Ik reageerde hier op uitspraken die ze tijdens de kuur gedaan zou hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze schreef ten tijden van Jan al in haar eigen column al dat ze voor haar 30e iets van 5 kinderen wilde hebben.
ik vind het een leuk/mooi/oprecht interviewquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:37 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat ze het filmpje van gerda smit niet gebruikte. Gaf wat leven in de brouwerij, want dit interview is saai
Ja vind ik ook ! Yolanthe is best openhartig ... Leuk dat ze een kindje krijgen. Sneijder😄 wel veel reclamesquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Starlie het volgende:
ik vind het een leuk/mooi/oprecht interview
ja idd, kan niet anders zeggen! Heb Wesley altijd wel leuk gevonden hij heeft wel iets charismatisch.quote:
Knap of knap gemiste kans?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erg knap dat je telkens je mond kan houden als er zoveel onzin over je wordt geschreven...
Erg tof interview
Haar held noemen vind ik ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben op zich altijd wel team Yolanthe geweest, maar ik word een beetje misselijk als ik haar dan aangeduid zie als 'held' door haar zus. Mens, ze had moeite om kinderen te krijgen, ze is zwanger, ze vertelt erover, klaar. Op geen enkele manier breekt ze een lans voor de mensen die nu in de situatie zitten, ze doet juist eerder alsof het iets is om je voor te schamen. Nah.
Ik snaQ Q p ook werkelijk niet waarom sommigen niet begrijpen dat ze dit voor zichzelf hield. Ja ze schreeuwde haar geluk van de daken en ja ze vertelde dat ze een elftal wilde. Daar zal ze nu wellicht wel spijt van hebben. Maar dat betekent nog niet dat ze dit ook maar even moet delen. Alsof het gelul überhaupt over zou zijn als ze dit naar buiten zou brengen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar held noemen vind ik ook![]()
. Maar dat laatste? Ik zie dat echt niet.
Nou staan er bij de meeste vrouwen natuurlijk wat minder fotografen en roddeljournalisten mee te kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ze heeft doorstaan wat wel meer vrouwen moeten doorstaan. Pittig maar niet heldhaftig.
Mja, weet je... in principe vind ik dat je privézaken prima privé mag houden. Maar dat deden zij niet. Ze bleven schreeuwen over elftallen. Door te doen alsof je een heel elftal wil, terwijl je aan de hormonen zit en maar moet afwachten of het lukt, doe je alsof je kinderwens wel publiek domein is, maar het feit dat het niet wil lukken privédomein is. Alsof je 'trots' mag zijn als het wel gelukt is en vooral je mond te moeten houden als het niet lukt. Zoiets. Het zou niet mijn manier zijn, in elk geval. Maar ik ben sowieso nogal op mezelf; ik zou geen van beide met de wereld willen delen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar held noemen vind ik ook![]()
. Maar dat laatste? Ik zie dat echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |