abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155513495
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze schreef ten tijden van Jan al in haar eigen column al dat ze voor haar 30e iets van 5 kinderen wilde hebben.
Ik reageerde hier op uitspraken die ze tijdens de kuur gedaan zou hebben ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155513777
De gastendoekjes!!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155513961
Jammer dat ze het filmpje van gerda smit niet gebruikte. Gaf wat leven in de brouwerij, want dit interview is saai
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:39:11 #179
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_155514034
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:37 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat ze het filmpje van gerda smit niet gebruikte. Gaf wat leven in de brouwerij, want dit interview is saai
ik vind het een leuk/mooi/oprecht interview
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:39:30 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_155514048
Staat mijn tv fout ingesteld of lijkt het net of ze slechts één hele brede voortand heeft? :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:49:03 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155514404
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Starlie het volgende:

ik vind het een leuk/mooi/oprecht interview
Ja vind ik ook ! Yolanthe is best openhartig ... Leuk dat ze een kindje krijgen. Sneijder😄 wel veel reclames
pi_155514405
Ik vind haar nuchterder overkomen dan ik had verwacht. Een beetje de oude Yolanthe weer, waarvan ik vergeten was dat ze die ooit was :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:49:05 #183
125420 Starlie
pi_155514406
Nog best een lang interview zeg! Dacht dat is hooguit een kwartiertje :D
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:50:35 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155514470
Ik vind ze leuk :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:03:24 #186
125420 Starlie
pi_155514871
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ze leuk :o
ja idd, kan niet anders zeggen! Heb Wesley altijd wel leuk gevonden hij heeft wel iets charismatisch.
pi_155515060
Wat is ze leuk!
pi_155515315
Jammer dat ze zo'n soort interview niet eerder gedaan hebben.
Maar het lijkt me ook lastig, want die zwangerschap gaat niemand wat aan.
Wanneer moet je wel of niet wat zeggen?
pi_155515459
Ik vind het erg knap dat je telkens je mond kan houden als er zoveel onzin over je wordt geschreven...

Erg tof interview
pi_155515603
Ik vond het een heel leuk, openhartig stel.
pi_155517495
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg knap dat je telkens je mond kan houden als er zoveel onzin over je wordt geschreven...

Erg tof interview
Knap of knap gemiste kans?

Ze had even flink korte metten kunnen maken met de roddelpers en de andere media die na het interview de lichamelijke veranderingen zagen in haar verschijning. Ze zag er ook heel anders uit bij RTL late toen. Ik snap dan ook niet dat ze er wel ging zitten, en waarom werd ze daar niet voor gewaarschuwd? Of durft de hofhouding dat niet en zijn dat jaknikkers?

Ik begreep uit de uitzending vanavond dat ze ook die afweging gemaakt hebben samen, persoonlijk vind ik het een gemiste kans.. Voor alle vrouwen in dat zelfde schuitje was dat zeker een flinke opsteker geweest, ook omdat ze aan het einde zei dat ze het jammer vond dat vrouwen niet meer wat mee voor elkaar opkwamen... Beetje meer ballen toen had ik wel stoer gevonden, ik vind het overkomen alsof het toch weer wat was om je voor te schamen.

Ik vind het een leuk stel en volgens mij hebben die twee flinke keet samen. En een werkelijk prachtige villa op Ibiza. Wat hebben ze die mooi opgeknapt!
pi_155519900
Als je net in die medische molen zit is dat wellicht juist de reden dat je niet wil dat de hele wereld dat weet, dan was de pers namelijk helemaal op ze gedoken. Nu was het pijnlijk maar ebte het weg...
pi_155521064
Ik heb het interview gemist, maar iedereen is weer team Yolanthe?
Hoorde vanmorgen ook al zoiets op de radio ;)
Ook leeg
  † In Memoriam † dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:22:16 #194
43556 miss_dynastie
pi_155523976
Ik ben op zich altijd wel team Yolanthe geweest, maar ik word een beetje misselijk als ik haar dan aangeduid zie als 'held' door haar zus. Mens, ze had moeite om kinderen te krijgen, ze is zwanger, ze vertelt erover, klaar. Op geen enkele manier breekt ze een lans voor de mensen die nu in de situatie zitten, ze doet juist eerder alsof het iets is om je voor te schamen. Nah.
pi_155524875
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben op zich altijd wel team Yolanthe geweest, maar ik word een beetje misselijk als ik haar dan aangeduid zie als 'held' door haar zus. Mens, ze had moeite om kinderen te krijgen, ze is zwanger, ze vertelt erover, klaar. Op geen enkele manier breekt ze een lans voor de mensen die nu in de situatie zitten, ze doet juist eerder alsof het iets is om je voor te schamen. Nah.
Haar held noemen vind ik ook :') :'). Maar dat laatste? Ik zie dat echt niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_155525360
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik snaQ Q p ook werkelijk niet waarom sommigen niet begrijpen dat ze dit voor zichzelf hield. Ja ze schreeuwde haar geluk van de daken en ja ze vertelde dat ze een elftal wilde. Daar zal ze nu wellicht wel spijt van hebben. Maar dat betekent nog niet dat ze dit ook maar even moet delen. Alsof het gelul überhaupt over zou zijn als ze dit naar buiten zou brengen.

Hoeft toch niet per definitie schaamte te zijn? Ik bespreek intieme dingen ook niet met iedereen; niet omdat ik me schaam maar omdat het gewoon persoonlijk is.

Held gaat ook wat ver. Ze heeft doorstaan wat wel meer vrouwen moeten doorstaan. Pittig maar niet heldhaftig.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:19:01 #197
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_155525495
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze heeft doorstaan wat wel meer vrouwen moeten doorstaan. Pittig maar niet heldhaftig.
Nou staan er bij de meeste vrouwen natuurlijk wat minder fotografen en roddeljournalisten mee te kijken.
Ik denk trouwens wél dat er wat meer begrip komt hiervoor doordat zij hier zo openhartig over praat. Alles helpt.

Ik vond het een sympathieke uitzending.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_155526281
Ik had niet het idee, dat het allemaal waar was wat ze zei.

Vooral het verhaal van die zwangerschapstesten.

Maar dat kan ook aan mij liggen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_155526360
Trouwens ookl dat stukje van "ik doe die afwas morgen wel"en het stukje van "ik hoorde iets tikken in de wasmachine en dat waren de rummykubstenen"

Toen dacht ik van "hhmmmm, ze doet de afwas morgen wel'?

Kweeniehoor?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  † In Memoriam † dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:06:48 #200
43556 miss_dynastie
pi_155526676
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mja, weet je... in principe vind ik dat je privézaken prima privé mag houden. Maar dat deden zij niet. Ze bleven schreeuwen over elftallen. Door te doen alsof je een heel elftal wil, terwijl je aan de hormonen zit en maar moet afwachten of het lukt, doe je alsof je kinderwens wel publiek domein is, maar het feit dat het niet wil lukken privédomein is. Alsof je 'trots' mag zijn als het wel gelukt is en vooral je mond te moeten houden als het niet lukt. Zoiets. Het zou niet mijn manier zijn, in elk geval. Maar ik ben sowieso nogal op mezelf; ik zou geen van beide met de wereld willen delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')