Oké wow, ik weet niet waarom maar ik had je toch iets ouder ingeschat... (Het is dat dit internet is, anders had ik dit niet gezegd aangezien je vrouwen over het algemeen jonger moet inschatten)quote:
Niet voor jezelf kunnen zorgenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:05 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb geen koptelefoon
Én ze waren niet thuis. Lieten me achter.
je bent zelfquote:
Ik sta onvoorwaardelijk achter Israëlquote:
Ahah, hoor ik vaker. Maar tegenwoordig zien 17jarige meisjes er meer volwassen uit.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oké wow, ik weet niet waarom maar ik had je toch iets ouder ingeschat... (Het is dat dit internet is, anders had ik dit niet gezegd aangezien je vrouwen over het algemeen jonger moet inschatten)
BTquote:Op zondag 29 maart 2015 23:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
EEEEEEENDDD is terug.Alle topics over je mogelijke dood teruggelezen?
Die indd. En nog een reeks van 3 a 4 van de SCquote:Op zondag 29 maart 2015 23:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
BTJa die van TARDIS.
Waren er nog meer ?
misschien kun je volgende keer 3 maanden op zo'n slavenboerderij gaan werkenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik sta onvoorwaardelijk achter Israël
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik sta onvoorwaardelijk achter Israël
Ik zag dat je kookte en dat het goor was.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lees even alles door voordat je wéér een conclusie trek.
Nou dan!!!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag dat je kookte en dat het goor was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |