Ik ook zoietsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef Toto69 het volgende:
wat de fuck man, ik had precies dezelfde TT
Frank kan er mee stoppen wanneer hij wil, dus als hij het echt niet leuk vindt, dan stopt ie wel.quote:
Ik snap jouw ouders ook niet echt neequote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Levende bewijs waarom geestelijk gehandicapten geen ouder moeten zijn.
Snel, open een topic in BUGquote:Op zondag 29 maart 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hjb quote alert, ik zat gvd al in dat topic
Ja, weet echt teveel over mensen hun privéleven hierquote:
oh wist ik niet, wel goed van haarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze gaat wel bijvoorbeeld zonder de media op te zoeken naar ziekenhuizen en haar fans toe enzo, gewoon omdat het kan.
en wij zullen nooit ruzie krijgen
Neh is saai.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post een paar pics van jou die we in de OP kunnen doen
Goeie, en wat van SEquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post een paar pics van jou die we in de OP kunnen doen
Weet ik, maar dit vind ik gewoon een coole foto en het was in zijn succesvolste jaarquote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je UI is alweer outdated mi mang.
wat is de status van de Skye movement?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post wat foto's van je hond zodat we die in OP kunnen zetten
Haha hou mijn hond erbuiten.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Posten jullie maar eens wat foto's.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wil je pics van mijn honden?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
pics van je hond, ik hou van honden
mag in dm
Simmons > Skyequote:Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is de status van de Skye movement?
Nou niels, schuif hem er maar in, maar het is hond, met een dquote:Op zondag 29 maart 2015 20:21 schreef niels0 het volgende:
Ik heb wel een foto van m'n parttime hont. Hij's van m'n pa, maar een welkome logé.
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
pics van je hond, ik hou van honden
mag in dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koelt ie lekker van af.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dierenbeul, je hond hele tijd buiten laten. In dit weer ook nog
quote:
Tja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij er ooit eentje hebt gepost
Haha mijn is lui. Soms wel schattig. Labradors zijn ook leuk.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die zijn wel grappig... ik had ooit een labrador
deze?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zoek naar de gif waar ze zo lief zwaait
Ik had een bulldog. Bruut ding was dat.quote:
tokkiequote:Op zondag 29 maart 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had een bulldog. Bruut ding was dat.
Bulldogs zijn ook leukquote:Op zondag 29 maart 2015 20:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had een bulldog. Bruut ding was dat.
mooie beestenquote:
Hjb.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]ah lief hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heb een 3 gulden munt uit 1824 gekregenquote:
Nice.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja heb een 3 gulden munt uit 1824 gekregen
Ook.quote:
Prima mensen, of dacht jij van niet?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik snap jouw ouders ook niet echt nee
Gefaald hebben ze in ieder gevalquote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prima mensen, of dacht jij van niet?
Wat?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
honden en katten zijn allebei tof, heb ze allebei heel mijn leven gehad, maar honden schijten op katten
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
honden en katten zijn allebei tof, heb ze allebei heel mijn leven gehad, maar honden schijten op katten
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gefaald hebben ze in ieder geval
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.
Doe eens normaal ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.
katten dan die haarballen uitkotsenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zo smerig zijn die beesten wel ja.
Nee, moet gewoon z'n bek houden over mijn ouders. Kan beter naar zichzelf kijken, wat een figuur. Gewoon kkeng zo iemand.quote:
Ja, true. En de cadeautjes die ze af en toe meebrengen zijn ook wat minder.quote:
Oh ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
ja ja, dat je je met je tengere tienerlijfje bedreigd voelt door me is wel duidelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de pedo die zich achterlijk gedraagt.
Wie begint hier over ouder zijn van iemand? Je haalt zelf mijn kind er steeds bij met je treurige janksmoeltjequote:Op zondag 29 maart 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, moet gewoon z'n bek houden over mijn ouders. Kan beter naar zichzelf kijken, wat een figuur. Gewoon kkeng zo iemand.
tenger, klap je zo neer man plsquote:Op zondag 29 maart 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja, dat je je met je tengere tienerlijfje bedreigd voelt door me is wel duidelijk
Die verdient beter, ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wie begint hier over ouder zijn van iemand? Je haalt zelf mijn kind er steeds bij met je treurige janksmoeltje
Srs, doe normaal.quote:
we gaan, komquote:
Nee, zeggen dat je gaat leaven, mensen hun polsen open moeten snijden etc.. en daarna weer met hangende pootjes terugkomen. Volgens mij iets met projectie, of wat?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zeggen dat je gaat leaven, mensen hun polsen open moeten snijden etc.. en daarna weer met hangende pootjes terugkomen. Volgens mij iets met projectie, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |