nou ja het is meer dat ik bang voor haar lippenstift benquote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt niet overtuigend, lelijk dus
Wou net zeggenquote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klinkt niet overtuigend, lelijk dus
Rustig maarquote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja wat.... ik ben allochtoon ja
quote:
zodoendequote:Op zondag 29 maart 2015 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou ja het is meer dat ik bang voor haar lippenstift ben
wou net zeggen dat klinkt idd niet overtuigendquote:
wilde het vroeger altijd groen of blauw verven, ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.quote:
Nou weet ik het niet meerquote:
hey brammetje.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde het vroeger altijd groen of blauw verven, ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wilde het vroeger altijd groen of blauw verven, ben blij dat ik dat nooit heb gedaan.
schuld van punkmuziekquote:
Het eerste.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wou net zeggen dat klinkt idd niet overtuigend
of
wou net zeggen ben gewoon lelijk hoor weenie verder
Nooit rare kleuren in je haar hebben gehadquote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |