Als jij ook soa's hebt, kunnen jullie misschien wel ruilenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga je hetzelfde als ik heb nemen?
Praat je weer tegen mequote:Op maandag 30 maart 2015 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij ook soa's hebt, kunnen jullie misschien wel ruilen
ga je mij nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga je hetzelfde als ik heb nemen?
Jij bent nog zuurder dan dertien Chloro's bij elkaar man.quote:
veel plezier in je fantasie wereldjequote:Op maandag 30 maart 2015 19:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh, waaruit concludeer je dat joh!?
Misschienquote:
mahl heeft een vriendin of ben je van plan weer een relatie te slopen?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik post geen foto hier op fok. app me maar
je onderschat jezelfquote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nog zuurder dan dertien Chloro's bij elkaar man.
nounou wat praat je jezelf omlaagquote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of je moet geen smaak hebben
Proef je niks vanquote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mahl heeft een vriendin of ben je van plan weer een relatie te slopen?
Heerlijk zo'n fantasiewereld, moet je ook proberen, wordt je harder van.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
veel plezier in je fantasie wereldje
quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mahl heeft een vriendin of ben je van plan weer een relatie te slopen?
Doe haar de groetjes en zeg maar dat ze zich niets van die stomme Trudy moet aantrekken hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]mooiste dag van mijn leven, wacht, ik ga mijn moeder bellen
wordt jequote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n fantasiewereld, moet je ook proberen, wordt je harder van.
M'n ex ging vreemd :squote:
Ze heeft waarschijnlijk een nummermelder, ze neemt niet opquote:Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe haar de groetjes en zeg maar dat ze zich niets van die stomme Trudy moet aantrekken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |