als mijn paard niest staat de dierenarts er alquote:Op maandag 30 maart 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel een beetje toevallig dat zij zo sneu doet, en het paard ineens niet meer wil werken.
Maar ik gok dat ze niet zó harteloos is..
Toen was ik 2 jaar, geen ideequote:Op maandag 30 maart 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het allereerste werk ook beter.
Ik heb volgens mij hun eerste liveconcert in Nederland gezien Pinkpop 1979. Of traden ze al daarvoor in Nederland op?
Mijn grap valt nietquote:Op maandag 30 maart 2015 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]en hij duurt gelukkig maar 8 minuten
Zo dan, gevalletje contact opnemen met 114? Gevalletje dierenmishandeling.. Zorg ontzeggenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als mijn paard niest staat de dierenarts er al
Als haar paard half dood ligt weigert ze te bellen...
en even voor de duidelijkheid: zij belt de DA voor mijn paard maar niet voor haar eigen...
Dat beest mankeert gewoon wat verdomme
en ik weet wat maar volgens haar dus niet...
dan houdt alles op
Ik vergeet verdorie altijd dat ik een ouwe zak ben.quote:
M'n kwartjes waren op voor vandaagquote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn grap valt niet
Heerlijk nummer maar wel een kut titel
Ja hoor, maar ik kon die grap niet met een plaatje vervolmakenquote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn grap valt niet
Heerlijk nummer maar wel een kut titel
quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vergeet verdorie altijd dat ik een ouwe zak ben.
Als eigenaar van welk dier dan ook hoor je goed voor je dier te zorgen, daar hoort de dierenarts inschakelen als het beest iets mankeert ook bij.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en even voor de duidelijkheid: zij belt de DA voor mijn paard maar niet voor haar eigen...
dan houdt alles op
de instructrice van mijn dochter een gediplomeerd en zeer ervaren paardenfokker was er bij en deelt mijn mening.. Maar die doos denkt echt dat ze het beter weet...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo dan, gevalletje contact opnemen met 114? Gevalletje dierenmishandeling.. Zorg ontzeggen
Ditquote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als eigenaar van welk dier dan ook hoor je goed voor je dier te zorgen, daar hoort de dierenarts inschakelen als het beest iets mankeert ook bij.
Wat knokkels zegt..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan houdt alles op
wel respectloos omgaan met je dieren...quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de instructrice van mijn dochter een gediplomeerd en zeer ervaren paardenfokker was er bij en deelt mijn mening.. Maar die doos denkt echt dat ze het beter weet...
Jammer, zoooo jammer, maar we kappern er gewoon mee..
Op naar een nieuw project..
wel jammer want die twee hadden echt een unieke klik
Is een morele plicht, lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat knokkels zegt..
En volgens mij kan dat anoniem
in dit geval de tandarts..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als eigenaar van welk dier dan ook hoor je goed voor je dier te zorgen, daar hoort de dierenarts inschakelen als het beest iets mankeert ook bij.
Als normaal mens wel jaquote:
Ik zeg er niets meer over..quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
wel respectloos omgaan met je dieren...
Is er een aparte tandarts voor dieren?quote:
Dat kan zeker anoniem.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat knokkels zegt..
En volgens mij kan dat anoniem
paardentandartsquote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is er een aparte tandarts voor dieren?
http://www.mh-via.nl/paardentandarts-noord-holland.htmlquote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is er een aparte tandarts voor dieren?
Wist ik echt niet, ik dacht dat de dierenarts die dingen ook deed.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardentandarts
Het probleem zit in de mond in dit geval
Dank voor de deuntjes Spezzquote:Op maandag 30 maart 2015 01:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als normaal mens wel ja
Helaas zijn er genoeg "niet normale" mensen
Zoek je een manage? Of kan boerderij ook?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg er niets meer over..
Ben op zoek naar een andere plek voor mijn eigen paard waar ze wel voldoende te eten krijgt, en dat valt ze maar dood...
Spezz Thanks![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |