Ik ook zoietsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef Toto69 het volgende:
wat de fuck man, ik had precies dezelfde TT
Frank kan er mee stoppen wanneer hij wil, dus als hij het echt niet leuk vindt, dan stopt ie wel.quote:
Ik snap jouw ouders ook niet echt neequote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Levende bewijs waarom geestelijk gehandicapten geen ouder moeten zijn.
Snel, open een topic in BUGquote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hjb quote alert, ik zat gvd al in dat topic
Ja, weet echt teveel over mensen hun privéleven hierquote:
oh wist ik niet, wel goed van haarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze gaat wel bijvoorbeeld zonder de media op te zoeken naar ziekenhuizen en haar fans toe enzo, gewoon omdat het kan.
en wij zullen nooit ruzie krijgen
Neh is saai.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post een paar pics van jou die we in de OP kunnen doen
Goeie, en wat van SEquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post een paar pics van jou die we in de OP kunnen doen
Weet ik, maar dit vind ik gewoon een coole foto en het was in zijn succesvolste jaarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je UI is alweer outdated mi mang.
wat is de status van de Skye movement?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post wat foto's van je hond zodat we die in OP kunnen zetten
Haha hou mijn hond erbuiten.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Posten jullie maar eens wat foto's.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wil je pics van mijn honden?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
pics van je hond, ik hou van honden
mag in dm
Simmons > Skyequote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is de status van de Skye movement?
Nou niels, schuif hem er maar in, maar het is hond, met een dquote:Op zondag 29 maart 2015 20:21 schreef niels0 het volgende:
Ik heb wel een foto van m'n parttime hont. Hij's van m'n pa, maar een welkome logé.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
pics van je hond, ik hou van honden
mag in dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelt ie lekker van af.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dierenbeul, je hond hele tijd buiten laten. In dit weer ook nog
quote:
Tja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij er ooit eentje hebt gepost
Haha mijn is lui. Soms wel schattig. Labradors zijn ook leuk.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die zijn wel grappig... ik had ooit een labrador
deze?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zoek naar de gif waar ze zo lief zwaait
Ik had een bulldog. Bruut ding was dat.quote:
tokkiequote:Op zondag 29 maart 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had een bulldog. Bruut ding was dat.
Bulldogs zijn ook leukquote:Op zondag 29 maart 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had een bulldog. Bruut ding was dat.
mooie beestenquote:
Hjb.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]ah lief hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heb een 3 gulden munt uit 1824 gekregenquote:
Nice.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja heb een 3 gulden munt uit 1824 gekregen
Ook.quote:
Prima mensen, of dacht jij van niet?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik snap jouw ouders ook niet echt nee
Gefaald hebben ze in ieder gevalquote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prima mensen, of dacht jij van niet?
Wat?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
honden en katten zijn allebei tof, heb ze allebei heel mijn leven gehad, maar honden schijten op katten
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
honden en katten zijn allebei tof, heb ze allebei heel mijn leven gehad, maar honden schijten op katten
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gefaald hebben ze in ieder geval
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.
Doe eens normaal ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.
katten dan die haarballen uitkotsenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.
Nee, moet gewoon z'n bek houden over mijn ouders. Kan beter naar zichzelf kijken, wat een figuur. Gewoon kkeng zo iemand.quote:
Ja, true. En de cadeautjes die ze af en toe meebrengen zijn ook wat minder.quote:
Oh ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
ja ja, dat je je met je tengere tienerlijfje bedreigd voelt door me is wel duidelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.
Wie begint hier over ouder zijn van iemand? Je haalt zelf mijn kind er steeds bij met je treurige janksmoeltjequote:Op zondag 29 maart 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, moet gewoon z'n bek houden over mijn ouders. Kan beter naar zichzelf kijken, wat een figuur. Gewoon kkeng zo iemand.
tenger, klap je zo neer man plsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja, dat je je met je tengere tienerlijfje bedreigd voelt door me is wel duidelijk
Die verdient beter, ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wie begint hier over ouder zijn van iemand? Je haalt zelf mijn kind er steeds bij met je treurige janksmoeltje
Srs, doe normaal.quote:
we gaan, komquote:
Nee, zeggen dat je gaat leaven, mensen hun polsen open moeten snijden etc.. en daarna weer met hangende pootjes terugkomen. Volgens mij iets met projectie, of wat?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat je gaat leaven, mensen hun polsen open moeten snijden etc.. en daarna weer met hangende pootjes terugkomen. Volgens mij iets met projectie, of wat?
hoeveel is die waardquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]gut gut
soms ben je mad
soms zit het diep
* mentale beperking, kneusquote:Op zondag 29 maart 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Bij jou zat het diep ja. En die mentale beperktheid zit ook aardig diep, ja.
Ja, mooi. Ik spaar sinds de zomer 2 euro muntstukken. Heb nu iets van 30 verschillende. Ik check altijd m'n wisselgeld of ik 'm al heb. Best leuk om te sparen.quote:
Heyjoh, verspeel je energie maar ik tekenen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Bij jou zat het diep ja. En die mentale beperktheid zit ook aardig diep, ja.
vetquote:
you've got to be kiddingquote:Op zondag 29 maart 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
* mentale beperking, kneus
gekregenquote:
Weet niet preciesquote:
wi-fi doet hinderlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heyjoh, verspeel je energie maar ik tekenen.
Staan wel best hoge bedragen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef eend112 het volgende:
Weet niet precies
Ligt er heel erg aan in welke staat die is en heb er totaal geen verstand van
http://www.knm.nl/3-gulden/nl/page/305/
woon je in spanje toevallig?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
ik hoor buiten vogels heel hard schreeuwen, vet eng
ik zie pedo's op het internet, vet engquote:Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 29 maart 2015 20:38 schreef SideEffect het volgende:
Niet stelen van eendquote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staan wel best hoge bedragen.Ik denk dat ik vannacht even langskom.
Ja wie weet is het gewoon Bob die voor het raam staat te dansen.quote:
En je fapdoekje in een teken vouwtquote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wie weet is het gewoon Bob die voor het raam staat te dansen.
meh, ik vind je beetje gemeen doenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie pedo's op het internet, vet eng
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En je fapdoekje in een teken vouwt
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]hahah godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik heb een hondquote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staan wel best hoge bedragen.Ik denk dat ik vannacht even langskom.
Ik hou van Bobquote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van BobVolgens mij moet het echt fantastisch zijn in zijn belevingswereld.
Ja tot ie straks nog verder doordraait of dood is.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou van BobVolgens mij moet het echt fantastisch zijn in zijn belevingswereld.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik vind hem lijken op die gekke gast uit VikingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dikke storm hier ookquote:Op zondag 29 maart 2015 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Gewoon veel LSD gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja tot ie straks nog verder doordraait of dood is.
quote:
Jij geeft er wel snel een bitter randje aanquote:Op zondag 29 maart 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja tot ie straks nog verder doordraait of dood is.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
Enige voordeel is dat ie volgens mij te zachtaardig is om een gevaar voor de maatschappij te zijn.
Flokigod, mja een beetjequote:Op zondag 29 maart 2015 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind hem lijken op die gekke gast uit Vikings
Oh die draait altijd bazenmuziek, even checken.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik houd niet zo van spammen,
Maar als iemand een fijne achtergrondmuziek wil. tune dan even in op GutterFM, dekatophetspek draait, en die man verdient meer luisteraars!
Wat doe je dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik houd niet zo van spammen,
Maar als iemand een fijne achtergrondmuziek wil. tune dan even in op GutterFM, dekatophetspek draait, en die man verdient meer luisteraars!
Ja, daarom. Volgens mij verder wel echt goede gast. Echt prachtig.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
Enige voordeel is dat ie volgens mij te zachtaardig is om een gevaar voor de maatschappij te zijn.
Doet ie ook welquote:Op zondag 29 maart 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
Wat een rustige muziek, vorige keer was het de hele tijd keiharde punk.
Aight. Dit is sws ook wel chill.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doet ie ook welin het 2de uur, dus vanaf 2100
Mag Gutter nou blijven?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doet ie ook welin het 2de uur, dus vanaf 2100
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, was een 1 april grap, alleen fielaks heeft het een beetje verpest
gvd tochquote:Op zondag 29 maart 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed bedoelt hoor, maar hij maakte zich er zo druk om, dat hij ontzettend veel moeite deed het te behouden, maar op een gegeven moment werd het te doorzichtig allemaal, en is iemand gaan lekken.quote:
Oh.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed bedoelt hoor, maar hij maakte zich er zo druk om, dat hij ontzettend veel moeite deed het te behouden, maar op een gegeven moment werd het te doorzichtig allemaal, en is iemand gaan lekken.
Dat lag er ook dik bovenopquote:Op zondag 29 maart 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wheheh nicequote:Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ooit een programma geschreven op mijn werk waarin iedereen moest bijhouden hoelang ze bezig waren met het halen van koffie zodat dit op het einde van de maand werd verrekend met hun salaris als 1 april grap
ben zelfs gebeld door de directie wie mij opdracht had gegeven
rot op met je gegeven moment. Werd al direct geroepenquote:
natuurlijk roept iedereen dat. Maar 100% zeker weet men het niet hequote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
rot op met je gegeven moment. Werd al direct geroepen
Klopt.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
rot op met je gegeven moment. Werd al direct geroepen
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb ooit een programma geschreven op mijn werk waarin iedereen moest bijhouden hoelang ze bezig waren met het halen van koffie zodat dit op het einde van de maand werd verrekend met hun salaris als 1 april grap
ben zelfs gebeld door de directie wie mij opdracht had gegeven
dan doe je het geluid wat harderquote:Op zondag 29 maart 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
Jezus man hoor de muziek hier bijna niet eens door die tyfus regen en shit.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heet je echt zo? Want het is gewoon een dood normale naam.
Hoe heet jijquote:
.....quote:Op zondag 29 maart 2015 20:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Heet je echt zo? Want het is gewoon een dood normale naam.
Of Bernard.quote:
Ik denk, Mortie kennende, niet dat hij dan met zichzelf had kunnen leven.quote:
FOK!quote:
hansie hansiequote:Op zondag 29 maart 2015 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hans Kraaij Jr.![]()
Ik mis zijn interviews met Louis
Nee hoor, hoink ook.quote:
Ben allochtoonquote:Op zondag 29 maart 2015 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk, Mortie kennende, niet dat hij dan met zichzelf had kunnen leven.
Nee hoorquote:
Iedereen weet wel dat jij die marrokaan niet bent.quote:
yesquote:
Dan heet je vanaf nu Trekpikquote:
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hansie hansie![]()
vind hem maar leuk voor 10 minuten, daarna wordt het wat hinderlijk
Hij raadde het toen goed, dus heb dat toen bevestigd.quote:
Identiteit weggegevenquote:
Hehe ach ja, ik ben niet jelly, ik heb picsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij raadde het toen goed, dus heb dat toen bevestigd.
Ik weet ook genoeg van jouw identiteit.quote:
Oké Mattheus.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:59 schreef Toto69 het volgende:
Hehe ach ja, ik ben niet jelly, ik heb pics
Teveel mensenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet ook genoeg van jouw identiteit.
Maar ben wel allochtoonquote:Op zondag 29 maart 2015 20:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen weet wel dat jij die marrokaan niet bent.
ok hermanquote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
jullie zijn allemaal gekke mensen, no offence, mijn naam krijgen jullie niet
jij heet gewoon hermannquote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
omdat retry je dan kan pesten in de klas?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
Wat ben jij dan? Aziaat?quote:
uhuquote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt zo blij dat dat niet mijn echte naam is
is het welquote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt zo blij dat dat niet mijn echte naam is
Zeg me dat het niet zo isquote:
doet ie toch alquote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat retry je dan kan pesten in de klas?
Niks.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan nog, iedereen mag wteen dat ik Menno heet... en dan?
nou ja het is meer dat ik bang voor haar lippenstift benquote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt niet overtuigend, lelijk dus
Wou net zeggenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt niet overtuigend, lelijk dus
Rustig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat.... ik ben allochtoon ja
quote:
zodoendequote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou ja het is meer dat ik bang voor haar lippenstift ben
wou net zeggen dat klinkt idd niet overtuigendquote:
wilde het vroeger altijd groen of blauw verven, ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.quote:
Nou weet ik het niet meerquote:
hey brammetje.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde het vroeger altijd groen of blauw verven, ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde het vroeger altijd groen of blauw verven, ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.
schuld van punkmuziekquote:
Het eerste.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou net zeggen dat klinkt idd niet overtuigend
of
wou net zeggen ben gewoon lelijk hoor weenie verder
Nooit rare kleuren in je haar hebben gehadquote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Called it.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het nog steeds een 1 april grap is, dat de mods er onderdeel van zijn, dat yvonne er onderdeel van is en dat zelfs Fokker89 er onderdeel van is. Ik heb gezegd.
Eén keer met carnaval, telt dat ook?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nooit rare kleuren in je haar hebben gehad
Misschien wel bij hem slapen over paar wekenquote:
en?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Toto69 het volgende:
ik heb mijn schaamhaar wel eens roze geverfd, gewoon om te kijken of ik dan een chick magnet zou worden
Nooit iets over mijn uiterlijk beweerdquote:
xDquote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja sowieso dat ze hacken, kutlui
Beter vaseline meenemenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Misschien wel bij hem slapen over paar weken
Vraag Willoow maar.quote:
Jij en vele andere. En dan alsnog volhoudenquote:
kom beweren danquote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nooit iets over mijn uiterlijk beweerd
voelde jij je aangetrokken toen Toto zijn schaamhaar roze verfde?quote:Op zondag 29 maart 2015 21:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nooit iets over mijn uiterlijk beweerd
Nee.quote:
ik welquote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voelde jij je aangetrokken toen Toto zijn schaamhaar roze verfde?
Zie er gemiddeld uit.quote:
correctquote:Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij voelt je aangetrokken tot alles met een hartslag
Heb Toto toen een blowjob gegeven die hij nooit van zijn leven zal vergetenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voelde jij je aangetrokken toen Toto zijn schaamhaar roze verfde?
zie post van totoquote:Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leugens, jij houdt van gothic helemaal zwart alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |