Volgens mij wordt er ook tegenwoordig echt niks meer níet geshopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is wel meer gephotoshopt, d'r borsten hangen ook minder dan in d'r vijf jaar getrouwd-jurk.
Haha, jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt een stralende kop, trouwens
Precies, ze staan er niet voor niks ook half op.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:37 schreef Copycat het volgende:
En die knieën, je ziet gewoon dat ze puntig zijn.
Bij dat blad verbouwen ze 50+ bn'ers nog tot wezens die hun eigen dochter hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:12 schreef Leandra het volgende:
Zo, zulke heupen heeft ze een tijd niet gehad...
Edit: hoewel haar taille ook gephotoshopt kan zijn natuurlijk.
freaky eyesquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt een stralende kop, trouwens
Dat klopt. Maar een kale, digitale foto ziet er dan ook niet uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook tegenwoordig echt niks meer níet geshopt.
[..]
Die kloppen volgens mij wel redelijk, het is zonlicht (of namaak zonlicht) van boven. Alleen in haar gezicht gaf dat wat rare schaduwen bij haar ogen (die zie je nog steeds) en bij haar mond/wangen (waar volgens mij flink aan geklooid is).quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto.
De (slimme) schaduwen kloppen volgens mij alleen totaal niet, maar wel mooi gedaan zo van voren en in dat simpele witte broekjeHad alleen haar hoofd totaal niet herkend.
Geen idee, zou net zo goed helemaal weggepoetst kunnen zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
ze heeft in elk geval geen streep of striae
Maar waar haar borst wel een rand schaduw geeft, geeft haar buik nul schaduw?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die kloppen volgens mij wel redelijk, het is zonlicht (of namaak zonlicht) van boven. Alleen in haar gezicht gaf dat wat rare schaduwen bij haar ogen (die zie je nog steeds) en bij haar mond/wangen (waar volgens mij flink aan geklooid is).
Dat ziet er idd gek uit. Kan ook ingereflecteerd zijn, met zo'n groot wit scherm. De highlights op haar benen zien er ook wat gek uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waar haar borst wel een rand schaduw geeft, geeft haar buik nul schaduw?
Dat had ik ook. Zou eerder denken dat het een zus van Yolanthe was. Als ik überhaupt al aan de Cabau meiden dacht.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto.
De (slimme) schaduwen kloppen volgens mij alleen totaal niet, maar wel mooi gedaan zo van voren en in dat simpele witte broekjeHad alleen haar hoofd totaal niet herkend.
Dat komt door de haargrens, die is zit weer als vanouds op haar slaap.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het wel een mooie foto eigenlijk. Zelfs haar hoofd ziet er weer een beetje uit zoals "vroeger".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |