Ik zie een mama appelsap er tussen staan.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef robdriessen het volgende:
Zijn de verzoekjes op? NEE NOG LANG NIET!
het was warm en druk naast mij stond een lege krukquote:Op maandag 30 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze tekst, slaat gewoon nergens op als je hem kritisch bekijkt.
Dat is al een.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
het was warm en druk naast mij stond een lege kruk
Mo, ik heb de reeks gevonden hoor:quote:Op maandag 30 maart 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En waar kwamen die vandaan? Ik zwijg verder. Maar ik was het niet, ben ook geen boy meer.
Mja, dat komt vooral door die John Ewbank… Het zit al in de naam… EW….quote:Op maandag 30 maart 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige die nog ergere teksten heeft dan dit nr is Marco Borsato. Daar kan ik helemaal geen touw aan vast knopen.
Dat is niet een van de recente gevallen in mijn omgeving, wel lachwekkend ergens.quote:Op maandag 30 maart 2015 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mo, ik heb de reeks gevonden hoor:
ONZ / Hoi, ik ben 'Ansswa !
quote:Hij heeft me alles over chickies geleerd en hoe je eruit moet zien en moet gedragen hierbij stel ik jullie voor...Verder ben ik 1.84 lang en weeg 120 kilo
quote:Wordt nu afgespeeld : Abba - Gimme Gimme Gimme - Via Bjorn, Agnetha, Benny en Anni-Frid" ..."
Die hebben zich wel enigszins in de kaart gespeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet een van de recente gevallen in mijn omgeving, wel lachwekkend ergens.
[..]
En ik maar denken dat hetquote:
BABA?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2015 15:42 schreef Spezza19 het volgende:
Sommige artiesten krijgen nu wel elk kwartaal een hoop royalties vanuit Nederland betaald….
Rick Astleyquote:
* knokkels wacht op First Contact met enige platenmaatschappijen van desbetreffende luiquote:Op maandag 30 maart 2015 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rick Astley
Billy Ray Cyrus
Abba…
Die zullen wel denken… Huh, wat zijn we opeens populair in Nederland
Mja, die zullen er weinig mee doen verderquote:Op maandag 30 maart 2015 15:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels wacht op First Contact met enige platenmaatschappijen van desbetreffende lui
en dan een of ander liveding gaan doen voor shits n gigglesquote:Op maandag 30 maart 2015 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, die zullen er weinig mee doen verder
Maar ze kunnen wel redelijk achterhalen waar het exact vandaan komt
quote:Wordt nu afgespeeld : John Lennon - Imagine - Via Julian Lennon" ..."
gewoon channelen jonguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |