*zak chips opentrekt*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef fietsie het volgende:
Nou dan is het nu wel tijd voor een snekje Ess
Een oom van mij had zijn tv op de koelkast gezet. Op de tweede koelkast, trouwens. De keuken vond ie te ver lopen voor zijn bier.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Zon walking fridge zou nu wel handig zijn...
Misschien toch maar eens net als in hotel, een minibar regelen in de bankleuning of zo...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ik bedenk me net dat ik door dat gebeuren met die vrouw ik helemaal niet gegeten heb op werk![]()
Ik heb alleen avondeten gehad dus
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef fietsie het volgende:
Nou dan is het nu wel tijd voor een snekje Ess
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een oom van mij had zijn tv op de koelkast gezet. Op de tweede koelkast, trouwens. De keuken vond ie te ver lopen voor zijn bier.
of je partner goed dresseren, is mijn vrouw ook geluktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Zon walking fridge zou nu wel handig zijn...
Misschien toch maar eens net als in hotel, een minibar regelen in de bankleuning of zo...
Wordt je relatie daar nou beter van?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
of je partner goed dresseren, is mijn vrouw ook gelukt
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een oom van mij had zijn tv op de koelkast gezet. Op de tweede koelkast, trouwens. De keuken vond ie te ver lopen voor zijn bier.
quote:
quote:
wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wordt je relatie daar nou beter van?
Morgen vriendjes dag bij de hockey hier. De kleine is uitgenodigd... Begint om 9 uur.... Dat is dus 8 uur... Dus 7 uur eruit weer...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:55 schreef essnhills het volgende:
Ik maak het ook niet te laat![]()
Vannacht natuurlijk een uurtje korter en ik moet morgen openen,
en stiekem ben ik nog een beetje van slag dus denk ik dat ik morgen wel moe zal zijn
Ze spelen natuurlijk ook wel een beetje valsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen vriendjes dag bij de hockey hier. De kleine is uitgenodigd... Begint om 9 uur.... Dat is dus 8 uur... Dus 7 uur eruit weer...
Poe, weer zo vroeg. En weer voor sport. *ril*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen vriendjes dag bij de hockey hier. De kleine is uitgenodigd... Begint om 9 uur.... Dat is dus 8 uur... Dus 7 uur eruit weer...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef crv het volgende:
ok, de kabels die ik besteld heb kosten ¤70 incl 20 euro verzendkosten datzelfde kost hier ¤370
QFTquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Chantal Janzen op RTL4 heeft toch wel een prachtig figuurtje zeg...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
Cat !! Je horrorprogramma is er weer op TLC!
Mag hij wel op sport als hij zou willen ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Poe, weer zo vroeg. En weer voor sport. *ril*
Ik hoop dat buurkitten niet op voebah/hokkie oid wil. Ik zag vandaag een hoop ouders langs de lijn natgeregend raken....baaaah!
Jawel. Maar dus geen wedstrijdjes op weet ik veel welke dagen. Dat doet ie maar als hij er alleen heen kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag hij wel op sport als hij zou willen ?
Binnensport kiezen ? Badminton of zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel. Maar dus geen wedstrijdjes op weet ik veel welke dagen. Dat doet ie maar als hij er alleen heen kan.
Zolang het bij 1 sport blijft is er geen probleem lijkt me. Uurtje trainen en twee uurtjes wedstrijd in de week moet haalbaar zijn zonder al je "eigen" tijd in te leveren. En ook als je kind geen teamsport zou doen moet je er ook mee naar trainingen en zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:17 schreef fietsie het volgende:
*brrrrr* hier in dorp ook van die ouders zonder enige seconde eigen leven omdat er zo nodig teamsporten gedaan moeten worden..
Voorbeeld: de buurvrouw is vandaag met 3 dochters 450 km wezen rijden om in een gymzaal te kijken hoe een geweldige "prestatie" dochters 1,2 en 3 leverend bij het richting het plafond gooien van een baton, en een kwartiertje later een vlag. Echt. Nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zolang het bij 1 sport blijft is er geen probleem lijkt me. Uurtje trainen en twee uurtjes wedstrijd in de week moet haalbaar zijn zonder al je "eigen" tijd in te leveren.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voorbeeld: de buurvrouw is vandaag met 3 dochters 450 km wezen rijden om in een gymzaal te kijken hoe een geweldige "prestatie" dochters 1,2 en 3 leverend bij het richting het plafond gooien van een baton, en een kwartiertje later een vlag. Echt. Nee.
Hoewel ik twijfel of dat een sport genoemd kan worden, kan ik daar alleen maar respect voor hebben dat je dat voor je kinderen over hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voorbeeld: de buurvrouw is vandaag met 3 dochters 450 km wezen rijden om in een gymzaal te kijken hoe een geweldige "prestatie" dochters 1,2 en 3 leverend bij het richting het plafond gooien van een baton, en een kwartiertje later een vlag. Echt. Nee.
Zonde wedstrijdjes prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Binnensport kiezen ? Badminton of zo.
Nope, is wekelijks. *the joy of facebook*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoewel ik twijfel of dat een sport genoemd kan worden, kan ik daar alleen maar respect voor hebben dat je dat voor je kinderen over hebt.
Het zal een grote wedstrijd geweest zijn, en die zal er niet elke week zijn.
Die zwemlessen wil ook ook anders oplossen. Elke week naar t zwembad op een moment dat het mij niet uitkomt...en dat 1-2 jaar lang...nee, dankje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoewel ik twijfel of dat een sport genoemd kan worden, kan ik daar alleen maar respect voor hebben dat je dat voor je kinderen over hebt.
Het zal een grote wedstrijd geweest zijn, en die zal er niet elke week zijn. Nu ga ik ook elke week naar zwemles, als dat straks klaar is mag hij een sport kiezen, en dan ga ik daar mee naar de training als ik kan.
Nope, geen sporten waarin een "club" of "teams" of "dingen voor de groep" een rol spelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, echte ouders hier. Kind dumpen op de sportclub en vooral niet zelf betrokken zijn erbij
Waarom geen wedstrijden ? Ook suf als je alleen maar mag trainen, en dan zijn vriendjes daar wel wedstrijden gaan doen en hij mag niet meedoen..quote:
Zwemles op de sportschool. Samen erheen, zelf sporten, tegelijk klaar, samen naar huis. Eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zwemlessen wil ook ook anders oplossen. Elke week naar t zwembad op een moment dat het mij niet uitkomt...en dat 1-2 jaar lang...nee, dankje.
Ik ga liever zelf met hem balletje trappen dan dat ik een uur moet toezien hoe een broekie van 18 ofzo veeeeel te fanatiek moeilijk doet over spelregels.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, echte ouders hier. Kind dumpen op de sportclub en vooral niet zelf betrokken zijn erbij
In de zomervakantie dan een weekcursus nemen en hopen dat hij het snel Onder de knie heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zwemlessen wil ook ook anders oplossen. Elke week naar t zwembad op een moment dat het mij niet uitkomt...en dat 1-2 jaar lang...nee, dankje.
Hij kiest maar wat anders. Sowieso hoeft hij niet te sporten he? En wedstrijdjes mag hij doen als hij er zelf heen kan fietsen. Dat hele fanatieke gedoe is echt nergens voor nodig op jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom geen wedstrijden ? Ook suf als je alleen maar mag trainen, en dan zijn vriendjes daar wel wedstrijden gaan doen en hij mag niet meedoen..
Buurpoes is alleegies voor sporten van anderen, laat staan dat die zelf op een sportapparaat gaat staan...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwemles op de sportschool. Samen erheen, zelf sporten, tegelijk klaar, samen naar huis. Eten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga liever zelf met hem balletje trappen dan dat ik een uur moet toezien hoe een broekie van 18 ofzo veeeeel te fanatiek moeilijk doet over spelregels.
Ik sport niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwemles op de sportschool. Samen erheen, zelf sporten, tegelijk klaar, samen naar huis. Eten.
Want kinderen worden gelukkig van bloedfanatieke volwassenen??quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel veel meer kan ik daar niet op zeggen eigenlijk.
Issue met met name het A diploma is dat de basis zwembewegingen ingesleten moeten raken in de motoriek en dat dat lastig in een spoedtraject te vatten is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sport nirt.
Buurkater wil graag drie weken naar Aruba en dan daar zwemles nemen, terwijl wij met een sapje/drankje in de hand toekijken. Of misschien wel mee mogen doen.
Geld dat diploma ook in Nederland ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik sport nirt.
Buurkater wil graag drie weken naar Aruba en dan daar zwemles nemen, terwijl wij met een sapje/drankje in de hand toekijken. Of misschien wel mee mogen doen.
Nee, maar kinderen worden ook niet blij van het ouders die bloedfanatiek tegen sporten zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Want kinderen worden gelukkig van bloedfanatieke volwassenen??
Je doet echt alsof het bij elke sport met volwassen uit de hand loopt of zo. Ik zou zeggen ga zelf eens kijken voordat je met zon vooroordeel alle sporten voor kinderen afkeurt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Want kinderen worden gelukkig van bloedfanatieke volwassenen??
Diploma's boeien mij niet. Ik zie hier in huis dat ik met a en b in wilde zee prima zwem en dat buurkater met a en b in dezelfde zee acuut kopje onder zou gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Issue met met name het A diploma is dat de basis zwembewegingen ingesleten moeten raken in de motoriek en dat dat lastig in een spoedtraject te vatten is.
Wat wel -ontzettend- goed is om hem te leren hinkelen maar dan met -beide benen- om en om laten beginnen (dus afwisselen)
Vast niet. Boei.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geld dat diploma ook in Nederland ?moet ie hier nog keer afzwemmen dan...
Dat ben ik dus ook niet. Maar graag alles met mate en met verstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar kinderen worden ook niet blij van het ouders die bloedfanatiek tegen sporten zijn.
Dat laat je hier niet zien, al meerdere keren niet. Je gaat op elke mogelijkheid zo hard mogelijk tegen elke vorm van sporten in. Want is het is allemaal meteen bloedfanatiek en mensen zijn eraan verslaafd en verzieken er hun sociale leven door.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook niet. Maar graag alles met mate en met verstand.
Trustequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga slapen. Truste allemaal.
*zwaai*
Oh??quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat laat je hier niet zien, al meerdere keren niet. Je gaat op elke mogelijkheid zo hard mogelijk tegen elke vorm van sporten in. Want is het is allemaal meteen bloedfanatiek en mensen zijn eraan verslaafd en verzieken er hun sociale leven door.
ook goeie.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, lekker. Ik heb koffie-likeur.
Alleen als je dat lekker vindt. Heeft medisch gezien geen zin, volgens mij. Voor ontsmetten heb je een hoger percentage nodig.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:45 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een zere keel.
Kan geen strepsils vinden. Wel een fles cognac.
Zit nu te dubben... Gorgelen ermee?
cognac nip een beetjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:45 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een zere keel.
Kan geen strepsils vinden. Wel een fles cognac.
Zit nu te dubben... Gorgelen ermee?
Stroh80?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alleen als je dat lekker vindt. Heeft medisch gezien geen zin, volgens mij. Voor ontsmetten heb je een hoger percentage nodig.
Ik heb veel gesport, en heb veel training gegeven. En ik ken de kinderen waarvan de ouders eigenlijk tegen hun sporten waren. Een beetje dat wat jij nu laat zien. En die je gewoon het moeilijk zag hebben met het feit dat hun ouders er niet waren om te kijken, of nog erger, er wel waren maar zich er niet in konden vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh??
Volgens mij heb ik al meermalen geschreven dat buurkitten best mag sporten. En mijn matigheid daarin heeft buurkater ook (die trouwens tot voor kort wel sportte). Maar ik begrijp dat jouw leven om sport draait?
Blijkbaar heb je mijn posts niet goed gelezen. Ik sport zelf niet, maar ga mijn zoon niks verbieden. Al zal ik hem liever naar scouting brengen dan naar echt 'sport'. Alleen vind ik wedstrijden zinloos op jonge leeftijd. Hij is een kleuter en heeft een spanningsboog van een minuut of tien. No way dat hij een hele wedstrijd van welke sport dan ook uitspeelt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb veel gesport, en heb veel training gegeven. En ik ken de kinderen waarvan de ouders eigenlijk tegen hun sporten waren. Een beetje dat wat jij nu laat zien. En die je gewoon het moeilijk zag hebben met het feit dat hun ouders er niet waren om te kijken, of nog erger, er wel waren maar zich er niet in konden vinden.
En dan heb ik het over teams op alle soorten niveau's van we zijn lekker bezig en een zandkasteel bouwen op een hockeyveld is ook leuk tot we trainen 3 keer per week wat daar worden we blij van.
Ik heb heel lang op langzaam steeds hoger worden niveau gesport en er waren 2 rode draden:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb veel gesport, en heb veel training gegeven. En ik ken de kinderen waarvan de ouders eigenlijk tegen hun sporten waren. Een beetje dat wat jij nu laat zien. En die je gewoon het moeilijk zag hebben met het feit dat hun ouders er niet waren om te kijken, of nog erger, er wel waren maar zich er niet in konden vinden.
En dan heb ik het over teams op alle soorten niveau's van we zijn lekker bezig en een zandkasteel bouwen op een hockeyveld is ook leuk tot we trainen 3 keer per week wat daar worden we blij van.
Heb je posts prima gelezen. naar de scouting is ook prima, heb ik ook nog gedaan tot ik hockey ondekte. Al is dat wel altijd dichtbij hequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je mijn posts niet goed gelezen. Ik sport zelf niet, maar ga mijn zoon niks verbieden. Al zal ik hem liever naar scouting brengen dan naar echt 'sport'. Alleen vind ik wedstrijden zinloos op jonge leeftijd. Hij is een kleuter en heeft een spanningsboog van een minuut of tien. No way dat hij een hele wedstrijd van welke sport dan ook uitspeelt.
En als het hele gezinsleven gaat lijden onder de sport (zoals wekelijks 450 km rijden) dan ben je m.i. verkeerd bezig.
Daarom beginnen de meeste teamsporten pas vanaf 6 of later met wedstrijden. Dan zitten de kinderen al in groep 3 en moeten ze toch zich al langer kunnen concentreren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je mijn posts niet goed gelezen. Ik sport zelf niet, maar ga mijn zoon niks verbieden. Al zal ik hem liever naar scouting brengen dan naar echt 'sport'. Alleen vind ik wedstrijden zinloos op jonge leeftijd. Hij is een kleuter en heeft een spanningsboog van een minuut of tien. No way dat hij een hele wedstrijd van welke sport dan ook uitspeelt.
En als het hele gezinsleven gaat lijden onder de sport (zoals wekelijks 450 km rijden) dan ben je m.i. verkeerd bezig.
Dat is de andere kant van de ouders, even onwenselijk als de ouders die hun kinderen dumpen op de club. Hier dient een club ook op toe te zien dat dat niet gebeurd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op langzaam steeds hoger worden niveau gesport en er waren 2 rode draden:
- Pushende ouders van de andere kinderen (tot aan gruwelijke dreigementen aan toe)
- Trainers die het op zichzelf betrokken wat de prestaties van "hun pupillen" waren.
Dus hier dezelfde aanpak als bij mijn ouders: sporten is prima, maar pas als je dat zelfstandig kunt en totaal 0,0 peer pressure.
Ja zoiets. Gup heeft nu 2 proef lessen Judo gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef tailfox het volgende:
Daarom aikido.
Kids aikido voor de jongere
Vertel?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef tailfox het volgende:
Daarom aikido.
Kids aikido voor de jongere
Oke dit moet ik kunnen.quote:
een budo sport is gewoon zeer goed voor kinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Gup heeft nu 2 proef lessen Judo gedaan.
Ik heb een collega die er regelamtig erg moe uitziet op het werk, dan was ze weer om 4 uur op om met dr dochters mee te gaan naar de zwemtrainingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Judo is nou typisch zon sport die je niet alleen kan doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Gup heeft nu 2 proef lessen Judo gedaan.
Klinkt als niet fanatiek (want vrede bewaren) en niet dom harder/hoger/sneller (want voor jezelf, dus nadenkend).quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oke dit moet ik kunnen.
Aikido is een sport die je voor jezelf doet.
En eigenlijk door de vrede te bewaren een gevecht te stoppen.
Moeilijk uitleggen.
Straks blijkt ie de beste dammer ter wereld... en dan ? moet ie maar gaan schaken ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
Topsport is het enige dat ik WEL bewust zal blokkeren. Maar gezien zijn huidige motoriek zal dat blokkeren helemaal niet nodig zijn.
Hij mag dan op mij oefenen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Judo is nou typisch zon sport die je niet alleen kan doen.
Het is typisch zo'n sport waarin je word geleerd dat "de groep" er niet toe doet, dat je moet kijken naar jezelf en niet naar anderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Judo is nou typisch zon sport die je niet alleen kan doen.
jongste hier heeft nog de illusie profvoetballer te worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
Topsport is het enige dat ik WEL bewust zal blokkeren. Maar gezien zijn huidige motoriek zal dat blokkeren helemaal niet nodig zijn.
Dus als het nou een toptennisser zou kunnen worden mag dat niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef Buurpoes het volgende:
1) Denksport is geen sport.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Straks blijkt ie de beste dammer ter wereld... en dan ? moet ie maar gaan schaken ?
Check!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als het nou een toptennisser zou kunnen worden mag dat niet?
Trustequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:07 schreef crv het volgende:
In slaap gevallen op debank, ga maar mijn bed zoeken denk ik
Truste.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:07 schreef crv het volgende:
beter nu dan wat ik afgelopen nacht hadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:07 schreef crv het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:07 schreef crv het volgende:
Ja, dat die het zwaar heeft geloof ik wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check!
Als hij drugsdealer wil worden, mag dat ook niet. Of seriemoordenaar. Of levenslang werkloze, want te lui.... Dat jong heeft t zwaar hier.
dat is onzin.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n sport waarin je word geleerd dat "de groep" er niet toe doet, dat je moet kijken naar jezelf en niet naar anderen.
Hoe jong is ie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jongste hier heeft nog de illusie profvoetballer te worden.
Ik laat hem nog maar even in de waan
Gelukkig gebeurt dat hier anders.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is onzin.
bij vechtsporten wordt er juist enorm gehamert op het ontzag en respect voor je tegenstander. En tijdens de trainingen ben je een team, want je moet het elkaar leren, elkaar verder helpen en elkaar wijzen op fouten. zeker bij bv judo is het belangrijk dat je leert samenwerken en samen beter te worden.
en ja, zelf een vechtsport gedaan, en daar is je medesporter nog belangrijker dan in een teamsport als voetbal of hockey of zo.
Je leert van elkaar? Wat doet de trainer dan? Koffie drinken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is onzin.
bij vechtsporten wordt er juist enorm gehamert op het ontzag en respect voor je tegenstander. En tijdens de trainingen ben je een team, want je moet het elkaar leren, elkaar verder helpen en elkaar wijzen op fouten. zeker bij bv judo is het belangrijk dat je leert samenwerken en samen beter te worden.
en ja, zelf een vechtsport gedaan, en daar is je medesporter nog belangrijker dan in een teamsport als voetbal of hockey of zo.
Bij een collega hadden de kinderen de illusie hockey international te worden. De oplossing was ze een keer mee te nemen naar het WK hockey afgelopen zomer in Den Haag. Nu weten ze zelf ook dat ze niet zo goed zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jongste hier heeft nog de illusie profvoetballer te worden.
Ik laat hem nog maar even in de waan
10. Op die leeftijd mag je nog dromen hebben. Qua voetballen gaat het helaas niet meer worden dan het bierelftalquote:
Morgen maar een beetje extra buitenspelen ter afleiding.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat die het zwaar heeft geloof ik wel.
Doe je wel een zwemvest aan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Morgen maar een beetje extra buitenspelen ter afleiding.
Vast veel gezelliger, dat bierelftal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10. Op die leeftijd mag je nog dromen hebben. Qua voetballen gaat het helaas niet meer worden dan het bierelftal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dan krijgt ze geen goede les.quote:
Op 10 kan je dat nog niet zeggen hoor, over een jaar of 4 is dat pas zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10. Op die leeftijd mag je nog dromen hebben. Qua voetballen gaat het helaas niet meer worden dan het bierelftal
Ben je nu serieus ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je leert van elkaar? Wat doet de trainer dan? Koffie drinken?
nee echt zeer goede sport.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klinkt als niet fanatiek (want vrede bewaren) en niet dom harder/hoger/sneller (want voor jezelf, dus nadenkend).
Ja, dat is wel een optie.
Misschien heeft mini-fiets een trainer die wel wat doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan krijgt ze geen goede les.
Want zeg nou zelf, als je judo moet trainen kun je dat niet met lucht doen, en als je mede sporter zich niet inzet en maar wat aanmoddert zal je het zelf ook nooit leren.
Leuke ontspanning dan, maar dan kan ze net zo goed in der eentje gaan fietsen of hardlopen.
En de voorspelling voor morgen is pas echt natquote:
Ok, blijkbaar heb je geen zin in een normale discussie hierover, dus heeft het geen zin hier verder over door te gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien heeft mini-fiets een trainer die wel wat doet.En het niet aan de judoėrs onderling overlaat.
Jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar heb je geen zin in een normale discussie hierover, dus heeft het geen zin hier verder over door te gaan.
Vechtsporten worden ook altijd in groepslessen gegeven he...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste zin niet. De vragen ervoor wel.
Nouja, dan maar wat anders bedenken. Als het aan buurkitten ligt, wordt hij de hele dag voorgelezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de voorspelling voor morgen is pas echt nat
Ze gaat hier een berg slaplantjes uitpoten. En daarna vast en zeker douchen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nouja, dan maar wat anders bedenken. Als het aan buurkitten ligt, wordt hij de hele dag voorgelezen.
is mijn post hierboven duidelijk ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel.
Leg nou eens uit waarom de leerlingen van elkaar zouden moeten leren. En wat de rol van de trainer is. Ik snap er geen sikkepit van.
Wordt er dan niet gewisseld? Twee luilakken bij elkaar enzo. Kijken wie bij elkaar past?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vechtsporten worden ook altijd in groepslessen gegeven he...
De trainer geeft instructies, en daarna moeten de deelnemers in groepjes van twee het zelf verder gaan doen. de trainer zal dan door de zaal lopen en kijken en helpen en uitleg geven.
wat ik wil zeggen is dat als je in een groepje van twee er een bij hebt zitten die loopt te lamballen, de andere het nooit goed zal keren. Dus is het zelfs bij een sport als judo belangrijk dat je leert in een team te werken.
op 10 zie je echt wel of iemand het in zich heeft. Hij is harstikke enthousiast, maar een goede voetballer, neuh. Z'n broer van 12 heeft veel meer techniek in huis, maar die heeft niet alrijd even veel zin zn best te doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op 10 kan je dat nog niet zeggen hoor, over een jaar of 4 is dat pas zeker
en toch zijn er nog genoeg waarbij het kwartje alsnog valt en die het wel halen. En er zijn er nog veel meer die het dan wel kunnen maar het nooit halen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op 10 zie je echt wel of iemand het in zich heeft. Hij is harstikke enthousiast, maar een goede voetballer, neuh. Z'n broer van 12 heeft veel meer techniek in huis, maar die heeft niet alrijd even veel zin zn best te doen
Tuurlijk wordt er gewisseld....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wordt er dan niet gewisseld? Twee luilakken bij elkaar enzo. Kijken wie bij elkaar past?
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen familie meeslepen naar die ziekenhuizen en dat het medisch personeel die mensen dan bij het SEH bed toelaten.quote:
Zou Priem niet gewoon al slapen?quote:
Uhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen familie meeslepen naar die ziekenhuizen en dat het medisch personeel die mensen dan bij het SEH bed toelaten.
In NL ziekenhuizen een stevige no-go....
Richtlijn is 1.quote:
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en toch zijn er nog genoeg waarbij het kwartje alsnog valt en die het wel halen. En er zijn er nog veel meer die het dan wel kunnen maar het nooit halen.
huh ? datis wel erg streng....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....
Nee, dat denk ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Heb er toch meer dan eens zelf gelegen met meer dan 1 iemand aan mijn bed. En er ook gezeten bij bv mijn moeder met meer dan 1.quote:
Want? Anderen kunnen niet rijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....
Rijden de andere ouders als gekken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wil er vreemden niet mee belasten. Echt zo onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Anderen kunnen niet rijden?
Maar die gaan juist allemaal dezelfde kant opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wil er vreemden niet mee belasten. Echt zo onbegrijpelijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welnee zit tussen haar oren. Net als veel andere waanideeenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijden de andere ouders als gekken?
Sjah niet alle ziekenhuizen houden zich voldoende aan richtlijnen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er toch meer dan eens zelf gelegen met meer dan 1 iemand aan mijn bed. En er ook gezeten bij bv mijn moeder met meer dan 1.
Jammer voor je knullen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welnee zit tussen haar oren. Net als veel andere waanideeen
Gelukkig zit ik er totaal niet in verder hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah niet alle ziekenhuizen houden zich voldoende aan richtlijnen...
Ik zit op t moment gruwelijk diep in deze materie, ivm inrichten van een nieuwe set werkprocessen in onze organisatie en er zijn shitloads redenen waarom.
De organisaties die met deze richtlijnen bezig zijn maken vaak iets van een familiekamer voor situaties waarin een afscheid binnen de scope der verwachtingen ligt.
ja ik maak het ook niet te laatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:44 schreef Buurpoes het volgende:
Kwart voor twaalf al!Ik ga maar gauw naar bed.
Sterkte met kind,quote:Op zondag 29 maart 2015 00:16 schreef fietsie het volgende:
Hier kind met hoofd gevallen met gaan plassen... dus ff troosten..
Truste @ all
Op RNquote:Op zondag 29 maart 2015 05:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 28-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 65 fietsie
02 60 Buurpoes
03 48 Arch-Indar
04 34 Koen66
05 33 crv
06 30 marcb1974
07 25 Cat22
08 24 essnhills
09 18 suikertaartje
10 17 gianni61
11 16 goldfinger1963
12 08 tailfox
12 08 MissMSX
14 06 Rafeiro
14 06 Miniem
16 05 RockNijntje
17 04 DaMart
17 04 littledrummergirl
19 02 Takaiki
19 02 Etcetera
19 02 MPG
22 01 Bos81
22 01 Muck
22 01 appelepent
klik hier voor meer stats
quote:Op zondag 29 maart 2015 05:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 28-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 65 fietsie
02 60 Buurpoes
03 48 Arch-Indar
04 34 Koen66
05 33 crv
06 30 marcb1974
07 25 Cat22
08 24 essnhills
09 18 suikertaartje
10 17 gianni61
11 16 goldfinger1963
12 08 tailfox
12 08 MissMSX
14 06 Rafeiro
14 06 Miniem
16 05 RockNijntje
17 04 DaMart
17 04 littledrummergirl
19 02 Takaiki
19 02 Etcetera
19 02 MPG
22 01 Bos81
22 01 Muck
22 01 appelepent
klik hier voor meer stats
dat zei de duitse rtl reporter ookquote:
ja. Al is het puur toeval dat ik wakker benquote:
ik kijk in het duits, maar bbc 1 kan ookquote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef fietsie het volgende:
F1 is toch alleen voor mensen met een Sport1 Abbo ? Of zend de BBC deze race uit?
Of de 20 streams via internet...quote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef fietsie het volgende:
F1 is toch alleen voor mensen met een Sport1 Abbo ? Of zend de BBC deze race uit?
andere strategie. Andere banden. We zien aan de finish wat slimmer was.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:26 schreef fietsie het volgende:
Het idee is toch dat Verstappen sneller hoort te zijn dan zijn teammaat?
Ik moetvan deze lekkere bank, onder de heerlijke kussens vandaan, om een nieuw kopje in te schenken....quote:
Als dat een probleem is, is de behoefte nog niet groot genoegquote:Op zondag 29 maart 2015 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moetvan deze lekkere bank, onder de heerlijke kussens vandaan, om een nieuw kopje in te schenken....
Zelf gemalen? Dat is welquote:Op zondag 29 maart 2015 09:59 schreef fietsie het volgende:
Hoppa... nieuwe sloot koffie...
DolceGusto op dus maar filterspul...
voor 1 kopje per dag hou ik het wel bij senseoquote:Op zondag 29 maart 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een bij mij passende bonenmachine
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
Die is voor vingerplakjes!quote:
Op 1 kop per dag zou ik instortenquote:Op zondag 29 maart 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 1 kopje per dag hou ik het wel bij senseo
de rest is op het werk normaalquote:
Je bent duidelijk een kenner.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
Whoa Verstappen deed toch even een familie-dingetje daar pit-in met dat grind
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
ach ja, rustig uitrijden en de eerste puntjes pakkenquote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
Ja dat is wel te hopen, dat dat wil lukken. Zou sneu zijn als er nog iets technisch gebeurt nu.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, rustig uitrijden en de eerste puntjes pakken
nog even de teamgenoot voorbijquote:Op zondag 29 maart 2015 10:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is wel te hopen, dat dat wil lukken. Zou sneu zijn als er nog iets technisch gebeurt nu.
Hij heeft paar mooie inhaalacties laten zien.
Maar overall is het toch echt net zo enerverend als een schaatsmarathon of de 10km schaatsen...
Giannimeneerquote:
Die zijn geen betere vrienden geworden zojuist...quote:Op zondag 29 maart 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
Bottas en massa moeten elkaar nog even er uit rossen
Oeh weird, maar kan natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Ik schijn de CV te hebben ontregeld toen ik daar de klok van wilde verzetten.
tquote:Op zondag 29 maart 2015 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Ik schijn de CV te hebben ontregeld toen ik daar de klok van wilde verzetten.
Geen van beiden. Ik geloof dat ik nu het weekprogramma heb gewist of zoiets. Buurkater was in ieder geval niet blij.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
t
Goedmorgen.
Heb je het nu koud of ging hij naar standje sahara ?
Paar minuutjes werk en het staat er weer in.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik geloof dat ik nu het weekprogramma heb gewist of zoiets. Buurkater was in ieder geval niet blij.
Is daar zoveel keus in dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik wil het waterwarmmaakgedeelte er ook aan vast hebben zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is daar zoveel keus in dan?
Ik heb een electrische met ronddraaiende mesjes. Ook prima voor poedersuiker, notenmeel en havermoutmeel.
Mij te chic. Maar zijn er geen reviews te vinden van de consumentenbond oid?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik wil het waterwarmmaakgedeelte er ook aan vast hebben zitten.
Dus bonen + water erin, koffie eruit.
Miljoenmiljard.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij te chic. Maar zijn er geen reviews te vinden van de consumentenbond oid?
Het moet bij de keuken passen, geen geluid maken en niet stinken?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Miljoenmiljard.
Dat maakt het ook zo lastig
En ik moet ook nog rekening houden met de eisen die door de niet-koffiedrinkster worden gesteld.
Kun je hem niet IN een geluidsgeisoleerd keukenkastje zetten?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef fietsie het volgende:
Zo klein en zo stil mogelijk.....
(Basis eigenschappen van een volautomaat: Luidruchtig en Groot)
En ik wil dattie eenvoudig schoon te maken is.... eenvoudig in de praktijk, niet eenvoudig volgens de folder
Deze keuken heeft al keukenkastruimtetekort... Tekening voor de nieuwe keuken ligt bij degene die um moet plaatsen, die gaat nog wat details tweaken en de maten controleren.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je hem niet IN een geluidsgeisoleerd keukenkastje zetten?
Inbouwkoffiemaalzetapparaatding bestellenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze keuken heeft al keukenkastruimtetekort... Tekening voor de nieuwe keuken ligt bij degene die um moet plaatsen, die gaat nog wat details tweaken en de maten controleren.
Ik zet meestal een kan vlak voor ik de eerste mensen verwacht. En de tweede zo snel mogelijk erna.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb voor de gelegenheid mijn Action koffiezetapparaat maar weer eens opgepoetst. In 20 minuten een kan koffie. Bezoek moet zich vooraf maar aanmelden.
Normaal krijgt men Senseo of -in groter gezelschap- met de hand gezette koffie uit een pannetje kokend water (met mijn nieuwe waterkokert kan ik dat water verwarmen tot de blijkbaar optimale 95 graden, dat wel).
Dat doe ik dus ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zet meestal een kan vlak voor ik de eerste mensen verwacht. En de tweede zo snel mogelijk erna.
Maar meestal loopt de koffievoorziening hier wel spaak als er binnen 20 minuten drie stellen/gezinnen op de stoep staan.
Komt MPG?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.Maar inderdaad, als kan1 leeg is met de eerste lichting bezoek, dan kan lichting 2 beter thee bestellen of zo.
Ik heb een echt slome waterkoker... Dus thee moeten ze ook geduld voor hebben. Alleen de taart gaat vlug.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.Maar inderdaad, als kan1 leeg is met de eerste lichting bezoek, dan kan lichting 2 beter thee bestellen of zo.
Niet dat ik weetquote:
Noem je jezelf nu een taart?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een echt slome waterkoker... Dus thee moeten ze ook geduld voor hebben. Alleen de taart gaat vlug.
quote:
wij gaan naar een verjaardag. Wilden eigenlijk afzeggen maar toch niks beters te doenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat een rotweer momenteel.
Dat wordt niet meer naar buiten vandaag als het zo blijft. Binnen maar dingen verzinnen om te doen.
Owh ja, we moeten nog wat dingen omplanten van de AH.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij gaan naar een verjaardag. Wilden eigenlijk afzeggen maar toch niks beters te doen
Cat, Koen is onderwegquote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb voor de gelegenheid mijn Action koffiezetapparaat maar weer eens opgepoetst. In 20 minuten een kan koffie. Bezoek moet zich vooraf maar aanmelden.
Normaal krijgt men Senseo of -in groter gezelschap- met de hand gezette koffie uit een pannetje kokend water (met mijn nieuwe waterkokert kan ik dat water verwarmen tot de blijkbaar optimale 95 graden, dat wel).
Geen idee wie dat doet.quote:
Dan is hij bijna een week te laat. Wat een traagjequote:
Ze is over de drempel gestruikeld en met haar hoofd geland op de plank die -over- het bad ligt.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe is het met mini-fiets haar hoofd?
Jij bent er dus klaar voor ?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Huis he-le-maal gepoetst![]()
Een na laatste wasje draait, dan kan ik mijn tas ook inpakken. Morgen nog een dagje werken en dan *ploef* van de drukte naar nietsdoen
Wat een schrikquote:Op zondag 29 maart 2015 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze is over de drempel gestruikeld en met haar hoofd geland op de plank die -over- het bad ligt.
Dat verklaart ook de -enorme- rotklap die ik hier beneden hoorde.
Ze is dus tegen iets geknald wat meebewoog ipv de harde rand van het bad.
Geen zichtbare of voelbare schade, wel heeft ze vannacht tussenin geslapen en ik heb dr 3x even wakkergemaakt. En natuurlijk maakte ze mij ook brak vroeg wakker vanmorgen
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent er dus klaar voor ?
Ik moet nog aan de slag in het huis.
Bawwwwwquote:Op zondag 29 maart 2015 12:47 schreef fietsie het volgende:
Ja en duurde ook even voor ik er achter was -waarom- ze zo gehaast was om midden in de nacht te struikelen..Maar dat raadsel is ook opgelost, dus straks ff dr bed verschonen![]()
Muppet legt de lat steeds te hoog voor zichzelf
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen idee wie dat doet.Maar de mensen die het doen zijn vast heel leuk.
Sodeju!quote:Op zondag 29 maart 2015 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze is over de drempel gestruikeld en met haar hoofd geland op de plank die -over- het bad ligt.
Dat verklaart ook de -enorme- rotklap die ik hier beneden hoorde.
Ze is dus tegen iets geknald wat meebewoog ipv de harde rand van het bad.
Geen zichtbare of voelbare schade, wel heeft ze vannacht tussenin geslapen en ik heb dr 3x even wakkergemaakt. En natuurlijk maakte ze mij ook brak vroeg wakker vanmorgen
Stoere ukquote:Op zondag 29 maart 2015 12:58 schreef fietsie het volgende:
Ja toen ik bovenkwam leek het eerst op een spoedritje SEH gezien waar ze geland was.
Maar toen ze zelf begon met "gelukkig heb ik een hard hoofd" wist ik al wel dat het een beetje meeviel
Wat heeft vandaag uitgespookt dan behalve je met de tijd voor de gek te houden ?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag en ik zijn nog geen vrienden
Hoe come?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
Vandaag en ik zijn nog geen vrienden
Bestaan!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heeft vandaag uitgespookt dan behalve je met de tijd voor de gek te houden ?
Opstartproblemen dusquote:
Suikertaartjes en water is geen goede combiquote:Op zondag 29 maart 2015 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestaan!
En toen ik thuis kwam was het ineens half vier.
En ik moet zo heulemaal naar ergens in Groningen maar mijn hoofd wil gewoon niet snappen dat ik dan echt even moet gaan douchen
*huispoetsboks*quote:Op zondag 29 maart 2015 13:17 schreef crv het volgende:
vanmorgen na lopen met zkh al gewassen 3 machines, afgewassen afzuigkap schoongemaakt
toen belde zwager dat ie vanmiddag even langskwam en voordat ik kon aangeven dat ik dat niet handig vondt was er al doorgegeven dat het goed was. Dus kon ik ook de bank nog ontzanden en het toilet extra doen![]()
ook het huis nog een beetje "ver-eiert" en verhaast"
tussendoor koffie gedronken en gelunsjt
net was opgehangen en nu administratie
I'm melting!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Suikertaartjes en water is geen goede combi
Daar! Zie!quote:
Echt?? Zit jij echt achter.. dit accountquote:
Net maar even droge kleren aangetrokken. Ik heb een collega staan aanmoedigen die meedeed aan de Circuit Run.quote:
mijn zus heeft die ook net gelopenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net maar even droge kleren aangetrokken. Ik heb een collega staan aanmoedigen die meedeed aan de Circuit Run.
Nu is het officieel een trainingsbroekenmiddag en heb ik een kop thee om weer op te warmen.
Haha. Nee, al ben ik wel fanquote:Op zondag 29 maart 2015 13:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt?? Zit jij echt achter.. dit account
Ik zag wel mensen met een NS-paraplu lopen, maar die dingen waaien zo kapot... was blij dat ik gewoon een regenbroek had aangetrokken, maar toch tot op mijn ondershirt doorweektquote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn zus heeft die ook net gelopendie was ook helemaal doorweekt
Er was een tijd dat ik regelmatig twee keer per dag een half uur door dit weer naar school moest fietsen.quote:
"vroeger-......."quote:Op zondag 29 maart 2015 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik regelmatig twee keer per dag een half uur door dit weer naar school moest fietsen.
quote:
toen we de lange oe nog gebruikten, zo vroeger.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
toen we de lange oe nog gebruikten, zo vroeger.
Ik zeg altijd vruuuugerquote:Op zondag 29 maart 2015 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
toen we de lange oe nog gebruikten, zo vroeger.
Ik heb er hier een die wel wil "helpen"quote:Op zondag 29 maart 2015 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Mb hond heeft teen mom ambitiesze speelt zwangerschapje, incl gierende hormonen
nah, dr wordt mooi knipknip gedaan volgende weekquote:
maakt Joey niiet uit, die klimt er toch wel opquote:Op zondag 29 maart 2015 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah, dr wordt mooi knipknip gedaan volgende week
is ie ook gekniptquote:Op zondag 29 maart 2015 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
maakt Joey niiet uit, die klimt er toch wel op
Ik ook. Vijf dagen per week. En regenpakken waren niet cool.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik regelmatig twee keer per dag een half uur door dit weer naar school moest fietsen.
Det joa!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
Vruuger, toen de kaaw schottol nog werrūm waar.
En vuurger, toen de kratte bier nog van hout ware en ge dur moest zoipe om d'n kachel oan te haawe.
Ik trok altijd gewoon een regenpak aan. Erg modebewust ben ik nooit geweest namelijkquote:Op zondag 29 maart 2015 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Vijf dagen per week. En regenpakken waren niet cool.
Doorweekt op school zitten was ietsjes cooler (zowel letterlijk als figuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |