quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn toetje nu is gewoon een T-bone. Zoet is voor vrouwen en homo's.
trenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een goed afslankmiddel die niet illegaal is op de markt? Ik wil gewoon sneller droog worden weetje.
doping of geen doping, lekker boeiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil geen illegale zaken meer in me kadaver kankeren.
ben je mof?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:55 schreef V1z0R het volgende:
jeroen, https://xxlnutrition.com/de/nld/olimp/cla-green-tea-l-carnitine
bij mij ging het daardoor iets sneller maar is geen wondermiddel zoals ephedrine ofzo
clenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
Is er nog een goed afslankmiddel die niet illegaal is op de markt? Ik wil gewoon sneller droog worden weetje.
T3 75 mcg per dagquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:42 schreef Jahr00n het volgende:
helpt geen flikkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:55 schreef V1z0R het volgende:
jeroen, https://xxlnutrition.com/de/nld/olimp/cla-green-tea-l-carnitine
bij mij ging het daardoor iets sneller maar is geen wondermiddel zoals ephedrine ofzo
goeie milf inddquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere broek heeft die Brecht van Hulten aan. Zo'n strakke leren
dexaprine ging nog wel lekker totdat het verboden werdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon minder eten en eventueel wat cardio erbij. Al die kwakzalverij heb je niet nodig.
Ja precies alles wat verboden is dat werkt wel. Maar die plantenextracten en dat soort spulquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
dexaprine ging nog wel lekker totdat het verboden werd
heb nog 1 oude pil dexaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
dexaprine ging nog wel lekker totdat het verboden werd
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb nog 1 oude pil dexa
ga ik gebruike op feest
Wat denken jij? Jij weet niet wie ik ben!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind het altijd extra grappig als mensen zoals verbo of cor of zo retarded doen.
Quote dit bericht gwn voor de lolz
is er ooit een meet geweest dan? ik heb nooit uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Awesome_ het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende meet weer?
Er is al 3 keer een meet geweest man. Wel kaolo ziek dat je nooit uitgenodigd bent. Volgende meet is 12 mei.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
is er ooit een meet geweest dan? ik heb nooit uitnodiging gehad
haha wist je nog dat sander vorige x zo dronken was en vms probeerde te zoenenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er is al 3 keer een meet geweest man. Wel kaolo ziek dat je nooit uitgenodigd bent. Volgende meet is 12 mei.
Trainingsmaatje van me is ook begonnen met test kuurtje nuquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:45 schreef Verbosity het volgende:
Gwoon aan de vitamine T gaan voor een tantoe harde cut
Dinsdag is ook de perfecte dag voor een meetquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er is al 3 keer een meet geweest man. Wel kaolo ziek dat je nooit uitgenodigd bent. Volgende meet is 12 mei.
Het grappige vond ik dat dit na 2 breezers was.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha wist je nog dat sander vorige x zo dronken was en vms probeerde te zoenen
awkwarddd
melk. Goed dat je er weer bent ouwe pikkenbaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het grappige vond ik dat dit na 2 breezers was.
Zon lieve jongen die no1
Sukkeltje dat is juist stapavondje in 050. Iedereen die komt hoeft toch niet te werken.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dinsdag is ook de perfecte dag voor een meet
mwehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
Etha test zoveel dat ze em ook wel 'de examinator' noemen.
Ja ligt gemist, denk osum vrolijkt me wel weer opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
melk. Goed dat je er weer bent ouwe pikkenbaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |