quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn toetje nu is gewoon een T-bone. Zoet is voor vrouwen en homo's.
trenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een goed afslankmiddel die niet illegaal is op de markt? Ik wil gewoon sneller droog worden weetje.
doping of geen doping, lekker boeiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil geen illegale zaken meer in me kadaver kankeren.
ben je mof?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:55 schreef V1z0R het volgende:
jeroen, https://xxlnutrition.com/de/nld/olimp/cla-green-tea-l-carnitine
bij mij ging het daardoor iets sneller maar is geen wondermiddel zoals ephedrine ofzo
clenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een goed afslankmiddel die niet illegaal is op de markt? Ik wil gewoon sneller droog worden weetje.
T3 75 mcg per dagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
helpt geen flikkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:55 schreef V1z0R het volgende:
jeroen, https://xxlnutrition.com/de/nld/olimp/cla-green-tea-l-carnitine
bij mij ging het daardoor iets sneller maar is geen wondermiddel zoals ephedrine ofzo
goeie milf inddquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere broek heeft die Brecht van Hulten aan. Zo'n strakke leren
dexaprine ging nog wel lekker totdat het verboden werdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon minder eten en eventueel wat cardio erbij. Al die kwakzalverij heb je niet nodig.
Ja precies alles wat verboden is dat werkt wel. Maar die plantenextracten en dat soort spulquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
dexaprine ging nog wel lekker totdat het verboden werd
heb nog 1 oude pil dexaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
dexaprine ging nog wel lekker totdat het verboden werd
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb nog 1 oude pil dexa
ga ik gebruike op feest
Wat denken jij? Jij weet niet wie ik ben!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind het altijd extra grappig als mensen zoals verbo of cor of zo retarded doen.
Quote dit bericht gwn voor de lolz
is er ooit een meet geweest dan? ik heb nooit uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende meet weer?
Er is al 3 keer een meet geweest man. Wel kaolo ziek dat je nooit uitgenodigd bent. Volgende meet is 12 mei.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
is er ooit een meet geweest dan? ik heb nooit uitnodiging gehad
haha wist je nog dat sander vorige x zo dronken was en vms probeerde te zoenenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er is al 3 keer een meet geweest man. Wel kaolo ziek dat je nooit uitgenodigd bent. Volgende meet is 12 mei.
Trainingsmaatje van me is ook begonnen met test kuurtje nuquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:45 schreef Verbosity het volgende:
Gwoon aan de vitamine T gaan voor een tantoe harde cut
Dinsdag is ook de perfecte dag voor een meetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er is al 3 keer een meet geweest man. Wel kaolo ziek dat je nooit uitgenodigd bent. Volgende meet is 12 mei.
Het grappige vond ik dat dit na 2 breezers was.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha wist je nog dat sander vorige x zo dronken was en vms probeerde te zoenen
awkwarddd
melk. Goed dat je er weer bent ouwe pikkenbaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het grappige vond ik dat dit na 2 breezers was.
Zon lieve jongen die no1
Sukkeltje dat is juist stapavondje in 050. Iedereen die komt hoeft toch niet te werken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dinsdag is ook de perfecte dag voor een meet
mwehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Etha test zoveel dat ze em ook wel 'de examinator' noemen.
Ja ligt gemist, denk osum vrolijkt me wel weer opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
melk. Goed dat je er weer bent ouwe pikkenbaas.
spinal en steenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil geen illegale zaken meer in me kadaver kankeren.
Jazeker de apothekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe
buiten de gym noemen ze me ook wel 'de apotheker'
Damn, dan heb ik het mijn hele leven verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sukkeltje dat is juist stapavondje in 050. Iedereen die komt hoeft toch niet te werken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende meet weer?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
awkwarddd
Hehe. Ik weet for a fact dat jij nog nooit geweest bent maat. mij maak je niet gek hiermee.quote:
kan ook de DMAA zijn geweest, heb die toen erbij genomen voor extra goodiesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
helpt geen flikker
heb dat ook een tijd geprobeerd zonde van mn geld
Dit is jullie nummertje zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:03 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso mensen die tof doen over het bijwonen van diverse meets maar wiens naam ik niet zie in 'de gym - The Inner Circle'-groepsapp kan ik al niet meer serieus nemen.
Nog bedankt dat ik bij je kon pitten laatstquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:03 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso mensen die tof doen over het bijwonen van diverse meets maar wiens naam ik niet zie in 'de gym - The Inner Circle'-groepsapp kan ik al niet meer serieus nemen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef VMSDKR het volgende:
Moet nog steeds lachen om seto met z'n "kk wasbeer".
Mi casa es su casa, vriendquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nog bedankt dat ik bij je kon pitten laatst
Dat was nastyquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
awkwarddd
Vreemde taal leren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Pass me wat advies. Nieuwe hobbys, shit. Iets.
Ja had al zoiets in gedachte. Welke zijn awesome of useful? Welke bronnen zijn het beste? Memrise, duolingo?quote:
Russischquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja had al zoiets in gedachte. Welke zijn awesome of useful? Welke bronnen zijn het beste? Memrise, duolingo?
Zat te denken aan Hongaars maar daar heb je geen flikker aanwel een unieke taal qua afkomst.
Ossum heeft een Absimplantatie gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Welk herstel? Waar gaat dit over? Ga lekker trainen en fucking ripped worden....???
Of mis ik iets
Straks weer met sjaaltje buiten de auto door de straten scheuren en toeterenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Lekker rustig met al die turken die naar dat voetbal kijken via de schotel.
Thanks Sander, tenminste iemand die me hier waardeertquote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:28 schreef no1uknow het volgende:
Hey verbosity goed je weer te zien hier
Srs
Portugees.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja had al zoiets in gedachte. Welke zijn awesome of useful? Welke bronnen zijn het beste? Memrise, duolingo?
Zat te denken aan Hongaars maar daar heb je geen flikker aanwel een unieke taal qua afkomst.
Nog geen Russisch voor helaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:28 schreef Awesome_ het volgende:
La leche. La. Leche.
Hehe. Duolingo is awesome.
nee zag het. Anders had ik die gedaan. Mandarin ook niet. Dan kon ik wat inside jokes doen met seto en beach hier mja.quote:
ja die pimsleur trek ik echt niet. Moet wel interactief zijn. Krijg daar zo'n 'ommelette du fromage'-dexter brainwash idee van. Creeps me out.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:34 schreef JaqenHghar het volgende:
En je hebt ze al genoemd awesome. Duolingo, memrise. En nog een spreekcursus van Pimsleur. Onder het pompen leren spreken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ook de laatste zaterdagavond dat ik keer thuisblijf. Man man.
Lol ik kan je ook geen weekend alleen laten he. Hier gaat ie lekker. Volgende keer gewoon weer komen en geen kutsmoesjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ook de laatste zaterdagavond dat ik keer thuisblijf. Man man.
true that. Thnx. Sander wilde ook keer mee, is dat goed of hebben jullie nog ruzie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol ik kan je ook geen weekend alleen laten he. Hier gaat ie lekker. Volgende keer gewoon weer komen en geen kutsmoesjes.
Neuh, die blauwharige was t niet waard. Sander is goeie kerel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
true that. Thnx. Sander wilde ook keer mee, is dat goed of hebben jullie nog ruzie?
beter peterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuh, die blauwharige was t niet waard. Sander is goeie kerel.
wat een kut uitslagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Lekker rustig met al die turken die naar dat voetbal kijken via de schotel.
Ja wist ik ook niet, het enige wat iik zag was die ass en toen pas de naam en het gezichtquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Kop als een bak met wurmen weer
Zo jammer.
Waar zag je dr lopen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wist ik ook niet, het enige wat iik zag was die ass en toen pas de naam en het gezicht
Ik zie Sap na deze pagina wel met een turk trouwen GC / Turken op FOK! #1341 Zeewier zemmelsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Nergens, maar dacht oh goede asser en toen deed ik reverse image search
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat een kut uitslag
donnie op de combo met NL en juichen als Turkai wint.
http://www.dailymail.co.u(...)r-bottom-thighs.htmlquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Oh het is Andressa Urach, die heeft implants
Maar geen penis dat scheelt voor jullie
als Ossum niet doet...quote:
Coca-cola Nikes?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
welke zal ik kopen
iemand nog suggesties met desigN?
whahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie Sap na deze pagina wel met een turk trouwen GC / Turken op FOK! #1341 Zeewier zemmels
haha no thanksquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie Sap na deze pagina wel met een turk trouwen GC / Turken op FOK! #1341 Zeewier zemmels
Ik vind die 4e wel tof.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De kleur en witte streepje doet me denken aan coca-cola, helemaal met de witte veter.
op laatste punt afgehaakt manquote:Op zondag 29 maart 2015 04:35 schreef no1uknow het volgende:
Hey etha nu technofeestje in patronaat kom je ook
Ik zou voor die vieze linkse gaan srsquote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
welke zal ik kopen
Ik zou voor adidas gaan danquote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
welke zal ik kopen
tuurlijk man die max rijdt daar alleen maar omdat ze vader kkveel poen en connecties heeft en graag ze zoon in de F1 ziet stranden in de grindbak zoals hij zelf ook deed.quote:
Je mag hem wel pijpen?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Hij is gewoon goed omdat ie mad veel uren heeft gemaakt. Daar heb ik net zoveel respect voor.
[ afbeelding ]
quote:
Alles rustig, beetje genieten van het leven op een eiland. Beetje duiken, beetje zuipen. In 3 weken geen gym aangeraakt (maar is ook zo kaolo duur hier fucking 10~15 euro per sessie u wot m8? )quote:
Nee, wel enkele "wereldontdekkende" reizigers.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
ja heb je al thaise in der kontje gepakt dan
Ik moest op een gegeven moment bijna huilen, erg emotionele film.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
ik ga die film nog maar eens een keer bekijken, sterk verhaal en goed geacteerd, prima voor een rustige zondagochtend alleen in bed
hey cc
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alles rustig, beetje genieten van het leven op een eiland. Beetje duiken, beetje zuipen. In 3 weken geen gym aangeraakt (maar is ook zo kaolo duur hier fucking 10~15 euro per sessie u wot m8? )
Binnenkort naar bangkok hitchiken voor songkran (nieuwjaar) en daarna door naar chiang mai, chair ri en nog wat. Dan naar Laos, daar motor kopen en via Vietnam door naar Cambodja en daarna weer terug naar Thailand als alles een beetje meezit.
[..]
Nee, wel enkele "wereldontdekkende" reizigers.
[..]
Ik moest op een gegeven moment bijna huilen, erg emotionele film.
zijn best veel mensen die zo sporadisch werken om te sparen inddquote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vraag me dit wel altijd af bij mensen zoals jij, hoe kom je in godsnaam aan het geld om dat te doen? Heb je hier gewoon ff een jaar fulltime gewerkt en bij je ouders gewoond en alles gespaard ofzo? Of werk je daar tussendoor? Of maximaal geleend ofzo?
voor 3 duizend euro kun je daar wel een jaar rondreizen hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vraag me dit wel altijd af bij mensen zoals jij, hoe kom je in godsnaam aan het geld om dat te doen? Heb je hier gewoon ff een jaar fulltime gewerkt en bij je ouders gewoond en alles gespaard ofzo? Of werk je daar tussendoor? Of maximaal geleend ofzo?
de vlucht ernaartoe is toch al 1000 ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
voor 3 duizend euro kun je daar wel een jaar rondreizen hoor
kost geen fuck
Voor 450 euro sta je wel in Bangkok hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
de vlucht ernaartoe is toch al 1000 ofzo
Ik heb de afgelopen 5~6 jaar veel gespaard. Gewoon voor een keertje als ik echt fatsoenlijk wilde gaan genieten. Kon wel 50~100 euro uitgeven met uitgaan maar beetje verspilling van geld. Als je fatsoenlijk prioriteiten weet te leggen kun je genoeg geld opzij zetten en ook nog genieten van het leven.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
ja maar je kan je dan wel elke dag 2x laten aftrekken voor zowat nixquote:Op zondag 29 maart 2015 12:13 schreef Beach het volgende:
[..]
de vlucht ernaartoe is toch al 1000 ofzo
genietenquote:Op zondag 29 maart 2015 12:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5~6 jaar veel gespaard. Gewoon voor een keertje als ik echt fatsoenlijk wilde gaan genieten. Kon wel 50~100 euro uitgeven met uitgaan maar beetje verspilling van geld. Als je fatsoenlijk prioriteiten weet te leggen kun je genoeg geld opzij zetten en ook nog genieten van het leven.
Ik heb de eerste maand iets van 1050 euro uitgegeven exc vlucht. Daar zit dan ook een duikcursus van ~300 euro en een overpriced shirt en powerbank van 50 en 30 eypo respectievelijk bij inbegrepen. Wonen is niet duur (hostels of als je lang blijft eigen appartement, voor 350 euro leef je in luxe en voor 200 heb je gewoon een fatsoenlijk appartementje). Reizen hoeft ook niet duur te zijn als je het slim aanpakt. Eten is cheapass (in Bangkok en Chiang Mai iig, op eilanden 3x zo duur maar alsnog rond de 4 euro per maaltijd ofzo).quote:Op zondag 29 maart 2015 12:13 schreef seto het volgende:
je kunt wel naar thailand vliegen voor rond de ~500 euro
maar met 3k ga je het daar geen jaar redden, 3 maanden als je heel cheap leeft mss
hey wat voor motor ga je daar kopen drinky?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5~6 jaar veel gespaard. Gewoon voor een keertje als ik echt fatsoenlijk wilde gaan genieten. Kon wel 50~100 euro uitgeven met uitgaan maar beetje verspilling van geld. Als je fatsoenlijk prioriteiten weet te leggen kun je genoeg geld opzij zetten en ook nog genieten van het leven.
Maar in die tijd ben je toch ook nog een half jaar ergens in het oostblok geweest ofzo? Daar ook gewerkt dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Genoeg om het hier een jaar vol te houdenquote:
250cc crosser/enduro. Moet wel te doen zijn voor 500 euro ofzo.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:18 schreef Beach het volgende:
[..]
hey wat voor motor ga je daar kopen drinky?
zeker zon lokaal 125cc ding?
Yep, kreeg een Erasmus beurs en stufi dus dat was geen probleem. En daar kwam ik met gemiddeld 600~800 euro per maand makkelijk rond, penthouse appartement in hartje Budapest, bijna elke avond uit eten of goede biefstuk enz. (kost ook geen drol daar).quote:Op zondag 29 maart 2015 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar in die tijd ben je toch ook nog een half jaar ergens in het oostblok geweest ofzo? Daar ook gewerkt dan?
Nice hoorquote:Op zondag 29 maart 2015 12:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Genoeg om het hier een jaar vol te houden.
[..]
250cc crosser/enduro. Moet wel te doen zijn voor 500 euro ofzo.
[..]
Yep, kreeg een Erasmus beurs en stufi dus dat was geen probleem. En daar kwam ik met gemiddeld 600~800 euro per maand makkelijk rond, penthouse appartement in hartje Budapest, bijna elke avond uit eten of goede biefstuk enz. (kost ook geen drol daar).
Ik ben bezig een internationaal harem voor mezelf op te zetten ja toch blijf wel paki hahaha gewoon normaal blijven.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:26 schreef seto het volgende:
twist: het was geen uitwisseling in budapest maar hij ging daar nieuwe ho's regelen
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:45 schreef seto het volgende:
echt treurig hoe snel sommige vrouwen zich al fitness model kunnen noemen
quote:
alsof dat erg zou zijn...quote:Op zondag 29 maart 2015 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
Deze app trouwens, stuur je snapchat naar 50 random mensen en krijg je er zelf 50 random terug
http://flingapp.co
Inb4 50 dick pics ontvangen
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Eleiko, tattoomeisje voor je
Trouwens wel mooi hoe het fitness motivation heet, maar ze alleen een lege bar of 10kg plate squat en de rest bestaat uit semi erotische shots van haar lichaam
Dat ze zo wordt toegelaten in de gym trouwensquote:Op zondag 29 maart 2015 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Eleiko, tattoomeisje voor je
Trouwens wel mooi hoe het fitness motivation heet, maar ze alleen een lege bar of 10kg plate squat en de rest bestaat uit semi erotische shots van haar lichaam
Hahaha ook echt lolquote:Op zondag 29 maart 2015 12:59 schreef seto het volgende:
ik denk dat de motivatie is dat ze op het einde mcdonalds bestelt in haar ondergoed
is puur voor promotiequote:Op zondag 29 maart 2015 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ook echt lol![]()
niet eens gezien nog.
Vraag me ook af of er echt chicks zijn die in zo'n outfit naar de sportschool gaan. En of ze inderdaad wel naar binnen mogen.
Van die downies met zo'n plantenspray ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:07 schreef seto het volgende:
[..]
is puur voor promotie
zie het hier ook weleens, van die gasten die dan alleen in heel kort broekje trainen en met water over zichzelf gooien om het op zweet te laten lijken etc.
normaal trainen ze niet zo natuurlijk
Idd ja, olie op al die apparatenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat ze zo wordt toegelaten in de gym trouwens
voor sponsorsquote:Op zondag 29 maart 2015 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nooit gezien dat. Doen ze voor de instagram zeker? En waarom niet gewoon echt trainen dan heb je ook zweet en iig direct goede pomp.
Ja net als die kut Shredz waarmee elk random fitnesswijf poseert op instagramquote:Op zondag 29 maart 2015 13:12 schreef seto het volgende:
[..]
voor sponsors
die willen graag iemand die ze goed kunnen marketen en met dat soort filmpjes verkoop je meer supps aan mensen
Whahha wat gayquote:Op zondag 29 maart 2015 13:15 schreef seto het volgende:
domste wat ik wel ooit had gezien was voor 1 of andere PWO waarmee het moest lijken alsof die gozer ineens 180kg ging benchen
hadden ze alleen die schijven aan de stang gefilmd en daarna met een veel lichtere bench het beeld gecropped
kneets, redelijk hardcore gym met veel gasten die aan wedstrijden doen inddquote:Op zondag 29 maart 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha wat gaymaar wat voor gym train je als er dat soort dingen worden gefilmd. Komen vast ook wel grote gasten dan.
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
als jij door je papa kartles en 1000 uur in een kaolodure f1 simulator vergoed krijgt rij je net zo goed als max
iedereen doet nu alsof hij een soort wonderkind is
Azië kost geen kut in levensonderhoud. Jaartje sparen en je leeft als een koning daarquote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan moet je niet low budget naar Azië gaanquote:Op zondag 29 maart 2015 12:08 schreef JackieBrown het volgende:
Misschien wil ik ook wel een jaar gaan reizen weet je maar ik heb vaste laste enzo en ben wel bang om in vlooienbedjes terecht te komen
Leer produceren luie hond, wil je nou duo worden of niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Pass me wat advies. Nieuwe hobbys, shit. Iets.
Zal ik niet doen henk, thanksquote:Op zondag 29 maart 2015 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je niet low budget naar Azië gaan
denk ik welquote:Op zondag 29 maart 2015 13:45 schreef VMSDKR het volgende:
Ben ik de enige die deze header altijd ziet als twee vingers die aan een zak krabben?
[ afbeelding ]
Ja en dan zeggen dat medicijnen allemaal troep zijn maar ondertussen wel elke drugs die op je pad komt gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:45 schreef VMSDKR het volgende:
Die badtripbob is het pad helemaal kwijt, rechterlijke machtiging in NL uitgevaardigd, "Ik ben niet eens psychotisch."
Aan de andere kant wel weer baas, brb verhuis gewoon naar Spanje.
Leedvermaak is ook vermaak.
ik vraag me altijd af hoe dat soort mensen aan geld komenquote:Op zondag 29 maart 2015 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat medicijnen allemaal troep zijn maar ondertussen wel elke drugs die op je pad komt gebruiken
Maar speed, coke en pillen zijn niet gemaakt door BigPharma natuurlijk en daar zit geen mindcontrol stofje in.
Damn.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:45 schreef VMSDKR het volgende:
Die badtripbob is het pad helemaal kwijt, rechterlijke machtiging in NL uitgevaardigd, "Ik ben niet eens psychotisch."
Aan de andere kant wel weer baas, brb verhuis gewoon naar Spanje.
Leedvermaak is ook vermaak.
wajongquote:Op zondag 29 maart 2015 13:51 schreef Beach het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af hoe dat soort mensen aan geld komen
wajong krijgen om in spanje lekker drugs te gebruikenquote:
idd die kkveganistquote:Op zondag 29 maart 2015 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
zo iemand als hem moet eigenlijk gewoon met een klomp beton aan de poten de amstel in geknikkerd worden.
je hebt er gewoon helemaal geen kloten aan.
vriend denk dat we niet zo ver zijn? Heb jouw sample ook nog niet gehoord hoor??quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Leer produceren luie hond, wil je nou duo worden of niet.
100 jaar geleden lag je gewoon in de goot te kreperen zonder al dat geknuffelquote:Op zondag 29 maart 2015 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
zo iemand als hem moet eigenlijk gewoon met een klomp beton aan de poten de amstel in geknikkerd worden.
je hebt er gewoon helemaal geen kloten aan.
Volgens mij heeft hij gewoon in NL indicatie gekregen en is hier ook behandeld. Moest daarna verplicht op worden genomen, maar is naar Spanje gevlucht. Die Wajong blijft gewoon doorlopen dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
wajong krijgen om in spanje lekker drugs te gebruiken
hoe kan dat
Lekker met je blote voeten op het berenvel, terwijl je je sigaartje rookt in je zelfgemaakte blokhut in noorwegen. Met uitzicht op het noorderlicht.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
ik nu eerst ff tonijnslade pakken
dan ga ik soep pakken over van gisteren
dan ga ik plateau de fromage pakken met worst van monsieur saucisson
dan ga ik bier drinken en tv kijken met de houtkachel aan
Ja man, vanavond my big fat fabulous life op TLCquote:Op zondag 29 maart 2015 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
ik nu eerst ff tonijnslade pakken
dan ga ik soep pakken over van gisteren
dan ga ik plateau de fromage pakken met worst van monsieur saucisson
dan ga ik bier drinken en tv kijken met de houtkachel aan
quote:Op zondag 29 maart 2015 14:07 schreef seto het volgende:
gewoon meet zetten in spanje met bob, kunnen we lekker allemaal trippen
awesome leert nu toch spaans dus die regelt alles wel
cerveza jonguhquote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Si, una leche por favor
ik ben echt een snelle leerling
Gewoon een hop tasjes van oude vrouwtjes 'verzameld' denk ikquote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik klaag niet over geen hobby's fuccboi.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
vriend denk dat we niet zo ver zijn? Heb jouw sample ook nog niet gehoord hoor??
Shiiitt
Its all about the dollarinosquote:Op zondag 29 maart 2015 15:46 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / "Ik was 32 toen ik de liefde van mijn leven ontmoette. Maria was 92"
wat
wat wat wat
Die mensen zijn zo arm dat ze tevreden zijn met simpele dingen. Zo zouden wij ook moeten leven.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:53 schreef seto het volgende:
mensen zijn echt te materialistisch
gelukkig heb ik van mezelf ontdekt dat ik niet zo ben toen ik ging backpacken door sri lanka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |