*zak chips opentrekt*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef fietsie het volgende:
Nou dan is het nu wel tijd voor een snekje Ess
Een oom van mij had zijn tv op de koelkast gezet. Op de tweede koelkast, trouwens. De keuken vond ie te ver lopen voor zijn bier.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Zon walking fridge zou nu wel handig zijn...
Misschien toch maar eens net als in hotel, een minibar regelen in de bankleuning of zo...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ik bedenk me net dat ik door dat gebeuren met die vrouw ik helemaal niet gegeten heb op werk![]()
Ik heb alleen avondeten gehad dus
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:42 schreef fietsie het volgende:
Nou dan is het nu wel tijd voor een snekje Ess
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een oom van mij had zijn tv op de koelkast gezet. Op de tweede koelkast, trouwens. De keuken vond ie te ver lopen voor zijn bier.
of je partner goed dresseren, is mijn vrouw ook geluktquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
Zon walking fridge zou nu wel handig zijn...
Misschien toch maar eens net als in hotel, een minibar regelen in de bankleuning of zo...
Wordt je relatie daar nou beter van?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
of je partner goed dresseren, is mijn vrouw ook gelukt
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een oom van mij had zijn tv op de koelkast gezet. Op de tweede koelkast, trouwens. De keuken vond ie te ver lopen voor zijn bier.
quote:
quote:
wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wordt je relatie daar nou beter van?
Morgen vriendjes dag bij de hockey hier. De kleine is uitgenodigd... Begint om 9 uur.... Dat is dus 8 uur... Dus 7 uur eruit weer...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:55 schreef essnhills het volgende:
Ik maak het ook niet te laat![]()
Vannacht natuurlijk een uurtje korter en ik moet morgen openen,
en stiekem ben ik nog een beetje van slag dus denk ik dat ik morgen wel moe zal zijn
Ze spelen natuurlijk ook wel een beetje valsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen vriendjes dag bij de hockey hier. De kleine is uitgenodigd... Begint om 9 uur.... Dat is dus 8 uur... Dus 7 uur eruit weer...
Poe, weer zo vroeg. En weer voor sport. *ril*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Morgen vriendjes dag bij de hockey hier. De kleine is uitgenodigd... Begint om 9 uur.... Dat is dus 8 uur... Dus 7 uur eruit weer...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef crv het volgende:
ok, de kabels die ik besteld heb kosten ¤70 incl 20 euro verzendkosten datzelfde kost hier ¤370
QFTquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Chantal Janzen op RTL4 heeft toch wel een prachtig figuurtje zeg...
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
Cat !! Je horrorprogramma is er weer op TLC!
Mag hij wel op sport als hij zou willen ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Poe, weer zo vroeg. En weer voor sport. *ril*
Ik hoop dat buurkitten niet op voebah/hokkie oid wil. Ik zag vandaag een hoop ouders langs de lijn natgeregend raken....baaaah!
Jawel. Maar dus geen wedstrijdjes op weet ik veel welke dagen. Dat doet ie maar als hij er alleen heen kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag hij wel op sport als hij zou willen ?
Binnensport kiezen ? Badminton of zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel. Maar dus geen wedstrijdjes op weet ik veel welke dagen. Dat doet ie maar als hij er alleen heen kan.
Zolang het bij 1 sport blijft is er geen probleem lijkt me. Uurtje trainen en twee uurtjes wedstrijd in de week moet haalbaar zijn zonder al je "eigen" tijd in te leveren. En ook als je kind geen teamsport zou doen moet je er ook mee naar trainingen en zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:17 schreef fietsie het volgende:
*brrrrr* hier in dorp ook van die ouders zonder enige seconde eigen leven omdat er zo nodig teamsporten gedaan moeten worden..
Voorbeeld: de buurvrouw is vandaag met 3 dochters 450 km wezen rijden om in een gymzaal te kijken hoe een geweldige "prestatie" dochters 1,2 en 3 leverend bij het richting het plafond gooien van een baton, en een kwartiertje later een vlag. Echt. Nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zolang het bij 1 sport blijft is er geen probleem lijkt me. Uurtje trainen en twee uurtjes wedstrijd in de week moet haalbaar zijn zonder al je "eigen" tijd in te leveren.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voorbeeld: de buurvrouw is vandaag met 3 dochters 450 km wezen rijden om in een gymzaal te kijken hoe een geweldige "prestatie" dochters 1,2 en 3 leverend bij het richting het plafond gooien van een baton, en een kwartiertje later een vlag. Echt. Nee.
Hoewel ik twijfel of dat een sport genoemd kan worden, kan ik daar alleen maar respect voor hebben dat je dat voor je kinderen over hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voorbeeld: de buurvrouw is vandaag met 3 dochters 450 km wezen rijden om in een gymzaal te kijken hoe een geweldige "prestatie" dochters 1,2 en 3 leverend bij het richting het plafond gooien van een baton, en een kwartiertje later een vlag. Echt. Nee.
Zonde wedstrijdjes prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Binnensport kiezen ? Badminton of zo.
Nope, is wekelijks. *the joy of facebook*quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoewel ik twijfel of dat een sport genoemd kan worden, kan ik daar alleen maar respect voor hebben dat je dat voor je kinderen over hebt.
Het zal een grote wedstrijd geweest zijn, en die zal er niet elke week zijn.
Die zwemlessen wil ook ook anders oplossen. Elke week naar t zwembad op een moment dat het mij niet uitkomt...en dat 1-2 jaar lang...nee, dankje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoewel ik twijfel of dat een sport genoemd kan worden, kan ik daar alleen maar respect voor hebben dat je dat voor je kinderen over hebt.
Het zal een grote wedstrijd geweest zijn, en die zal er niet elke week zijn. Nu ga ik ook elke week naar zwemles, als dat straks klaar is mag hij een sport kiezen, en dan ga ik daar mee naar de training als ik kan.
Nope, geen sporten waarin een "club" of "teams" of "dingen voor de groep" een rol spelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, echte ouders hier. Kind dumpen op de sportclub en vooral niet zelf betrokken zijn erbij
Waarom geen wedstrijden ? Ook suf als je alleen maar mag trainen, en dan zijn vriendjes daar wel wedstrijden gaan doen en hij mag niet meedoen..quote:
Zwemles op de sportschool. Samen erheen, zelf sporten, tegelijk klaar, samen naar huis. Eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zwemlessen wil ook ook anders oplossen. Elke week naar t zwembad op een moment dat het mij niet uitkomt...en dat 1-2 jaar lang...nee, dankje.
Ik ga liever zelf met hem balletje trappen dan dat ik een uur moet toezien hoe een broekie van 18 ofzo veeeeel te fanatiek moeilijk doet over spelregels.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, echte ouders hier. Kind dumpen op de sportclub en vooral niet zelf betrokken zijn erbij
In de zomervakantie dan een weekcursus nemen en hopen dat hij het snel Onder de knie heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die zwemlessen wil ook ook anders oplossen. Elke week naar t zwembad op een moment dat het mij niet uitkomt...en dat 1-2 jaar lang...nee, dankje.
Hij kiest maar wat anders. Sowieso hoeft hij niet te sporten he? En wedstrijdjes mag hij doen als hij er zelf heen kan fietsen. Dat hele fanatieke gedoe is echt nergens voor nodig op jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom geen wedstrijden ? Ook suf als je alleen maar mag trainen, en dan zijn vriendjes daar wel wedstrijden gaan doen en hij mag niet meedoen..
Buurpoes is alleegies voor sporten van anderen, laat staan dat die zelf op een sportapparaat gaat staan...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwemles op de sportschool. Samen erheen, zelf sporten, tegelijk klaar, samen naar huis. Eten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga liever zelf met hem balletje trappen dan dat ik een uur moet toezien hoe een broekie van 18 ofzo veeeeel te fanatiek moeilijk doet over spelregels.
Ik sport niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwemles op de sportschool. Samen erheen, zelf sporten, tegelijk klaar, samen naar huis. Eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |