op 10 zie je echt wel of iemand het in zich heeft. Hij is harstikke enthousiast, maar een goede voetballer, neuh. Z'n broer van 12 heeft veel meer techniek in huis, maar die heeft niet alrijd even veel zin zn best te doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op 10 kan je dat nog niet zeggen hoor, over een jaar of 4 is dat pas zeker
en toch zijn er nog genoeg waarbij het kwartje alsnog valt en die het wel halen. En er zijn er nog veel meer die het dan wel kunnen maar het nooit halen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op 10 zie je echt wel of iemand het in zich heeft. Hij is harstikke enthousiast, maar een goede voetballer, neuh. Z'n broer van 12 heeft veel meer techniek in huis, maar die heeft niet alrijd even veel zin zn best te doen
Tuurlijk wordt er gewisseld....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wordt er dan niet gewisseld? Twee luilakken bij elkaar enzo. Kijken wie bij elkaar past?
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen familie meeslepen naar die ziekenhuizen en dat het medisch personeel die mensen dan bij het SEH bed toelaten.quote:
Zou Priem niet gewoon al slapen?quote:
Uhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen familie meeslepen naar die ziekenhuizen en dat het medisch personeel die mensen dan bij het SEH bed toelaten.
In NL ziekenhuizen een stevige no-go....
Richtlijn is 1.quote:
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en toch zijn er nog genoeg waarbij het kwartje alsnog valt en die het wel halen. En er zijn er nog veel meer die het dan wel kunnen maar het nooit halen.
huh ? datis wel erg streng....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....
Nee, dat denk ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Heb er toch meer dan eens zelf gelegen met meer dan 1 iemand aan mijn bed. En er ook gezeten bij bv mijn moeder met meer dan 1.quote:
Want? Anderen kunnen niet rijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....
Rijden de andere ouders als gekken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wil er vreemden niet mee belasten. Echt zo onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Anderen kunnen niet rijden?
Maar die gaan juist allemaal dezelfde kant opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wil er vreemden niet mee belasten. Echt zo onbegrijpelijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welnee zit tussen haar oren. Net als veel andere waanideeenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijden de andere ouders als gekken?
Sjah niet alle ziekenhuizen houden zich voldoende aan richtlijnen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er toch meer dan eens zelf gelegen met meer dan 1 iemand aan mijn bed. En er ook gezeten bij bv mijn moeder met meer dan 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |