abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2015 @ 00:37:17 #101
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151178874
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Militair gezien is het geen klap, moreel gezien wel enigszins. Omdat nu de vraag is waar de rebellen nu hun offensief gaan beginnen en Assad in de verdediging is en momentum niet bij hem ligt. Assad's probleem is denk ik dat zijn leger probeert teveel in handen te houden wat het op termijn niet kan verdedigen vanwege het incapabele leger van hem. Idlib heroveren is ook iets, iets heroveren is anders dan het erna weer lang kunnen verdedigen. Dit laatste is het probleem van het Syrische leger.

Ik ben benieuwd welk offensief na Idlib de rebellen nu voor gaan kiezen. Ik hoop richting Latakia en Jisr Shugour (of zoiets) wordt genoemd of een belangrijk plaatsje rondom groter Aleppo waar Assad's supply line loopt en als die doorgesneden wordt dat positief zou zijn voor de strijd in Aleppo.
Ik gok Aleppo, dat is toch wel de kers op de taart in het noorden. Al denk ik niet dat het ze 123 gaat lukken.

Latakia is een kansloze missie, dat wordt een enkeltje voor ze.
Say what?
pi_151178878
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:34 schreef Khalid_ibn_Walied het volgende:

[..]

Ik ben geen berber en ik heb niks met de berber cultuur/traditie, dus waarom jij deze vraag naar mij richt begrijp ik niet.
Ja ja, zal wel, de_ilias.
#freefrederike
pi_151178942
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef UpsideDown het volgende:
Ik gok Aleppo, dat is toch wel de kers op de taart in het noorden. Al denk ik niet dat het ze 123 gaat lukken.
Zal ook van de hele lange adem zijn idd. Wellicht dat ze richting Hama willen gaan toch uiteindelijk, stad met ook aardig wat sympathieen voor rebellen traditioneel gezien.

quote:
Latakia is een kansloze missie, dat wordt een enkeltje voor ze.
Latakia is ook waar Assad natuurlijk hoog op inzet om het veilig te houden gezien vele Alawieten die daar wonen. Zal moeilijker worden. Wel is er al langer enige strijd in noorden van Latakia province wat aan "groter Idlib" provincie grenst. Ben de namen even kwijt.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151178961
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Aloulu het volgende:
Dit is een oorlog van de lange termijn. Vanaf het begin al gedacht dat het duidelijk is dat de kant die financieel de meeste draagkracht heeft die uiteindelijk gaat winnen. En dat zijn de ratten in de Golf ja omdat zij geen sancties van de US aan hun broek hebben en Iran wel aan het infuus ligt. Die golflanden kunnen makkelijk nog vele honderden miljoenen aankomende decennia in die oorlog pompen. Daarnaast gaat Saudie Arabie die olieprijs gewoon moedwillig laag houden aankomende tijd, zelf aangegeven. En met een reden.
Iran's economie heeft tot op een hoogte juist geluk dat de sancties gaan wegvallen(maar je hebt wel gelijk, de Iraanse economie is vooral gebaseerd op energie).
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Aloulu het volgende:
Hizbullah heeft op een aantal leuke overwinningen na ook geen definitieve winst voor Assad kunnen binnenhalen die het tij echt doen keren. Gaat ze ook niet lukken ook en hoe langer ze blijven (en dat blijven ze) hoe meer schade ze oplopen. Nu zijn de belangen voor hen erg groot dus vinden ze dat niet erg. Alles staat en valt op de lange termijn in Libanon met het aanblijven van het Assad regime voor Hizbullah.
Voordat ISIS een offensief in Irak begon, waren er al wat Iraakse milities actief in Syrie. Ik denk dat dat heel erg gaat intensiveren wanneer ISIS verdwijnt in Irak. Iran heeft namelijk het gezag over het gros van de shiitische milities.
#freefrederike
pi_151179176
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:40 schreef PizzaMizza het volgende:
Iran's economie heeft tot op een hoogte juist geluk dat de sancties gaan wegvallen(maar je hebt wel gelijk, de Iraanse economie is vooral gebaseerd op energie).
Ja als die sancties wegvallen. Volgende week weten we hoe en wat. Waarschijnlijk ook als reactie daarop hebben de Saudiers alvast besloten meer olie te pompen om die prijs te halveren en zo o.a. Iran proberen op de langere termijn pijn te doen om ervoor te zorgen dat een deel van hun inkomsten gewoon verminderen vanwege de flink gezakte olieprijs. De oorlog en strijd in Syrie gaat erom welk land op de lange termijn nog steeds zoveel aan Assad's aanblijven of verjaging kan blijven spenderen of er enigszins aan onderdoor gaat op de langere termijn.
De wil mag er wel zijn maar op de langere termijn moet het ook nog kunnen. Die Syrische economie en alles is volledig verwoest en Assad moet zijn zaakjes ook nog wel door kunnen blijven betalen zeg maar. Zelf lijkt me dat die volledig blut is en zijn trouwste twee bondgenoten alles dragen.

quote:
Voordat ISIS een offensief in Irak begon, waren er al wat Iraakse milities actief in Syrie. Ik denk dat dat heel erg gaat intensiveren wanneer ISIS verdwijnt in Irak. Iran heeft namelijk het gezag over het gros van de shiitische milities.
Ik verwacht dit ook ja en het zal wel moeten om Assad's positie op zijn minst even sterk te laten houden tegenover de rebellen. Want ondanks veel propaganda van regime zijde geloof ik er geen reet van dat Assad enigszins ook maar echt aan de winnende hand is militair gezien in dit conflict. Het is constant gaten dichten bij hem, wat veroverd maar later weer verloren, of ergens anders verloren... etc etc. Het kan ook dat door de tijd heen hij moeilijker bepaalde plaatsen kan vasthouden en dus eigenlijk militair gezien een te grote broek aanheeft en bepaalde plaatsen/gebieden zou moeten afstoten om een sterkere verdediging te houden in het gebied waar hij dan wel over regeert, ook als dat dan iets kleiner is. Daarom ben ik benieuwd na Idlib en het nieuwe rebellenoffensief in dit gebied of hij daar op langere termijn ook voor zwicht. Als dat zo is is het duidelijk dat zijn gebied gewoon heel langzaam slinkt en de schalen in deze lange proxy-oorlog langzaam de andere kant op bewegen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151179404
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Ja als die sancties wegvallen. Volgende week weten we hoe en wat. Waarschijnlijk ook als reactie daarop hebben de Saudiers alvast besloten meer olie te pompen om die prijs te halveren en zo o.a. Iran proberen op de langere termijn pijn te doen om ervoor te zorgen dat een deel van hun inkomsten gewoon verminderen vanwege de flink gezakte olieprijs. De oorlog en strijd in Syrie gaat erom welk land op de lange termijn nog steeds zoveel aan Assad's aanblijven of verjaging kan blijven spenderen of er enigszins aan onderdoor gaat op de langere termijn.
De wil mag er wel zijn maar op de langere termijn moet het ook nog kunnen. Die Syrische economie en alles is volledig verwoest en Assad moet zijn zaakjes ook nog wel door kunnen blijven betalen zeg maar. Zelf lijkt me dat die volledig blut is en zijn trouwste twee bondgenoten alles dragen.
Klopt, Saudi is een economische oorlog aan 't voeren op Rusland en Iran. Iran's hulp aan Syrie is trouwens geen gratis geld he, Iran heeft specifieke dingen opgekocht zoals grond en gebouwen van Syrie. Dat is wel slim van Iran.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Ik verwacht dit ook ja en het zal wel moeten om Assad's positie op zijn minst even sterk te laten houden tegenover de rebellen. Want ondanks veel propaganda van regime zijde geloof ik er geen reet van dat Assad enigszins ook maar echt aan de winnende hand is militair gezien in dit conflict. Het is constant gaten dichten bij hem, wat veroverd maar later weer verloren, of ergens anders verloren... etc etc.
Klopt, Assad's strategie is voor een deel ook gebaseerd op het neutraliseren van de rebellen. Hij laat bepaalde delen links liggen zodat de rebellen elkaar afslachten erover.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:49 schreef Aloulu het volgende:
Daarom ben ik benieuwd na Idlib en het nieuwe rebellenoffensief in dit gebied of hij daar op langere termijn ook voor zwicht. Als dat zo is is het duidelijk dat zijn gebied gewoon heel langzaam slinkt en de schalen in deze lange proxy-oorlog langzaam de andere kant op bewegen.
Deze oorlog zal nog lang niet stoppen zolang de VS geen bondgenoot in Syrie heeft kunnen vinden. De islamisten en Assadisten staan beide op de hitlist van de VS.
#freefrederike
pi_151179599
Joehoe... :N :N :N

zaidbenjamin twitterde op zondag 29-03-2015 om 00:25:20 Ansar ash-Sharia spiritual leader in #Benghazi #Libya Abu Abdullah al-Libi says he pledged allegiance to #ISIL Baghdadi reageer retweet
#freefrederike
pi_151179626
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Klopt, Saudi is een economische oorlog aan 't voeren op Rusland en Iran. Iran's hulp aan Syrie is trouwens geen gratis geld he, Iran heeft specifieke dingen opgekocht zoals grond en gebouwen van Syrie. Dat is wel slim van Iran.
Grond en gebouwen opkopen zegt weinig zolang het zo'n puinhoop blijft en ze er alles aan moeten doen (financieel en logistiek) om hun man in Damascus overeind te houden. De vraag is wie uiteindelijk de langste adem zal hebben; Golfstaten met financiele steun + Turkije logistiek aan de rebellen als immens groot buurlang van Syrie, of Iran en Rusland.

quote:
Klopt, Assad's strategie is voor een deel ook gebaseerd op het neutraliseren van de rebellen. Hij laat bepaalde delen links liggen zodat de rebellen elkaar afslachten erover.
quote:
Deze oorlog zal nog lang niet stoppen zolang de VS geen bondgenoot in Syrie heeft kunnen vinden. De islamisten en Assadisten staan beide op de hitlist van de VS.
De VS heeft geen bondgenoot. Het gaat om het minst slechtste scenario. Wat Assad kan helpen is als over een paar weken vanuit Idlib beelden komen met zweepslagende baardmannen die de sharia hebben ingevoerd en publieke executies als straf hanteren. Dan heeft Assad nog enigszins een pyrrusoverwinning omdat de rebellen daarmee bevestigen dat hun verovering van idlib voor het Westen gelijkstaat aan een grote achteruitgang. Dan zal ook de VS weer bevestigen in bepaalde opvattingen. Dit scenario is realistisch nadat ook de lokale Nusrah-emir (Saudi born) aan had gegeven dat er sowieso "alleen met sharia geregeerd gaat worden in Idlib".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_151180321
@leithfadel: #Breaking late night Hezbollah and Syrian Army operations in the Qalamoun and Zabadani.....multiple areas attacked. Western offensive begins

[ Bericht 100% gewijzigd door Montana_ir op 30-03-2015 03:34:22 ]
pi_151180660
@leithfadel: #BREAKING - HEZBOLLAH OVERRUNS JABHAT AL-NUSRA IN EAST ZABADANI AND CONTROL THE HIGHLANDS!

@leithfadel: Reports that the NDF captured Tal Mintar near Idlib City.
pi_151180670
gematigde rebel uit Kaukasus

pi_151180771
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 03:35:13 #Syrian Arab Army starts its counterattack against the militants in the city of #Edlib https://t.co/kwhzltLhlR reageer retweet
ahmadalissa twitterde op maandag 30-03-2015 om 03:30:56 #Syrian warplanes attack the militants in the city of #Edlib https://t.co/tLJC1q6DBh reageer retweet
ahmadalissa twitterde op zondag 29-03-2015 om 23:32:38 #Syrian Arab Army recaptures 33 villages in #Hasaka countryside: Residents go back home https://t.co/WN2ewYpq2f reageer retweet
pi_151180783
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:39 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]

Een vrouwelijke strijdster met de zogenaamde Jabhat al Nusra in Idlib. Eerder al tevoorschijn gekomen in deze topicreeks in een youtube filmpje.
Gewoon met los haar ipv burkas zoals die assadisten je proberen te laten geloven
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151180787
Nog een keer FSA leider Salim Idriss die Al Qaida steunt:
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 05:58:19 Syrian Arab Army's 104th Airborne Brigade and a Deir Ezzor tribe have liberated Al-Mallah located 20km east of the provincial capital. reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 05:36:47 Al-Zabadani is completely encircled. Hezbollah and the 1st Armored Division are ferociously attacking the western hills! reageer retweet


[ Bericht 44% gewijzigd door reza1 op 30-03-2015 07:03:44 ]
pi_151180821
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 06:31:29 Opposition "activists" of the opposite sex cannot walk around #Idlib freely. You reap what you sow. #FreeSyria http://t.co/MKFqiedI08 reageer retweet

_O-
pi_151181312
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 07:11 schreef reza1 het volgende:
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 06:31:29 Opposition "activists" of the opposite sex cannot walk around #Idlib freely. You reap what you sow. #FreeSyria http://t.co/MKFqiedI08 reageer retweet
[ afbeelding ]
_O-
Propaganda omdat assadisten er niet tegen kunnen dat ze idlib kwijt zijn.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 09:26:05 #118
64288 Bensel
Ladderzat
pi_151181762
oftewel, het hele midden-oosten is inmiddels 1 grote clusterfuck geworden, met tientallen partijen die elkaar niet kunnen zien en luchten, en allen hun eigen belangen hebben.

Syrie, Iran, Turkije, Rusland, Amerika, Jemen, Irak, ISIS, Assad, JAN, Al Qaida, Soennieten, sjiieten, Saoudi-Arabie, Egypte en nog veel meer kleine groeperingen.

Je zou kunnen zeggen dat daar een eigen wereldoorlog aan de gang is. Alleen de grote landen doen niet volledig mee, die profiteren enkel door wapens te verkopen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_151181862
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:12 schreef Aloulu het volgende:

Wat Assad kan helpen is als over een paar weken vanuit Idlib beelden komen met zweepslagende baardmannen die de sharia hebben ingevoerd en publieke executies als straf hanteren. Dan heeft Assad nog enigszins een pyrrusoverwinning omdat de rebellen daarmee bevestigen dat hun verovering van idlib voor het Westen gelijkstaat aan een grote achteruitgang. Dan zal ook de VS weer bevestigen in bepaalde opvattingen.
zo wordt een militaire verlies een politieke overwinning voor assad, zoals we hebben gezien in gebieden waar isis het voor het zeggen heeft, raqqa bv, "het is een keuze tussen mij en de extremisten", maar ook acties van bepaalde nusra figuren, die "rechtspraak uitvoeren" door "onzedelijke" vrouwen dood te schieten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151181886
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:26 schreef Bensel het volgende:
oftewel, het hele midden-oosten is inmiddels 1 grote clusterfuck geworden, met tientallen partijen die elkaar niet kunnen zien en luchten, en allen hun eigen belangen hebben.

Syrie, Iran, Turkije, Rusland, Amerika, Jemen, Irak, ISIS, Assad, JAN, Al Qaida, Soennieten, sjiieten, Saoudi-Arabie, Egypte en nog veel meer kleine groeperingen.

Je zou kunnen zeggen dat daar een eigen wereldoorlog aan de gang is. Alleen de grote landen doen niet volledig mee, die profiteren enkel door wapens te verkopen.
QFT
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 30 maart 2015 @ 09:45:25 #121
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182061
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 06:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon met los haar ipv burkas zoals die assadisten je proberen te laten geloven
Tegen beter weten in blijven beweren dat het een vrouw is. :')

Zo maak je jezelf ook wijs dat al-Qaida gematigd is natuurlijk. :7
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 09:48:35 #122
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182118
Charles_Lister twitterde op maandag 30-03-2015 om 09:01:04 PT: Since its capture, majority view in #Idlib seems in support of joint Sharia-led governance & Nusra labels InterimGovt as hostile/wanted. reageer retweet
Daarom dus geen counter meer overwegen.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 09:52:37 #123
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182195
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:16:55 #Saudi cleric & member of al-Nusra-led coalition Abdullah al-Mohesini says the Syrian coalition will not be allowed to operate in #Idlib. reageer retweet
_O-

Shariastad 4 life (8>

zaliin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:26:09 @leithfadel @zaidbenjamin everyone who cheered for the *liberation* should be forced to live there now reageer retweet
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 10:02:15 #124
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182378
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:03:02 Al-Nusra-led coalition in #Idlib is inclined "not to fight Christians" in the city according to an edict https://t.co/RUEb89FHBc reageer retweet
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:07:32 According to the edict issued by #Saudi cleric & member of Jaish al-Fath Abdullah al-Mohesini Jizya (tax) could replace battling Christians. reageer retweet
Christenen in Idlib moeten dus geloofsbelasting gaan betalen, net als in Raqqa en andere shariagebieden.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 10:04:39 #125
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182422
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 05:56:08 Washington Post publishes a 2 page photo made of 220k dots equal to the number believed killed in #Syria in 4 years http://t.co/IdhyYpoaBC reageer retweet
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 10:20:24 #126
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151182744
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
Say what?
pi_151185704
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 09:26 schreef Bensel het volgende:

Je zou kunnen zeggen dat daar een eigen wereldoorlog aan de gang is. Alleen de grote landen doen niet volledig mee, die profiteren enkel door wapens te verkopen.
Laat ze elkaar maar afmaken en er achter komen dat ze een hele regio compleet aan het verkrachten zijn. Ooit zullen ze wel gaan nadenken.... hoop je dan. Al denk ik dat het gewelddadige en kwaadaardige karakter van al die volkeren diep in de genen geworteld zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 12:26:02 ]
pi_151186255
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef UpsideDown het volgende:
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
Filmpje van hitler met zijn concentratiekampen en gifgas aanvallen? Zou me niets verbazen dat hij burgers net als toen in de tweede wereld oorlog in de gaskamers stopt, onder het mom van "takfiri's bestrijden".
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151186589
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef UpsideDown het volgende:
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
tja de vragen kunnen wel scherp zijn, als de politicus erom heen lult, gaat het nog nergens over, maar dat zijn we wel gewend van politici ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151186797
De FSA in idlib heeft mooie tows en uniformen gekregen van de VS. Bron twitter:

Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151190575
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Propaganda omdat assadisten er niet tegen kunnen dat ze idlib kwijt zijn.
Maar natuurlijk, Al Qaida aanhanger.
pi_151190620
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 13:01 schreef firefly3 het volgende:
De FSA in idlib heeft mooie tows en uniformen gekregen van de VS. Bron twitter:

[ afbeelding ]
Binnenkort in handen van Al Qaida of Daesh.
pi_151190639
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef UpsideDown het volgende:
Zeer scherp interview van CBS met Assad in het programma 60 minutes.

Preview:
pi_151191782
zaidbenjamin twitterde op maandag 30-03-2015 om 07:52:19 #Syria | Syrian Opposition Thinker Mohi ad-Din al-Ladikani on #Iran deal: #Obama's father is a Shiite from #Kenya. http://t.co/RZYiE0lzjW reageer retweet
:')
  maandag 30 maart 2015 @ 16:03:58 #135
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192364
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 12:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Filmpje van hitler met zijn concentratiekampen en gifgas aanvallen? Zou me niets verbazen dat hij burgers net als toen in de tweede wereld oorlog in de gaskamers stopt, onder het mom van "takfiri's bestrijden".
Hij eet ook baby's als ontbijt en heeft minderjarige privslaven.
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 16:04:42 #136
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192572
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:57:49 #JN foreign militants kill a local #Christian father and son in #Idlib, charges of running Alcohol shop.#Syria reageer retweet
Echt geweldig die bevrijding door Al Qaida _O_
  maandag 30 maart 2015 @ 16:12:28 #138
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192679
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef reza1 het volgende:
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:57:49 #JN foreign militants kill a local #Christian father and son in #Idlib, charges of running Alcohol shop.#Syria reageer retweet
Echt geweldig die bevrijding door Al Qaida _O_
incidenten!1!
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 16:13:01 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_151192695
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:09 schreef reza1 het volgende:
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 14:57:49 #JN foreign militants kill a local #Christian father and son in #Idlib, charges of running Alcohol shop.#Syria reageer retweet
Echt geweldig die bevrijding door Al Qaida _O_
Zijn slechts incidentjes, ze zijn niet allemaal zo :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 30 maart 2015 @ 16:15:41 #140
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151192801
Say what?
pi_151192805
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

incidenten!1!
Dictatorlover, incidenten, barrelbommmen, langnek, VN rapport, FSA, democratie en gematigde.
pi_151192886
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 10:00:47 Those #FreeSyria "activists" cry "barrel bombs" in #Syria - but they're perfectly content with Saudi Arabia bombing civilians in #Yemen reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 09:05:07 The Republican Guard captures a village east of Deir Ezzor City for the first time since 2012:http://t.co/x1VdSPaCwZ reageer retweet
  maandag 30 maart 2015 @ 16:28:14 #144
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151193341
quote:
Syria troops regroup after Idlib loss: security source

Syrian troops regrouped on Sunday after a coalition including Al-Qaeda's local affiliate seized the city of Idlib, the second provincial capital to fall from government control.

The capture is a blow to the government and raises the prospect that Idlib will become the effective capital of territory held by Al-Qaeda's Syrian wing, Al-Nusra Front, analysts said.

On Sunday, the city in northwestern Syria was largely quiet, after sporadic government aerial bombardment overnight, the Britain-based Syrian Observatory for Human Rights monitor said.

A security source in Damascus and Syrian media said government forces were regrouping outside the city.

"Forces are repositioning on the outskirts of Idlib in order to face the terrorist battalions... and be in the best position to repel their attack," a security source in Damascus told AFP.

-knip-
Say what?
pi_151195697
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

incidenten!1!
Al qaeda is nog geen derde van de rebellen in Idlib. En niet alle al nusra rebellen zijn extremistisch. Dus inderdaad een incident.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151195734
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 16:17 schreef reza1 het volgende:
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 10:00:47 Those #FreeSyria "activists" cry "barrel bombs" in #Syria - but they're perfectly content with Saudi Arabia bombing civilians in #Yemen reageer retweet
leithfadel twitterde op maandag 30-03-2015 om 09:05:07 The Republican Guard captures a village east of Deir Ezzor City for the first time since 2012:http://t.co/x1VdSPaCwZ reageer retweet
Er is een verschil tussen normale bombardementen en clustermunitie zoals barrelbombs. Clustermunitie is internationaal verboden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 30 maart 2015 @ 17:52:52 #147
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151196247
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al qaeda is nog geen derde van de rebellen in Idlib. En niet alle al nusra rebellen zijn extremistisch. Dus inderdaad een incident.
Dood aan christenen en ongelovigen, leve al-Qaida! _O_

Takbeer! Allahu Akbar!
Say what?
  maandag 30 maart 2015 @ 17:56:21 #148
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  maandag 30 maart 2015 @ 18:03:01 #149
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151196536
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 17:32:57 Al-Fatih Army declares the formation of joint operation room for conquering 2 Shiite towns al-Foua'a, Kef-Reya in outskirts of #Idlib#Syria reageer retweet
jackshahine twitterde op maandag 30-03-2015 om 17:36:20 @jackshahine Participating factions: Mujahideen Army, Islam Army, Division 101, Ansar al-Islam Battalion and Division 13. reageer retweet
Say what?
pi_151196562
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Al qaeda is nog geen derde van de rebellen in Idlib. En niet alle al nusra rebellen zijn extremistisch. Dus inderdaad een incident.
Nee klopt, je hebt ook het geweldige Islamitische Front wat vrijwel hetzelfde is als Al Qaida. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')