Ik vond het anders erg serieus.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Babe, je weet dat heel die tinychat niet serieus was. Xx
dan ik. Ze vindt.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze vind mijn vrouw ook leuker dan mij.... serieus
dan mij gespotquote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vindtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze er al afgetrapt want ik zieee ze nergensquote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hangen je tieten al op de grond of ben je nog niet zo oud?
wat er anders wle niet van jou geworden wasquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook zo gelukkig dat ik al van school was toen internet echt doorbrak
spannend zegquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze er al afgetrapt want ik zieee ze nergens
Goedkeurtquote:Op maandag 30 maart 2015 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha docent die dan mij goed keurt
Maar jij bent een serieus typetje, ik snap dus dat je het zo opvatte.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond het anders erg serieus.
Soms voel ik me wel zo. Als ik zie hoe pubers van nu echt blindelings alles snel op hun mobiel kunnenquote:
haha te laat en nooitquote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goedkeurt
En dan mij is in die zin goed hoor
Jazeker wel. Verschil in betekenis.quote:
Jij bent zelf niet veel ouders dan een jaar of 19 hoop ik?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Soms voel ik me wel zo. Als ik zie hoe pubers van nu echt blindelings alles snel op hun mobiel kunnen
Shitquote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoe on head niet serieus nemen.
nonsens, terug naar school jijquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jazeker wel. Verschil in betekenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |