Tootjequote:
quote:
Hoink, heb jij Kerrie Djawa in je keukenkastje staan?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer zou ik "op vakantie gaan" niet meer benoemen als "een trein koppen".
Ik heb wel kokos/palmsuiker als je daar naar refereert.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef voederbietel het volgende:
Hoink, heb jij Kerrie Djawa in je keukenkastje staan?
Wilde aberella gewoon 2 weken met een schuldgevoel laten zittenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De volgende keer zou ik "op vakantie gaan" niet meer benoemen als "een trein koppen".
Zeker in combinatie met de stem die ik op radioklb heb mogen horen.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou het je verbazen als het niet zo was?
Ja nee ik heb ook zat Gula Djawa maar ik bedoel specifiek Javaanse Kerrie.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb wel kokos/palmsuiker als je daar naar refereert.
Edit. Gula Djawa is kokossuiker, maar Kerrie Djawa is dus kerrie poeder?
M'n stem was nep.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met de stem die ik op radioklb heb mogen horen.
Is goed voederbietelquote:
Idenditeitsfraude ban + politie ingelichtquote:
Ouder(s)quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Op welke site kan ik mijn ouders aangeven voor slechte ouderschap?
Heb je huisarrest meisje?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
http://www.kindertelefoon.nl/13-18/quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef DjeDje het volgende:
Jammer dat het niet gelukt is.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:52 schreef Hadtjememaar het volgende:
Iemand uit China met dit ip adres heeft geprobeerd mijn mail te hacken
175.8.140.188
Ik wacht daar nog even mee tot ze 18 is.quote:
Gpff. Ik kan nieteens chatten met iemand van de kindertelefoon nu..quote:Op zondag 29 maart 2015 22:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.kindertelefoon.nl/13-18/
Ik ookquote:Op zondag 29 maart 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even mee tot ze 18 is.
Ik snap het niet.quote:
Zo sterk je wel een beetje aan DjeDjequote:Ingrediënten:
3 kg hondenvlees (zie toelichting)
1 1/2 kopjes azijn
60 peperkorrels (geplet)
6 eetlepels zout
12 teentjes knoflook (geplet)
1/2 kop olie
6 kopjes ui - gesneden
3 kopjes tomatensaus
10 kopjes kokend water
6 kopjes rode paprika, in reepjes gesneden
6 stuks laurierblad
1 theelepel tabasco saus
1 1/2 kopjes leverpastei
1 hele verse ananas , gesneden
Bereidingswijze:
1. Ten eerste, dood een middelgrote hond, en brand de vacht boven een heet vuur.
2. Verwijder voorzichtig de huid.
3. Snijd het vlees in blokjes. Marinade het vlees in een mengsel van azijn, peper,
zout en knoflook gedurende 2 uur.
4. Bak het vlees in olie in een grote wok, voeg uien en gehakte ananas en
en wok (omroeren) het een paar minuten.
5. Giet de tomatensaus en kokend water erbij, voeg groene peper, laurier en
tabasco toe.
6. Dek af en laat sudderen tot het vlees gaar is. Meng de leverpastei er door
en kook zo’n 5 minuten.
Ik ook maar ze wil niet zeggen wanneer omdat ze mijn toegewezen persoon van de AIVD geen rust gunt.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht daar nog even mee tot ze 18 is.
dm mij maar, ik help je wel met je problemenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gpff. Ik kan nieteens chatten met iemand van de kindertelefoon nu..
25 septemberquote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook maar ze wil niet zeggen wanneer omdat ze mijn toegewezen persoon van de AIVD geen rust gunt.
Haha nee dat kan ik niet hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo sterk je wel een beetje aan DjeDje
Nou ik zou grapjes kunnen maken over dat ik wel vlees voor je heb, of dat ik je kan voeden met m'n zaad, maar ik ben WCH niet dus dat doe ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 definitie van een inkoppertje, maar denk niet dat je dat hier bedoeld??
Heb er veel zin in.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
25 september
Gaat gangbang worden huehur
Meteen een dikke lading testosteron over haar heenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
25 september
Gaat gangbang worden huehur
Wat hebben ze gedaan?quote:
Gelukkig wel. Zal wat wezen als wch mij geen wifi zou geven.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar wel internet in die kelder van je
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?quote:
Kan niet wachten.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?
ojee, jij bent wch's kind?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zal wat wezen als wch mij geen wifi zou geven.
Watje.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen op zijn/haar 18e verjaardag naar het bos wordt gestuurd met alleen een zakmes om daar een beer te villen he?
Je ouders kunnen er niets aan doen dat jij de auti zit te zijn met je koptelefoon als ze schreeuwen dat ze gaan eten he?quote:
Principe Frass, principe.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op z'n minst een eitje kan bakken
Blij dat ze dat pas in 2012 hebben geïntroduceerd toen ik al 20 was.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Watje.
Beren vellen is zo gewoontjes, als je echt een vent wil worden, douw je je handen in een want vol kogelmieren,![]()
Geen aannames maken als je van niets weet. Al dat is nooit gebeurd.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je ouders kunnen er niets aan doen dat jij de auti zit te zijn met je koptelefoon als ze schreeuwen dat ze gaan eten he?
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmerenquote:
in afrika hebben ze ook ebolaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmeren
In Afrika zijn ze niets anders gewend.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze 365 keer per jaar geen eten ja dus even kalmeren
Ja en aidsquote:
Lieg niet DjeDje.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:02 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen aannames maken als je van niets weet. Al dat is nooit gebeurd.
Bestel dan gewoon een pizzaquote:
Jij komt ook overal mee wegquote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat ze dat pas in 2012 hebben geïntroduceerd toen ik al 20 was.
Geinjecteerd door de USA in 1978.quote:
Mja, ik denk dat je ouders wel eens de deur uit willen, als je dan zelf pasta of rijst met kip kan maken zou dat wel handig zijn. Voor jezelf dan he...quote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Principe Frass, principe.
Ze laten me aan mijn lot over. Ben nog minderjarige hoor. :s
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geinjecteerd door de USA in 1978.
Doel: vernietigen van de armoedige mens.
Triest terreurregime dat USA.
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat overquote:
Ik heb geen geldquote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat over
Haha, lief van je.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat over
Wat heb je gefabriceerd danquote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef DjeDje het volgende:
Maar ik ging ook zelf eten maken en alles, maar was echt vies, heb 2 hapjes op. Komen ze thuis, ik had wel een fastfood snack verwacht, maar nee.
Ja, maar dat was aangestuurd door de USA.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je ouders wel eens de deur uit willen, als je dan zelf pasta of rijst met kip kan maken zou dat wel handig zijn. Voor jezelf dan he...
Maak dan kapsalonquote:Op zondag 29 maart 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.
Hamburger fixen.quote:
Dan is het een terechte klachtquote:Op zondag 29 maart 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.
De VN zijn het met mij eens.quote:
EEEEEEENDDD is terug.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.
Je weet wat ik van jou wil hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |