischquote:Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
of Amsterdam of Rotterdam
Welke trein het eerst gaat
Wss amsterdamquote:Op maandag 30 maart 2015 10:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
of Amsterdam of Rotterdam
Welke trein het eerst gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |