Ik heb een rechterlijke machtiging voor de psychiatrie in Nederland. Moet verplicht opgenomen zijn en antipsychotica krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:58 schreef Scuidward het volgende:
Dat je vermist staat in nl is voor de lokale popo de normaalste zaak van de dag?
Ja 2 dagen lang dansend lopen en rennen door straten en de 3e dag 2 uur lopen of zo naar strand en daar rondlopen zonder slaapquote:Op zondag 29 maart 2015 03:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat je daar zo hard op gaat..... Heb jij nu ook zomertijd?
Beetje XTC zo te horen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja 2 dagen lang dansend lopen en rennen door straten en de 3e dag 2 uur lopen of zo naar strand en daar rondlopen zonder slaap
Ok, maar dat was niet mijn vraag.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een rechterlijke machtiging voor de psychiatrie in Nederland. Moet verplicht opgenomen zijn en antipsychotica krijgen..
Dus ben ik ontsnapt. Dat is echt troep wat ze medicijn noemen en ik ben niet eens psychotisch.
Ik heb mijn eigen keuze aan middelen die ik graag neem.
Verdomd sterke hasj dan.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nope alleen nicotine n cafeïne een klein beetje alcohol. Afgelopen avond wat hasj
Toen ik via Duitsland naar Spanje ging vliegen ben ik door polizei ook 2,keer voor de grap meegenomen naar het bureau omdat ik vermist staquote:
Je komt al in de buurt van het beantwoorden van mijn vraag.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik via Duitsland naar Spanje ging vliegen ben ik door polizei ook 2,keer voor de grap meegenomen naar het bureau omdat ik vermist sta
Mocht gewoon gaan vliegen.
In Rotterdam zelf snuif ik gewoon op straat. Stadhuis plein een keer met Tupper ware doosje vol speed en pillen gezeten waar allemaal politie komt
Doen ik eigenlijk zowat overal. Ook al hangen er camera's gewoon openbaar sleutel in een zakje en snatsen.
Geen enkel probleem.
Heb 2 keer hasj en 1 keer wiet hier gehaald .quote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 03:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb 2 keer hasj en 1 keer wiet hier gehaald .
Veel beter dan wat je in shoppa in nl.koopt. ook beter dan wat ik in nl illegaal hen gehad. Hele sterke hasj.
quote:
Ik heb al antwoord gegeven. Niet alleen lokale politie hier kent mij. Iedereen overal kent mij zowatquote:Op zondag 29 maart 2015 03:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je komt al in de buurt van het beantwoorden van mijn vraag.
Ik zou zeggen probeer het nog een laatste keer.
Maar de vraag was of het geen probleem was dat je vermist bent in nl voor de lokale politie.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb al antwoord gegeven. Niet alleen lokale politie hier kent mij. Iedereen overal kent mij zowat
Ik woon in Formentera del segura.quote:
Geen probleem.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar de vraag was of het geen probleem was dat je vermist bent in nl voor de lokale politie.
Niet:
- Had je problemen in Duitsland?
- Wat voor een goedjes stop je in je neus?
- Bewaar jij je stash ook in een Tupperware bakkie?
- Werkten je pillen?
Ok. Nou fijn dat het goed met je gaat.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geen probleem.
Duitsland waren ook toffe mensen. 1 ontzettend lekkere agente
Ik heb nu niks op. Maar keta, speed, mxe, 2ci, mdma, methylone weleens gesnoven. Coke heeeeeeel af en toe weleens
Soms wel soms niet.
Jabpillen van 200mg en telkens weer hel bijnemen wanneer het totaal nog niet nodig is
Deze waren gewoon aardige agenten met humorquote:Op zondag 29 maart 2015 03:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Poeh, dan kan je de guarde van Ceuta nog niet. Dat zijn pas walgelijke mensen!!
Mag je op andere toeters blazen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:21 schreef stopdemots het volgende:
in spanja draai je zo de bak in voor de jonko
Ze mogen van mij contact opnemen als ze willen. Zeker die geile lieve begeleidster die mij opgeilde daar.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok. Nou fijn dat het goed met je gaat.
Verwacht je ooit nog iets te horen van de kliniek waar je uit ontsnapt bent? Als in, stuur eens een kaartje?
Helemaal niet. Deze agenten brachten mij zelfs nog thuis ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:21 schreef stopdemots het volgende:
in spanja draai je zo de bak in voor de jonko
Seks leidt ook alleen maar af van waar het in het leven werkelijk om draait.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:24 schreef badtripbob het volgende:
Alleen was vrijheid en geen troep als antipsychotica in mijn lijf belangrijker
Ik was paar weken (maanden) geleden na een geniale shot vergeten om mijn riem van mijn linkerarm af te halen en dat viel de politie wel op toen ze langsliepen toen ik op een bankje lag te chillen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik via Duitsland naar Spanje ging vliegen ben ik door polizei ook 2,keer voor de grap meegenomen naar het bureau omdat ik vermist sta
In Rotterdam zelf snuif ik gewoon op straat. Stadhuis plein een keer met Tupper ware doosje vol speed en pillen gezeten waar allemaal politie komt
Doen ik eigenlijk zowat overal. Ook al hangen er camera's gewoon openbaar sleutel in een zakje en snatsen.
Geen enkel probleem.
Wat vind je er van dat de gemeenschap jouw verslaving moet bekostigen?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Klinkt inderdaad niet alsof je professionele hulp nodig hebt, maar dat je volledig in balans en gelukkig het leven doorhuppelt!quote:Op zondag 29 maart 2015 03:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Geen. Meneer wil aandacht voor zijn psychosequote:
Ik heb daar wel een klein beetje aandacht voor over. 9 millimeter maar als daar geen budget voor is .22quote:Op zondag 29 maart 2015 04:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geen. Meneer wil aandacht voor zijn psychose
alle kleine beetjes helpenquote:Op zondag 29 maart 2015 04:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een klein beetje aandacht voor over. 9 millimeter maar als daar geen budget voor is .22
Klopt. Ik heb ook ooit eens wiskunde gehad. 2x22=44. Lijkt me afdoende.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |