Graag gedaan....quote:Op maandag 30 maart 2015 11:12 schreef MadMaster het volgende:
The Darts, da's lang gelden dat ik dat gehoord heb...
Binnenkort kunnen we wel een spelletje 'Uit welke hoek komt de eigenaar van het verzoek' doen of zo...quote:
I'm in!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:14 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort kunnen we wel een spelletje 'Uit welke hoek komt de eigenaar van het verzoek' doen of zo...
Dank U!quote:Op maandag 30 maart 2015 11:29 schreef robdriessen het volgende:
Een sigaar voor de aanvrager van Air!
ik hoop dat de hagel en regen hier wegblijven, heb mijn 'dure' suede laarzen aanquote:Op maandag 30 maart 2015 11:32 schreef Spezza19 het volgende:
Het hagelt hier ook niet een beetje ofzo
Oh jee, dat wordt straks plastic zakjes om je laarzen doenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat de hagel en regen hier wegblijven, heb mijn 'dure' suede laarzen aan
Lego is altijd al duur geweest.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Lego duur tegenwoordig
* Spezza19 zag advertentie van Lego Ninjago… en nieuwsgierig als dat Spezza is (want vroeger Lego), maar die prijzen zeg hey! Pffff
Heb vorig jaar een Kerstmannetje met arreslee en rendier gekocht in Berlijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is Lego duur tegenwoordig
* Spezza19 zag advertentie van Lego Ninjago… en nieuwsgierig als dat Spezza is (want vroeger Lego), maar die prijzen zeg hey! Pffff
ik had daar als kind wel last van hoorquote:Op maandag 30 maart 2015 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, daar had je als kind geen last van he?
Ja? Jij pakte die kleine platte "eentjes" (je weet wel, die dingen die je nooit los kreegquote:Op maandag 30 maart 2015 11:39 schreef Karzai het volgende:
ik was als kleine jongen ook verslaafd aan lego
Ik heb wel wat playmobiel gegeten, lego snuiven was niet aan de ordequote:Op maandag 30 maart 2015 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij pakte die kleine platte "eentjes" (je weet wel, die dingen die je nooit los kreeg) en snoof ze op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |