Bestel dan gewoon een pizzaquote:
Jij komt ook overal mee wegquote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat ze dat pas in 2012 hebben geïntroduceerd toen ik al 20 was.
Geinjecteerd door de USA in 1978.quote:
Mja, ik denk dat je ouders wel eens de deur uit willen, als je dan zelf pasta of rijst met kip kan maken zou dat wel handig zijn. Voor jezelf dan he...quote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Principe Frass, principe.
Ze laten me aan mijn lot over. Ben nog minderjarige hoor. :s
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geinjecteerd door de USA in 1978.
Doel: vernietigen van de armoedige mens.
Triest terreurregime dat USA.
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat overquote:
Ik heb geen geldquote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat over
Haha, lief van je.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgende keer even zeggen dan maak ik wat over
Wat heb je gefabriceerd danquote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef DjeDje het volgende:
Maar ik ging ook zelf eten maken en alles, maar was echt vies, heb 2 hapjes op. Komen ze thuis, ik had wel een fastfood snack verwacht, maar nee.
Ja, maar dat was aangestuurd door de USA.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je ouders wel eens de deur uit willen, als je dan zelf pasta of rijst met kip kan maken zou dat wel handig zijn. Voor jezelf dan he...
Maak dan kapsalonquote:Op zondag 29 maart 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.
Hamburger fixen.quote:
Dan is het een terechte klachtquote:Op zondag 29 maart 2015 23:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja kan ik ook! En wilde ik ook echt doen. Maar het was zo'n dag dat er niets in huis is. Nieteens aardappels die ik moest schillen of een potje groente. Alleen maar gehakt en patat.
De VN zijn het met mij eens.quote:
EEEEEEENDDD is terug.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat aids is ontstaan door een homo die onveilige seks met een aap heeft gehad.
Je weet wat ik van jou wil hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |