wow gewoonquote:Op maandag 30 maart 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Madelief een pic in haar DM verstuurd huhuhuhuhuhu
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o oke, nou dan laat ik je maar met rust
Brofistquote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
Veel plezier. Chai vindt je een aanwinst voor de scquote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.'s-maandags lekker rustig daar. HoReCa-mensen-avond. Altijd chill.
![]()
Niet allemaal van die dronken randdebielen zoals in het weekeind.
Stap 0 is trouwens netjes gekleed en niet dronken, maar ik hoef niet te scoren. Ik ben al geregeld. 'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
Probeer nog eens een new game met mij andersquote:
Doe haar de groetenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Veel plezier. Chai vindt je een aanwinst voor de sc
Hoe lang heeft ze banquote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Thnx en thnx. Ltr.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Trouwens die kenden we nog niet dankje.quote:
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer nog eens een new game met mij anders
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trouwens die kenden we nog niet dankje.
Hoezo niet :squote:
Ja tochquote:
Gefeliquote:
quote:
Geen zin, kan een keer gebeuren.quote:
:Squote:
o god nee dan zou de wereld echt vergaanquote:Op maandag 30 maart 2015 18:54 schreef DjeDje het volgende:
Dadelijk verklaart hij jou nog de liefde.
Tja dat gaat vanzelf gebeuren. Vraag is alleen of we dan nog bestaanquote:
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 30 maart 2015 18:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
haha zou wat zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja dat gaat vanzelf gebeuren. Vraag is alleen of we dan nog bestaan
Geheimpjequote:Op maandag 30 maart 2015 18:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wow bitch
op mijn jubileum nog wel, vind ik echt niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geheimpje
Is je maandelijkse periode weer begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2015 18:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geheimpje
i careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 30 maart 2015 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is je maandelijkse periode weer begonnen?
Zeur dan niet dat ik onaardig ben.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
niemand vraagt je om altijd aardig te zijn he
niemand kan housesoftheholy vervangenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
truequote:Op maandag 30 maart 2015 19:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
niemand kan housesoftheholy vervangen
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.'s-maandags lekker rustig daar. HoReCa-mensen-avond. Altijd chill.
![]()
Niet allemaal van die dronken randdebielen zoals in het weekeind.
Stap 0 is trouwens netjes gekleed en niet dronken, maar ik hoef niet te scoren. Ik ben al geregeld. 'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
duhquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe eens lief allemaal. We zijn hier voor ons plezier.
Toch?
Doe normaalquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.
nou nou nouquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.
vind het altijdsoms wel leuk om oude dingen terug te lezenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha zou wat zijn
ik zou deze berichten dan niet terug willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |