Ik heb een rechterlijke machtiging voor de psychiatrie in Nederland. Moet verplicht opgenomen zijn en antipsychotica krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:58 schreef Scuidward het volgende:
Dat je vermist staat in nl is voor de lokale popo de normaalste zaak van de dag?
Ja 2 dagen lang dansend lopen en rennen door straten en de 3e dag 2 uur lopen of zo naar strand en daar rondlopen zonder slaapquote:Op zondag 29 maart 2015 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat je daar zo hard op gaat..... Heb jij nu ook zomertijd?
Beetje XTC zo te horen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja 2 dagen lang dansend lopen en rennen door straten en de 3e dag 2 uur lopen of zo naar strand en daar rondlopen zonder slaap
Ok, maar dat was niet mijn vraag.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een rechterlijke machtiging voor de psychiatrie in Nederland. Moet verplicht opgenomen zijn en antipsychotica krijgen..
Dus ben ik ontsnapt. Dat is echt troep wat ze medicijn noemen en ik ben niet eens psychotisch.
Ik heb mijn eigen keuze aan middelen die ik graag neem.
Verdomd sterke hasj dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nope alleen nicotine n cafeïne een klein beetje alcohol. Afgelopen avond wat hasj
Toen ik via Duitsland naar Spanje ging vliegen ben ik door polizei ook 2,keer voor de grap meegenomen naar het bureau omdat ik vermist staquote:
Je komt al in de buurt van het beantwoorden van mijn vraag.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik via Duitsland naar Spanje ging vliegen ben ik door polizei ook 2,keer voor de grap meegenomen naar het bureau omdat ik vermist sta
Mocht gewoon gaan vliegen.
In Rotterdam zelf snuif ik gewoon op straat. Stadhuis plein een keer met Tupper ware doosje vol speed en pillen gezeten waar allemaal politie komt
Doen ik eigenlijk zowat overal. Ook al hangen er camera's gewoon openbaar sleutel in een zakje en snatsen.
Geen enkel probleem.
Heb 2 keer hasj en 1 keer wiet hier gehaald .quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 03:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb 2 keer hasj en 1 keer wiet hier gehaald .
Veel beter dan wat je in shoppa in nl.koopt. ook beter dan wat ik in nl illegaal hen gehad. Hele sterke hasj.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |