Dat is het enige stukje dat ik vanmorgen heb terug gezien, maar ik kreeg niet de indruk dat je dat zat te verzinnen. Waarom zou ze ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had niet het idee, dat het allemaal waar was wat ze zei.
Vooral het verhaal van die zwangerschapstesten.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
Volgens mij riep ze dat over dat elftal voordat ze door kreeg dat er iets mis was, dus zelfs dat kan ik 'r niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, weet je... in principe vind ik dat je privézaken prima privé mag houden. Maar dat deden zij niet. Ze bleven schreeuwen over elftallen. Door te doen alsof je een heel elftal wil, terwijl je aan de hormonen zit en maar moet afwachten of het lukt, doe je alsof je kinderwens wel publiek domein is, maar het feit dat het niet wil lukken privédomein is. Alsof je 'trots' mag zijn als het wel gelukt is en vooral je mond te moeten houden als het niet lukt. Zoiets. Het zou niet mijn manier zijn, in elk geval. Maar ik ben sowieso nogal op mezelf; ik zou geen van beide met de wereld willen delen.
Wat het is met die haargrens, ze heeft gewoon zo'n extensions zoals Beyoncé ook heeft volgens mij. Vandaar die gare haargrens altijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat komt door de haargrens, die is zit weer als vanouds op haar slaap.
Dus lager als de laatste jaren, beetje uit haar Onderweg naar Morgentijd.
Er is wel iets met heur haargrens gebeurd hoor. Ooit had ze bijna geen voorhoofd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
Wat het is met die haargrens, ze heeft gewoon zo'n extensions zoals Beyoncé ook heeft volgens mij. Vandaar die gare haargrens altijd.
juist, uit deze tijd, toen zat het haar net boven aan wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is wel iets met heur haargrens gebeurd hoor. Ooit had ze bijna geen voorhoofd.
[ afbeelding ]
dat fragment in de auto met de telefonische ruzie is op een ander moment dan de vliegreis van ibiza naar istanbulquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef E.T. het volgende:
Wat wel duidelijk niet waar was; de 'ruzie' met wesley over het alarm. Ze zei dat ze van Ibiza naar Istanbul was gevlogen en bij aankomst z'n berichtjes doorkreeg.. Maar het fragment in de auto was overduidelijk in Nederland.
Dat van die zwangerschapstesten kan ik me heel goed voorstellen.. Heel veel vrouwen die graag zwanger willen worden kunnen zich in zo'n situatie verplaatsen en voorstellen dat ze dat ook zo zouden kunnen doen
Ja dat kan door die extensions alleen ik weet niet hoe je dat noemt als je gewoon zo'n volle haardos op je hoofd genaaid krijgt zeg maar. Denk dat zij dat heeftquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is wel iets met heur haargrens gebeurd hoor. Ooit had ze bijna geen voorhoofd.
[ afbeelding ]
o jawel, ik denk dat zij een van de weinigen is, die thuis in een joggingbroek met een kop thee en een kaarsje een avondje kan genieten van een goed boek op die plofbank.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef tesssssssss het volgende:
Trouwens ookl dat stukje van "ik doe die afwas morgen wel"en het stukje van "ik hoorde iets tikken in de wasmachine en dat waren de rummykubstenen"
Toen dacht ik van "hhmmmm, ze doet de afwas morgen wel'?
Kweeniehoor?
Grote was gaat naar een wasserij in zo'n complex, huis zal wel gepoetst worden maar iemand voor de afwas? Boodschappen worden besteld en geleverd. Doen ze ook zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ja gewoon het kwam op mij zo onwerkelijk over. Zo euh.... gemaakt.
En iedereen kan foto's van haar maken in dat vliegtuig. En ze wilde het verborgen houden?
Ook dat die dokter door de telefoon riep "ggggoooaaaalllll" What rhe fuck?
En voor die afwas hebben ze vast wel personeel. Voor de was vast ook wel.
Ik heb niks tegen Yolanthe en Wesley, maar ik krabbelde gewoon wel even achter mijn oortjes.
En ik vind het ook gewoon een mooie vrouw, voordat iemand zegt "je bent gewoon jaloers"
Ze had vandaag een prachtige foto bij hun zwembad met een grote Budda. Veel beter als die geshopte soep van vorige weekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Rucola het volgende:
Ja ze is heel geliefd in Istanbul!
In Nederland gewoon minder maar ik heb haar altijd leuk gevonden. Gewoon oprecht mens eigenlijk.
ja die geshopte foto zag er dan weer niet uit, alsof het een zwangere travestiet is ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze had vandaag een prachtige foto bij hun zwembad met een grote Budda. Veel beter als die geshopte soep van vorige week
Ik vind eigenlijk dat ze helemaal niet zo hebben staan schreeuwen over elftallen etc.? Ja, die ene keer. Misschien was dat verzonnen, misschien niet. Misschien wisten ze toen nog niet hoe en wat of misschien waren ze gewoon enthousiast. Je weet ook niet in wat voor context het gezegd is, als het al echt gezegd is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, weet je... in principe vind ik dat je privézaken prima privé mag houden. Maar dat deden zij niet. Ze bleven schreeuwen over elftallen. Door te doen alsof je een heel elftal wil, terwijl je aan de hormonen zit en maar moet afwachten of het lukt, doe je alsof je kinderwens wel publiek domein is, maar het feit dat het niet wil lukken privédomein is. Alsof je 'trots' mag zijn als het wel gelukt is en vooral je mond te moeten houden als het niet lukt. Zoiets. Het zou niet mijn manier zijn, in elk geval. Maar ik ben sowieso nogal op mezelf; ik zou geen van beide met de wereld willen delen.
is dat raar dan? ik doe de afwas ook wel eens de dag ernaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef tesssssssss het volgende:
Trouwens ookl dat stukje van "ik doe die afwas morgen wel"en het stukje van "ik hoorde iets tikken in de wasmachine en dat waren de rummykubstenen"
Toen dacht ik van "hhmmmm, ze doet de afwas morgen wel'?
Kweeniehoor?
Ja, en ik noem het ook nog gewoon "de afwas doen" terwijl het niet meer is dan het inruimen van de vaatwasserquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef phony1234 het volgende:
[..]
is dat raar dan? ik doe de afwas ook wel eens de dag erna
Nee joh, zij heeft echt wel driehonderd keer gezegd - en dat is ook wel op beeld - dat ze heel graag heel veel kinderen wil met haar fantastische droomman Wesley. Want dat is belangrijk en zo is ze opgevoed. Ook tijdens die documentaire over haar leven die in delen werd uitgezonden, zodat we allemaal konden weten hoe haar leven was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze helemaal niet zo hebben staan schreeuwen over elftallen etc.? Ja, die ene keer. Misschien was dat verzonnen, misschien niet. Misschien wisten ze toen nog niet hoe en wat of misschien waren ze gewoon enthousiast. Je weet ook niet in wat voor context het gezegd is, als het al echt gezegd is.
Het is toch ook niet zo onwijs vreemd dat je iets leuks wel wilt delen: je kinderwens, maar je je even wat stiller houdt als het niet lukt? Op geen enkele manier denk ik dan dat je je schaamt. Je moet het ten eerste zelf gaan accepteren en dat kost tijd, en ik zou ook niet telkens ermee geconfronteerd willen worden door journalisten. Want je kan wel nagaan dat ze dan steeds vragen: hoe gaat het met je behandeling? Wil het lukken, etc.? Zij mag zelf toch bepalen wat privédomein is? Heeft er ook weinig mee te maken dat ze bekend is, vind ik. Ik zou (later) ook wel kinderen willen, en dat ga ik ook gewoon zeggen maar als blijkt dat het niet makkelijk gaat, ga ik dat ook niet op facebook delen etc. Als ik dan toch zwanger wordt, dan zou ik dat waarschijnlijk wel weer delen.
Ze had ervoor kunnen kiezen alsnog niks te zeggen, maar doet dan nu wel. Dus ze schaamt zich heus niet. Denk ook wel dat ze andere vrouwen hier enigszins mee 'helpt'. Dat er een keer een bekend persoon is bij wie het ook allemaal niet zo makkelijk gaat.
Maar wat is nou helemaal het probleem? Ze wil graag een groot gezin, is dat erg? Dat ging wat moeizaam, dus wellicht hebben ze inmiddels hun plannen bijgesteld. Of ze willen het op een andere manier bereiken. Maar dat is toch prima? Da's toch niet "erom vragen" of zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:58 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee joh, zij heeft echt wel driehonderd keer gezegd - en dat is ook wel op beeld - dat ze heel graag heel veel kinderen wil met haar fantastische droomman Wesley. Want dat is belangrijk en zo is ze opgevoed. Ook tijdens die documentaire over haar leven die in delen werd uitgezonden, zodat we allemaal konden weten hoe haar leven was.
Ik snap ook echt niet waarom mensen dit raar vinden. Als ik een nieuwe baan heb, wil ik dat wel van de daken schreeuwen tegen iedereen. Als ik vervolgens word ontslagen, hoef ik dat niet (meteen) met iedereen te delen. Geen schaamte, maar het is gewoon minder leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I
Het is toch ook niet zo onwijs vreemd dat je iets leuks wel wilt delen: je kinderwens, maar je je even wat stiller houdt als het niet lukt?
quote:Voor Yolanthe en Wesley zijn nu écht de aller-allerlaatste loodjes aangebroken. De kinderkamer is af, de box staat klaar en over drie weken is Yolanthe uitgerekend. “Ik word echt mama!”
“Het zijn nu echt de laatste loodjes en tja, die wegen het zwaarst. Ondanks dat ik merk dat ik nu meer vocht vasthoud en het indalen van de baby voelbaar begonnen is, mag ik absoluut niet klagen. Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad en het geluk dat ik tot de laatste weken heb kunnen doorwerken.”
Moederschap
“Eigenlijk ben je al moeder tijdens de zwangerschap, maar het is nog niet tastbaar en daardoor een beetje onwerkelijk. Het belangrijkste leer en ontdek je denk ik pas wanneer de baby er is. Maar qua rust en voorbereidingen thuis ben ik er wel helemaal klaar voor.”
Online comeback
“Tijdens mijn zwangerschap heb ik ervoor gekozen om alles naar de buitenwereld wat rustiger aan te doen. Maar in januari/februari gaan we weer knallen met een nieuwe campagne en allerlei gave nieuwe items voor mijn YC-sieraden. Ook zal ik op den duur weer actief worden op social media. Ik kijk af en toe naar de lieve reacties die nog steeds binnenkomen en besef dan hoe fijn het is dat het me zo gegund wordt. Wanneer ik mijn ‘comeback online’ maak, weet ik nog niet precies, maar het zal niet lang meer duren.”
Benieuwd naar de volledige column van Yolanthe, waarin ze onthult hoe de babykamer eruit ziet? Deze ligt vanaf morgen in de winkel.
quote:van onze redactie
Yolanthe Sneijder-Cabau is donderdag in haar woonplaats Turkije bevallen van een zoon.
Dat bevestigt Wesley aan De Telegraaf.
De Telegraaf is een beetje in de warquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:31 schreef Ole het volgende:
[..]
De Telegraaf is een beetje in de war![]()
![]()
Ik hoop het niet, want Dylano past perfect bij Wesleyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
Leuk leuk![]()
Ben benieuwd of ze de -ey traditie in ere gaan houden.
Ik zie ze een hoop achterlijke namen bedenken, maar dit toch niet.quote:
Wtf, dat zelfs de -ey namen beter zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Kolere! Die Duitse manager bevestigt dat inderdaad. Wat een verschrikking!
twitter:BartEttekoven twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:36:13Xess Xava heet het zoontje van Yolanthe en Wesley http://t.co/I5IeWPM1Qn reageer retweet
Oh hij doet een Jan Smitje. (Fem, Em en was het Sem?)quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze houden dus van Jess(ey) en Cava? Denk ik. Xenken xullie xok xiet?
Papa Wesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hij doet een Jan Smitje. (Fem, Em en was het Sem?)
Jess en broertje Xess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |