heel je gezicht gelijk roze zekerquote:Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb Toto toen een blowjob gegeven die hij nooit van zijn leven zal vergeten
Altijd veilig om te zeggen.quote:
Nee.quote:
Nou ik ga weer, het was gezellig.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Weet jij waar je offline Kerrie Djawa kunt kopen?
Zit ik zo weer samen met wollo hierquote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)9de1bb871270822c1a7b
Kan je eindelijk je move gaan makenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zit ik zo weer samen met wollo hier
Jij bent toch Indo Mortaxx?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zit ik zo weer samen met wollo hier
Mag jij vinden.quote:
Eend man, ben je weer terug?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:10 schreef eend112 het volgende:
Denk dat willoow er zo ongeveer uit ziet
[ afbeelding ]
Die is hollandsquote:Op zondag 29 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch Indo Mortaxx?
Waar koopt je moeder Kerrie Djawa?
Ow, een paar maar?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eend man, ben je weer terug?
Ik denk dat Willoow een paar kg zwaarder is.
Gewoon toko zegt 'ie.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Die is hollands
Maar gewoon toko lijkt me
Ik heb 5 ongepubliceerde foto's van DjeDje als je die wilt.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik heb pic van Willoow. Ruil voor SideEffect
Hoe zie ik eruit?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ja, heb vernomen dat ik dood zou zijn maar dat is niet zo.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eend man, ben je weer terug?
Ik denk dat Willoow een paar kg zwaarder is.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
Heyquote:
Heb geen kleurtjeshaar meer.quote:
Lekker Fok! Vrij genomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Je kan toch beschrijving geven?quote:
Heb hem. Je staat bij.ijssculptuur ofzoquote:
Mag ik die foto ook :$quote:
Zou rakenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:10 schreef eend112 het volgende:
Denk dat willoow er zo ongeveer uit ziet
[ afbeelding ]
en hoequote:
okequote:Op zondag 29 maart 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volblaffen gewoon, dat het eruit druipt
niet zo aandringenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:28 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)81964dcbc5174054b41f
jaquote:
okquote:
quote:
Ik zei nog dat ze alleen voor jou bedoeld waren..quote:Op zondag 29 maart 2015 21:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb 5 ongepubliceerde foto's van DjeDje als je die wilt.
Beetje maar hoor, onze favoriete user heeft het verpest dusquote:Op zondag 29 maart 2015 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beetje spuit11 wel wss, maar dat hele gedoe rond gutter was dus gewoon en grap![]()
Jepquote:Op zondag 29 maart 2015 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje maar hoor, onze favoriete user heeft het verpest dus
Tyf op het idee nooit iets geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje maar hoor, onze favoriete user heeft het verpest dus
huh, wat?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Tyf op het idee nooit iets geweest
Fylax de schuld geven omdat zo'n kutgrap misluktquote:
Ja, die jongen neemt alles veel te serieus.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Fylax de schuld geven omdat zo'n kutgrap mislukt
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met krullen is ze ook mooi
[ afbeelding ]
Ja, heb er vroeger nog wel schepen om naar de Oost gestuurd.quote:
'De berichten over mijn dood zijn zwaar overdreven.'quote:Op zondag 29 maart 2015 21:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja, heb vernomen dat ik dood zou zijn maar dat is niet zo.
Wat is echt?quote:Zag net die pic in US, ben jij dat echt?
Wees niet bang, heb het niet over die creampie foto's.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zei nog dat ze alleen voor jou bedoeld waren..
houses is erg ook weinigquote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er toch met je TARDIS. Opeens vaak maar kort hier?
werkenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeker. Nog even serie kijken en dan morgen weer vroeg op.
Ben jij dat echtquote:Op zondag 29 maart 2015 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, heb er vroeger nog wel schepen om naar de Oost gestuurd.
[..]
'De berichten over mijn dood zijn zwaar overdreven.'
[..]
Wat is echt?
[..]
Wees niet bang, heb het niet over die creampie foto's.
Komt omdat ik even weg wasquote:Op zondag 29 maart 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er toch met je TARDIS. Opeens vaak maar kort hier?
denk het wel, je voelt enige spanning tussen beide dus er zal wel wat gebeurt zijn waar niet over gesproken mag wordenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was TARDIS op vakantie met jou eend?
Ja samen feunen aan de Costa delquote:Op zondag 29 maart 2015 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was TARDIS op vakantie met jou eend?
Heya! SE!quote:
Het is idd niet zo drukquote:
Tootjequote:
quote:
Hoink, heb jij Kerrie Djawa in je keukenkastje staan?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer zou ik "op vakantie gaan" niet meer benoemen als "een trein koppen".
Ik heb wel kokos/palmsuiker als je daar naar refereert.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef voederbietel het volgende:
Hoink, heb jij Kerrie Djawa in je keukenkastje staan?
Wilde aberella gewoon 2 weken met een schuldgevoel laten zittenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer zou ik "op vakantie gaan" niet meer benoemen als "een trein koppen".
Zeker in combinatie met de stem die ik op radioklb heb mogen horen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou het je verbazen als het niet zo was?
Ja nee ik heb ook zat Gula Djawa maar ik bedoel specifiek Javaanse Kerrie.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb wel kokos/palmsuiker als je daar naar refereert.
Edit. Gula Djawa is kokossuiker, maar Kerrie Djawa is dus kerrie poeder?
M'n stem was nep.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met de stem die ik op radioklb heb mogen horen.
Is goed voederbietelquote:
Idenditeitsfraude ban + politie ingelichtquote:
Ouder(s)quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Op welke site kan ik mijn ouders aangeven voor slechte ouderschap?
Heb je huisarrest meisje?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
http://www.kindertelefoon.nl/13-18/quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
Iemand uit China met dit ip adres heeft geprobeerd mijn mail te hacken
175.8.140.188
Ik wacht daar nog even mee tot ze 18 is.quote:
Gpff. Ik kan nieteens chatten met iemand van de kindertelefoon nu..quote:Op zondag 29 maart 2015 22:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.kindertelefoon.nl/13-18/
Ik ookquote:Op zondag 29 maart 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even mee tot ze 18 is.
Ik snap het niet.quote:
Zo sterk je wel een beetje aan DjeDjequote:Ingrediënten:
3 kg hondenvlees (zie toelichting)
1 1/2 kopjes azijn
60 peperkorrels (geplet)
6 eetlepels zout
12 teentjes knoflook (geplet)
1/2 kop olie
6 kopjes ui - gesneden
3 kopjes tomatensaus
10 kopjes kokend water
6 kopjes rode paprika, in reepjes gesneden
6 stuks laurierblad
1 theelepel tabasco saus
1 1/2 kopjes leverpastei
1 hele verse ananas , gesneden
Bereidingswijze:
1. Ten eerste, dood een middelgrote hond, en brand de vacht boven een heet vuur.
2. Verwijder voorzichtig de huid.
3. Snijd het vlees in blokjes. Marinade het vlees in een mengsel van azijn, peper,
zout en knoflook gedurende 2 uur.
4. Bak het vlees in olie in een grote wok, voeg uien en gehakte ananas en
en wok (omroeren) het een paar minuten.
5. Giet de tomatensaus en kokend water erbij, voeg groene peper, laurier en
tabasco toe.
6. Dek af en laat sudderen tot het vlees gaar is. Meng de leverpastei er door
en kook zo’n 5 minuten.
Ik ook maar ze wil niet zeggen wanneer omdat ze mijn toegewezen persoon van de AIVD geen rust gunt.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even mee tot ze 18 is.
dm mij maar, ik help je wel met je problemenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gpff. Ik kan nieteens chatten met iemand van de kindertelefoon nu..
25 septemberquote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook maar ze wil niet zeggen wanneer omdat ze mijn toegewezen persoon van de AIVD geen rust gunt.
Haha nee dat kan ik niet hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo sterk je wel een beetje aan DjeDje
Nou ik zou grapjes kunnen maken over dat ik wel vlees voor je heb, of dat ik je kan voeden met m'n zaad, maar ik ben WCH niet dus dat doe ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 definitie van een inkoppertje, maar denk niet dat je dat hier bedoeld??
Heb er veel zin in.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
25 september
Gaat gangbang worden huehur
Meteen een dikke lading testosteron over haar heenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
25 september
Gaat gangbang worden huehur
Wat hebben ze gedaan?quote:
Gelukkig wel. Zal wat wezen als wch mij geen wifi zou geven.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar wel internet in die kelder van je
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?quote:
Kan niet wachten.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?
ojee, jij bent wch's kind?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zal wat wezen als wch mij geen wifi zou geven.
Watje.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?
Je ouders kunnen er niets aan doen dat jij de auti zit te zijn met je koptelefoon als ze schreeuwen dat ze gaan eten he?quote:
Principe Frass, principe.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op z'n minst een eitje kan bakken
Blij dat ze dat pas in 2012 hebben geïntroduceerd toen ik al 20 was.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Watje.
Beren vellen is zo gewoontjes, als je echt een vent wil worden, douw je je handen in een want vol kogelmieren,![]()
Geen aannames maken als je van niets weet. Al dat is nooit gebeurd.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je ouders kunnen er niets aan doen dat jij de auti zit te zijn met je koptelefoon als ze schreeuwen dat ze gaan eten he?
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmerenquote:
in afrika hebben ze ook ebolaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmeren
In Afrika zijn ze niets anders gewend.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmeren
Ja en aidsquote:
Lieg niet DjeDje.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen aannames maken als je van niets weet. Al dat is nooit gebeurd.
Bestel dan gewoon een pizzaquote:
Jij komt ook overal mee wegquote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat ze dat pas in 2012 hebben geïntroduceerd toen ik al 20 was.
Geinjecteerd door de USA in 1978.quote:
Mja, ik denk dat je ouders wel eens de deur uit willen, als je dan zelf pasta of rijst met kip kan maken zou dat wel handig zijn. Voor jezelf dan he...quote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Principe Frass, principe.
Ze laten me aan mijn lot over. Ben nog minderjarige hoor. :s
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geinjecteerd door de USA in 1978.
Doel: vernietigen van de armoedige mens.
Triest terreurregime dat USA.
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat overquote:
Ik heb geen geldquote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat over
Haha, lief van je.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat over
Wat heb je gefabriceerd danquote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef DjeDje het volgende:
Maar ik ging ook zelf eten maken en alles, maar was echt vies, heb 2 hapjes op. Komen ze thuis, ik had wel een fastfood snack verwacht, maar nee.
Ja, maar dat was aangestuurd door de USA.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je ouders wel eens de deur uit willen, als je dan zelf pasta of rijst met kip kan maken zou dat wel handig zijn. Voor jezelf dan he...
Maak dan kapsalonquote:Op zondag 29 maart 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.
Hamburger fixen.quote:
Dan is het een terechte klachtquote:Op zondag 29 maart 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.
De VN zijn het met mij eens.quote:
EEEEEEENDDD is terug.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.
Je weet wat ik van jou wil hebbenquote:
Harde patat waarvan er binnenin niets zat behalve olie. Hamburger wat niet te kanen was, naja de hamburger zelf wel, lekker gekruid. Maar op een of andere manier was alles gewoon vies.quote:
Oké wow, ik weet niet waarom maar ik had je toch iets ouder ingeschat... (Het is dat dit internet is, anders had ik dit niet gezegd aangezien je vrouwen over het algemeen jonger moet inschatten)quote:
Niet voor jezelf kunnen zorgenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb geen koptelefoon
Én ze waren niet thuis. Lieten me achter.
je bent zelfquote:
Ik sta onvoorwaardelijk achter Israëlquote:
Ahah, hoor ik vaker. Maar tegenwoordig zien 17jarige meisjes er meer volwassen uit.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oké wow, ik weet niet waarom maar ik had je toch iets ouder ingeschat... (Het is dat dit internet is, anders had ik dit niet gezegd aangezien je vrouwen over het algemeen jonger moet inschatten)
BTquote:Op zondag 29 maart 2015 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
EEEEEEENDDD is terug.Alle topics over je mogelijke dood teruggelezen?
Die indd. En nog een reeks van 3 a 4 van de SCquote:Op zondag 29 maart 2015 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
BTJa die van TARDIS.
Waren er nog meer ?
misschien kun je volgende keer 3 maanden op zo'n slavenboerderij gaan werkenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik sta onvoorwaardelijk achter Israël
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik sta onvoorwaardelijk achter Israël
Ik zag dat je kookte en dat het goor was.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lees even alles door voordat je wéér een conclusie trek.
Nou dan!!!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag dat je kookte en dat het goor was.
Gelukkig nog een weldenkend persoonquote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Israel.Het land van God dat nooit ten onder zal gaan.
Word daar toch altijd een beetje ongemakkelijk vanquote:Op zondag 29 maart 2015 23:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die indd. En nog een reeks van 3 a 4 van de SC
tuurlijk welquote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Israel.Het land van God dat nooit ten onder zal gaan.
Zou het?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar dan nemen ze wel de rest van de wereld mee
weenie dat riep zo'n zionistengekkie een keerquote:
Ik zal de volgende keer voor je koken. Dat kan ik erg goed.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou dan!!!
Ik kan ook voor mezelf zorgen, maar die optie was er gewoon niet.
Behalve voor dat krulletjes volk.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Mooi dat altijd iedereen in de hele wereld die Joden blijft haten.. Dat land geeft geen fuck, stelt dienstplicht verplicht voor de eerste komende 3 jaar na je 18e ( mannen en vrouwen ) en verdedigd alleen eigen grondgebied.
Ik kan heel slecht tegen kritiek BT. Zeker van m'n bro's.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jeetje jij kan ook niks incasseren ;s
quote:
wow gmtaquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Mooi dat altijd iedereen in de hele wereld die Joden blijft haten..
Ey man je kaapt alle chicks wegquote:Op zondag 29 maart 2015 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer voor je koken. Dat kan ik erg goed.
sryquote:Op zondag 29 maart 2015 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen kritiek BT. Zeker van m'n bro's.
great?quote:
waarom demoniseer jij hemquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
great?
Die man praat terreur a la isis goed
soms zijn harde maatregelen gewoon nodigquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
great?
beter dan terreur a la israel goedpratenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
great?
Neequote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beter dan terreur a la israel goedpraten
Oh je bestaan is zo insignificant dat ik je niet opmerkte, hersenloze kutmongoolquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor scheelgetrokken bonenkut
Wat hij verheerlijkt extreme misdaden en ik demoniseer. Slinks weerquote:
Zo rollen wij.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat hij verheerlijkt extreme misdaden en ik demoniseer. Slinks weer
Waarom quote je me dan? ;s hahaha kkmadquote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oh je bestaan is zo insignificant dat ik je niet opmerkte, hersenloze kutmongool
Calimerogedrag, typisch huilliehuillierechtsen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat hij verheerlijkt extreme misdaden en ik demoniseer. Slinks weer
Mag ik djedje? Dan krijg jij aberella.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ik normaal gesproken niet doen maar ik wil me graag meten aan Mortaxx.
Omdat jij mij quote?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan? ;s hahaha kkmad
Etto zou helemaal door het lint gaan, volgende keer hou ik me stil. Beter voor zijn hart.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Etto er nu niet is. Reacties over het niveau hadden deze treurige boel compleet gemaakt.
Zelfverdediging in de vorm van oorlogsmisdaden, ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
Mensen die Israël het recht op zelfverdediging ontzeggen willen in principe een nieuwe holocaust
Die gast is nog dommer dan een bitterbal en dus verzint hij dingen om zijn standpunten zogenaamd sterker te makenquote:
Nee zit onder de nul weet je nog?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Omdat jij mij quote?
Is jouw iq wel groter dan 0, of ook dat niet?
ik wil eigenlijk helemaal niet in jouw kamp zittenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die gast is nog dommer dan een bitterbal en dus verzint hij dingen om zijn standpunten zogenaamd sterker te maken
Ja volgens mij ook jaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee zit onder de nul weet je nog?D : D:
Wat niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Israel doet aan retaliate war.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfverdediging in de vorm van oorlogsmisdaden, ja?
ok kk maar opquote:Op zondag 29 maart 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet in jouw kamp zitten
das kampf?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet in jouw kamp zitten
zoo wat een pokkeherriequote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Etto er nu niet is. Reacties over het niveau hadden deze treurige boel compleet gemaakt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Israel doet aan retaliate war.
als je -200000 zou doen wel ja XDquote:Op zondag 29 maart 2015 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Altijd nog meer dan jij en je kinderen bij elkaar xD
Mij ook niet, ik vind het gewoon stoer om een Arafatsjaal te dragen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:21 schreef Remqo het volgende:
Dat hele Israël/Palestina gebeuren heeft mij nooit geïnteresseerd.
Zijn jullie zo dom bij elkaar?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je -200000 zou doen wel ja XD
Leuk motiefje welquote:Op zondag 29 maart 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik vind het gewoon stoer om een Arafatsjaal te dragen.
Jij begrijpt er echter niks van, teringquote:Op zondag 29 maart 2015 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het niet begrijpen en dan maar emo.giffen.
Nee, jij bent gewoon een achterlijke debiel als je denkt dat oorlogsmisdaden nodig zijn om jezelf te verdedigen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het niet begrijpen en dan maar emo.giffen.
Mij ook echt totaal niet, weet niet eens waar het helemaal over gaatquote:Op zondag 29 maart 2015 23:21 schreef Remqo het volgende:
Dat hele Israël/Palestina gebeuren heeft mij nooit geïnteresseerd.
Israel pleegt genocide op een volk daar komt het op neer en mensen met een rationeel verstand verdedigen dat volk.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mij ook echt totaal niet, weet niet eens waar het helemaal over gaat
Ik heb het nergens over oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een achterlijke debiel als je denkt dat oorlogsmisdaden nodig zijn om jezelf te verdedigen.
enkele onbedoelde overtredingen, absoluut geen oorlogsmisdadenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een achterlijke debiel als je denkt dat oorlogsmisdaden nodig zijn om jezelf te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |