Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
honden en katten zijn allebei tof, heb ze allebei heel mijn leven gehad, maar honden schijten op katten
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gefaald hebben ze in ieder geval
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.
Doe eens normaal ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.
katten dan die haarballen uitkotsenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.
Nee, moet gewoon z'n bek houden over mijn ouders. Kan beter naar zichzelf kijken, wat een figuur. Gewoon kkeng zo iemand.quote:
Ja, true. En de cadeautjes die ze af en toe meebrengen zijn ook wat minder.quote:
Oh ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
honden en katten zijn allebei tof, heb ze allebei heel mijn leven gehad, maar honden schijten op katten
ja ja, dat je je met je tengere tienerlijfje bedreigd voelt door me is wel duidelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.
Wie begint hier over ouder zijn van iemand? Je haalt zelf mijn kind er steeds bij met je treurige janksmoeltjequote:Op zondag 29 maart 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, moet gewoon z'n bek houden over mijn ouders. Kan beter naar zichzelf kijken, wat een figuur. Gewoon kkeng zo iemand.
tenger, klap je zo neer man plsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja, dat je je met je tengere tienerlijfje bedreigd voelt door me is wel duidelijk
Die verdient beter, ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wie begint hier over ouder zijn van iemand? Je haalt zelf mijn kind er steeds bij met je treurige janksmoeltje
Srs, doe normaal.quote:
we gaan, komquote:
Nee, zeggen dat je gaat leaven, mensen hun polsen open moeten snijden etc.. en daarna weer met hangende pootjes terugkomen. Volgens mij iets met projectie, of wat?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat je gaat leaven, mensen hun polsen open moeten snijden etc.. en daarna weer met hangende pootjes terugkomen. Volgens mij iets met projectie, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |