Is daar zoveel keus in dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een bij mij passende bonenmachine

Mjah ik wil het waterwarmmaakgedeelte er ook aan vast hebben zitten.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Is daar zoveel keus in dan?
Ik heb een electrische met ronddraaiende mesjes. Ook prima voor poedersuiker, notenmeel en havermoutmeel.

Mij te chic. Maar zijn er geen reviews te vinden van de consumentenbond oid?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik wil het waterwarmmaakgedeelte er ook aan vast hebben zitten.
Dus bonen + water erin, koffie eruit.

Miljoenmiljard.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij te chic. Maar zijn er geen reviews te vinden van de consumentenbond oid?

Het moet bij de keuken passen, geen geluid maken en niet stinken?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Miljoenmiljard.
Dat maakt het ook zo lastig
En ik moet ook nog rekening houden met de eisen die door de niet-koffiedrinkster worden gesteld.

Kun je hem niet IN een geluidsgeisoleerd keukenkastje zetten?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef fietsie het volgende:
Zo klein en zo stil mogelijk.....
(Basis eigenschappen van een volautomaat: Luidruchtig en Groot)
En ik wil dattie eenvoudig schoon te maken is.... eenvoudig in de praktijk, niet eenvoudig volgens de folder

Deze keuken heeft al keukenkastruimtetekort... Tekening voor de nieuwe keuken ligt bij degene die um moet plaatsen, die gaat nog wat details tweaken en de maten controleren.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je hem niet IN een geluidsgeisoleerd keukenkastje zetten?

Inbouwkoffiemaalzetapparaatding bestellenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze keuken heeft al keukenkastruimtetekort... Tekening voor de nieuwe keuken ligt bij degene die um moet plaatsen, die gaat nog wat details tweaken en de maten controleren.

).
 ).

Ik zet meestal een kan vlak voor ik de eerste mensen verwacht. En de tweede zo snel mogelijk erna.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb voor de gelegenheid mijn Action koffiezetapparaat maar weer eens opgepoetst. In 20 minuten een kan koffie. Bezoek moet zich vooraf maar aanmelden.
Normaal krijgt men Senseo of -in groter gezelschap- met de hand gezette koffie uit een pannetje kokend water (met mijn nieuwe waterkokert kan ik dat water verwarmen tot de blijkbaar optimale 95 graden, dat wel).

Dat doe ik dus ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zet meestal een kan vlak voor ik de eerste mensen verwacht. En de tweede zo snel mogelijk erna.
Maar meestal loopt de koffievoorziening hier wel spaak als er binnen 20 minuten drie stellen/gezinnen op de stoep staan.
 Maar inderdaad, als kan1 leeg is met de eerste lichting bezoek, dan kan lichting 2 beter thee bestellen of zo.
 Maar inderdaad, als kan1 leeg is met de eerste lichting bezoek, dan kan lichting 2 beter thee bestellen of zo.   

Komt MPG?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.Maar inderdaad, als kan1 leeg is met de eerste lichting bezoek, dan kan lichting 2 beter thee bestellen of zo.

Ik heb een echt slome waterkoker... Dus thee moeten ze ook geduld voor hebben. Alleen de taart gaat vlug.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.Maar inderdaad, als kan1 leeg is met de eerste lichting bezoek, dan kan lichting 2 beter thee bestellen of zo.

Niet dat ik weetquote:

Noem je jezelf nu een taart?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een echt slome waterkoker... Dus thee moeten ze ook geduld voor hebben. Alleen de taart gaat vlug.

quote:

wij gaan naar een verjaardag. Wilden eigenlijk afzeggen maar toch niks beters te doenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:38 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat een rotweer momenteel.
Dat wordt niet meer naar buiten vandaag als het zo blijft. Binnen maar dingen verzinnen om te doen.

Owh ja, we moeten nog wat dingen omplanten van de AH.quote:

quote:Op zondag 29 maart 2015 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij gaan naar een verjaardag. Wilden eigenlijk afzeggen maar toch niks beters te doen
Cat, Koen is onderwegquote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb voor de gelegenheid mijn Action koffiezetapparaat maar weer eens opgepoetst. In 20 minuten een kan koffie. Bezoek moet zich vooraf maar aanmelden.
Normaal krijgt men Senseo of -in groter gezelschap- met de hand gezette koffie uit een pannetje kokend water (met mijn nieuwe waterkokert kan ik dat water verwarmen tot de blijkbaar optimale 95 graden, dat wel).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |