Heb je een blender? Doe een 'will it blend' en veel plezierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
Ik heb wel vies honger, maar durf niet iets lekkers klaar te maken.
(Mn verstandskiezen zijn vanmorgen getrokken en verdoving is wel uitgewerkt, de pijn valt wel mee maar straks wordt het erger als ik op iets ga kauwen)
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb je een blender? Doe een 'will it blend' en veel plezier
Soep/sap. Bij Crackje was de pijn trouwens razendsnel weer weg en toen kon ze weer normaal eten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
Ik heb wel vies honger, maar durf niet iets lekkers klaar te maken.
(Mn verstandskiezen zijn vanmorgen getrokken en verdoving is wel uitgewerkt, de pijn valt wel mee maar straks wordt het erger als ik op iets ga kauwen)
Heb al een kommetje vla op, maar vult totaal nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Soep/sap. Bij Crackje was de pijn trouwens razendsnel weer weg en toen kon ze weer normaal eten.
Ah...quote:Bij het vak Bestuursrecht 3 gebruiken we geen (papieren) klapper. In plaats daarvan wordt al het werkgroepmateriaal op Nestor geplaatst. De werkgroepcasus en opdrachten zijn te vinden onder Opdrachten.
Informatie over de opzet van het vak en een collegeschema is te vinden onder Algemene informatie.
Dit begrijp ik...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:54 schreef Yreal het volgende:
Mijn fans mogen dm'en voor rechtbank en tijd.
quote:
Fantastisch man!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ike en pax komen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |