Haha nee dat kan ik niet hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo sterk je wel een beetje aan DjeDje
Nou ik zou grapjes kunnen maken over dat ik wel vlees voor je heb, of dat ik je kan voeden met m'n zaad, maar ik ben WCH niet dus dat doe ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 definitie van een inkoppertje, maar denk niet dat je dat hier bedoeld??
Heb er veel zin in.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
25 september
Gaat gangbang worden huehur
Meteen een dikke lading testosteron over haar heenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
25 september
Gaat gangbang worden huehur
Wat hebben ze gedaan?quote:
Gelukkig wel. Zal wat wezen als wch mij geen wifi zou geven.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar wel internet in die kelder van je
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?quote:
Kan niet wachten.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?
ojee, jij bent wch's kind?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zal wat wezen als wch mij geen wifi zou geven.
Watje.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?
Je ouders kunnen er niets aan doen dat jij de auti zit te zijn met je koptelefoon als ze schreeuwen dat ze gaan eten he?quote:
Principe Frass, principe.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op z'n minst een eitje kan bakken
Blij dat ze dat pas in 2012 hebben geïntroduceerd toen ik al 20 was.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Watje.
Beren vellen is zo gewoontjes, als je echt een vent wil worden, douw je je handen in een want vol kogelmieren,![]()
Geen aannames maken als je van niets weet. Al dat is nooit gebeurd.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je ouders kunnen er niets aan doen dat jij de auti zit te zijn met je koptelefoon als ze schreeuwen dat ze gaan eten he?
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmerenquote:
in afrika hebben ze ook ebolaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmeren
In Afrika zijn ze niets anders gewend.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmeren
Ja en aidsquote:
Lieg niet DjeDje.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen aannames maken als je van niets weet. Al dat is nooit gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |