quote:Op maandag 30 maart 2015 00:47 schreef SideEffect het volgende:
Kutmobiel, ik kan niet uit het vorige topic quoten
Dat is pas ellende, ga je leuk wat drinken en dan nog met de trein naar huis oidquote:Op maandag 30 maart 2015 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen, hoe gaar ik ook was, ik wist altijd wel thuis te komen
Ahahaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:47 schreef SideEffect het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapen zoals normale mensenquote:
kun je nu niet reageren op mijn slapen in zwolle verhaaltje?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:47 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ahahawat voor mobiel heb jij guus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een nadeel als je in een andere stad uit gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat is pas ellende, ga je leuk wat drinken en dan nog met de trein naar huis oid
Ik ga ook slapen hoorquote:
iPhone 6+quote:Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat voor mobiel heb jij guus?
Ik kan sowieso niet rijden in het donkerquote:Op maandag 30 maart 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is ook een nadeel als je in een andere stad uit gaat.
Of je moet de laatste trein pakken, of je gaat met de auto en de hele avond aan de cola zitten
Ja en ook niet op willoowquote:Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nu niet reageren op mijn slapen in zwolle verhaaltje?
Gewoon slaapplaats regelenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is ook een nadeel als je in een andere stad uit gaat.
Of je moet de laatste trein pakken, of je gaat met de auto en de hele avond aan de cola zitten
Veel erger als je dat in het vliegtuig hebt, word je opeens wakker in Kuala Lumpur terwijl je naar brussel wouquote:Op maandag 30 maart 2015 00:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja en ook niet op willoow
Maar dat doe ik gewoon hier:
Oh dat is echt kut ja, zou wat zijn als je in Utrecht wakker wordt.
Wel vaak uit geweest in brabant, daar kon ik nog bij m'n nichtje terecht.quote:
Dat is onmogelijkquote:Op maandag 30 maart 2015 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Veel erger als je dat in het vliegtuig hebt, word je opeens wakker in Kuala Lumpur terwijl je naar brussel wou
dat doe je knap danquote:Op maandag 30 maart 2015 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Veel erger als je dat in het vliegtuig hebt, word je opeens wakker in Kuala Lumpur terwijl je naar brussel wou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |