abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:06:49 #201
184769 crew  Deisyy
pi_155526677
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:52 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had niet het idee, dat het allemaal waar was wat ze zei.

Vooral het verhaal van die zwangerschapstesten.

Maar dat kan ook aan mij liggen.
Dat is het enige stukje dat ik vanmorgen heb terug gezien, maar ik kreeg niet de indruk dat je dat zat te verzinnen. Waarom zou ze ook?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155526762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, weet je... in principe vind ik dat je privézaken prima privé mag houden. Maar dat deden zij niet. Ze bleven schreeuwen over elftallen. Door te doen alsof je een heel elftal wil, terwijl je aan de hormonen zit en maar moet afwachten of het lukt, doe je alsof je kinderwens wel publiek domein is, maar het feit dat het niet wil lukken privédomein is. Alsof je 'trots' mag zijn als het wel gelukt is en vooral je mond te moeten houden als het niet lukt. Zoiets. Het zou niet mijn manier zijn, in elk geval. Maar ik ben sowieso nogal op mezelf; ik zou geen van beide met de wereld willen delen.
Volgens mij riep ze dat over dat elftal voordat ze door kreeg dat er iets mis was, dus zelfs dat kan ik 'r niet kwalijk nemen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_155526790
Ja gewoon het kwam op mij zo onwerkelijk over. Zo euh.... gemaakt.

En iedereen kan foto's van haar maken in dat vliegtuig. En ze wilde het verborgen houden?

Ook dat die dokter door de telefoon riep "ggggoooaaaalllll" What rhe fuck?

En voor die afwas hebben ze vast wel personeel. Voor de was vast ook wel.

Ik heb niks tegen Yolanthe en Wesley, maar ik krabbelde gewoon wel even achter mijn oortjes.

En ik vind het ook gewoon een mooie vrouw, voordat iemand zegt "je bent gewoon jaloers"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_155526861
Ik kan me wel voorstellen dat ze wil duidelijk maken dat ze niet zo een arrogante bitch is als de media haar wil laten doen overkomen, hoor?

Maar je kan ook een beetje doorslaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:02:37 #205
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_155528153
Wat wel duidelijk niet waar was; de 'ruzie' met wesley over het alarm. Ze zei dat ze van Ibiza naar Istanbul was gevlogen en bij aankomst z'n berichtjes doorkreeg.. Maar het fragment in de auto was overduidelijk in Nederland.

Dat van die zwangerschapstesten kan ik me heel goed voorstellen.. Heel veel vrouwen die graag zwanger willen worden kunnen zich in zo'n situatie verplaatsen en voorstellen dat ze dat ook zo zouden kunnen doen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_155538253
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat komt door de haargrens, die is zit weer als vanouds op haar slaap.
Dus lager als de laatste jaren, beetje uit haar Onderweg naar Morgentijd.
Wat het is met die haargrens, ze heeft gewoon zo'n extensions zoals Beyoncé ook heeft volgens mij. Vandaar die gare haargrens altijd.
pi_155538346
Weet alleen niet hoe je dat noemt zulke extensions, wel heel natuurlijk ogend :).
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:11:16 #208
184769 crew  Deisyy
pi_155538467
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef Rucola het volgende:

[..]

Wat het is met die haargrens, ze heeft gewoon zo'n extensions zoals Beyoncé ook heeft volgens mij. Vandaar die gare haargrens altijd.
Er is wel iets met heur haargrens gebeurd hoor. Ooit had ze bijna geen voorhoofd.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155538910
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er is wel iets met heur haargrens gebeurd hoor. Ooit had ze bijna geen voorhoofd.

[ afbeelding ]
juist, uit deze tijd, toen zat het haar net boven aan wenkbrauwen.

Veel mooier nu
pi_155538943
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef E.T. het volgende:
Wat wel duidelijk niet waar was; de 'ruzie' met wesley over het alarm. Ze zei dat ze van Ibiza naar Istanbul was gevlogen en bij aankomst z'n berichtjes doorkreeg.. Maar het fragment in de auto was overduidelijk in Nederland.

Dat van die zwangerschapstesten kan ik me heel goed voorstellen.. Heel veel vrouwen die graag zwanger willen worden kunnen zich in zo'n situatie verplaatsen en voorstellen dat ze dat ook zo zouden kunnen doen :Y
dat fragment in de auto met de telefonische ruzie is op een ander moment dan de vliegreis van ibiza naar istanbul
dat filmpje kwam uit de real life soap die ze vorig jaar hadden
pi_155539458
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja dat kan door die extensions alleen ik weet niet hoe je dat noemt als je gewoon zo'n volle haardos op je hoofd genaaid krijgt zeg maar. Denk dat zij dat heeft
pi_155539503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef tesssssssss het volgende:
Trouwens ookl dat stukje van "ik doe die afwas morgen wel"en het stukje van "ik hoorde iets tikken in de wasmachine en dat waren de rummykubstenen"

Toen dacht ik van "hhmmmm, ze doet de afwas morgen wel'?

Kweeniehoor?
o jawel, ik denk dat zij een van de weinigen is, die thuis in een joggingbroek met een kop thee en een kaarsje een avondje kan genieten van een goed boek op die plofbank.
En dus inderdaad de vaat in de gootsteen laat staan.

Die huizen worden zowat heringericht als er een shoot of tvploeg komt filmen, grote huizen veel troepjes!

Deels omdat ze dat uitstraalt en zelf ook verkondigd en ook omdat zij in Istanboel echt niet even de straat op kan, blijk daar erg extreem te zijn.
pi_155539641
Ja ze is heel geliefd in Istanbul!

In Nederland gewoon minder maar ik heb haar altijd leuk gevonden. Gewoon oprecht mens eigenlijk.
pi_155539791
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ja gewoon het kwam op mij zo onwerkelijk over. Zo euh.... gemaakt.

En iedereen kan foto's van haar maken in dat vliegtuig. En ze wilde het verborgen houden?

Ook dat die dokter door de telefoon riep "ggggoooaaaalllll" What rhe fuck?

En voor die afwas hebben ze vast wel personeel. Voor de was vast ook wel.

Ik heb niks tegen Yolanthe en Wesley, maar ik krabbelde gewoon wel even achter mijn oortjes.

En ik vind het ook gewoon een mooie vrouw, voordat iemand zegt "je bent gewoon jaloers"
Grote was gaat naar een wasserij in zo'n complex, huis zal wel gepoetst worden maar iemand voor de afwas? Boodschappen worden besteld en geleverd. Doen ze ook zelf.

Volgens mij smijt koningin Maxima ook iedereen de tent uit als zij thuis is.
Niets zo vervelend als constant iemand in je huis...

En een dokter die tegen een voetballer en zijn vrouw roept goal, tja aparte humor maar kan toch? Ze hadden zelf toch al twee thuistesten (euh vliegtuigtesten) gedaan?

edit:
zie meest recente foto: Goooaal
https://instagram.com/p/znhB-0uvwh/?taken-by=yolanthecabau

[ Bericht 7% gewijzigd door ootjekatootje op 25-08-2015 22:45:27 ]
pi_155539897
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Rucola het volgende:
Ja ze is heel geliefd in Istanbul!

In Nederland gewoon minder maar ik heb haar altijd leuk gevonden. Gewoon oprecht mens eigenlijk.
Ze had vandaag een prachtige foto bij hun zwembad met een grote Budda. Veel beter als die geshopte soep van vorige week
pi_155540418
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze had vandaag een prachtige foto bij hun zwembad met een grote Budda. Veel beter als die geshopte soep van vorige week
ja die geshopte foto zag er dan weer niet uit, alsof het een zwangere travestiet is ofzo :+ Terwijl ze van nature gewoon mooi is!
pi_155542419
Veel mensen trouwens die haar excuses maken, haar prijzen om hun interview bij Linda op instagram.

Leuk voor haar en Wesley, fijne opsteker zo in de laatste periode van hun zwangerschap.

Wanneer komt Sylvie bij Linda? :+
pi_155552778
Ik vond 'r ook heel leuk bij Linda!
pi_155554568
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, weet je... in principe vind ik dat je privézaken prima privé mag houden. Maar dat deden zij niet. Ze bleven schreeuwen over elftallen. Door te doen alsof je een heel elftal wil, terwijl je aan de hormonen zit en maar moet afwachten of het lukt, doe je alsof je kinderwens wel publiek domein is, maar het feit dat het niet wil lukken privédomein is. Alsof je 'trots' mag zijn als het wel gelukt is en vooral je mond te moeten houden als het niet lukt. Zoiets. Het zou niet mijn manier zijn, in elk geval. Maar ik ben sowieso nogal op mezelf; ik zou geen van beide met de wereld willen delen.
Ik vind eigenlijk dat ze helemaal niet zo hebben staan schreeuwen over elftallen etc.? Ja, die ene keer. Misschien was dat verzonnen, misschien niet. Misschien wisten ze toen nog niet hoe en wat of misschien waren ze gewoon enthousiast. Je weet ook niet in wat voor context het gezegd is, als het al echt gezegd is.

Het is toch ook niet zo onwijs vreemd dat je iets leuks wel wilt delen: je kinderwens, maar je je even wat stiller houdt als het niet lukt? Op geen enkele manier denk ik dan dat je je schaamt. Je moet het ten eerste zelf gaan accepteren en dat kost tijd, en ik zou ook niet telkens ermee geconfronteerd willen worden door journalisten. Want je kan wel nagaan dat ze dan steeds vragen: hoe gaat het met je behandeling? Wil het lukken, etc.? Zij mag zelf toch bepalen wat privédomein is? Heeft er ook weinig mee te maken dat ze bekend is, vind ik. Ik zou (later) ook wel kinderen willen, en dat ga ik ook gewoon zeggen maar als blijkt dat het niet makkelijk gaat, ga ik dat ook niet op facebook delen etc. Als ik dan toch zwanger wordt, dan zou ik dat waarschijnlijk wel weer delen.

Ze had ervoor kunnen kiezen alsnog niks te zeggen, maar doet dan nu wel. Dus ze schaamt zich heus niet. Denk ook wel dat ze andere vrouwen hier enigszins mee 'helpt'. Dat er een keer een bekend persoon is bij wie het ook allemaal niet zo makkelijk gaat.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:05:49 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155556191
Ik denk dat je door de bladen ook wel heel makkelijk tot zwanger gebombardeerd wordt, ongeacht je kinderwens en ongeacht of je daar wel of niet mee bezig bent.... kijk naar het aantal vermeende zwangerschappen van Jennifer Aniston.
Nu die laatste toch echt te oud begint te worden voor een eigen kindje beginnen de geruchten over adopties al.

En dan hoop ik dat het in het geval van Aniston echt haar eigen keuze is geweest geen kinderen te krijgen, maar denk je eens in hoe vreselijk frustrerend het zou zijn als ze wel graag wilde, maar het iedere keer niet lukte (of wel maar weer een vroege miskraam), en dat ze dan telkens vragen en verhalen zou krijgen over haar vermeende zwangerschap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155557324
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef tesssssssss het volgende:
Trouwens ookl dat stukje van "ik doe die afwas morgen wel"en het stukje van "ik hoorde iets tikken in de wasmachine en dat waren de rummykubstenen"

Toen dacht ik van "hhmmmm, ze doet de afwas morgen wel'?

Kweeniehoor?
is dat raar dan? ik doe de afwas ook wel eens de dag erna
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:57:33 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155557840
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef phony1234 het volgende:

[..]

is dat raar dan? ik doe de afwas ook wel eens de dag erna
Ja, en ik noem het ook nog gewoon "de afwas doen" terwijl het niet meer is dan het inruimen van de vaatwasser :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_155587556
Goh, wat een leuk interview. Het zijn net mensen :o
Spoilers!
pi_155592268
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat ze helemaal niet zo hebben staan schreeuwen over elftallen etc.? Ja, die ene keer. Misschien was dat verzonnen, misschien niet. Misschien wisten ze toen nog niet hoe en wat of misschien waren ze gewoon enthousiast. Je weet ook niet in wat voor context het gezegd is, als het al echt gezegd is.

Het is toch ook niet zo onwijs vreemd dat je iets leuks wel wilt delen: je kinderwens, maar je je even wat stiller houdt als het niet lukt? Op geen enkele manier denk ik dan dat je je schaamt. Je moet het ten eerste zelf gaan accepteren en dat kost tijd, en ik zou ook niet telkens ermee geconfronteerd willen worden door journalisten. Want je kan wel nagaan dat ze dan steeds vragen: hoe gaat het met je behandeling? Wil het lukken, etc.? Zij mag zelf toch bepalen wat privédomein is? Heeft er ook weinig mee te maken dat ze bekend is, vind ik. Ik zou (later) ook wel kinderen willen, en dat ga ik ook gewoon zeggen maar als blijkt dat het niet makkelijk gaat, ga ik dat ook niet op facebook delen etc. Als ik dan toch zwanger wordt, dan zou ik dat waarschijnlijk wel weer delen.

Ze had ervoor kunnen kiezen alsnog niks te zeggen, maar doet dan nu wel. Dus ze schaamt zich heus niet. Denk ook wel dat ze andere vrouwen hier enigszins mee 'helpt'. Dat er een keer een bekend persoon is bij wie het ook allemaal niet zo makkelijk gaat.
Nee joh, zij heeft echt wel driehonderd keer gezegd - en dat is ook wel op beeld - dat ze heel graag heel veel kinderen wil met haar fantastische droomman Wesley. Want dat is belangrijk en zo is ze opgevoed. Ook tijdens die documentaire over haar leven die in delen werd uitgezonden, zodat we allemaal konden weten hoe haar leven was.
pi_155620885
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:58 schreef Rucola het volgende:

[..]

Nee joh, zij heeft echt wel driehonderd keer gezegd - en dat is ook wel op beeld - dat ze heel graag heel veel kinderen wil met haar fantastische droomman Wesley. Want dat is belangrijk en zo is ze opgevoed. Ook tijdens die documentaire over haar leven die in delen werd uitgezonden, zodat we allemaal konden weten hoe haar leven was.
Maar wat is nou helemaal het probleem? Ze wil graag een groot gezin, is dat erg? Dat ging wat moeizaam, dus wellicht hebben ze inmiddels hun plannen bijgesteld. Of ze willen het op een andere manier bereiken. Maar dat is toch prima? Da's toch niet "erom vragen" of zo?
pi_155628225
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

I

Het is toch ook niet zo onwijs vreemd dat je iets leuks wel wilt delen: je kinderwens, maar je je even wat stiller houdt als het niet lukt?
Ik snap ook echt niet waarom mensen dit raar vinden. Als ik een nieuwe baan heb, wil ik dat wel van de daken schreeuwen tegen iedereen. Als ik vervolgens word ontslagen, hoef ik dat niet (meteen) met iedereen te delen. Geen schaamte, maar het is gewoon minder leuk.

Ze heeft in haar toespraak gezegd een elftal te willen en volgens mij melken de bladen zo'n quote vervolgens jarenlang uit.

Ik lees op social media trouwens berichten van mensen die haar echt uitscholden voor van alles en nog wat naar aanleiding van RTL late night en die nu hun excuses aanbieden :') Schijnheilig; Blijkbaar is iemand verrot schelden om haar uiterlijk wel prima als je de achtergrond niet weet...

Neemt niet weg dat ze genoeg heeft laten doen...
pi_156304169

Uit Grazia
quote:
Voor Yolanthe en Wesley zijn nu écht de aller-allerlaatste loodjes aangebroken. De kinderkamer is af, de box staat klaar en over drie weken is Yolanthe uitgerekend. “Ik word echt mama!”

“Het zijn nu echt de laatste loodjes en tja, die wegen het zwaarst. Ondanks dat ik merk dat ik nu meer vocht vasthoud en het indalen van de baby voelbaar begonnen is, mag ik absoluut niet klagen. Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad en het geluk dat ik tot de laatste weken heb kunnen doorwerken.”
Moederschap

“Eigenlijk ben je al moeder tijdens de zwangerschap, maar het is nog niet tastbaar en daardoor een beetje onwerkelijk. Het belangrijkste leer en ontdek je denk ik pas wanneer de baby er is. Maar qua rust en voorbereidingen thuis ben ik er wel helemaal klaar voor.”
Online comeback

“Tijdens mijn zwangerschap heb ik ervoor gekozen om alles naar de buitenwereld wat rustiger aan te doen. Maar in januari/februari gaan we weer knallen met een nieuwe campagne en allerlei gave nieuwe items voor mijn YC-sieraden. Ook zal ik op den duur weer actief worden op social media. Ik kijk af en toe naar de lieve reacties die nog steeds binnenkomen en besef dan hoe fijn het is dat het me zo gegund wordt. Wanneer ik mijn ‘comeback online’ maak, weet ik nog niet precies, maar het zal niet lang meer duren.”

Benieuwd naar de volledige column van Yolanthe, waarin ze onthult hoe de babykamer eruit ziet? Deze ligt vanaf morgen in de winkel.
pi_156304210
Die foto's zijn echt prachtig O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156864108
quote:
van onze redactie

Yolanthe Sneijder-Cabau is donderdag in haar woonplaats Turkije bevallen van een zoon.

Dat bevestigt Wesley aan De Telegraaf.
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 oktober 2015 @ 22:31:52 #230
22592 crew  Ole
pi_156864237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:28 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

De Telegraaf is een beetje in de war :D

*O* *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_156864331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:31 schreef Ole het volgende:

[..]

De Telegraaf is een beetje in de war :D

*O* *O*
:D Zie ik nu pas!
pi_156864392
Leuk leuk *O*

Ben benieuwd of ze de -ey traditie in ere gaan houden.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156864537
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:36 schreef roos85 het volgende:
Leuk leuk *O*

Ben benieuwd of ze de -ey traditie in ere gaan houden.
Ik hoop het niet, want Dylano past perfect bij Wesley O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_156864566
Xess Xava wordt als naam genoemd
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:45:43 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156864637
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, want Dylano past perfect bij Wesley O+
En Jessey.... misschien maken ze er Deylano van >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156864642
Xess Xava :')
CHANANT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_156864651
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:43 schreef Puutje1977 het volgende:
Kolere! Die Duitse manager bevestigt dat inderdaad. Wat een verschrikking!
pi_156864681
Leuk voor ze, maar die naam 8)7
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 22:47:35 #239
43556 miss_dynastie
pi_156864688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:45 schreef superniger het volgende:
Xess Xava :')
CHANANT
Niet Xessey? Valt me nog iets mee :')
pi_156864691
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:43 schreef Puutje1977 het volgende:
Ik zie ze een hoop achterlijke namen bedenken, maar dit toch niet.

Toch? _O-
Hoe vaak kloppen voorspelde namen op internet?
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 22:48:49 #241
43556 miss_dynastie
pi_156864723
Ze houden dus van Jess(ey) en Cava? Denk ik. Xenken xullie xok xiet?
pi_156864726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Kolere! Die Duitse manager bevestigt dat inderdaad. Wat een verschrikking!
Wtf, dat zelfs de -ey namen beter zijn :')
pi_156864741
Xess en papa Wess :')
pi_156864765
Even de Tweet met het filmpje waarin het wordt bevestigd.

BartEttekoven twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:36:13 Xess Xava heet het zoontje van Yolanthe en Wesley http://t.co/I5IeWPM1Qn reageer retweet
pi_156864776
Xelly en Beer :') Is de wereld gek geworden?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2015 22:50:45 ]
pi_156864791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze houden dus van Jess(ey) en Cava? Denk ik. Xenken xullie xok xiet?
Oh hij doet een Jan Smitje. (Fem, Em en was het Sem?) :+
Jess en broertje Xess. _O-
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:52:01 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_156864817
Hopelijk gaat die kleine niet slissen :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 22:52:05 #248
43556 miss_dynastie
pi_156864818
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh hij doet een Jan Smitje. (Fem, Em en was het Sem?) :+
Jess en broertje Xess. _O-
Papa Wes _O-
pi_156864825
Wes, jess en Xess ...zo mooi ;)
  † In Memoriam † donderdag 15 oktober 2015 @ 22:53:52 #250