abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2015 @ 00:37:17 #101
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151178874
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Militair gezien is het geen klap, moreel gezien wel enigszins. Omdat nu de vraag is waar de rebellen nu hun offensief gaan beginnen en Assad in de verdediging is en momentum niet bij hem ligt. Assad's probleem is denk ik dat zijn leger probeert teveel in handen te houden wat het op termijn niet kan verdedigen vanwege het incapabele leger van hem. Idlib heroveren is ook iets, iets heroveren is anders dan het erna weer lang kunnen verdedigen. Dit laatste is het probleem van het Syrische leger.

Ik ben benieuwd welk offensief na Idlib de rebellen nu voor gaan kiezen. Ik hoop richting Latakia en Jisr Shugour (of zoiets) wordt genoemd of een belangrijk plaatsje rondom groter Aleppo waar Assad's supply line loopt en als die doorgesneden wordt dat positief zou zijn voor de strijd in Aleppo.
Ik gok Aleppo, dat is toch wel de kers op de taart in het noorden. Al denk ik niet dat het ze 123 gaat lukken.

Latakia is een kansloze missie, dat wordt een enkeltje voor ze.
Say what?
pi_151178878
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:34 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:

[..]

Ik ben geen berber en ik heb niks met de berber cultuur/traditie, dus waarom jij deze vraag naar mij richt begrijp ik niet.
Ja ja, zal wel, de_ilias.
#freefrederike
pi_151178942
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef UpsideDown het volgende:
Ik gok Aleppo, dat is toch wel de kers op de taart in het noorden. Al denk ik niet dat het ze 123 gaat lukken.
Zal ook van de hele lange adem zijn idd. Wellicht dat ze richting Hama willen gaan toch uiteindelijk, stad met ook aardig wat sympathieen voor rebellen traditioneel gezien.

quote:
Latakia is een kansloze missie, dat wordt een enkeltje voor ze.
Latakia is ook waar Assad natuurlijk hoog op inzet om het veilig te houden gezien vele Alawieten die daar wonen. Zal moeilijker worden. Wel is er al langer enige strijd in noorden van Latakia province wat aan "groter Idlib" provincie grenst. Ben de namen even kwijt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151178961
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Aloulu het volgende:
Dit is een oorlog van de lange termijn. Vanaf het begin al gedacht dat het duidelijk is dat de kant die financieel de meeste draagkracht heeft die uiteindelijk gaat winnen. En dat zijn de ratten in de Golf ja omdat zij geen sancties van de US aan hun broek hebben en Iran wel aan het infuus ligt. Die golflanden kunnen makkelijk nog vele honderden miljoenen aankomende decennia in die oorlog pompen. Daarnaast gaat Saudie Arabie die olieprijs gewoon moedwillig laag houden aankomende tijd, zelf aangegeven. En met een reden.
Iran's economie heeft tot op een hoogte juist geluk dat de sancties gaan wegvallen(maar je hebt wel gelijk, de Iraanse economie is vooral gebaseerd op energie).
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Aloulu het volgende:
Hizbullah heeft op een aantal leuke overwinningen na ook geen definitieve winst voor Assad kunnen binnenhalen die het tij echt doen keren. Gaat ze ook niet lukken ook en hoe langer ze blijven (en dat blijven ze) hoe meer schade ze oplopen. Nu zijn de belangen voor hen erg groot dus vinden ze dat niet erg. Alles staat en valt op de lange termijn in Libanon met het aanblijven van het Assad regime voor Hizbullah.
Voordat ISIS een offensief in Irak begon, waren er al wat Iraakse milities actief in Syrie. Ik denk dat dat heel erg gaat intensiveren wanneer ISIS verdwijnt in Irak. Iran heeft namelijk het gezag over het gros van de shiitische milities.
#freefrederike
pi_151179176
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Iran's economie heeft tot op een hoogte juist geluk dat de sancties gaan wegvallen(maar je hebt wel gelijk, de Iraanse economie is vooral gebaseerd op energie).
Ja als die sancties wegvallen. Volgende week weten we hoe en wat. Waarschijnlijk ook als reactie daarop hebben de Saudiers alvast besloten meer olie te pompen om die prijs te halveren en zo o.a. Iran proberen op de langere termijn pijn te doen om ervoor te zorgen dat een deel van hun inkomsten gewoon verminderen vanwege de flink gezakte olieprijs. De oorlog en strijd in Syrie gaat erom welk land op de lange termijn nog steeds zoveel aan Assad's aanblijven of verjaging kan blijven spenderen of er enigszins aan onderdoor gaat op de langere termijn.
De wil mag er wel zijn maar op de langere termijn moet het ook nog kunnen. Die Syrische economie en alles is volledig verwoest en Assad moet zijn zaakjes ook nog wel door kunnen blijven betalen zeg maar. Zelf lijkt me dat die volledig blut is en zijn trouwste twee bondgenoten alles dragen.

quote:
Voordat ISIS een offensief in Irak begon, waren er al wat Iraakse milities actief in Syrie. Ik denk dat dat heel erg gaat intensiveren wanneer ISIS verdwijnt in Irak. Iran heeft namelijk het gezag over het gros van de shiitische milities.
Ik verwacht dit ook ja en het zal wel moeten om Assad's positie op zijn minst even sterk te laten houden tegenover de rebellen. Want ondanks veel propaganda van regime zijde geloof ik er geen reet van dat Assad enigszins ook maar echt aan de winnende hand is militair gezien in dit conflict. Het is constant gaten dichten bij hem, wat veroverd maar later weer verloren, of ergens anders verloren... etc etc. Het kan ook dat door de tijd heen hij moeilijker bepaalde plaatsen kan vasthouden en dus eigenlijk militair gezien een te grote broek aanheeft en bepaalde plaatsen/gebieden zou moeten afstoten om een sterkere verdediging te houden in het gebied waar hij dan wel over regeert, ook als dat dan iets kleiner is. Daarom ben ik benieuwd na Idlib en het nieuwe rebellenoffensief in dit gebied of hij daar op langere termijn ook voor zwicht. Als dat zo is is het duidelijk dat zijn gebied gewoon heel langzaam slinkt en de schalen in deze lange proxy-oorlog langzaam de andere kant op bewegen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151179404
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Ja als die sancties wegvallen. Volgende week weten we hoe en wat. Waarschijnlijk ook als reactie daarop hebben de Saudiers alvast besloten meer olie te pompen om die prijs te halveren en zo o.a. Iran proberen op de langere termijn pijn te doen om ervoor te zorgen dat een deel van hun inkomsten gewoon verminderen vanwege de flink gezakte olieprijs. De oorlog en strijd in Syrie gaat erom welk land op de lange termijn nog steeds zoveel aan Assad's aanblijven of verjaging kan blijven spenderen of er enigszins aan onderdoor gaat op de langere termijn.
De wil mag er wel zijn maar op de langere termijn moet het ook nog kunnen. Die Syrische economie en alles is volledig verwoest en Assad moet zijn zaakjes ook nog wel door kunnen blijven betalen zeg maar. Zelf lijkt me dat die volledig blut is en zijn trouwste twee bondgenoten alles dragen.
Klopt, Saudi is een economische oorlog aan 't voeren op Rusland en Iran. Iran's hulp aan Syrie is trouwens geen gratis geld he, Iran heeft specifieke dingen opgekocht zoals grond en gebouwen van Syrie. Dat is wel slim van Iran.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Ik verwacht dit ook ja en het zal wel moeten om Assad's positie op zijn minst even sterk te laten houden tegenover de rebellen. Want ondanks veel propaganda van regime zijde geloof ik er geen reet van dat Assad enigszins ook maar echt aan de winnende hand is militair gezien in dit conflict. Het is constant gaten dichten bij hem, wat veroverd maar later weer verloren, of ergens anders verloren... etc etc.
Klopt, Assad's strategie is voor een deel ook gebaseerd op het neutraliseren van de rebellen. Hij laat bepaalde delen links liggen zodat de rebellen elkaar afslachten erover.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Daarom ben ik benieuwd na Idlib en het nieuwe rebellenoffensief in dit gebied of hij daar op langere termijn ook voor zwicht. Als dat zo is is het duidelijk dat zijn gebied gewoon heel langzaam slinkt en de schalen in deze lange proxy-oorlog langzaam de andere kant op bewegen.
Deze oorlog zal nog lang niet stoppen zolang de VS geen bondgenoot in Syrie heeft kunnen vinden. De islamisten en Assadisten staan beide op de hitlist van de VS.
#freefrederike
pi_151179599
Joehoe... :N :N :N

zaidbenjamin twitterde op zondag 29-03-2015 om 00:25:20 Ansar ash-Sharia spiritual leader in #Benghazi #Libya Abu Abdullah al-Libi says he pledged allegiance to #ISIL Baghdadi reageer retweet
#freefrederike
pi_151179626
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Klopt, Saudi is een economische oorlog aan 't voeren op Rusland en Iran. Iran's hulp aan Syrie is trouwens geen gratis geld he, Iran heeft specifieke dingen opgekocht zoals grond en gebouwen van Syrie. Dat is wel slim van Iran.
Grond en gebouwen opkopen zegt weinig zolang het zo'n puinhoop blijft en ze er alles aan moeten doen (financieel en logistiek) om hun man in Damascus overeind te houden. De vraag is wie uiteindelijk de langste adem zal hebben; Golfstaten met financiele steun + Turkije logistiek aan de rebellen als immens groot buurlang van Syrie, of Iran en Rusland.

quote:
Klopt, Assad's strategie is voor een deel ook gebaseerd op het neutraliseren van de rebellen. Hij laat bepaalde delen links liggen zodat de rebellen elkaar afslachten erover.
quote:
Deze oorlog zal nog lang niet stoppen zolang de VS geen bondgenoot in Syrie heeft kunnen vinden. De islamisten en Assadisten staan beide op de hitlist van de VS.
De VS heeft geen bondgenoot. Het gaat om het minst slechtste scenario. Wat Assad kan helpen is als over een paar weken vanuit Idlib beelden komen met zweepslagende baardmannen die de sharia hebben ingevoerd en publieke executies als straf hanteren. Dan heeft Assad nog enigszins een pyrrusoverwinning omdat de rebellen daarmee bevestigen dat hun verovering van idlib voor het Westen gelijkstaat aan een grote achteruitgang. Dan zal ook de VS weer bevestigen in bepaalde opvattingen. Dit scenario is realistisch nadat ook de lokale Nusrah-emir (Saudi born) aan had gegeven dat er sowieso "alleen met sharia geregeerd gaat worden in Idlib".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151180321
@leithfadel: #Breaking late night Hezbollah and Syrian Army operations in the Qalamoun and Zabadani.....multiple areas attacked. Western offensive begins

[ Bericht 100% gewijzigd door Montana_ir op 30-03-2015 03:34:22 ]
pi_151180660
@leithfadel: #BREAKING - HEZBOLLAH OVERRUNS JABHAT AL-NUSRA IN EAST ZABADANI AND CONTROL THE HIGHLANDS!

@leithfadel: Reports that the NDF captured Tal Mintar near Idlib City.
pi_151180670
gematigde rebel uit Kaukasus

pi_151180771
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 03:35:13 #Syrian Arab Army starts its counterattack against the militants in the city of #Edlib https://t.co/kwhzltLhlR reageer retweet
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 03:30:56 #Syrian warplanes attack the militants in the city of #Edlib https://t.co/tLJC1q6DBh reageer retweet
ahmadalissa twitterde op zondag 29-03-2015 om 23:32:38 #Syrian Arab Army recaptures 33 villages in #Hasaka countryside: Residents go back home https://t.co/WN2ewYpq2f reageer retweet
pi_151180783
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:39 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]

Een vrouwelijke strijdster met de zogenaamde Jabhat al Nusra in Idlib. Eerder al tevoorschijn gekomen in deze topicreeks in een youtube filmpje.
Gewoon met los haar ipv burkas zoals die assadisten je proberen te laten geloven
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151180787
Nog een keer FSA leider Salim Idriss die Al Qaida steunt:
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 05:58:19 Syrian Arab Army's 104th Airborne Brigade and a Deir Ezzor tribe have liberated Al-Mallah located 20km east of the provincial capital. reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 05:36:47 Al-Zabadani is completely encircled. Hezbollah and the 1st Armored Division are ferociously attacking the western hills! reageer retweet


[ Bericht 44% gewijzigd door reza1 op 30-03-2015 07:03:44 ]
pi_151180821
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 06:31:29 Opposition "activists" of the opposite sex cannot walk around #Idlib freely. You reap what you sow. #FreeSyria http://t.co/MKFqiedI08 reageer retweet

_O-
pi_151181312
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 07:11 schreef reza1 het volgende:
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 06:31:29 Opposition "activists" of the opposite sex cannot walk around #Idlib freely. You reap what you sow. #FreeSyria http://t.co/MKFqiedI08 reageer retweet
[ afbeelding ]
_O-
Propaganda omdat assadisten er niet tegen kunnen dat ze idlib kwijt zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 09:26:05 #118
64288 Bensel
Ladderzat
pi_151181762
oftewel, het hele midden-oosten is inmiddels 1 grote clusterfuck geworden, met tientallen partijen die elkaar niet kunnen zien en luchten, en allen hun eigen belangen hebben.

Syrie, Iran, Turkije, Rusland, Amerika, Jemen, Irak, ISIS, Assad, JAN, Al Qaida, Soennieten, sjiieten, Saoudi-Arabie, Egypte en nog veel meer kleine groeperingen.

Je zou kunnen zeggen dat daar een eigen wereldoorlog aan de gang is. Alleen de grote landen doen niet volledig mee, die profiteren enkel door wapens te verkopen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_151181862
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:12 schreef Aloulu het volgende:

Wat Assad kan helpen is als over een paar weken vanuit Idlib beelden komen met zweepslagende baardmannen die de sharia hebben ingevoerd en publieke executies als straf hanteren. Dan heeft Assad nog enigszins een pyrrusoverwinning omdat de rebellen daarmee bevestigen dat hun verovering van idlib voor het Westen gelijkstaat aan een grote achteruitgang. Dan zal ook de VS weer bevestigen in bepaalde opvattingen.
zo wordt een militaire verlies een politieke overwinning voor assad, zoals we hebben gezien in gebieden waar isis het voor het zeggen heeft, raqqa bv, "het is een keuze tussen mij en de extremisten", maar ook acties van bepaalde nusra figuren, die "rechtspraak uitvoeren" door "onzedelijke" vrouwen dood te schieten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151181886
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:26 schreef Bensel het volgende:
oftewel, het hele midden-oosten is inmiddels 1 grote clusterfuck geworden, met tientallen partijen die elkaar niet kunnen zien en luchten, en allen hun eigen belangen hebben.

Syrie, Iran, Turkije, Rusland, Amerika, Jemen, Irak, ISIS, Assad, JAN, Al Qaida, Soennieten, sjiieten, Saoudi-Arabie, Egypte en nog veel meer kleine groeperingen.

Je zou kunnen zeggen dat daar een eigen wereldoorlog aan de gang is. Alleen de grote landen doen niet volledig mee, die profiteren enkel door wapens te verkopen.
QFT
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 30 maart 2015 @ 09:45:25 #121
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182061
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 06:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon met los haar ipv burkas zoals die assadisten je proberen te laten geloven
Tegen beter weten in blijven beweren dat het een vrouw is. :')

Zo maak je jezelf ook wijs dat al-Qaida gematigd is natuurlijk. :7
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 09:48:35 #122
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182118
Charles_Lister twitterde op maandag 30-03-2015 om 09:01:04 PT: Since its capture, majority view in #Idlib seems in support of joint Sharia-led governance & Nusra labels InterimGovt as hostile/wanted. reageer retweet
Daarom dus geen counter meer overwegen.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 09:52:37 #123
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182195
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:16:55 #Saudi cleric & member of al-Nusra-led coalition Abdullah al-Mohesini says the Syrian coalition will not be allowed to operate in #Idlib. reageer retweet
_O-

Shariastad 4 life (8>

zaliin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:26:09 @leithfadel @zaidbenjamin everyone who cheered for the *liberation* should be forced to live there now reageer retweet
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 10:02:15 #124
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182378
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:03:02 Al-Nusra-led coalition in #Idlib is inclined "not to fight Christians" in the city according to an edict https://t.co/RUEb89FHBc reageer retweet
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:07:32 According to the edict issued by #Saudi cleric & member of Jaish al-Fath Abdullah al-Mohesini Jizya (tax) could replace battling Christians. reageer retweet
Christenen in Idlib moeten dus geloofsbelasting gaan betalen, net als in Raqqa en andere shariagebieden.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 10:04:39 #125
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182422
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 05:56:08 Washington Post publishes a 2 page photo made of 220k dots equal to the number believed killed in #Syria in 4 years http://t.co/IdhyYpoaBC reageer retweet
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 10:20:24 #126
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182744
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
Say what?
pi_151185704
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:26 schreef Bensel het volgende:

Je zou kunnen zeggen dat daar een eigen wereldoorlog aan de gang is. Alleen de grote landen doen niet volledig mee, die profiteren enkel door wapens te verkopen.
Laat ze elkaar maar afmaken en er achter komen dat ze een hele regio compleet aan het verkrachten zijn. Ooit zullen ze wel gaan nadenken.... hoop je dan. Al denk ik dat het gewelddadige en kwaadaardige karakter van al die volkeren diep in de genen geworteld zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 12:26:02 ]
pi_151186255
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef UpsideDown het volgende:
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
Filmpje van hitler met zijn concentratiekampen en gifgas aanvallen? Zou me niets verbazen dat hij burgers net als toen in de tweede wereld oorlog in de gaskamers stopt, onder het mom van "takfiri's bestrijden".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151186589
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef UpsideDown het volgende:
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
tja de vragen kunnen wel scherp zijn, als de politicus erom heen lult, gaat het nog nergens over, maar dat zijn we wel gewend van politici ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151186797
De FSA in idlib heeft mooie tows en uniformen gekregen van de VS. Bron twitter:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151190575
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Propaganda omdat assadisten er niet tegen kunnen dat ze idlib kwijt zijn.
Maar natuurlijk, Al Qaida aanhanger.
pi_151190620
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:01 schreef firefly3 het volgende:
De FSA in idlib heeft mooie tows en uniformen gekregen van de VS. Bron twitter:

[ afbeelding ]
Binnenkort in handen van Al Qaida of Daesh.
pi_151190639
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef UpsideDown het volgende:
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
pi_151191782
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:52:19 #Syria | Syrian Opposition Thinker Mohi ad-Din al-Ladikani on #Iran deal: #Obama's father is a Shiite from #Kenya. http://t.co/RZYiE0lzjW reageer retweet
:')
  maandag 30 maart 2015 @ 16:03:58 #135
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192364
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Filmpje van hitler met zijn concentratiekampen en gifgas aanvallen? Zou me niets verbazen dat hij burgers net als toen in de tweede wereld oorlog in de gaskamers stopt, onder het mom van "takfiri's bestrijden".
Hij eet ook baby's als ontbijt en heeft minderjarige privéslaven.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 16:04:42 #136
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192572
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:57:49 #JN foreign militants kill a local #Christian father and son in #Idlib, charges of running Alcohol shop.#Syria reageer retweet
Echt geweldig die bevrijding door Al Qaida _O_
  maandag 30 maart 2015 @ 16:12:28 #138
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192679
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef reza1 het volgende:
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:57:49 #JN foreign militants kill a local #Christian father and son in #Idlib, charges of running Alcohol shop.#Syria reageer retweet
Echt geweldig die bevrijding door Al Qaida _O_
incidenten!1!
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 16:13:01 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_151192695
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef reza1 het volgende:
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:57:49 #JN foreign militants kill a local #Christian father and son in #Idlib, charges of running Alcohol shop.#Syria reageer retweet
Echt geweldig die bevrijding door Al Qaida _O_
Zijn slechts incidentjes, ze zijn niet allemaal zo :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:15:41 #140
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192805
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

incidenten!1!
Dictatorlover, incidenten, barrelbommmen, langnek, VN rapport, FSA, democratie en gematigde.
pi_151192886
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 10:00:47 Those #FreeSyria "activists" cry "barrel bombs" in #Syria - but they're perfectly content with Saudi Arabia bombing civilians in #Yemen reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 09:05:07 The Republican Guard captures a village east of Deir Ezzor City for the first time since 2012:http://t.co/x1VdSPaCwZ reageer retweet
  maandag 30 maart 2015 @ 16:28:14 #144
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151193341
quote:
Syria troops regroup after Idlib loss: security source

Syrian troops regrouped on Sunday after a coalition including Al-Qaeda's local affiliate seized the city of Idlib, the second provincial capital to fall from government control.

The capture is a blow to the government and raises the prospect that Idlib will become the effective capital of territory held by Al-Qaeda's Syrian wing, Al-Nusra Front, analysts said.

On Sunday, the city in northwestern Syria was largely quiet, after sporadic government aerial bombardment overnight, the Britain-based Syrian Observatory for Human Rights monitor said.

A security source in Damascus and Syrian media said government forces were regrouping outside the city.

"Forces are repositioning on the outskirts of Idlib in order to face the terrorist battalions... and be in the best position to repel their attack," a security source in Damascus told AFP.

-knip-
Say what?
pi_151195697
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

incidenten!1!
Al qaeda is nog geen derde van de rebellen in Idlib. En niet alle al nusra rebellen zijn extremistisch. Dus inderdaad een incident.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151195734
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:17 schreef reza1 het volgende:
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 10:00:47 Those #FreeSyria "activists" cry "barrel bombs" in #Syria - but they're perfectly content with Saudi Arabia bombing civilians in #Yemen reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 09:05:07 The Republican Guard captures a village east of Deir Ezzor City for the first time since 2012:http://t.co/x1VdSPaCwZ reageer retweet
Er is een verschil tussen normale bombardementen en clustermunitie zoals barrelbombs. Clustermunitie is internationaal verboden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 17:52:52 #147
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151196247
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al qaeda is nog geen derde van de rebellen in Idlib. En niet alle al nusra rebellen zijn extremistisch. Dus inderdaad een incident.
Dood aan christenen en ongelovigen, leve al-Qaida! _O_

Takbeer! Allahu Akbar!
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 17:56:21 #148
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  maandag 30 maart 2015 @ 18:03:01 #149
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151196536
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 17:32:57 Al-Fatih Army declares the formation of joint operation room for conquering 2 Shiite towns al-Foua'a, Kef-Reya in outskirts of #Idlib#Syria reageer retweet
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 17:36:20 @jackshahine Participating factions: Mujahideen Army, Islam Army, Division 101, Ansar al-Islam Battalion and Division 13. reageer retweet
Say what?
pi_151196562
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al qaeda is nog geen derde van de rebellen in Idlib. En niet alle al nusra rebellen zijn extremistisch. Dus inderdaad een incident.
Nee klopt, je hebt ook het geweldige Islamitische Front wat vrijwel hetzelfde is als Al Qaida. _O_
pi_151196614
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Clustermunitie is internationaal verboden.
Bron?
Israel heeft clustermunitie tegen Libanon gebruikt.
pi_151196917
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:52 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dood aan christenen en ongelovigen, leve al-Qaida! _O_

Takbeer! Allahu Akbar!
Wat probeer je te doen, mij af te schilderen als al qaeda lover? :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151197000
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat probeer je te doen, mij af te schilderen als al qaeda lover? :D
Dat jij dat bent is overduidelijk.
pi_151197450
ISIS terrorist die gepakt is:

quote:
Where did you get your weapons?

From Iraq, Libya, Turkey and Saudi Arabia. We smuggle it in.

Libya is far away, how is it possible?

It’s possible through smuggling.

What about Turkey?

Turkey is close. Through Raqqa. We receive weapons from Babolhawa gate.
#freefrederike
pi_151197842
"Gematigd"
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 16:38:25 #Damascus: Two mortar shells in commercial #Hariqa NBHD: One dead, 30 injured https://t.co/aP7KS8OGkq reageer retweet
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 16:39:19 #Damascus: Four mortar shells land at #Tishreen #Hospital: Casualties reported https://t.co/aP7KS8OGkq reageer retweet
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 17:26:00 #Syria: Suicide bombing in town of #Jizah, #Daraa Province: 4 dead, tens injured https://t.co/vPfIrRb2mW reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151198060
IvanSidorenko1 twitterde op maandag 30-03-2015 om 15:13:58 #Syria #Idlib Militant Idlib Activist reports about several Militant groups Stealing from Civilian Homes in Z City. http://t.co/hNvxxQEP9z reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 16:53:11 The Syrian Arab Army is in full control of south Al-Layramoun in #Aleppo - the Al-Layramoun Garage is under their control now. #Syria reageer retweet
edwardedark twitterde op maandag 30-03-2015 om 18:07:14 The Saudi lead coalition bombs & massacres dozens of refugees in #Yemen. No one cares, U.S stooges can get away with anything barbaric reageer retweet
DR_SHAHID twitterde op maandag 30-03-2015 om 16:53:41 #FSA Houran Bridge Brigade congratulates #ALQAEDA Likned #Jaish_Fateh on #Idlib "Liberation" #NUSRA #AhrarAlShamhttp://t.co/dMLgNWvRmP reageer retweet
pi_151198903
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:17 schreef reza1 het volgende:

[..]

Dat jij dat bent is overduidelijk.
Hilarisch dat assad liefhebbers alle rebellen supporters achter 1 label zet. Zwart wit denken?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151198992
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hilarisch dat assad liefhebbers alle rebellen supporters achter 1 label zet. Zwart wit denken?
Jij steunt de bezetting van Idlib door Al Qaida.
pi_151199006
ianbremmer twitterde op zondag 29-03-2015 om 22:49:49 Hate to say it, but Assad has essentially won. reageer retweet
edwardedark twitterde op maandag 30-03-2015 om 15:40:11 SOHR pics: Turkey digs trenches across border with Kurdish areas of #Syria. None for ISIS areas they have free access http://t.co/EkeXPJJ75s reageer retweet

  maandag 30 maart 2015 @ 19:11:27 #160
365082 IPA35
Patriarch
pi_151199141
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151199231
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:11 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
#freefrederike
  maandag 30 maart 2015 @ 19:15:33 #162
365082 IPA35
Patriarch
pi_151199314


Wat een reetkevers zeg.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 30 maart 2015 @ 19:15:36 #163
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151199317
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat probeer je te doen, mij af te schilderen als al qaeda lover? :D
Syrische provincie Idlib in handen van terreurbeweging Al-Nusra
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Muhahaha
:')
Say what?
pi_151199975
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:11 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_151200607
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef reza1 het volgende:

[..]

Jij steunt de bezetting van Idlib door Al Qaida.
Waarom zeg je niet door de fsa maar wel al qaida?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151200666
quote:
Er zit een takfiri achter elke boom he
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151200783
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet door de fsa maar wel al qaida?
Omdat het FSA geen rol speelde, zelfs de pro-"rebellen" bron die jij meerdere keren hebt gepost zegt dat het Al Qaida, IF en soortgelijken zijn.
pi_151200811
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zit een takfiri achter elke boom he
Aluhoedje! Beetje de westerse media in twijfel trekken.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:04:05 #169
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201356
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zit een takfiri achter elke boom he
Ik post slechts feiten, daar kan je blijkbaar slecht mee omgaan. Het feit dat Idlib ingenomen is door islamisten waarvan de meesten democratie verwerpen, de sharia willen invoeren en bovendien de Syrische oppositie hebben verbannen.

Shaam_Observer twitterde op maandag 30-03-2015 om 17:58:03 Every Muslim must help turning #Idlib-city in a great Islamic city - Shari'a will be implemented to give Muslims & non-Muslims their rights. reageer retweet
Say what?
pi_151201529
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:49 schreef reza1 het volgende:

[..]

Omdat het FSA geen rol speelde, zelfs de pro-"rebellen" bron die jij meerdere keren hebt gepost zegt dat het Al Qaida, IF en soortgelijken zijn.
[ afbeelding ]
De IF en Sham zijn geen al qaeda. De FSA vlag is gewoon te zien in idlib. Geloofwaardiger dan die twitter assadisten. Ze steunen ook elkaar.

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:10:13 #171
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201618
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De IF en Sham zijn geen al qaeda. De FSA vlag is gewoon te zien in idlib. Geloofwaardiger dan die twitter assadisten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste foto is niet eens in Idlib, staat zelfs op het bord. _O-
Say what?
pi_151201650
Verovering #Idlib, #Syrie door Al Nusra (Al Qaeda) en groepen onder naam Revolutionary Command Counsel - Islamisten maar ook delen FSA
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:11:11 #173
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201671
Ze vernielen ook gelijk de stad, wat we kennen van ISIS:
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 20:06:04 Some militants destroy statue of Ibrahim Hinano, #Syrian Patriot assuming it to be Hafez al-Assad statue in #Idlib. http://t.co/zCS4KWUEKC reageer retweet
Say what?
pi_151201681
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:10 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Die onderste foto is niet eens in Idlib, staat zelfs op het bord. _O-
Klopt, maar jullie liegen dat de fsa er niet bij was. Stelletje leugenaars zoals altijd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:12:25 #175
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201725
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, maar jullie liegen dat de fsa er niet bij was. Stelletje leugenaars zoals altijd.
Dat waren ze ook niet, jij bent hier de leugenaar.
Say what?
pi_151201772
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat waren ze ook niet, jij bent hier de leugenaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:15:06 #177
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201842
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1 foto van een vlag op een bord, wat een overweldigend bewijs. NOT

Er was geen enkel FSA bataljon te bekennen, in al die filmpjes die gepost zijn niet.
Say what?
pi_151201869
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

1 foto van een vlag op een bord, wat een overweldigend bewijs. NOT

Er was geen enkel FSA bataljon te bekennen, in al die filmpjes die gepost zijn niet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:17:13 #179
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151201930
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat lijkt op Idlib ja, ergens in het centrum van de stad zeker? :')

En als het wel zo zou zijn is het des te meer bewijs dat er samengewerkt wordt met radicale islamisten.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 20:19:15 #180
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202020
Ontkennen dat FSA-groepen samenwerken met islamisten is hetzelfde als ontkennen dat de YPG samenwerkt met de PKK en dat de SAA samenwerkt met Hezbollah.
Say what?
pi_151202046
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De IF en Sham zijn geen al qaeda. De FSA vlag is gewoon te zien in idlib. Geloofwaardiger dan die twitter assadisten. Ze steunen ook elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF en Sham hebben precies dezelfde ideologie als Al Qaida :r het enige verschil is dat ze slaafjes zijn van de Saudi's.
pi_151202057
Ahrar al-Sham leader Hashem al-Sheikh: no intent for an Islamic Emirate in #Idlib; encourages unity of Islam & people

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151202150
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:20 schreef firefly3 het volgende:
Ahrar al-Sham leader Hashem al-Sheikh: no intent for an Islamic Emirate in #Idlib; encourages unity of Islam & people

[ afbeelding ]
:') :') :')
pi_151202180
Bosnosinj, twitter. FSA training in Idlib:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151202231
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:22 schreef reza1 het volgende:

[..]

:') :') :')
Huilsmileysplaatsen is het enige wat je nog kunt doen nadat ik officiele verklaringen post. Ga jij maar achter de assad propaganda aan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:26:14 #187
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202317
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:23 schreef firefly3 het volgende:
Bosnosinj, twitter. FSA training in Idlib:
[ afbeelding ]
Leuken foto.

Al die filmpjes die voorbij zijn gekomen zijn zeker in een hele grote studio van Assad gemaakt, waar ze Idlib 1 op 1 hebben nagebouwd en de verovering naspelen met nep-rebellen.
Say what?
pi_151202362
Nog een plaatje van de FSA divisie 13 in Idlib.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151202367
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Huilsmileysplaatsen is het enige wat je nog kunt doen nadat ik officiele verklaringen post. Ga jij maar achter de assad propaganda aan.
Hou toch, zelfs de westerse media zegt dat Al Qaida is. En vervolgens ga je propaganda posten van organisatie die even erg zijn als Al Qaida. Iedereen met enig verstand kan alleen maar lachen om statements dat ze voor de eenheid van de islam zouden zijn.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:28:54 #190
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202422
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Nog een plaatje van de FSA divisie 13 in Idlib. [ afbeelding ]
Ga gerust door met het posten van foto's voorzien van dat vlaggetje, zeer overtuigend... :')
Say what?
pi_151202448
De enige legitieme leider die alle religies beschermd.

pi_151202554
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:28 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ga gerust door met het posten van foto's voorzien van dat vlaggetje, zeer overtuigend... :')
Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 20:38:20 #193
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151202918
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
Ik heb er geen gezien in de filmpjes, dat jij nu met een paar willekeurige foto's zonder bewijslast aankomt verandert daar niks aan. Ik wil ze graag zien op het centrale plein van Idlib, voor het regeringsgebouw, in grote getale.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 20:56:26 #194
365082 IPA35
Patriarch
pi_151203787
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:38 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Ik heb er geen gezien in de filmpjes, dat jij nu met een paar willekeurige foto's zonder bewijslast aankomt verandert daar niks aan. Ik wil ze graag zien op het centrale plein van Idlib, voor het regeringsgebouw, in grote getale.
En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 30 maart 2015 @ 21:03:30 #195
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151204104
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En ze hebben al helemaal niet samen met JAN een Sharia raad opgezet. En ze hebben ook al niet samen met JAN twee christenen gedood en de rest onderworpen aan woekerbelasting etc. etc.
Zelfs het pro-oppositie orgaan SOHR geeft aan dat JAN de boel had ingenomen, westerse nieuwssites melden het, etc. Maar ze liegen allemaal!

Say what?
pi_151204106
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben de enige hier die hoge resolutie fotos plaatst van de fsa met zelfs de batallion id erbij. Jouw oogkleppen zijn enorm.
wahabi lover detected.
Face it, ook de FSA zijn soennieten, die kunnen niet samen leven met andere religies.
Kijk alleen maar hier in Nederland.

Eerst dacht ik dat je een linkse naïeve knuffelaar was, maar zelfs daarvoor ben je te fanatiek, je bent een wahabi.
  maandag 30 maart 2015 @ 22:03:15 #197
365082 IPA35
Patriarch
pi_151206838
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 21:03 schreef mr_jack het volgende:

[..]

wahabi lover detected.
Face it, ook de FSA zijn soennieten, die kunnen niet samen leven met andere religies.
Kijk alleen maar hier in Nederland.

Eerst dacht ik dat je een linkse naïeve knuffelaar was, maar zelfs daarvoor ben je te fanatiek, je bent een wahabi.
Hij is juist wel een links naïve knuffelaar. Hij is namelijk ook militant atheïst, Israël fan en wannabe PUA (!).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151206996
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:03 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij is juist wel een links naïve knuffelaar. Hij is namelijk ook militant atheïst, Israël fan en wannabe PUA (!).
Dan is zijn Nederlandse grammatica bedroevend slecht voor een echte Nederlander....
Tevens, atheïst? en dan de FSA steunen? Dan heeft hij zeker een steekje los....
In elk geval heeft hij er geen flauw benul van hoe het er in Arabische landen aan toe gaat....
Hij denkt dat ze daar in hetzelfde droomwereldje leven als hier waarschijnlijk, dat doen die linksen wel vaker, hun eigen werkelijkheid 1:1 projecteren op de rest van de wereld...
pi_151207151
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib :')

pi_151207186
quote:
8s.gif Op maandag 30 maart 2015 22:10 schreef Peunage het volgende:
Kennen wij deze meneer nog?
Abu Saqqar, de FSA kannibaal die van een Syrische soldaat at. Die volgens vuurvlieg3 straf heeft gekregen na zijn culinaire experiment. Ik weet wat voor straf dat was, maar tegenwoordig zit hij bij Al-Nusra, in Idlib :')

een van de weinigen, de rest zijn atheïstische FSA leden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')