Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
datquote:
Bert en Erniequote:Op maandag 30 maart 2015 01:11 schreef Spezza19 het volgende:
Hierna even mijn nieuwe "opening" voor mijn shows
Nicequote:Op maandag 30 maart 2015 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
Loopt mixxx even vast
maar goed, je snapt de bedoeling
Zitten nog wat stukjes in die wel bruikbaar zijnquote:
hier is wel wat leuks van te makenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zitten nog wat stukjes in die wel bruikbaar zijn
Maar moet het bestandje even knippen en plakken… want dit is de volledige show
Aan Pink Floyd?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me aan iets denken, maar ik kan er niet opkomen...
Mooi dit![]()
Zou wel moeten.. Aangezien dit Pink Floyd isquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh..aangezien dat wel logisch had geweest namelijk
Ahh, ik heb al een paar muffins op maare.. hey Moquote:
Het is al nacht maar dat komt door dat uur van de zomertijd...quote:
Hey, knokkels alles kits?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, ik heb al een paar muffins op maare.. hey Mo
Ja welzeker.. met jou dan?quote:
Wat zeggen ze ook alweer? Slechte mensen gaat het altijd goed of zoiets.quote:
Jij weetquote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook alweer? Slechte mensen gaat het altijd goed of zoiets.
bekend gezegdequote:Op maandag 30 maart 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook alweer? Slechte mensen gaat het altijd goed of zoiets.
Toepasselijkquote:
Heeft ie een zoon?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Chicago wel leuk, maar ik vind 'If You Leave Me Now' toch het beste nummer...denk ik, soms lastig kiezen. Maar ja, ik ben niet echt fan van de stem van peter Cetera.
Open deur, welquote:
Oh.... is dat een hintquote:Op maandag 30 maart 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar een muziekje in de nacht gaat er altijd wel in, toch?
Wel een beetje toevallig dat zij zo sneu doet, en het paard ineens niet meer wil werken.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel te doen met mijn dochter
Maar als de eigenaar zo sneu doet houdt het gewoon op...
Damn
Ja inderdaad… maar goed, nog even volhouden, heeft ze er geen last meer vanquote:Op maandag 30 maart 2015 01:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel te doen met mijn dochter
Maar als de eigenaar zo sneu doet houdt het gewoon op...
Damn
Ik vind het allereerste werk ook beter.quote:
als mijn paard niest staat de dierenarts er alquote:Op maandag 30 maart 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel een beetje toevallig dat zij zo sneu doet, en het paard ineens niet meer wil werken.
Maar ik gok dat ze niet zó harteloos is..
Toen was ik 2 jaar, geen ideequote:Op maandag 30 maart 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het allereerste werk ook beter.
Ik heb volgens mij hun eerste liveconcert in Nederland gezien Pinkpop 1979. Of traden ze al daarvoor in Nederland op?
Mijn grap valt nietquote:Op maandag 30 maart 2015 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]en hij duurt gelukkig maar 8 minuten
Zo dan, gevalletje contact opnemen met 114? Gevalletje dierenmishandeling.. Zorg ontzeggenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als mijn paard niest staat de dierenarts er al
Als haar paard half dood ligt weigert ze te bellen...
en even voor de duidelijkheid: zij belt de DA voor mijn paard maar niet voor haar eigen...
Dat beest mankeert gewoon wat verdomme
en ik weet wat maar volgens haar dus niet...
dan houdt alles op
Ik vergeet verdorie altijd dat ik een ouwe zak ben.quote:
M'n kwartjes waren op voor vandaagquote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn grap valt niet
Heerlijk nummer maar wel een kut titel
Ja hoor, maar ik kon die grap niet met een plaatje vervolmakenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn grap valt niet
Heerlijk nummer maar wel een kut titel
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vergeet verdorie altijd dat ik een ouwe zak ben.
Als eigenaar van welk dier dan ook hoor je goed voor je dier te zorgen, daar hoort de dierenarts inschakelen als het beest iets mankeert ook bij.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en even voor de duidelijkheid: zij belt de DA voor mijn paard maar niet voor haar eigen...
dan houdt alles op
de instructrice van mijn dochter een gediplomeerd en zeer ervaren paardenfokker was er bij en deelt mijn mening.. Maar die doos denkt echt dat ze het beter weet...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan, gevalletje contact opnemen met 114? Gevalletje dierenmishandeling.. Zorg ontzeggen
Ditquote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als eigenaar van welk dier dan ook hoor je goed voor je dier te zorgen, daar hoort de dierenarts inschakelen als het beest iets mankeert ook bij.
Wat knokkels zegt..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan houdt alles op
wel respectloos omgaan met je dieren...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de instructrice van mijn dochter een gediplomeerd en zeer ervaren paardenfokker was er bij en deelt mijn mening.. Maar die doos denkt echt dat ze het beter weet...
Jammer, zoooo jammer, maar we kappern er gewoon mee..
Op naar een nieuw project..
wel jammer want die twee hadden echt een unieke klik
Is een morele plicht, lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat knokkels zegt..
En volgens mij kan dat anoniem
in dit geval de tandarts..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als eigenaar van welk dier dan ook hoor je goed voor je dier te zorgen, daar hoort de dierenarts inschakelen als het beest iets mankeert ook bij.
Als normaal mens wel jaquote:
Ik zeg er niets meer over..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel respectloos omgaan met je dieren...
Is er een aparte tandarts voor dieren?quote:
Dat kan zeker anoniem.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat knokkels zegt..
En volgens mij kan dat anoniem
paardentandartsquote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is er een aparte tandarts voor dieren?
http://www.mh-via.nl/paardentandarts-noord-holland.htmlquote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is er een aparte tandarts voor dieren?
Wist ik echt niet, ik dacht dat de dierenarts die dingen ook deed.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardentandarts
Het probleem zit in de mond in dit geval
Dank voor de deuntjes Spezzquote:Op maandag 30 maart 2015 01:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als normaal mens wel ja
Helaas zijn er genoeg "niet normale" mensen
Zoek je een manage? Of kan boerderij ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg er niets meer over..
Ben op zoek naar een andere plek voor mijn eigen paard waar ze wel voldoende te eten krijgt, en dat valt ze maar dood...
Spezz Thanks![]()
![]()
* knokkels kijkt verwilderd om zich heenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:37 schreef Spezza19 het volgende:
Graag gedraaid weer iedereen die nog wakker is![]()
Goed nr. indd.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
Maggie May, geen slechte opener van Gup
* Spezza19 gaat echt zijn bedje opzoekenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:38 schreef knokkels het volgende:
Zal ik nog wat deuntjes erin slingeren, of is het genoeg geweest?
whehehe slaap lekkerquote:Op maandag 30 maart 2015 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat echt zijn bedje opzoeken
Truste.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat echt zijn bedje opzoeken
Ouder werk vind ik ook beter dan nieuw werk, maar Rod is altijd wel geinig eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, oud werk van Rod Stewartzit goed spul tussen
Sowieso, muziek uit de jaren 60 en 70… kan er nooit genoeg van krijgen…quote:Op maandag 30 maart 2015 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouder werk vind ik ook beter dan nieuw werk, maar Rod is altijd wel geinig eigenlijk.
Zelfs Do You Think I'm Sexy.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, muziek uit de jaren 60 en 70… kan er nooit genoeg van krijgen…
Best een leuk nummerquote:
mwoah....quote:
Dus nu: Da Ya Think ....?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Best een leuk nummer
Alleen beetje doodgedraaid inmiddels…
Welke?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als jochie vond ik het minder maar nu zie ik de humor van het nummer in.
Môgge, knokquote:
Het is altijd Da Ya geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 01:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, knok
Ik snap nog niet echt waarom het Da ya think is geworden
Ik dacht dat dat pas vanaf die hiphopremix was gekomenquote:
change of plansquote:
Je kan niet kiezen. Besluiteloosheid.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan niet kiezen. Besluiteloosheid.
Jij ook al niet?quote:Op maandag 30 maart 2015 03:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens knokkels, die Jeroen Van Der Boom vind ik helemaal niks.
quote:
Nee, zo breed is mijn smaak dan weer net niet.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij ook al niet?![]()
Gelukkig draai ik die ook nooit
Jeroen van der Boom... da's toch geen muziekquote:Op maandag 30 maart 2015 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zo breed is mijn smaak dan weer net niet.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 maart 2015 03:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jeroen van der Boom... da's toch geen muziek![]()
quote:
Zelfs mijn katten vluchten ervoor weg.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 03:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelfs mijn katten vluchten ervoor weg.
Ja absoluutquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 08:15 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zijn fijn naar de vriendjes van de geitenwollensokkenparade
maandag is niet 'erger' dan dinsdag of woensdag.quote:
Gaar maandagochtend gevoel.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel!Alleen weer erg kort geslapen.
Hoestie daar?
Okee dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Gaar maandagochtend gevoel.
Moet nog mensen bellen en dingen regelen maar heb geen zin, ben nu op gemak eerst mijn e-mailtjes aan het weg werken.
Z'n operatie? Die vindt vrijdag plaats!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is er al nieuws voor wat betreft je broer?
Inderdaad, en het is niks te vroeg; sinds een paar dagen merkt hij ook in zijn andere arm dat hij daar bijna geen gevoel meer in heeft!quote:Op maandag 30 maart 2015 09:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eindelijk.
Hopen dat hij relatief goed uitkomt...
klinkt eng...quote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is niks te vroeg; sinds een paar dagen merkt hij ook in zijn andere arm dat hij daar bijna geen gevoel meer in heeft!
Pffff... Lekker danquote:Op maandag 30 maart 2015 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is niks te vroeg; sinds een paar dagen merkt hij ook in zijn andere arm dat hij daar bijna geen gevoel meer in heeft!
die zijnquote:Op maandag 30 maart 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
Vlug ingelogd, want ik zie een paar leuke verzoekjes staan.
Dank je...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
Vlug ingelogd, want ik zie een paar leuke verzoekjes staan.
Dat is ook werkquote:Op maandag 30 maart 2015 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit niet op één vaste locatie, maar ben bel aan het werk...
Naja je moet werkenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik doe geen belwerk.
Wel een leuke typo...
Graag gedaan....quote:Op maandag 30 maart 2015 11:12 schreef MadMaster het volgende:
The Darts, da's lang gelden dat ik dat gehoord heb...
Binnenkort kunnen we wel een spelletje 'Uit welke hoek komt de eigenaar van het verzoek' doen of zo...quote:
I'm in!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort kunnen we wel een spelletje 'Uit welke hoek komt de eigenaar van het verzoek' doen of zo...
Dank U!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Een sigaar voor de aanvrager van Air!
ik hoop dat de hagel en regen hier wegblijven, heb mijn 'dure' suede laarzen aanquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef Spezza19 het volgende:
Het hagelt hier ook niet een beetje ofzo
Oh jee, dat wordt straks plastic zakjes om je laarzen doenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat de hagel en regen hier wegblijven, heb mijn 'dure' suede laarzen aan
Lego is altijd al duur geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Lego duur tegenwoordig
* Spezza19 zag advertentie van Lego Ninjago… en nieuwsgierig als dat Spezza is (want vroeger Lego), maar die prijzen zeg hey! Pffff
Heb vorig jaar een Kerstmannetje met arreslee en rendier gekocht in Berlijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Lego duur tegenwoordig
* Spezza19 zag advertentie van Lego Ninjago… en nieuwsgierig als dat Spezza is (want vroeger Lego), maar die prijzen zeg hey! Pffff
ik had daar als kind wel last van hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, daar had je als kind geen last van he?
Ja? Jij pakte die kleine platte "eentjes" (je weet wel, die dingen die je nooit los kreegquote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef Karzai het volgende:
ik was als kleine jongen ook verslaafd aan lego
Ik heb wel wat playmobiel gegeten, lego snuiven was niet aan de ordequote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij pakte die kleine platte "eentjes" (je weet wel, die dingen die je nooit los kreeg) en snoof ze op?
Playmobielquote:Op maandag 30 maart 2015 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb wel wat playmobiel gegeten, lego snuiven was niet aan de orde
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
hopelijk tot eind van de middag. De radio heeft mijn ochtend in elk geval gered
Good luck!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:49 schreef Doedezemaar het volgende:
hopelijk tot eind van de middag. De radio heeft mijn ochtend in elk geval gered
quote:1 : [X]Beatles - Ob La Di, Ob La Da
2 : [X]Boudewijn De Groot - Meester Prikkebeen
3 : [X]Box Tops - The Letter
4 : [X]Cocktail Trio - Wie Heeft De Sleutel Van De Jukebox Gezien
5 : [X]Al Martino - I Love You More And More Every Day
6 : [X]Jim Croce - Time In A Bottle
7 : [X]Crystals - Then He Kissed Me
8 : [X]Bobby Darin - Things
9 : [X]Japan - Ghosts
10 : [X]Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles)
11 : [X]Texas - Black Eyed Boy
12 : [X]Styx - Boat On The River
13 : [X]Suede - Animal Nitrate
14 : [X]D-Shake - Yaaah
15 : [X]Ice Cube - Natural Born Killaz (feat. Dr.
16 : [X]Lenny Kravitz - Mr. Cab Driver
17 : [X]Motorhead - Ace Of Spades
* Spezza19 strooit brood en pakt jachtgeweer uit voorzorgquote:Op maandag 30 maart 2015 12:51 schreef Symphonic het volgende:
*HELP*
Kan iemand even brood strooien om die geiten van mijn nek af te krijgen?
plastic tassen zijn ze dol opquote:Op maandag 30 maart 2015 12:51 schreef Symphonic het volgende:
*HELP*
Kan iemand even brood strooien om die geiten van mijn nek af te krijgen?
Ah joh, die gemeentegasten gaan er zelf ook regelmatig langs...quote:Op maandag 30 maart 2015 13:00 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje kramp in m'n been
http://www.parool.nl/paro(...)n-in-Amsterdam.dhtml
Daarom bestaan ze nogquote:Op maandag 30 maart 2015 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, die gemeentegasten gaan er zelf ook regelmatig langs...
* Spezza19 is ook precies op tijd terug voor zijn verzoekjequote:Op maandag 30 maart 2015 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Dien je een verzoekje in, ga je 1,5 uur in bespreking, kom je terug en schallen je verzoekjes door de speaker...
heb je mazzel dat je er drie hebtquote:Op maandag 30 maart 2015 13:00 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beetje kramp in m'n been
http://www.parool.nl/paro(...)n-in-Amsterdam.dhtml
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 strooit brood en pakt jachtgeweer uit voorzorg
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het nummer bijna nog helemaal uit m'n hoofd ken.
Ooit in de brugklas hadden we een bonte avond oid en daar hebben we dat nummer toen opgevoerd.quote:Op maandag 30 maart 2015 13:25 schreef ToT het volgende:
![]()
Ja ik drop ff snel binnen, krijg bezoek binnen 5 minuten of zo.
Als je de joker nou ook nog weet te vinden, dan kun je iemand heel blij maken.quote:
quote:0 : [X]Blue Diamonds - Ramona
1 : [X]David Sylvian - Red Guitar
2 : [X]Dusty Springfield - Son Of A Preacherman
3 : [X]Undertones - My Perfect Cousin
4 : [X]Urban Dance Squad - Demagogue
5 : [X]XTC - The Ballad of Peter Pumpkinhead
6 : [X]Who - Substitute
7 : [X]Adam & The Ants - Antmusic
8 : [X]Sweet - The Ballroom Blitz
9 : [X]Stray Cats - Stray Cat Strut
10 : [X]Johnny Wakelin - In Zaire
11 : [X]Selecter - On My Radio
12 : [X]Romantics - What I Like About You
13 : [X]Amazulu - Too Good To Be Forgotten
14 : [X]Police - Every Little Thing She Does Is Magic
15 : [X]Madonna - Into The Groove
16 : [X]Clash - The Magnificent Seven
17 : [X]Tears For Fears - Mad World
18 : [X]Herbert Grönemeyer - Flugzeuge Im Bauch
19 : [X]Prince - Let's Go Crazy
20 : [X]Meat Loaf - Bat Out Of Hell
quote:0 : [X]Tears For Fears - Mad World
1 : [X]Herbert Grönemeyer - Flugzeuge Im Bauch
2 : [X]Prince - Let's Go Crazy
3 : [X]Meat Loaf - Bat Out Of Hell
4 : [X]Spinvis - Astronaut
5 : [X]Ub40 - If It Happens Again
6 : [X]Skik - 't Giet Zoas 't Giet
7 : [X]Kanye West - Homecoming
8 : [X]Rowwen Hèze - Auto, Vliegtuug
9 : [X]Grof Geschut - Amsterdam
10 : [X]Opposites - Licht Uit
11 : [X]T-Spoon - No Time To Waste
12 : [X]Talking Heads - Psycho Killer
13 : [X]Tarkan - Kiss Kiss
Het is druk op Gupquote:Op maandag 30 maart 2015 14:46 schreef MadMaster het volgende:
En weer nu mijn verzoekjes die ik rond 13.30u opgaf...
Mijne gevonden in je PM?quote:Op maandag 30 maart 2015 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
17 mooie Mama Appelsapjes… denk dat we wel een eind komen zo
Jep!quote:
Vaatwasser kopenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Middag...Heb de radio aangeslingerd en ga zoals het een goede huisman betaamt maar even de afwas doen, dat is er gisteren niet van gekomen, onder het genot van Skik - t Giet Zoals t Giet....De afwas dus.
Joh, ik heb tied zaat...en ben al lui genoeg.quote:
Dat kan kloppen. Zelf ontdektquote:
Kalst diech plat?quote:
quote:
Jawel hoorquote:
quote:
Allemaal kleine psycho killers bij jullie op school, Mo?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geniaal nr. dat was nog van voor de 80's en sloeg in als een bom, bij ons op school...
Vanaf die dag werd het opeens als een normaal fenomeen gezien.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Allemaal kleine psycho killers bij jullie op school, Mo?
Die kleine psycho killers zijn nu groot geworden en zitten allemaal op FOK!quote:Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef knokkels het volgende:
Allemaal kleine psycho killers bij jullie op school, Mo?
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kleine psycho killers zijn nu groot geworden en zitten allemaal op FOK!
Kunnen ze tenminste geen grote schade aanrichten.
"Ze zingen erover.. Wij voelen ons nu geaccepteerd"quote:Op maandag 30 maart 2015 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanaf die dag werd het opeens als een normaal fenomeen gezien.
En waar kwamen die vandaan? Ik zwijg verder. Maar ik was het niet, ben ook geen boy meer.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:30 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zijn er wel wat langsgekomen idd![]()
Wat loverboys die later nog groot in het nieuws kwamen
quote:0 : [X]Andre Hazes - Een Beetje Verliefd
1 : [X]Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart
2 : [X]Abba - Gimme Gimme Gimme
3 : [X]Abc - The Look Of Love
4 : [X]John Lennon - Imagine
5 : [X]David Mcwilliams - Days Of Pearly Spencer
6 : [X]Rick Astley - Together Forever
7 : [X]Iron Maiden - Seventh son of seventh son
8 : [X]Kid Creole & The Coconuts - Annie, I'm Not Your Daddy
9 : [X]Middle Of The Road - Soley Soley
10 : [X]Rubettes - You're The Reason Why
11 : [X]Pet Shop Boys - Go West
12 : [X]Hans De Booij - Alle Vrouwen
13 : [X]Donna Summer - Hot Stuff
14 : [X]Zager & Evans - In The Year 2525
15 : [X]Blondie - I'm Gonna Love You Too
16 : [X]MC Hammer - U Can't Touch This
17 : [X]Simple Minds - Someone Somewhere (In Summertime)
Geen idee meer lolquote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waar kwamen die vandaan? Ik zwijg verder. Maar ik was het niet, ben ook geen boy meer.
Ik zie dat Spezza is losgegaanquote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Zijn de verzoekjes op? NEE NOG LANG NIET!
[..]
Je score bij mij is 6 v/d 17...van de lijst als het verzoekjes zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alle verzoekjes ook voorzien van leuk commentaar
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alle verzoekjes ook voorzien van leuk commentaar
Deze tekst, slaat gewoon nergens op als je hem kritisch bekijkt.quote:
Dat is wel meer met teksten van Andre Hazesquote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze tekst, slaat gewoon nergens op als je hem kritisch bekijkt.
Ik zie een mama appelsap er tussen staan.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Zijn de verzoekjes op? NEE NOG LANG NIET!
het was warm en druk naast mij stond een lege krukquote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze tekst, slaat gewoon nergens op als je hem kritisch bekijkt.
Dat is al een.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
het was warm en druk naast mij stond een lege kruk
Mo, ik heb de reeks gevonden hoor:quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waar kwamen die vandaan? Ik zwijg verder. Maar ik was het niet, ben ook geen boy meer.
Mja, dat komt vooral door die John Ewbank… Het zit al in de naam… EW….quote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige die nog ergere teksten heeft dan dit nr is Marco Borsato. Daar kan ik helemaal geen touw aan vast knopen.
Dat is niet een van de recente gevallen in mijn omgeving, wel lachwekkend ergens.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mo, ik heb de reeks gevonden hoor:
ONZ / Hoi, ik ben 'Ansswa !
quote:Hij heeft me alles over chickies geleerd en hoe je eruit moet zien en moet gedragen hierbij stel ik jullie voor...Verder ben ik 1.84 lang en weeg 120 kilo
quote:Wordt nu afgespeeld : Abba - Gimme Gimme Gimme - Via Bjorn, Agnetha, Benny en Anni-Frid" ..."
Die hebben zich wel enigszins in de kaart gespeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet een van de recente gevallen in mijn omgeving, wel lachwekkend ergens.
[..]
En ik maar denken dat hetquote:
BABA?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
Sommige artiesten krijgen nu wel elk kwartaal een hoop royalties vanuit Nederland betaald….
Rick Astleyquote:
* knokkels wacht op First Contact met enige platenmaatschappijen van desbetreffende luiquote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rick Astley
Billy Ray Cyrus
Abba…
Die zullen wel denken… Huh, wat zijn we opeens populair in Nederland
Mja, die zullen er weinig mee doen verderquote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels wacht op First Contact met enige platenmaatschappijen van desbetreffende lui
en dan een of ander liveding gaan doen voor shits n gigglesquote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, die zullen er weinig mee doen verder
Maar ze kunnen wel redelijk achterhalen waar het exact vandaan komt
quote:Wordt nu afgespeeld : John Lennon - Imagine - Via Julian Lennon" ..."
gewoon channelen jonguhquote:
Volgens mij verveelt iemand zich behoorlijk...quote:Wordt nu afgespeeld : David Mcwilliams - Days Of Pearly Spencer - Via Pearly was here!" ..."
Ome Paddestoelquote:
En toch komen ze vaak langsquote:Op maandag 30 maart 2015 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
De liedjes van Rick klinken allemaal hetzelfde.
is die dame inclusief?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben ook leuke merchandise
[ afbeelding ]
Krijg je dat shirt/jurkje er gratis bij?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ze hebben ook leuke merchandise
[ afbeelding ]
nahhhquote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je dat shirt/jurkje er gratis bij?
Kijk, tuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij jurkjes droeg....quote:Op maandag 30 maart 2015 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat grietje kan niet naakt over straat met je mee naar huis he!quote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij jurkjes droeg....
Dan zou ik zeggen: bestel er maar 5 voor me!quote:Op maandag 30 maart 2015 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kijk, tuurlijkb en een glas champagne
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij jurkjes droeg....
Het is dat het niet mag, maar van mij mag ze.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat grietje kan niet naakt over straat met je mee naar huis he!
quote:Op maandag 30 maart 2015 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is dat het niet mag, maar van mij mag ze.
Wederom....graag gedaan.quote:Op maandag 30 maart 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is geinig, ik vond Middle of the Road goed als jochie, ik was wel nog klein, vanwege die meid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |