sryquote:Op zondag 29 maart 2015 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen kritiek BT. Zeker van m'n bro's.
great?quote:
waarom demoniseer jij hemquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
great?
Die man praat terreur a la isis goed
soms zijn harde maatregelen gewoon nodigquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
great?
beter dan terreur a la israel goedpratenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
great?
Neequote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beter dan terreur a la israel goedpraten
Oh je bestaan is zo insignificant dat ik je niet opmerkte, hersenloze kutmongoolquote:Op zondag 29 maart 2015 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor scheelgetrokken bonenkut
Wat hij verheerlijkt extreme misdaden en ik demoniseer. Slinks weerquote:
Zo rollen wij.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat hij verheerlijkt extreme misdaden en ik demoniseer. Slinks weer
Waarom quote je me dan? ;s hahaha kkmadquote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oh je bestaan is zo insignificant dat ik je niet opmerkte, hersenloze kutmongool
Calimerogedrag, typisch huilliehuillierechtsen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat hij verheerlijkt extreme misdaden en ik demoniseer. Slinks weer
Mag ik djedje? Dan krijg jij aberella.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ik normaal gesproken niet doen maar ik wil me graag meten aan Mortaxx.
Omdat jij mij quote?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan? ;s hahaha kkmad
Etto zou helemaal door het lint gaan, volgende keer hou ik me stil. Beter voor zijn hart.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Etto er nu niet is. Reacties over het niveau hadden deze treurige boel compleet gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |