Ik doe mijn best.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je doet haar wel beetje matig na
truequote:Op maandag 30 maart 2015 19:01 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
niemand kan housesoftheholy vervangen
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga trouwens even een borrel drinken downtown. Ik ben van het weekend helemaal niet weggeweest. M'n huis is wel perfect gekuist nu.'s-maandags lekker rustig daar. HoReCa-mensen-avond. Altijd chill.
![]()
Niet allemaal van die dronken randdebielen zoals in het weekeind.
Stap 0 is trouwens netjes gekleed en niet dronken, maar ik hoef niet te scoren. Ik ben al geregeld. 'k ga gewoon even m'n lelijke gezicht laten zien. Hè SG!
duhquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Doe eens lief allemaal. We zijn hier voor ons plezier.
Toch?
Doe normaalquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ow maat, je gezicht is niet het enige lelijke hoor.
nou nou nouquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vind het altijdsoms wel leuk om oude dingen terug te lezenquote:Op maandag 30 maart 2015 18:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha zou wat zijn
ik zou deze berichten dan niet terug willen zien
Wees reëel. Jij reageerde technisch gezien op mij.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je kan proberen niet te reageren he als het je niet aanstaat
ik begon jullie te missenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gelukkig is Madeliefff weer onder ons
hij heeft wel een tof leven thoquote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoezo? Niels is een stoere bink waar menig poesje vochtig van zal raken.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof ik haar echt na wil doenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
no offense maar je mist wat iq's
volgens zijn stappenplan heb je nu interesse he door te reageren...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jemig, is er weer een cake mislukt ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alsof ik haar echt na wil doen
Wil niet zó laag zakken.
definieer "laag"?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil niet zó laag zakken.
houses is ver boven jouw niveauquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil niet zó laag zakken.
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wees reëel. Jij reageerde technisch gezien op mij.
heel wat iq'squote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
no offense maar je mist wat iq's
omg cake..koekjes.,,,taart. wat doe je me aanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jemig, is er weer een cake mislukt ofzo?
hahah heyquote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd nog, Freggle
ik heb ook heel veel koekjes en snoepjesquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg cake..koekjes.,,,taart. wat doe je me aan
Ow sorry, wist niet dat dit een gevoelige snaar wasquote:Op maandag 30 maart 2015 19:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg cake..koekjes.,,,taart. wat doe je me aan
Ik vond het al vrij laag om je hond zo te pletten, verder moet je toch echt niet willen.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wil niet zó laag zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |